Jump to content

Golf Plus


mehigh
 Share

Postare recomandată

Stie careva..??? Golf plus-ul are in standard scut metalic??? (cel expus la pbn avea....nu scria la optionale...ca ar avea...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Milky

    12

  • pixi

    8

  • tazzz

    6

  • sol1

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

scutul metalic face parte din pachet drumuri grele din cate stiu eu...

G+ mult mai instabil fata de G normal fiind centrul de greutate mult mai sus....ai spatiu interior clar mai mare si te poti bucura de el daca ai peste 1.95 si stai in spate.... :P deci daca ai de carat 4 basketbalisti acestia vor fi foarte incantati.....

Ca si design...no coment...mie mi se pare neterminat...iar la interior.....mie personal nu imi plac gurile alea rotunde de ventilatie.....

PS nu trebuie sa luati personal aceste pareri...sunt ale mele si atat :P...plus ca mie nu mi-au placut masinile din aceasta nisa niciodata (vezi Xsara Picaso, Renault Megane Scenic, Ford fusion si alte balarii care nu sunt nici cal nici magar......

Ca idee...am mers destul cu G+.....si nu as da banii pe ea nici batut....scz :P ...dar daca esti o persoana care merge potolit, si care are mai tot timpul persoane in spate si il incanta ideea unor triple cu led pe spate.....e OK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai corect. Necasatorit, n-am copii...Golf Plus clar nu e pentru mine. Si chiar si asa. Golf Plus e un "cross-class" ca sa zic asa. Face legatura intre clasa Compacta si cea a Family-Van-urilor.

Parerea mea: nici nu ai avea de ce sa le compari. Se adreseaza unor genuri de "consumatori" diferiti.

Iar un scut metalic nu ma va face cu siguranta mai fericit:

1. Il pot pune oricand. :blush:

2. Nu voi avea niciodata nevoie sa merg cu masina asta pe drumuri forestiere. :icon_cheesygrin: - iar gropile si restul problemelor de pe carosabil le feresc :lol:

PS: Nu dati cu pietre. E parerea unui nefamilist :ninja:

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am golf+ si e super ok pt ce trebuie el sa faca... adica sa-i care pe basketbalisti, pe puturosii care se ridica greu de pe scaunele joase... sa care frigideru intreg la padure si multe alte chestii care acum nu-mi trec prin minte dar ar putea sa apara atunci cand renovez casa, arunc tv-ul SONY WEGA care are 65kg... chestii de genul asta. In rest e la fel de vag ca oricare golf si merge super... nu e o masina de imagine e pur si simplu o masina care se adreseaza unui public cu nevoi speciale ...

L.E. (ultima afirmatie nu se doreste a fi o jignire adusa posesorilor de golf+) ...

Modificat de aviasol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si nici o jignire la adresa "unui public cu nevoi speciale" ... :)

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu G+ si n-am inteles care e smecheria cu masina asta. Nu inteleg de ce ti-ai o astfel de masina?

Nu e ma mult loc decit G nici in masina, pentru pasageri, nici in portbagaj. In afara de faptul ca pozitia de condus e mai inalta, pentru cu ii place, nu am vazut cu ochiul liber mai spatiu decit intr-un G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca la dotari aproximativ aceleasi GOLF PLUS este mai greu decat O2 cu vreo 50 Kg (sper sa NU ma insel)... Avand in vedere ca e vb. de aceeasi motorizare: 1,9 TDI 105 cp... credeti ca va fi o diferenta usor sesizabila intre cum se infige skoda si cum se va infige golful plus?

PS: Asta e intrebarea sotiei (NU de alta, dar eu voiam o masina mare, incapatoare... iar ea ceva mai micuta, mai sportiva... tot eu am vrut sa fie motorina... ca ea voia benzina... Deci cam pt. oameni ca noi e bun GOLFUL PLUS... )... ei ii e mare frica NU CUMVA sa fie mai "puturoasa" decat O2 (1,9 TDI 105 cp), doar pt ca are 50 de kg in plus

Voi ce stiti???

Modificat de Milky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e tot 1.9 cu 5 trepte si nu mi se pare o diferenta mare la mers fata de Golfu V 1.9 6 trepte... se simte totusi etajarea diferita a cutiei si la viteze mari lipsa treptei a VI-a... (sta mai turata cam cu 500 rotxmin-1 la 140)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviasol, mersi...

Asa se va mai linisti si sotia.. Ca mi se tot plangea ca nu va avea demaraj bun la pornirea de pe loc, va fi mai puturoasa decat una pe benzina... si unde mai pui ca vazuse si ca e mai grea ca O2... deci va fi mai puturoasa si decat aia :wub:

Modificat de Milky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna trecuta am dat si eu avansul ptr un G+, CL, TSI. Am mers la sourum convins ca o sa iau jetta. Nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa ajung la G+. Totusi in drumul spre biroul agentului nu am putut sa nu-l remarc. Am intrat in el si ...mi-a placut f mult, Pozitia la volan ca e mai inalta si e mai comod de urcat si de coborat (tinind cont ca fac treaba asta de f multe ori pe zi), f mult spatiu in spate...desi inca nu am ptr ce sa-l folosesc...dar urmeaza :Driver:.

Desi nu cred ca fac parte inca din targetul lui G+. Adica o masina de familie, ptr unii ''nevoi speciale'', sau care merg potolit :(. Pur si simplu mi-a placut.

Iar comparatiile vw si skoda :icon_thumright:). Acum am un Polo din 06 iar diferenta fata de o fabia....e f mare. Ma refer la calitatea materialelor. Dupa parerea mea nu se prea pot compara vw si skoda chiar daca au unele piese comune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviasol....

