Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Salut,e frumos Sibiul,am fost recent intr-o minivacanta,daca zici ca e si la casa atunci caut comentariu de la inceputul vremurilor cand ma legam de faptul ca in spatele blocului ti-e atelierul :D

Bafta!

@Vlad: poti incerca gel de ras/spuma,etc sa dai pe interior geamuri si o vreme nu mai abureste :)

Spoiler

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Adunam kilometri ...facem colectie. In medie, in Bucuresti mi-a consumat intre 7 si 10%. Majoritatea drumurilor sunt de 7 km (Dr Taberei- Bassarab) la ora 8 dimineata si la ora 17 (acasa-serviciu) - doar cand e aglomerat. "Excelent" pentru motoarele Axx...dar ce pot sa zic? Sunt multumit. 

Poze de dupa spalat la OMV. 

596c9b22421fd_SpalatIulie2017.thumb.jpg.f4a251c0772e70155deeeb5b7385f7ce.jpg VIEW.thumb.jpeg.99c2cbf0a019769a36c46d56a9ab5eeb.jpeg

Hmmm... Parca merg pe spate niste distantiere si un set de arcuri sa mai coboare putin... (2-3 cm...). 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Tot timpul am impresia ca jantele sunt facute in photoshop :) damn...

 

Link către comentariu

:)) Oarecum, mi se pare ciudat sa vad jante Santa Monica vopsite (si sunt vopsite prost!). Dar pe de alta parte, parca arata si bine contrastul asta (jante albe-masina albastra). Reconditionarea lor la OEM ma duce 360 Ron/bucata. :(

Btw... am pus si capace la prezoane. Aliexpress. 10 ron.  Trebuie sa modific 2 capace sa se potriveasca si pe prezoanele antifurt. 

Link către comentariu

Arcuri..dar sa vedem de care: 

- Eibach pro Kit (drop de 3 cm) dar mi se pare ca masina coboara mai mult. In plus, mi se pare extrem de rigida. 

- Koni Str T. cum are @Laurentiu_LWR. Pare perfect. Dar astept sa-si puna si arcurile pe fata, apoi sa vedem cat de rigida si practicabila e. 

- Alte variante cu drop de ~ 2- 3cm ...Nu vreau reglabila. 

Link către comentariu

Pro kit coboara pana in 3 cm, mie nu imi par asa dure sa stii...este diferenta fata de stock dar nu de speriat.

Link către comentariu

Am mers cu masina lui @SLyM-Alex (sper ca nu am gresit tag-ul) si sincer mi se pare exagerat de dura. Sau sunt eu prea pretentios. Pe drumuri mai naspa (crapaturi in asfalt, denivelari de 1-2 cm, etc) pur si simplu  bubuie cand le iei cu masina si nu-mi place deloc. In plus, pe fata, intre roata si aripa este spatiu foarte foarte mic. Abia bagi mana intre roata si aripa. Si stiu sigur ca are Pro Kit, luate de noi. :| 

Caut o poza sa vedeti cum e...

Link către comentariu

daca nu iti place nici eibach pro kit ramai la suspensia masinii sau cauta o suspensie sport de fabrica,pro kit sunt compromisul perfect si nu o zic doar eu, arcuri koni str nu stiu daca gasesti sa cumperi separat...si vezi putin si cum se pastreaza in timp,eu am pro kit de 2 ani pe masina si nu as mai renunta la ele neam,am incercat pe spate niste arcuri h&r insa nu prea am fost multumit de ele chiar daca aveau drop mai mic decat pro kit,daca totusi te hotarasti sa iti cumperi arcuri sa le iei dupa seria masinii ;)

Link către comentariu

@Emy D Ce e drept sunt cam 'terminate' amortizoarele pe fata. Am sesizat asta trecand cu masina peste unele limitatoare de viteza.

Pe spate am amortizoare noi, distanta intre roata si aripa este de 3.5-4 cm/ pe fata doar de 2-2.5 cm maxim! :unsure:

Snapseed.jpg

Link către comentariu

Din cate stiu eu, inaltimea masinii nu o da amortizorul ci arcul... 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit si randul reviziei, insemnand urmatoarele: 

Kit distributie - contitech, Pompa Hepu, intinzator hidraulic.

