Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Chiar ma gandeam sa fac poza. 

Uite cum arata: 

IMG-20170326-WA0002.thumb.jpg.b2a9051f70173b433b88df3a4f794ef8.jpg

Setul la 50 lei. Nu stiu daca se gasesc mai  ieftin dar e ok. Si e super bun ca elimina din zgomotul produs de vant pe autostrada.

Link către comentariu

Sunt curios cum arata pe masina, am cautat si eu si am vazut un tutorial dar era pe logan si venea perfect. 

Link către comentariu

Au vreun cod chederele? Imi poti spune de unde le-ai luat (PM)? Mersi!

Link către comentariu

Cineva zicea ca acele chedere nu se gasesc la magazine. banuiesc ca doar pe cod se aduc. Eu le-am luat de la un amic de pe forum. Daca vrea cineva, vorbim pe PM.

Au niste coduri pe ele si cand le montez o sa fac poza la codurile gasite. 

Culmea, in afara de prinderi care vor fi taiate ,  profilul acestuia se potriveste la fix! Totul tine sa incepi instalarea de la mijloc, unde e acea idoitura a usii. 

Mai merg puse si cele de Sharan, insa unele sh sunt deja coapte... unele noi probabil  costa destul de mult fata de astea de Duster. Saptamana asta vreau sa le pun, numaj sa fie peste 18°C. 

Revin cu poze! 

Intre timp, caut o mocheta cauciucata pentru izolarea fonica a protectiilor de plastic de sub aripi sa mai reducem zgomotul de rulaj al rotilor (cum e pe Golf 6). 

Va urma... 

 

Link către comentariu

Eh,pana acum in ideea ca e pe maini bune,de aici inainte vedem :D

Pt aripi,oare nu ar merge ceva in genul vata minerala?

Link către comentariu

Merge dar trebuie imbracata in folie sa nu retina apa. Si pusa obigatoriu intre aripa de plastic si cea metalica. Aia se rezolva usor. Eu vreau izolatia intre aripa de plastic si roata , lipita pe aripa. Daca mai prind acel golf 6 ii fac poza. Sau fac un desen deseara cand ajung acasa. 

In alta ordine de idei...am gasit ceva azi dupa ploaie. Cred ca trebuie sa dau jos plafonul si sa verific garniturile de la barile longitudinale. 

IMG-20170326-WA0010.thumb.jpg.f2648760cd74c7f89dbc6aae229e95cf.jpg

IMG-20170326-WA0009.thumb.jpg.40a2edd212ed81230e8f059a580137f4.jpg

IMG-20170326-WA0008.thumb.jpg.dc73883824ecf7b5f336e533e5d4f4b9.jpg

IMG-20170326-WA0007.thumb.jpg.547bdbe10e0a65b9b927cd7dd7ad99d6.jpg

 

Nu vad de unde altundeva poate fi decat de la acea prindere a barii longitudinale. 

Sa dea caldura si ma apuc de asta. Cu ocazia voi fi obligat si sa fac izolatia aia suplimentara... 

Edit: Mulțumesc  pentru aprecieri. Sper sa fac in continuare  o munca buna in intretinerea ei :-) 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Interesanta treaba cu chederele - da-mi un mp cu "sursa de pe forum" te rog.

Link către comentariu

Am revenit si cu o schita a izolatiei pe care o vreau la carenajul rotilor. 

Sper ca am fost destul de clar in desen si scris avand in vedere ca mor de somn si l-am mai și  facut cu pixul .  

IMG-20170326-WA0013.thumb.jpg.4fb2ed8676a3416fe4792cc4d3962a9b.jpg

Ps: am gresit eu acum proportiile dar ma revansez alta data :-))

Edit: cred ca in loc de mocheta aia ar merge si ceva vopsea  cauciucata insa efectul nu ar fi la fel.  Pe de alta parte, mocheta trebuie sa fie destul de moale sa o pot mula cum trebuie pe interiorul carenajului (partea expusa rotii). 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
21 hours ago, Emy D said:

Chiar ma gandeam sa fac poza. 

