Jump to content

Codari VCDS - probate si functionale


borat
 Share

Recommended Posts

Ciprian , eu am activat tot ce ai zis tu mai sus + multe altele. Merg foarte bine toate... 

Gabi, pentru refuel quantity nu trebuie sa faci nici un plin... Poti sa ai si 10 litrii... 

Link to comment
Share on other sites

M-ar interesa si pe mine urmatoarele: laptimer, refuel qty si ambele lumini ceata pe spate. Aveti idee pe unde le-as putea face in Bucuresti si cat m-ar costa?

Link to comment
Share on other sites

Vezi in ari de prestari servicii. Suntem destui colegi care avem interfete originale.

Link to comment
Share on other sites

post-24477-0-37263400-1422376050_thumb.j Cam asa arata cand apare Refuel. si arata ca trebuie 40 litrii sa fie Full

Link to comment
Share on other sites

Si cat de corect indica? Ai incercat la pompa sa vezi?

Referitor la rainclosing si cornering...daca le activezi prin VCDS...ai optiune in bolero sa le dezactivezi daca nu iti plac? Sau trebuie sa codezi din nou?

Edited by barqqsanu
Link to comment
Share on other sites

Rain Closing merge dezactivat din bolero, cornering trebuie vcds.... consum la pompa inca nu am incercat.

Link to comment
Share on other sites

Deci azi am dat oglinda din greseala pe R si cand am bagat in "R" am observat ca oglinda de pe dreapta coboara si urca dupa cateva sec sau cand plec in fata... nu ar trebui sa coboare si stanga si dreapta?

Link to comment
Share on other sites

Nu din ce stiu eu e functia mirror down si e doar pe partea dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu pentru ambele oglinzi exterioare. Am zis ca nu am setat eu ceva bine si de aceea nu coboara amândouă. Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Si cum ziceam, am facut o boacana. Nu stiu c am facut dar nu imi mai apare pe maxi dot navigatia. Stie cineva de ce?

Link to comment
Share on other sites

Spune pe unde ai umblat sa stim sa iti spunem unde anume sa faci.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat azi sa activez cateceva la mașină si unele au mers altele nu chiar daca am facut pas cu pas ce zice colegul borat in postul nr 1.<br />Coborare oglinda pasager la mersul înapoi - NEREUSIT in amundsen imi apare bifata chestia asta...<br />Activare staging - REUȘIT <br />Activare laptimer - NEREUSIT <br />NUMARUL DE SEMNALIZARI CONFORT - NEREUSIT ( CHIAR DACA INTERFATA ZICE CA ESTE SETATA PE 5)<br />AFISARE PE MAXIDOT CU CATI L TB SA ALIMENTEZI ( din cate imi dau eu seama cred că e vorba de câți litri ai alimentat ca la mine liniutele nu au disparut si sa apara litri, sau am eu plinu si daia? - REUSIT <br />CORNERING - REUSIT <br />Imi poate zice si mie cineva daca a reusit aczivarea tuturor optiunilor pe care le-am incercat si eu? Masina e echipare elegance si are cutie automata ( oare daia sa nu mearga oglinzile?) Mulțumesc mult!<br/>

Cam astea au fost setarile... am dat reset la semnalizari si merg si mai nou am vazut ca merge si oglinda dreapta in marșarier.

Link to comment
Share on other sites

Daca erai atent si citeai ce am scris pe pagina anterioara, stiai deja ca eu am activat pe masina tot ce ai incercat si merg toate + altele. Ba chiar am mai gasit vreo 2 noi.

Edited by OctaviaYUB
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata! Eura debifata ( am testat si toate merg :))

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

intrebare: daca se modifica setarile, se pierde garantia? Am citit pe alt thread ca reprezentantele ar considera asta "re-softare" si ar putea sa refuze garantia pe alocuri

 

stie careva mai multe ?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

La modelele lanaste inainte de 2013 sunt sanse mai mici sa ajungi la pierdut garantia dar cu tot ce se lanseaza model nou dupa 2013 ai sanse sa apara pe diagnoza cu ODIS (noua scula de diagnoza VW-AG) eroare ca a fost umblat in soft. BMW de cand are modelele F si toti proprietarii fac retrofit cu diverse componente OEM (desigur si codari schimbate pentru a merge ce se aduga) fabricantul a trebuit sa schimbe multe pe garantie si deja nu mai accepta cand vede coduri de defect precum cel atasat aici

Deci pe scurt viitorul nu suna bine .

post-1-0-72109000-1426414028_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Of of of...si eu care vroiam in primavara sa gasesc pe cineva din Cluj pentru anumite activari (daca nu achizitionam eu o interfata) ...

 

Mersi de info! Cred ca imi ramane doar sa intreb la dealer daca se poate la eie fara influentarea garantiei -.-

Link to comment
Share on other sites

NU se pierde nici-o garantie la skoda cel putin. MAsina pe care s-a codat mirror down, a avut probleme cu functia cinfort pe geamul drapta fata, a fost la reprezentanta si i s-a schimbat calc de usa.

Link to comment
Share on other sites

Atat timp cat nu se fac retrofit-uri n-ar trebui sa fie probleme cu garantia.

 

Totusi, atunci cand ajungeti la dealer pentru orice problema puneti codarile vechi inapoi.

La service in momentul in care se efectueaza "protocolul" cu interfata VAS, se citesc toate calculatoarele de pe masina si se compara cu configuratia stocata la fabrica pentru VIN-ul respectiv.

Daca sunt diferente se semnaleaza/inregistreaza, ele pot exista dar cu un motiv intemeiat (modificari facute tot cu VAS-ul si inregistrate in servele fabricii).

Edited by Dolfin
Link to comment
Share on other sites

daca te uiti pe platforma O3 o s avezi ca majoritatea activarilor se fac in Adaptari, ceea ce VAs nu interogheaza by default.

Link to comment
Share on other sites

Cand se efectueaza "protocolul" (conectare masina prin VAS cu serverele fabricii, protocolul prevede si diagnosticare cu ODIS) pentru a se face o cerere de inlocuire in garantie se scaneaza toata masina in mod automat.

 

ODIS (Offboard Diagnostic Information System Service) este un tool de diagnosticare pas cu pas a defectelor, nu are rol explicit in detectarea adaptarilor efectuate ulterior pe masina.

Edited by Dolfin
Link to comment
Share on other sites

Nici odisul nu face scanatre a tuturor canalelor din adaptari sa le compare cu ceva setat default, doar codarea si WSC.

Link to comment
Share on other sites

Absolut, iar cu ODIS-ul se lucreaza strict pe o anumita problema care trebuie diagnosticata/verificata.

Link to comment
Share on other sites

Si deci care ar fi concluzia? Care e gradul de risc sa "se ia" de garantie daca merg la service la dealer dupa ce am facut codari "ilegale"?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept