Jump to content

Retrofituri si imbunatatiri Skoda Octavia 3


mariusd4
 Share

Postare recomandată

Are cineva idee cum se demonteaza rama cromata de la schimbatorul de viteze (pentru cutie manuala) ? Vreau sa scot husa schimbatorului de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As indrazni sa cred ca vine cu tot cu rama argintie care incadreaza si butoanele. Dar n-as incerca sa sa o desfac fara leviere de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la topic- INFO Manual Octavia 3; Colegul Alexandru P a postat link-uri despre ceva manuale super - inclusiv "Body".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam guys ! Adig, am leviere din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Legat de husa schimbatorului, am atasat cateva poze cu prinderea, poate sunt de folos.

post-130791-0-40095000-1425211205_thumb.

post-130791-0-17189700-1425211213_thumb.

post-130791-0-95883500-1425211220_thumb.

post-130791-0-40419000-1425211230_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La capitolul Imbunatatiri:

Scut motor O3 - pentru mine este foarte util pentru ca mi se intampla sa mai ies de pe drumuri "civilizate"

Eu l-am comandat de la un cetatean din Vitan si cu tot cu montaj a fost in jur de 400-450 ron

Scutul pare de calitate - un otel destul de gros, se imbina bine cu toate plasticele de pe sub masina.

La montaj se scoate o masca de plastic de sub radiator.

Partea proasta este ca "inginerul" care l-a desenat a prevazut gura de vizitare pentru schimbarea filtrului de ulei insa nu si pentru acces la busonul de golire a uleiului

Nu e o drama ca se demonteaza relativ simplu si mai ales ca schimbul de ulei e la 30k km deci probabil ca masina va vedea maxim 4 schimburi ca sta la mine dar cu un minim de efort intelectual ii mai faceau inca o usita. 

....... Asta e ..atat au putut.

 

Sorin, din ce am discutat la dealer, scutul la Octavia e facut din ceva mai moale special sa lase motorul sa coboare in caz de accident.

Face parte din tehnologia noua de a apara pasagerul fata si soferul la accident, motorul e proiectat sa coboare la un impact frontal nu sa vina spre habitaclu.

In acest sens, te rog sa intrebi la Skoda legat de scutul tau de otel, s-ar putea sa obstuctioneze chiar aceasta functie de siguranta.

M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit alta explicatie pentru scutul de motor

Cica in cazul unui impact scutul de otel iti salta masina(devine ca o prajina). 

 

Cine stie care e adevarul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 explicatii nu se contrazic neaparat.

In sensul ca, daca motorul e proiectat sa coboare la impact si impinge in scut, acesta va merge in jos si teoretic salta masina.

Logica mea de 2 lei.  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, vorbim de o tabla de 2-3 mm prinsa in suruburi de 10/13 cu 8,8 duritate. Se infige scutul in asfalt si se da skoditza peste cap? Wtf :d

Nu va mai coplicati, scutu de plastic e si agreeat oem ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu detalii de duritate, grosime tabla, etc, nici nu cred ca zboara Skoda de pe drum de la aceasta "prajina".

Dar cred ca un scut de metal, care nici nu se poate monta din fabrica ar putea obstructiona in caz de accident frontal, spatiul in care ar cobori motorul.

Si de aia se pune cel de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cazuri de camionete date peste cap din cauza ruperii axului cardanic dedesubtul masinii, dar asta-i altceva. Pe de alta parte, am vazut scuturi metalice de 5mm OEM la masini de teren.

 

Poate nu e exemplul cel mai bun, dar n-as zice ca influenta unui scut metalic, comparativ cu unul de plastic va fi determinanta in situatia unui impact frontal, cand motorul tinde sa coboare.