Uite cum arata: 

IMG-20170326-WA0002.thumb.jpg.b2a9051f70173b433b88df3a4f794ef8.jpg

Setul la 50 lei. Nu stiu daca se gasesc mai  ieftin dar e ok. Si e super bun ca elimina din zgomotul produs de vant pe autostrada.

Salut...este la dedeman un cheder, este 3/4 lei metrul, am montat de cativa ani, nu mai intra zapada, praf, etc

P1050356.JPG

Modificat de theoane
Link către comentariu

Cum e banda dublu-adeziva? Rezista in timp? Eu as vrea sa pun cumva si la imbinarea dintre usile fata si aripi, sa inchid si acolo. Apoi sa spal bine zona si sa vedem daca mai intra praf... 

ps: ai vreo poza sa vad cum arata pe masina acel cheder de la Dedeman? 

Link către comentariu

Da, este cu banda adeziva, iar pt usile fata gasesti pe aliexpress un cheder in forma de Z, ala vine perfect acolo. Cauta door z seal.

Fac maine o poza, sper sa nu uit.

KAHNOS-Z-Seal-Trim-3M-Car-Rubber-Seal-Filler-Adhesive-High-Density-Car-Door-Seal-Strip.jpg_640x640.jpg_.webp

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu

Arata bine, să ne spui daca se simte vreo diferență. 

Link către comentariu

Teoretic, prima diferenta consta in faptul ca nu mai intra praf. Si e chiar zona care se vede prima data cand deschizi usa. Apoi ramane de vazut efectul la zgomotul de  produs de vant... :) 

Link către comentariu

Am pus astazi chederele. 

Poze de la instalare:

1. Se curata bine buza pe care se va prinde chederul.

2. Instalarea se incepe de la indoitura usii de pe linia geamului. 

  1.jpg 2.jpg

3. De aici, se poate lipi in partea de sus, sau jos. 

 3.jpg4.jpg

si....asa arata cu usile inchise:

    5.jpg6.jpg7.jpg8pg.jpg

aaa..si am gasit niste coduri pe ele, insa nu stiu daca sunt bune. Sau daca intradevar sunt coduri pentru ele. 

  9.jpg10.jpg

Nu stiu ce are forumul, incat desi am intors pozele, pe forum tot s-au urcat cum au fost facute. :( Scuze celor care vor face febra din cauza pozelor...

Efecte observate - se inchid usile mai greu ca nu sunt reglate. Deci, dupa ce puneti chederele trebuie reglate usile. 

In rest, inca nu am mers cu ea sa vad daca chiar au efect la vant...

11.jpg12.jpg

 

 

 

Link către comentariu

Da ce ai bro cu "gatii" nostri de ai pus pozele pe dos???

Link către comentariu

Intrebati softul asta de la forum ca ma dispera. Pe laptop am intors pozele sa stea cum trebuie si cand le-am urcat tot cum o vrut el le-o pus! :banghead:

 

Link către comentariu

ciudat cum vw nu s-a gandit la asta din fabrica dar s-a gandit dacia?!

Link către comentariu

Ei...s-au gandit ei, ca la alte modele au facut (vezi Sharan 2003). Nu stiu de ce nu au facut asta si la Golf. Probabil tot conceptul de cost-saving.

 Dacia s-a gandit la asta abia in 2016 la Duster 2. 

Link către comentariu
  • Administrator
în urmă cu 16 ore, Emy D a scris:

Nu stiu ce are forumul, incat desi am intors pozele, pe forum tot s-au urcat cum au fost facute

Ti le-am editat eu acum :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Observații in legatura cu chederele. 
O idee, usile se inchid mai greu din interior, chiar si dupa reglaj. Din exterior nu am observat sa fie diferente. Se inchid usor. 
Am observat ca se inchid usor din interior daca un geam este deschis putin. 
La viteza de 130-140 kmph...zgomotul de vant pe langa usi pare ca la viteza de 80-90. Se simte un plus de confort. Ramane sa izolez fonic interiorul aripilor si carenajele de plastic sa elimin cat mai mult din zgomotul de rulaj. 


