Jump to content

Retrofituri si imbunatatiri Skoda Octavia 3


mariusd4
 Share

Recommended Posts

Intrebarea e in primul meu post si anume daca o sa imi dea vreo eroare de bec ars... dac cumva nu se potrivesc....din varie motive... mufe etc.....

Link to comment
Share on other sites

Pai nu are ce se potriveasca: daca ai LED vei avea tot LED. Banuiesc ca vei repara in service Skoda...

Link to comment
Share on other sites

imbogatesc off topic-ul: daca la demontarea reperului avariat se constata ca stopurile nu erau led, stai linistit, ca nu o sa iti schimbe stopul spate clasic cu unul led.

Link to comment
Share on other sites

Sa speram ca asa e si ca nu imi da altceva.... si da, e service skoda

Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Edited by c0xty
Link to comment
Share on other sites

lucian.1950

Bravo kthor !

Asa-mi place, cind nu sint suparacosi pe aici ....

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor,

 

Ce parere aveti despre acest sistem antifurt ? Merita investitia sau hotii trec lejer si de asta ? Le-am dat un e-mail prin care le-am solicitat o oferta de pret. Am vazut ca se monteaza doar la Brady (montator agreat pt. Bucuresti) si spun ei ca se gaseste si pe superskoda la accesorii....

 

http://www.bear-lock.ro/antifurturi/tip-k

 

Toate bune,

Edited by mariusd4
Link to comment
Share on other sites

Cred ca merita sistemul. Si eu am fost interesat.

Am dorit ca masina sa vina echipata din fabrica cu un astfel de sistem antifurt insa dealer-ul mi-a spus la vremea respectiva (04.2014) ca, momentan, masina nu poate veni din fabrica cu aceasta optiune dar se poate rezolva ulterior in service. Personal, sunt adeptul montarii optiunilor in etapa de fabricatie si nu ulterior in service.

Link to comment
Share on other sites

N-as monta asa ceva nici sa-mi dea gratis. Si nu pentru ca, avand KESSY, n-as mai suporta ideea de cheie ci pentru ca nu vad cine s-ar chinui sa treaca de imobilizatorul deja montat din fabrica. Pentru o Skoda?! :))

Link to comment
Share on other sites

OMG, baiaeti voi inca aveti teama de furt in 2015? Trebuie sa intelegeti ca incidenta este extrem de mica, mai ales pentru o Skoda, dupa cum a mentionat colegul mai sus. 

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca prin anii '90 era la moda acel antifurt care se punea pe volan, dar asta deja e prea de tot. Apoi apar intrebari de ce intra greu in viteza, de ce se aud greieri.

Pentru asemenea frici exista casco.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor,

Ce parere aveti despre acest sistem antifurt ? Merita investitia sau hotii trec lejer si de asta ? Le-am dat un e-mail prin care le-am solicitat o oferta de pret. Am vazut ca se monteaza doar la Brady (montator agreat pt. Bucuresti) si spun ei ca se gaseste si pe superskoda la accesorii....

http://www.bear-lock.ro/antifurturi/tip-k

Toate bune,

Personal nu recomand, insa recomand cu caldura Casco la o societate cu istoric...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Din ce vad in configurator, pe noua echipare Style (Elegance pana de curand) in dotarea serie este specificat ESP cu diferential electronic (XDS) si control dinamic al tractiunii. La data la care am comandat eu masina MY2015 - ianuarie 2014 la sistem ESP nu era specificat nimic in dotarea serie dar in manual specifica faptul ca ESP-ul vine impreuna si cu EDS.

Stiti cumva care e diferenta? Mai jos e tot ce am gasit eu.

 

EDS - Electronic Differential Lock
EDL - Electronic Differential Lock


The electronic differential lock allows a smooth and comfortable starting on different grip road surfaces. Rotates a wheel, then brakes electronic differential lock this specifically on this and ensures a force transmission to the better cross bike The electronic differential lock reduces tire wear and works up to 40 km / h. (4MOTION: up to 80 km / h) , It is as a software function in the electronic stabilization program (ESP) and traction control (ASR).

XDS - Electronic Differential Lock

The electronic differential lock XDS is an extension of the known EDL function. However, XDS does not respond to traction, but to the relief of the inside front wheel during fast cornering. From the ESP hydraulics XDS is pressure on the inside wheel, to prevent it from spinning. So that the traction is improved and reduces the tendency to understeer. The pressure level while moving about in the range of 5 to 15 bar. The driving idea is similar to a controlled differential lock in a weakened form. By the unilateral, precise brake pressure build cornering performance is even sportier, faster and more accurately.

