Jump to content

My Golf MK4


MRC

Postare recomandată

Da, se poate si cu housingul montat, insa e mai greu. 

 

Ai doua V71 pentru climatronic? Cel de AC nu se potriveste la climatronic, rotita la cel de AC este turnata impreuna cu axul ei care este de plastic, iar la climatronic dupa cum se vede si in poze este pe un ax de fier, separat. M-am gandit si eu la cel de AC, spre dezamagirea mea cand l-am desfacut :huh:  :eek: ... nu se potrivea. Plus tablita de fier cu picioruse de pe spate ca difera intre ele.

 

Firele de la Switch nu se gasesc in habitaclu, trebuie trase. 

 

Daca gasesti modul comfort de pe o masina identica cu a ta nu mai ai nevoie de laptop si port serial. Cumperi laptop doar pentru adaptarea asta? :))

Link către comentariu

Am schimbat la un moment dat un V71 la o masina, iar clientul mi-a lasat mie piesa stricata.

 

Si laptop-ul o sa-l folosesc la diagnoze, adaptari .. etc, pt ca laptop-ul pe care il am acum e prea nou pt a sta in mediul asta :)).

 

Trag si firele la switch, ce-o sa fac  :tuktuk: .

Link către comentariu

De cand cu vremea asta nasoala, farurile mele s-au murdarit incontinuu ... necesitand stergere continua.

 

Si uite asa m-am hotarat sa-mi pun spalatoare de faruri. 

 

Azi dimineata am ridicat de la Posta vasul de 5.5 litri cu tot cu senzor.

 

attachicon.gifIMAG0171.jpg

 

Gasisem spalatoare la 100 lei, dar le-a dat repede omu'. Pompa vad ca e pe net de la 100 la 150 lei SH, iar noua VEMO e 70 lei. Deci o sa ma orientez spre VEMO.

 

Urmeaza o mica surpriza, numai ca trebuie sa o demonteze un prieten de pe masina donatoare :D, la un pret bomba :)).

 

To be continued!

 

 

 

 

Imi cer scuze de intarzierea raspunsului..

 

Frumos, frumos :> Pret super bomba, demontare si livrare rapida :D Banii sa nu mai zic ce instant au ajuns la donator

 

Recunosc ca am taiat un fir mai scurt :( promit la urmatoarea sa las 15 cm sa fie daca trebuie taiat!

 

Spor la retrofit si asteptam un tutorial ca la carte by MRC!

Link către comentariu

De data asta treaca-mearga, dar data viitoare, daca iar imi lasi fir de 2 cm, taiem din salariu, ca nu se mai poate :)),

Link către comentariu

Am montat modulul comfort, face ce trebuie sa faca impreuna cu cheia briceag. Nu prea bate de la distanta foarte mare, dar pun asta pe seama cablului TV folosit pentru antena.

 

Am patit si o faza nasoala. Masina s-a incuiat cu cheia in contact pe modul accesorii, casetofonul pornit si usa intredeschisa cu lumina din usa aprinsa. A trebui sa sparg geamul ca alta solutie nu era. 80 lei (geamul) down the drain ...

Link către comentariu

Am stat cu geamul deschis pe toata durata operatiunii. L-am inchis ca sa scot masina din garaj, dar a trebuit sa ies 2 minute sa deschid portile...

Link către comentariu

e bine ca ai scapat doar cu 80 lei...credeam ca e mult mai mult un geam...din ce cauza se blocheaza automat?la mine niciodata nu a facut asa....

 

tot timpul mesteresti cate ceva la masina , vad ca te pricepi si la partea electrica asta e foarte bine   :icon_thumleft:

Modificat de bls luci
Link către comentariu

De mic mi-a placut electrica, am facut si facultatea in domeniu ... na, as putea spune ca ma pricep cat de cat :D.

 

In mod normal, nu trebuia sa se blocheze in situatia aia. Am incercat sa recreez conditiile dar n-am reusit s-o fac sa se blocheze din nou. 

 

As fi negociat la geam in mod normal, dar m-au lasat cei de la dezmembrari sa schimb geamul in hala la ei si n-am vrut sa exagerez. Nici nu-ti imaginezi ce frumos e sa mergi 5 km fara geam la -5 grade :)).