Curea de accesorii Contitech

Pivoti Lemforder st + dr 

bucse bara stabilizatoare OEM 

Bride pt bucsele de la bara stabilizatoare +suruburi OE

Rulmenti punte spate Optimal Germany

Kit reparatie etrieri fata (cilindri + garnituri praf + bucse ghidaje + suruburi) 

Set placute frana fata ATE

Discuri frana Rotinger, ventilate+striate+perforate. Garantie 18 luni (hmmmm) 

IMG-20170805-WA0007.jpg.4ae3cbc6b45d4e4ecb60d2bc76455e1f.jpg

Filtru polen + Filtru aer + Filtru motorina + Filtru ulei MAHLE

Ulei Motul Specific 505.01 5L

Mai trebuie sa ajunga niste suruburi si suntem gata de operatie. Am ajuns la 220 000 km...and counting. In ultima perioada, la un stil de mers normal spre alergat, a scos cam 6% mixt (Bucuresti - oras - A1 - DN 7/DN1 - Sibiu oras si imprejurimi). Ce sa-i mai cer? Atata poate...cu jante pe 17 Santa Monica.

 

Link către comentariu

Cam multe schimbari dintr-o data, o sa simti diferenta.AI investit ceva banuti cu ocazia asta, dar macar o pui la punct. Tot luni sunt programat si eu pentru bucse bata stabilizatoare, discuri + placute, buji. Spor la investit.

Link către comentariu

 

Cam multe si nu prea. As mai fi luat si Simeringul de la Vilbrochen ca parca am niste scurgeri de ulei pe acolo, garnitura si capac culbutori ca si acolo am scurgeri. Garniturile la pompa tandem, as verifica si axa cu came si as inlocui tachetii, As mai fi luat si rulmenti fata + kit ambreiaj...dar deja chiar as fi dormit pe pres :))

Zilele trecute mi-am facut brat pentru ceasul comparator sa pot masura bataia discurilor si a butucilor fata. Am luat si ultimele suruburi si ce mai aveam nevoie de la Volksman si va trebui sa ma apuc de frane. Cu ocazia asta iau si un spray termorezistent sa vopsesc etrierii. Albastru.

Bucsele sunt ok (alea mari sunt pline), bielete antiruliu Lemforder sunt ok, bari de directie Lemforder ok... 

Sper sa se simta in bine schimbarile astea ca altfel nu-i de bine. :)

Link către comentariu

Intre timp, am reparat si switch-ul de la haion. L-am desfacut, l-am curatat, am inlocuit pinii din mufa care intra in switch (se potrivesc pinii de la o mufa de airbag - cea care intra in spira de la volan). Verificat cu aparatul de masura, merge bine. :)

Asa arata: 

IMG_20170801_114419.jpg.2af2ebdc68a3638acc6849a237e264ac.jpg IMG_20170801_115247.jpg.bf8d0489e05f6821f58c0b41ac708baa.jpg IMG_20170801_121722.jpg.8e02b6e1c22f770f8a94f6f30c874f3e.jpg

Dupa reparatie, mufa a ajuns sa arate asa (zici ca e noua) :)

IMG_20170801_121850.jpg.6e54e698815f4b2ef55bf06a43831fa5.jpg 

Pentru cei care vor/ trebuie sa inlocuiasca switch-ul, acesta este codul:

IMG_20170801_115210.jpg.d112a5bd6e46bb5adcac76be566397f5.jpg   IAr acesta este codul unuia nou (poza peluata de pe vwvortex (   6X0947569  )

Switch reconditionat am. Amu' mai trebuie Haionul :))

 

 

Link către comentariu

Ieri am inlocuit bucsele de la bara stabilizatoare + discurile si placutele. Desi am luat si bridele de la bucse, nu le-am inlocuit momentan deoarece cele originale inca arata foarte bine. Raman la pastrat :D

La bucse, le-am gresat bine cu vaselina pe baza de cupru. (Stiu, puteam sa las curat acolo dar nu prea mi-o pasat cum arata :D)

