Jump to content

BORA Variant TDI Automatic Rave Green


rudolf.s

Postare recomandată

ledurile sunt SMD si sunt vreo 16 albastre si inca vreo 8 rosii. Acum stiu de ce folie vb. Folia dintre afisajul comp de bord. A dat jos afisajul si l-a despartit in 2, intre exista o folie polarizata, daca o intorci invers rezulta altas nuanta. Exact cum se face la G3 la afisajul de km si afisajul de la ceas, daca se intoarce folia devine scrisul pe fond negru, luminat scrisul e rosu si fundalul negru.

Link către comentariu
  • Replies 804
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rudolf.s

    300

  • Circoloco

    36

  • Muale

    34

  • JonDoe2

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Aerofan: Stai jos! 2! :D

Afisajul BC e putin diferit de cele cu cristal. Din fabrica pare a fi scris rosu cu fundal negru. Fundalul negru se obtine asa: leduri smd rosii, folie portocalie si fundal albastru al afisajului. Am inlocuit ledurile rosii cu unele albe (de fapt baietii de la Zexstar) dar scrisul era portocaliu si fundalul... ceva urat. Am sters cu diluant culoare de pe acea folie si surpriza: scris alb cu fundal albastru. Deci pasii: smd albe sters folia portocalie si gata!

Link către comentariu

O reexaminare pe cand? :)) Nu stiam asa exact dar era pe aproape... hai un 5 de trecere macar :D.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca cromul de pe bara spate incepe sa ma paraseasca, bandourile laterale si-au pierdut luciul, mi-a trecut prin cap sa cam renunt la crom. Bine bine, dar atunci cum? Bandouri simple, verzi, nu vreau. OK, sa zicem sa renunt la bandouri. Dar la bara de Rieger nu pot scoate bandoul, pentru ca asa e turnata bara. Si daca as renunta si la bara de Rieger (desi nu prea as vrea) ce as putea monta? Bara de la Votex? Dar acolo e urata grila dintre faruri. Sau bara de R32, dar e aceeasi problema.

bora_bl_n_mesh_c1.jpg

La oglinzi as putea renunta la crom destul de simplu. Le-as vopsi verzi, negre sau as pune poate chiar de Golf V.

DACA, as renunta la bandouri si tot ar trebui sa vopsesc usile, as pune si manere de Audi. Pana la urma ar fi prea mare investitia.... Sau? :)

Link către comentariu
JOHN EVO TUNING

Rudi, nu vrei sa te linistesti deloc, modificari si iarasi modificari. Oricum ai o masina de vis. Sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ma uitam azi putin la niste roti, si sincer, m-a pus pe ganduri un model de la Ronal:

boraronalr47.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina icon_thumright.gif

Am o intrebare, ti-ai facut vreaun calcul cu suma de bani pe care ai bagat-o in masina ? de cand ai luat-o si pana acum ? ( E doar o mica curiozitate :D )

Link către comentariu

Chiar merita calculul? Cred ca te-ar durea inima cateva zile, dar pasiunea pt masina nu are limite!

Bravos pt masina, arata foarte bine!

Link către comentariu
Eugen Dragan

Ai rezolvat problema cu interiorul, cu chederele ?

Intamplator mi-a pus cineva un "fluturas" in geam cu "imbrac volane cu piele", si l-am prins langa masina. Am ramas incantat cat de bine puteau fi imbracate si volanul , si scaunele (cu cusaturi diverse,dar cel mai mult mi-a placut cum era tapiseria , chiar si chederele facute in aceeasi culoare - daca nu stiai ca era tapiseria alba inainte, nu ai fi zis ca nu este asa din fabrica.

Daca mai esti interesat , sa caut adresa de contact si ti-o trimit.

Link către comentariu

@Davidutz: Sincer? dupa 4000

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu

Detalii despre vopsea te rog? Poate un feedback daca ramane miros in masina si cum arata dupa aplicare. MS

Link către comentariu

Vopseaua de textil? Inca nu am vopsit, deci nu stiu ce sa zic de miros. Vopseaua e intr-un tub mic, de la magazin de hobby. Special de textile. Sa vad cand am putin timp sa fac un test.