Spune-mi te rog....golf + -ul tau a avut scut??? (daca da...metalic sau de plastic?) sau ai optat pt "drumuri grele"?

Pixi...felicitarfi pentru masina. Tie cand iti vine? unde ai facut comanda?

Modificat de Milky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Aviasol .....mersi

Atunci asta am cam omis....trebuia sa-i pun drumuri grele..pe la noi prin tara merita...dar dura prea mult comanda...asa ca va trebui sa ii pun imediat si scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana atunci atentie la pietroaie/gropi/borduri. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul metalic se puate lua numai cu pachetul drumuri grele. Pe cre imi pare rau ca nu l-am luat. Masina trebuie sa vina prin septembrie...intr-o vreme.

Dar a aparut si la noi in oferta CrossGolf, care e pe la 22000 cu tot cu tva (1.4 tsi) si are drumuri grele, scut, jante de 17 ceva dotari mai multe la interior si ceva masca fata spate mai de suv. Mi-ar fi placut f mult.:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pixi

Jantele de 17 nu sunt chiar avantaj pt drumurile noastre....deci mie unul nu mi-ar fi convenit...

Acum atuuri golf plus vs golf V vs cross golf: -garda la sol golf + mai mare decat golf V egala cu cross golf

-jante 15 ( de ce sunt mai bune pt drumurile noastre??? e legat de cauciuc....balonul la cele de 17 este mai mic..ingust ...astfel distrugi mai rapid jantele de 17. ) asta e parerea mea....nu stiu nimic sigur...cei mai experimentati pot argumenta pro sau contra.

Acum....sincer sa fiu...cross golf -ul e un hibrid si mai mare :ceuameni: ...adika e un golf plus cu accente sportive (care nu se potrivesc drumurilor noastre ). zic asta pt ca golf plus e considerata masina de familie...deci mergi cam peste tot cu ea...munte, mare....nu doar liniute :P.

Apropo...golf-ul V are garda la sol aproximativ egala cu cea a octaviei 2....

Acum o saptmana am fost la munte..in zona voineasa Petrimanul, pe un drum .....pietruit, cu gropi...super nasol. Deci garda la sol prea joasa nu a fost un avantaj :D ci dimpotriva. Am mers numai in treapta 1 cel mult 2..si am consumat de am rupt (noroc ca are scut metalic ). Deci cand am vazut ca golf plus-ul are garda la sol mai mare.....m-a bucurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crossgolful se vrea un suv nu o varianta sportiva a lui G+. Cred ca s-ar potrivi de minune pe la noi. Are garda l sol mai mare, roti mai mari, scut, alte suspensii..etc. Un fel de Altea Freetrack sau Renault Scenic RX4

Un aer de offroad dar fara 4x4.

http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/hir...crossgolf02.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pixi

garda la sol e identica cu cea de la golf plus

jantele....nu sunt un atuu pt ceea ce se vrea de la masina

nu e perceput ca un suv....cica ar fi exact ce-i spune si numele un cross over

dimensiuni: H,L,l, etc sunt aceleasi (sau cel pution asa mi-a zis dealer-ul)

e adevarat cu faptul ca are scut

Dar....pt faptul ca are niste bare transversale si ca are un scut nu-l face suv.....iar jantele de 17 ii ia aceste atuuri. ;)

si asta e parerea mea....chiar sunt curios si de alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vine standard cu pachet drumuri grele e mai "sus" cu 15 mm.....Cross Golf mi se pare si mai aiurea decat un G+...scz dar eu sunt unul din cei care prefera sa stea cat mai jos in masina ...sa-si "taraie" fundul pe sosea ....fundul si centrul de greutate ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vine standard cu pachet drumuri grele e mai "sus" cu 15 mm.....Cross Golf mi se pare si mai aiurea decat un G+...scz dar eu sunt unul din cei care prefera sa stea cat mai jos in masina ...sa-si "taraie" fundul pe sosea ....fundul si centrul de greutate ... :icon_thumleft:

Pai da... cu pachetul "drumuri grele", automat o inalta... asta e valabil la orice model de masina :) Eu ziceam doar ca in aceleasi conditii si aceleasi optiuni cele doua masini au aceeasi garda la sol :D

Modificat de Milky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi configuratorul de pe www.vw.ro si la dotarile standard vei vedea ca Golf V Plus Cross vine cu Suspensie drumuri grele si garda la sol inaltata cu 20 mm.

Sigur ca asa cum s-a aratat mai sus mai sunt si alte diferente fata de un Plus dar nu cred ca merita prea mult un Plus Cross numai pentru design. Ca in rest ca dotari optionale poti sa-ti iei si la Plus Suspensie drumuri grele jante de care iti place etc.

Modificat de So`niroS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare masina are targetul ei. Depinde ce vrei de la ea. Mie de ex nu imi place sa-mi "tarai" fundul pe sosea, sa-l frec de toti bolovanii si bordurile etc. Daca mergi toata ziua pe autostrada sau numai pe drumuri bune e oke sa-ti atarne fundul. Daca nu....daca treci des peste linii de tramvai, borduri, santuri...si mai mergi si pe la cabana de la munte...unde evident nu ai asfalt...atunci ....esti in target. In plus barele de protectie din fata si spate sunt mai usor de intretinut si nici nu se zgarie asa usor la Cross. Sunt avantaje si dezavantaje...depinde ce vrei de la masina.

@Milky

garda la sol nu e identica deoarece are standard pachetul de drumuri grele...adica 15-20mm mai ridicat.

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La configurator pentru Golf Plus Cross la Dotari Serie scrie clar: Suspensie drumuri grele - garda la sol ridicata cu cca. 20 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!