Jump to content

BORA Variant TDI Automatic Rave Green


rudolf.s

Postare recomandată

@_zenith_: Cred ca prin 2008-2009.

@Muale: Cu astea nu mi-ar fi rusine:

2265149894_932efff416_z.jpg

154.jpg

t8-1.jpg

jsw_front.jpg

MK6SW_20.jpg

MK6SW_22.jpg

Link către comentariu
  • Replies 804
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rudolf.s

    300

  • Circoloco

    36

  • Muale

    34

  • JonDoe2

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ca deja de ceva vreme urla masina la mine "Service!" am schimbat filtre si ulei. Ca sa mai alternez, de data aceasta am pus filtre Mann Filter si ulei Aral.

Filtre cumparate de la UNIX

Filtru aer MANN C 37 153 40,90 RON

Filtru ulei MANN HU 726/2 x 23,94 RON

Filtru polen MANN CUK 2862 58,39 RON

Filtru combustibil MANN WK 653/3 x 93,60 RON

Discount puncte -43,36 RON

Total: 173,47 RON

Ulei Aral de la magazinul Pyramis din Arad:

ARAL Tronic 431 4 litri 125,00 RON

ARAL Tronic 431 1 litru 30,00 RON

Total: 155,00 RON

Manopera: 100,00 RON

dsc01148resize.jpg

In urma verificarilor am constatat:

- ureche rupta la siguranta furtunului de Turbo - inlocuit siguranta

- anvelope crapate pe fata, uzura... foarte mare - inlocuit anvelope

- teava de legatura intre catalizator si toba sport ruginita si gaurita. Necesar: teava de

Link către comentariu

E bine ca o verifici din toate punctele de vedere.

Dar anvelopa aia era pe interior?Sau de la ce s-a facut asa?

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Nu stiu de la ce. Crapaturile erau pe interior. O fi si varsta... Nu stiu.

Mi-am gasit si eu masina pozata la W

Link către comentariu

cum se comporta motorul cu ulei aral in loc de mobil 1 sau castrol ?

Link către comentariu

As minti daca as spune ca acum merge de rupe. :) Sincer, nu cred ca poti sa iti dai seama. Poate daca as forta motorul la maxim as putea spune daca e diferenta sau nu. Eu personal nu simt nimic.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

frumoasa masina, o spun din nou pt ca este cu siguranta unul dintre cele mai frumoase mk4 variant...acum am si eu o intrebare, ce tip de motor ai?...eu am un ARL 101 hp...si as vrea sa stiu la cat poti sa o ridici decent, gen resoftare+schimbat turbita + etc, poti obtine un 220 sau 200 reali?pe dyno?ms

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Rudolf are ASZ de 130 de cai si tu ti-ai fi dorit poate ARL care e de 150 :)) Tu cel mai probabil ai AXR

Link către comentariu

Eu am motorul ASZ de 130 CP. Cu un soft decent am in jur de 150-160 CP. Avand cutie automata nu am investit prea mult un motor. Poate mai urmeaza un Intercooler montat frontal (FMIC) si asta doar pentru ca cel actual nu e in stare prea stralucita. Poti duce motorul si la multe sute de cai, depinde doar de cati bani ai / vrei sa investesti.

Link către comentariu

scrie clar k este ARL , daca este nevoie de poza , o sa pun...in talon la tipul motorului scrie ARL..sa fie o greseala?

este un g4 1.9 tdi (i rosu) 101 cai, PD...

Modificat de schumy19
Link către comentariu

O mica vizita pe acasa:

- sudat tevile de la evacuare + suportii + lasat toba mai jos ca freca prelungirea. Dog Tuning - 50 RON

- schimbat curea alternator. Original la VW era ~ 250 RON - discount. Am cumparat Continental - 95 RON. Manopera 30 RON.

dsc01194kd.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am realizat ceva: ar fi cazul sa schimb distributia! Am tot calculat si mi-am dat seama ca ultimul schimb l-am facut pe 27.07.2007 pe la 180.000 km. Logic, ar fi urmat la 180.000 + 90.000 = 270.000. Nu e grav, am depasit doar cu 6-7000 km. :) Si numai ce am schimbat cureaua de alternator dar eram sigur ca inca nu e cazul sa schimb si distributia. :) Deci, comanda AHW?

Link către comentariu

Deci mai bine comanzi de la PYRAMIS sau BARDi.Pentru ce sa le platesti "ambalaju" la ahw ?

Link către comentariu

Curea poate sa fie si Gates.

pompa apa - Hepu, Airtex...

role - SKF, Ina

intinzator hidraulic - LITENS

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si eu am schimbat recent distributia si am pus curele Contitech, role Ina si pompa de apa Hepu.

Offtopic: Acum am realizat ca numele tau imi era cunoscut, tu nu ai fost in trupa Activ?

Modificat de cTL
Link către comentariu

Pana la urma cred ca merg pe original. Cumpar de la AHW. E 159 € kitul de distributie + 22 € transportul. La noi e asa la reprezentanta:

KIT DISTRIBUTIE - 606,36

INTINZATOR CUREA DISTRIBUTIE - 440,80

SURUBURI - 8,00

POMPA APA LA SCHIMB - 232,00

SURUBURI 3 buc. - 9,60

ANTIGEL 2x - 92,80

Total: 1389,56

Manopera estimativa: 250,00 RON

La piese sa aplicat un discount cuprins intre 8 si 25%, iar la manopera 40% conform ofertei in vigoare

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu

deci te duce pe la 16mil schimbul distributiei la dealer? sau la ce se refera manopera si discountul?

Link către comentariu

Da, exact. 1639.56 RON costa la reprezentanta. Le-am trimis acum mail sa vad daca pot sa aduc eu piesele si sa platesc doar manopera. pretul maonperei e chiar bun. Mecanicul la care merg de obicei mi-a cerut 100 €.

Link către comentariu

da, pt manopera e destul de bine. cu conditia sa fie mecanic bun...daca e reprezentanta nu inseamna ca sunt 100% priceputi

Link către comentariu

Sunt putin in dilema. Mecanicul la care merg eu e foarte bun si are mega experienta. E meticulos si se vede ca stie ce face. Totusi, e cam mult 100 € fata de 250 RON. Si nici acte / factura cu garantie nu am. Dar macar stiu ca e facuta lucrarea exemplar.

La reprezentanta nu cunosc mecanicii in schimb ai factura, garantie etc.

Deci?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!