Link către comentariu

Un interior care imi place mult. Daca as avea niste banuti si as gasi piele verde..... :) Si un mega meserias, desigur.

248947_230733156942524_100000175245902_1164634_3719549_n.jpg

250422_230733193609187_100000175245902_1164636_7009786_n.jpg

247127_230733243609182_100000175245902_1164638_5722984_n.jpg

Link către comentariu

Cu banutii respectivi si o eventuala suma decenta obtinuta pe masina ta (asa cum iti planuisei intr-o vreme) cred ca ai putea sa iti indeplinesti dorinta cu Touranul :D Asta nu inseamna ca interiorul ala nu este de-a dreptul fascinant

Link către comentariu

Am gasit ieri un articol care chiar ma face sa ma gandesc si la Golf V Variant. :) Pacat ca nu este motor de 170 CP cu DSG.

Link către comentariu

La cate probleme are ala de 140cp, mai bine iti vezi de treaba :D Combinatia de 170cp +DSG este optima... chiar si pe un Passat B6 care nu e tocmai usor

Link către comentariu

Pai tocmai asta e ideea. Ala de 140 e cu probleme si nu ai facut nimic sa il duci la 170. Mai bine pui motorul de 170 si il duci lejer peste 200. :)

Link către comentariu

La cate probleme are ala de 140cp, mai bine iti vezi de treaba :D Combinatia de 170cp +DSG este optima... chiar si pe un Passat B6 care nu e tocmai usor

Cate probleme are? :blink:

Singura problema cu injectoarele si pompa de motorina era doar la BKP, care chiar de anul asta se rezolva gratuit la reprezentanta.

Tot umbla mituri "din batrani", dar parca deja sunt zise cu rautate, la cat de des le vad spuse pe forum.

Scuze de offtopic.

Link către comentariu

Nu o spun cu rautate pentru ca nu am nici un motiv. Tatal meu are B6 in configuratia 170cp+DSG si nu a avut nici o problema, motiv pentru care i-am recomandat-o lui rudolf.s. Daca tot cocheteaza cu ideea de G5 2.0 TDI DSG, cred ca cel de 170 ar fi mai indicat.

PS si :offtopic:: nici eu nu agreez povestile care au bagat frica in legatura cu 2.0 TDI 140cp. Datorita lor, pretul passatului a scazut drastic...doar pt ca e B6 2.0 TDI :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Am auzit si eu povestile cu 2.0 TDI de 140 CP. Stiu ca problemele sunt cu BKP care are sistemul de injectie Siemens. Cele cu sistem Bosch nu au probleme, dar totusi lumea fuge de ele. Eu nu de aceea as sari peste modelul de 140 CP, ci daca pot lua din fabrica 170 CP pe TDI, de ce sa nu o fac? Problema e ca Golful Variant NU SE FABRICA CU 170CP. Cel mai puternic diesel e cel de 140 CP. In plus Touranul e mai solid si teoretic mai bine construit ca un Golf. Si are mai mult spatiu, chiar si decat un Variant. Trebuie sa recunosc ca zilele trecute ma cam gandeam si la un Passat 3C Variant, mai ales ca sunt preturi foarte bune si se gesesc destul de usor. Si alt aspect e ca nu sunt foarte multe modificate, deci ar fi o provocare. Si are stopuri cu LED din fabrica. :D

Pana una alta deocamdata va trebui sa strang niste banuti si dupa aceea revin la alegerea unei masini.

Deocamdata urmeaza un schimb de ulei si filtre. Probabil ulei ARAL Tronic 431 si filtre MANN. Mai schimb si eu. Pana acum am avut doar originale VW, dar parca as mai incerca si altceva.

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu

Dupa ce mi-am gasit masina cu Google Street View, azi am gasit si Golfu' lu' tata. :)

Si mi-am gasit si mecanicul la care merg de obicei, chiar in fata atelierului. :D

in ce an crezi ca au fost facute pozele?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!