IMG_0082.thumb.jpg.cfa1e12a452f0cf21ff88c6656c53fcf.jpg

Iar la discuri, am dat cu ceva solutie de bronzat, ca tot i vara! :)) 

IMG_0081.thumb.jpg.eecd3f8a00ef0d1d81e229cfd0affc78.jpg

Si gata, am scapat de vibratii/batai in volan la franare, am scapat de franarea in valuri. Discurile vechi erau praf pe partea interioara (prindea numa' pe jumate). Acum franarea e mult mai eficienta si pentru o franare mai zdravana nu trebuie sa ma infig in pedala ci trebuie doar sa apas usor pe pedala :) yuhuuuu! Sa vedem cum se aseaza placutele in urmatorii 300 km.

Si intre timp am instalat o Navi China pe Sharanul tatalui meu. Merge chiar super, asa ca o sa iau una si pentru golf:

IMG_0076.thumb.jpg.cc4a2f6427a5894f30a8c7eb5ff131b1.jpg IMG_0075.thumb.jpg.f9287de4a0cc01e52493b74b4b7abb89.jpg 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca tot se apropie concediul, am schimbat si cureaua de accesorii. Contitech.

Before : IMG_0092.jpg.048bb42c848dc6cdd7759adb35595e48.jpg After: IMG_0091.thumb.jpg.285256eb1b05d360b03bf4b37e652da0.jpg

Link către comentariu

Merci. In weekend fac schimbul de ulei si de filtre : aer, motorina, ulei, habitaclu. Ma apuc apoi de ceva izolatie suplimentara pentru rotile spate, pe carenajele de plastic sa mai eliminam din zgomotul de rulaj.  Pe 5 Septembrie am programat schimbul distributiei (n-am sculele necesare ca o faceam eu), a pivotilor fata si a rulmentilor spate...(tot din lipsa de scule). 

Sambata, ma apuc sa scot si ceva rugina de la prag/aripa dreapta fata. Acum 2 ani am reparat in partea cealalta si arata impecabil si acum - Se pare ca ma pricep :))

Link către comentariu

Ieri am dat bara jos pentru ca aveam impresia ca imi scapa presiune pe undeva pe traseul turbo. Se pare ca m-am inselat. Intre timp, am obsevat de ce imi tot scade mie lichidul de racire in vasul de expansiune- cam la 3-4000 km bag aproape 500 ml apa. 

Si cum nu prea ma incanta un radiator AM, caut unul SH, OEM dar in stare perfecta. 

In poze se vede cum in partea stanga (partea dr cum te uiti la radiator e umed).

IMG_0165.thumb.jpg.aa7c3104a1f64dbcf112813434de8cbb.jpg IMG_0166.thumb.jpg.7389f4a57dfd4c3f7d7f659ef0029d69.jpg

Deci...urmeaza si Radiator... 

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pune man un radiator Valeo nou si nu o sa ai probleme...

Cele din dezmembrari de ce crezi ca sunt mai bune ca al tau?de ce crezi ca s-au pastrat mai bine...

Deja peste generatia asta au trecut niste ani buni...si nu prea mai ai cum sa gasesti piese impecabile in dezmembrari...ca si masinile de acolo tot +14 ani au cel putin...

Eu am luat din dezmembrari si ce crezi...curgea si ala...dar am vazut dupa ce l-am montat...

Degeaba iti da altu...ca munca/timpu pierdut nu le mai recuperezi...

Link către comentariu

Sa stii ca ai dreptate, insa la o cautare pe epiesa, am gasit la 150 ron si la 500 ron :o 

Pe Autokarma, am gasit la 180 RON, Valeo. Cer info si la Volksman sa vedem ce imi ofera. 

Link către comentariu

No, Valeo 231606 nu se gaseste in depozite. Doar Hella -270 Ron (Am cam spart pusculita pana acum si nu mai am de radiator nou). Am zis totusi sa incerc in dezmembrari si am gasit unul care arata bine. Asa ca, l-am luat.