 

As zice ca scutul metalic este destinat masinilor cu garda la sol marita, iar cel de plastic acelora care circula cu preponderenta pe drumuri netede. In felul asta isi justifica fiecare scopul propus si respecta si specificatiile tehnice/de siguranta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_qwerty

stiti cumva ce dimensiuni trebuie sa aibe parasolarul pentru fata spate la O3 ?

eram cat pe ce sa cumpar doua, dar am lasat-o balta vazand ca sunt de dimensiuni diferite ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aripioare Milotec - "before", "during" si "after" - (s-au vopsit la Cluj, multumesc pentru ajutor lui ToniM!).

 

Desi am facut totul ca in instructiunile primite, lipirea propriu-zisa s-a facut doar pe muchia orizontala din bara (cea care la mijloc este intrerupta de radar), astfel ca la partile exterioare colturile sunt elastice, le poti  misca. Am emotii ca la un baiat din aceia de la spalatorie, mai energic, le-ar putea deteriora in zona marginilor... om vedea.

 

Lipitura centrala nu cred ca are cum sa cedeze, s-a intarit in 6 ore (tehnologia a fost similara cu cea de la lipirea unui parbriz nou).

post-316-0-74398700-1432401615_thumb.jpg

post-316-0-70187400-1432401623_thumb.jpg

post-316-0-82669500-1432401637_thumb.jpg

post-316-0-61479700-1432401659_thumb.jpg

post-316-0-81544500-1432401667_thumb.jpg

post-316-0-55798800-1432401681_thumb.jpg

post-316-0-56219200-1432401687_thumb.jpg

Modificat de AdiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cateva mici "completari" chinezesti   :) :

post-316-0-90252700-1432403263_thumb.jpg

post-316-0-56040500-1432403270_thumb.jpg

post-316-0-60632300-1432403276_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine cu acele aripioare de vRS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am rugamintea daca a cumparat cineva husa aceasta pentru cotiera sa spuna o parere - este rezistenta in timp. Eu mana dreapta o tin mai tot timpul pe cotiera si ma gandesc la uzura inerenta care va apare. 

Mai sunt si alte solutii ?

 

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-genuine-black-perforated-ALCANARA-jumbo-box-cover

 

sau din piele artificiala

 

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-leather-cover-for-JumboBox-BLACK-stitch

 

Va multumesc

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii aia o poti imbraca in piele dupa ce se uzeaza si va arata mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, stie cineva daca se poate activa driving mode selection? Eu nu am achizitionat aceasta optiune din fabrica si acuma ma gandesc sa o acctivez daca se poate. Normal sa pun si comanda de la buton de langa schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul nu il poti schimba, trebuie schimbata toata grila de butoante - cel putin asa a fost la mine cand am facut retrofit la senzori parcare. Insa grila de butoane o gasesti.

Mai departe, cu privire la activare, din pacate nu stiu daca se poate sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate orice, insa te vor descuraja costurile. De curiozitate, ce iti displace la masina acum  dpdv al eventualelor reglaje pe care le aduce driving mode selection?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de eco nu ma incanta deloc. Singura chestie ar fi taria volanului. Acuma la viteza mare sincer mi se pare prea moale, mai ales pe viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm: este vorba  in special de reglajul diferit al directiei si al franei, reglaje fine care fac diferenta insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de eco nu ma incanta deloc. Singura chestie ar fi taria volanului. Acuma la viteza mare sincer mi se pare prea moale, mai ales pe viraje.

Ai facut cumva test cu o masina cu DMS? Este diferența mare la duritatea volanului? Si eu eram curios daca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frnm....gradul de asistare al directiei da, se poate modifica prin DMS, insa dozajul franei stiu ca nu. De unde ai luat informatia privind franarea reglabila prin DMS?

@eto....pune si tu roti mai mari si va merge mai greu volanul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plusez peste Sorin pentru Eto: mai bine taie alimentarea motorului de servo... ;)

 

Referitor la DMS, stiu ca sunt "gramezi" :) insa eu nu simt nicio diferenta importanta. Poate intre extreme sa fie ceva-ceva. Insa tare mi-e de efectul placebo... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!