O surpriza placuta a fost sa gasesc ceva in masina cand am facut curat: Isofix @ bancheta din spate. 

590822f24687e_isofixMk4.thumb.jpg.936aab729e50e193526979e6fe617dac.jpg

Si nu de mult am observat ca se aburesc geamurile daca ploua si sunt temperaturi mici (sub +5 grade C cand nu porneste compresorul). Daca merge clima, totul e ok. Mocheta e toata uscata... nu stiu de unde aburitul asta... Clapeta de recirculare functioneaza ok si au fost facute setarile de baza. 

590822d610072_geamuriaburite.thumb.jpg.bbb683c449c2d328a1861a11bec9dd78.jpg 590822db9d89b_geamuriaburite2.jpg.f13a4fe240af4fb447bec19e060bd550.jpg 

In rest...adun kilometri. Urmeaza distributia, pivoti Lemforder, refacuta geometria rotilor, bucse OEM bara stabilizatoare si rulmenti fata+ spate (Aici nu stiu ce sa pun... Ceva ok dpdv calitate/pret...)

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai schimbat rulmentii intre timp deoarece mecanicul a zis ca nu trebuie schimbati. Zgomotul de rulaj vine de la cauciucuri. Nah...trebuie sa le mai suport vara asta. Iarasi...cica pivotii nu trebuie schimbati. Distributia nu am facut-o pentru ca ma gandesc daca mai merita sau nu?! Am cam multe scurgeri de lichide (ulei/motorina) pe la motor si decat sa desfac tot motorul sa schimb toate garniturile/simeringurile parca mai bine as trece la ASZ... Ma tot roade gandul asta. 

Cu consumul...sta bine. pana in 10% in bucuresti (mers la ore de varf) si pe exterior, cu jante pe 17'' merge cam 5 %. Am o medie de 5.8l/100 km. 

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Adunam kilometri... adunam. Uleiul e la nivel, nu mai baga motorina in ulei. Deocamdata se pare ca motorul nu a fost afectat de uleiul diluat cu motorina si nici nu il consuma (mai mult il pierd pe la cateva garnituri)... 

Asa ca...am dus masina la spalatorie :D

20170703_110313.thumb.jpg.521a51737b81bc3757eb392be61a375b.jpg

Siiiii vestea cea mai de veste: 

De la 1 August, masina schimba soselele din Bucuresti cu cele din Sibiu. Ma mut (definitiv si irevocabil) in Sibiu cu familia, pentru o viata mai linistita, intr-un mediu mai curat si mai putin poluat...si evident, la casa+ curte (sa avem unde sa desfacem la masina) :)) Evident, am rezolvat si cu locul de munca (altul, platit mai bine - more money for spare parts :D ) 

 

Link către comentariu

Imi place marea decizie pe care ai luat-o, cu mutatul. Nici eu nu sunt de acord cu Bucurestiul (trafic infernal, caldura mare, muuult praf, oameni "cu locuri de parcare ale lor", etc), dar la Horezu-Valcea nu prea ma avantajeaza banii castigati... 
App. si mie mi se aburesc geamurile cand nu e AC-ul pornit atunci cand ploua, sau temperaturile sunt mai scazute. Cred ca este de la diferenta de temperatura interior-exterior.

In legatura cu motorul, si eu am avut ATJ, fratele AJM-ului pe passat si l-am schimbat la 400k km cu un ASZ, pastrand toate anexele de pe al meu (injectoare,turbo,ECU,senzori) Nu am putut porni masina cu injectoarele de ASZ (cele cu AL la sfarsit care s-au montat si pe ARL) si am trecut tot la ale mele, cele de ATJ. Am inteles ca ar trebui ceva resoftare, deoarece alea de ASZ au un debit mai mare de motorina. 

Sa ne ti la curent ce iti iei din primul salariu la SB :) 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!