IMG_0179.thumb.jpg.5dcdfa9b7aad7b1ff4e877274fe17172.jpg IMG_0180.thumb.jpg.e826212496948b4bfd1567eb1788092b.jpg

Si...ca  tot sunt 3 masini in curte si vine sezonul ploios am luat un Karcher K4 Full Control + FJ 10 C Foam Jet si un bidon de sampon auto de la Karcher. Sa vedem cum e, dupaia incerc ceva de la ProX.

IMG_0181.thumb.jpg.f54760fcdf72db45e34376d65c049ace.jpg IMG_0182.thumb.jpg.e19e64261ae5c749900a00550a1d34fb.jpg IMG_0183.thumb.jpg.fc0c7d8fb6dec43919e6d4c51d53e2ed.jpg 

Abia astept sa ma joc cu ele :D :mop:

Sambata dupa ce schimb radiatorul si-i dau o spalare corecta, scap si de rugina de la prag (vopsea sarita si ceva rugina de suprafata) si poate apuc sa o fac si pe aia de la capota. 

Link către comentariu

Pentru cei care vor sa-si cumpere Karcher K2, K3, K4,...,K7  + FJ10C (pistolul pentru spuma).... NU-L cumparati! zic de pistolul FJ10C. E vai de capul lui. Nu trage detergentul din recipient nici sa-l bati. Am schimbat 3 bucati...si tot asa fac. Apoi am discutat cu un dealer KArcher si a zis ca astea sunt produse noi, din care daca gasesti unul bun din 10...e bine. Asa ca am trecut la FJ6 (mai mic, si merge mai bine). 

Sambata am schimbat radiatorul de racire si m-am apucat sa refac si rugina de la prag partea dreapta-fata. 

IMG_0237.thumb.jpg.33d239fa12243eee718005d506216f3c.jpg 

Radiatorul vechi...OEM

IMG_0241.thumb.jpg.2570cdada8fbb1530a190945c901bddb.jpg IMG_0239.thumb.jpg.3691640d9b9e2b16f5cf3993d47acd6f.jpg IMG_0240.thumb.jpg.32fa7d2c10e0e76769ec78637f759f4d.jpg IMG_0242.thumb.jpg.595adfadc60cdf5a99849dcbb5ce9fdb.jpg 

Poza din operatie: 

IMG_0211.thumb.jpg.79c2701e5c38461070ad87a5183d8d55.jpg 

Apoi am trecut la desfacut aripa. Pentru ca rugina. (vopsea sarita  + rugina de suprafata).

IMG_0214.thumb.jpg.5523a9e5bce8a94bf2443d59dc854dc7.jpg IMG_0216.thumb.jpg.b689082a896d10c44267b4e6c2e5a83a.jpg

Intai am curatat bine cu peria de sarma, am spalat cu alcool tehnic apoi am dat cu grund.

IMG_0219.thumb.jpg.b162a5cd9b04bf51782681ba778c8583.jpg IMG_0221.thumb.jpg.d1eeb88d6289953516e3e7a8ddb0c886.jpg + dat cu terosol, dar am uitat sa fac poza. 

Apoi cu spray am vopsit zona unde am lucrat: 

IMG_0224.thumb.jpg.155127ade2118b621391e572269f59f0.jpg IMG_0222.thumb.jpg.4760d5bbf45e176ca60da7fbed43635b.jpg 

In acelasi stil am reparat si aripa ca jos era putina rugina si am dat-o pe interior cu terosol. (sper ca am scris bine :D

IMG_0226.thumb.jpg.967d20be931de243bf31211ecc0e50d8.jpg 

si gata... Am asamblat totul la loc si...voila! Arata mai bine :)

IMG_0230.JPG.9746070c1fcc2f25d0a574bc32d4de83.JPG

Drumuri bune! :Driver:

Link către comentariu

Astazi, masina e la un amic pentru  schimb de distributie + rulmenti spate + pivoti fata. Dupa asta as face geometria. Cand ma intorc din concediu, as vrea sa schimb rulmentii fata. Si ma mai gandesc ce schimb la ea pana merge perfect! :))

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!