Link către comentariu

cine are switchurile bulite are in reflex sa nu inchida usile sau sa lase un geam deschis daca este cheia in masina :D

Link către comentariu

Am montat modulul comfort, face ce trebuie sa faca impreuna cu cheia briceag. Nu prea bate de la distanta foarte mare, dar pun asta pe seama cablului TV folosit pentru antena.

 

Am patit si o faza nasoala. Masina s-a incuiat cu cheia in contact pe modul accesorii, casetofonul pornit si usa intredeschisa cu lumina din usa aprinsa. A trebui sa sparg geamul ca alta solutie nu era. 80 lei (geamul) down the drain ...

 

eu zic ca nu e de la antena.... ci de la telecomanda obosita sau modul confort cu probleme.

 

daca e ok telecomanda/modulul - merge si fara antena.

Link către comentariu

Telecomanda e buna, am testat-o pe alta masina si merge de la +10 metri. Azi am observat ca si la mine merge de la distanta mai mare, dar doar daca sunt pe partea soferului, partea cu antena. Pe partea pasagerului merge de la sub 3 metri.

Link către comentariu

Am rezolvat provizoriu si cu cheia. Am primit donatie de la un client o cheie si am si pus-o la lucru, pana ajunge cheia comandata din China. Cu ocazia asta am aflat ca modulul comfort are si alarma activata, ceea ce e minunat :D.

 

post-56805-0-36493000-1424276128_thumb.j

Link către comentariu

Modulul comfort si cheia briceag le-ai luat din dezmembrari? Cu ce pret le.ai achizitionat?

Resprect

Link către comentariu

In urma pornirii greoaie, am facut revizia electromotorului: a fost schimbata bucsa mare, curatat colectorul si inlocuita vaselina.

 

post-56805-0-67117700-1424642647_thumb.j

 

Si un Range pe care nu l-am mai atins pana acum:

 

post-56805-0-38040600-1424642669_thumb.j

Link către comentariu

Frumos range-ul !

 

Ce inseamna pornire greoaie ? Cand e motorul cald trebuie sa tii mai mult la automat ? Sau orice temperatura ar avea, pur si simplu invarteste greu motorul ? Eu am problema cu pornirea greoaie la cald, de aia intreb, poate ce ai facut tu ar trebuii sa fac si eu.

 

In rest, faina treaba ai facut pana acuma cu masina, tine-o tot asa, si ajungi sa ai un 1 in fata primului 3 de la kilometraj ;)

Link către comentariu

Multumesc pentru urari :D.

 

Da, invarte greoi, chiar daca e rece, chiar daca e cald. Nu s-a remediat problema dupa revizia facuta la electromotor. Nu stiu ce are, mai verific.

Link către comentariu

Salut. Si eu sunt in aceeasi situatie cu al meu ALH si dupa multe verificari am ajuns la concluzia ca nu prea am ce-i face. Asa a facut cu bateria noua, asa face si acuma cu bateria pe moarte, electromotorul verificat si reparat in septembrie... ca e rece, ca e cald atat motorul cat si temperatura exterioara, pornirea e greoaie. Singura cauza la care ma mai gandesc ar fi curentul de pornire al bateriei, care nu stiu ce valoare are, dar e doar o idee. 

Link către comentariu

Verificati caderea de tensiune cand invarte electeomotorul! Posibil baterie slaba, stator/rotor cu vreo infasurare stricata!

Link către comentariu

Asta e problema, ca am verificat tot. Bateria are 1 an (Varta Blue 74 Ah), am fost cu ea la magazinul de unde am luat-o si a verificat-o cu un aparat si i-a dat 690 En, bateria avand 680 En. Primele doua porniri cu bateria asta au fost ok, in rest la fel, invarte greu la inceput, apoi la a treia invartire porneste.

 

Periile de la electromotor au maxim 1 an, sunt roase 1/8. Statorul e cu magneti pe el, iar rotorul vizual este ok. Am dat cu smirghel pe toate conexiunile, am verificat incarcarea, consumul ... totul este OK!

 

Sa vad cum fac rost de un electromotor ca sa fac un test, poate chiar e de la el.

 

Multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!