Link to comment
Share on other sites

Pai aia e toata diferenta, nu prea are ce sa-ti explice cineva in plus. XDS era inainte pus doar pe VRS, au facut foarte bine ca il pun pe toata gama de motorizari. Este doar o functie soft si ajuta cat de cat orice masina cu tractiune fata.

Link to comment
Share on other sites

Merci de confirmare. Prin urmare modelul 2016 a primit imbunatatiri considerabile. Trecerea de la EDS la XDS poate fi facuta si la versiunile anterioare, daca tot e parte de soft?

 

Din cate se pare discutii pe tema update-ului la XDS e de pe vremea Golf-ului 6, si in cazul acestuia se putea activa cu VCDS-ul:

 

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=25039

 

Daca activarea lui ar imbunatati manevrabilitatea as lua in considerare o astfel de modificare (nu ca as merge eu "fast on corners").

Poate cineva cu VCDS sa ne confirme daca pe platforma MQB e prezenta activarea XDS-ului?

Multumesc anticipat.

Edited by kidmanis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Intrebare: se poate modifica cumva bricheta Octaviei ca atunci cand scot cheia din contact sa ramana fara curent si cand pun contactul sa revina curentul ? Asa am observat ca functioneaza la G6 si mi-ar fi de ajutor in utilizarea camerei de monitorizare trafic. Nu as ma fi nevoit sa o opresc din buton. La G6 se opreste/porneste singura. La Skoda tre' sa o opresc/pornesc eu.

Edited by mariusd4
Link to comment
Share on other sites

DA, sa muti firul din panoul de sigurante intr-un locas ce are tensiune dupa contact.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se demonteaza usor  conturul cromat de pe langa grila radiator?

Am vazut ceva pe negru si ma gandeam sa -l schimb.

Link to comment
Share on other sites

Puteti sa-mi recomandati niste senzori de parcare aftermarket, doar pe spate care sa se vada pe Bolero?  Multumesc,

Edited by poolshark1981
Link to comment
Share on other sites

Nu exista senzori aftermarket care sa afiseze pe bolero, mai bine iei un kit de senzori originali de pe aliexpres si ai rezolvat problema

Link to comment
Share on other sites

@poolshark1981: vezi apoi si cum faci cu montarea si codarea lor, eu din ce am intrebat/scris catre service-urile autorizate, nu am gasit nimica, respectiv in Cluj a fost necastigator :(

Link to comment
Share on other sites

Intreaba la Brady bucuresti pe bd Iuliu maniu.

 

mie mi-au facut o oferta pentru senzori fata, cu tot cu montaj si codare pt bolero 1200 ron in timp ce senzorii originali ieseau la peste 3000 ron doar pe fata:D

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata cred ca mai astept cu senzorii, deoarece nu am gasit ceva oem la un pret acceptabil.

Link to comment
Share on other sites

Un senzor OEM costa undeva la 400 lei, unitatea de parcare in jur de 650 lei, buzzer 75 lei, cablaj, mufe, manopera (demontat, montat bara, dat gauri, lipit suportii de senzori). Asta pentru spate.

Pentru fata se mai adauga consola cu butoane, inca un buzzer. E mult mai scump sa cumperi piesele de la reprezentanta decat sa montezi din fabrica.

Cam asta e pretul, momentan: spate, spate+fata. Cu tot cu manopera iesi cam cat te-ar fi costat sa-i pui din fabrica sau chiar mai scump daca vrei doar pe spate.

Link to comment
Share on other sites

@hayate: este gresit. Eu am cumparat senzori (tot kit-ul: 12 senzori, modul PLA 2.0, suporti, 2xbuzzer, cabluri) OEM din cehia cu ceva de genul 360 EUR fara transport.

Montajul la Avia a mai fost in jur de 8-900 lei si am mai cumparat 8 suporti pentru ca cei din kit nu erau buni. 

 

Daca imi amintesc bine, optiunea de senzori fata/spate la cumparare era in jur de 550 EUR si daca doreai si asistentul la parcare (PLA), mai plateai inca 400 EUR.

 

Eu am iesit mult mai ok, insa ce este drept, inca nu am reusit sa codez asistentul la parcare.

Edited by Frnm
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!