Jump to content

My Golf MK4


MRC

Postare recomandată

Din cate vad nu prea..sau nimeni nu e dispus sa ajute, ca am mai intrebat pe unii..trebuie card paypal, sau..? Ms frumos

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am schimbat distributia astazi, curea Conti, role Ina si pompa de apa Hepu plus semeringul de la arbore care imi pierdea ulei inca de la ultima distributie. 1100 lei cu tot cu manopera. Nu am facut poze pentru ca smartofonul meu e stricat.

 

Cu ocazia asta am aflat ca si antigelul trebuie schimbat, nu mai este transparent, are o textura de bors. Cica a fost pus prea concentrat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am cumparat azi ulei+filtru, Ravenol VPD 4L + filtru Mann. In total, 155 lei. Am schimbul gratuit, sper sa ajung maine la service-ul lor pentru a-l schimba.

Link către comentariu

Am vazut ca tot mai multi incep sa foloseasca Ravenol...si mergandu-le vanzarile....in Focsani parca se lucreaza la un nou sediu sau depozit....sub forma "aici sunt banii dvs:))"

Link către comentariu

Am avut un drum pe la Iasi acum doua saptamani - si e plin de reclame la ravenol pe marginea deneului :) The new shit. Dupa experienta neplacuta cu ultimul Castrol (luat din acelas loc cu ultimele schimburi) la urmatorul va fi Motul la mine...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Astazi am schimbat rezistentele de incalzire din scaune, dupa ce din cele vechi a iesit fum. Se pare ca nu sunt compatibile rezistentele de Logan pe Golf :)).

 

post-56805-0-33444600-1419100106_thumb.j

 

Rezistenta noua de la colegul Baracuda:

 

post-56805-0-97011100-1419100132_thumb.j

 

Cu ocazia demontarii scaunelor, am schimbat si mocheta masinii, deoarece era imbibata cu ceva ulei pe la picioarele pasagerului din fata si mirosea foarte urat. Mocheta am primit-o donatie de la colegul adrian2010, iar pe aceasta cale ii multumesc din nou. Aseara am adus-o in casa si am aspirat-o bine si apoi am spalat-o cu BioCarpet, ca sa fie treaba buna :D.

 

Am zis ca fac ceva poze si cu mocheta scoasa, dar din graba sa termin cat mai repede, am uitat.

 

Toata treaba asta a durat cam 6 ore. 

 

 

 

Link către comentariu

par ca s-au incalzit excesiv cele de logan, vad urma de arsura pe tot buretele.

cat a fost rezistenta noua?

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cand cu vremea asta nasoala, farurile mele s-au murdarit incontinuu ... necesitand stergere continua.

 

Si uite asa m-am hotarat sa-mi pun spalatoare de faruri. 

 

Azi dimineata am ridicat de la Posta vasul de 5.5 litri cu tot cu senzor.

 

post-56805-0-08630600-1420324518_thumb.j

 

Gasisem spalatoare la 100 lei, dar le-a dat repede omu'. Pompa vad ca e pe net de la 100 la 150 lei SH, iar noua VEMO e 70 lei. Deci o sa ma orientez spre VEMO.

 

Urmeaza o mica surpriza, numai ca trebuie sa o demonteze un prieten de pe masina donatoare :D, la un pret bomba :)).

 

To be continued!

Modificat de MRC
Link către comentariu

Azi mi-am luat si butonul de incalzire in scaune lipsa si am aplicat ambelor butoane modificarea de aici.

 

post-56805-0-96181900-1420838563_thumb.jpost-56805-0-75084800-1420838570_thumb.jpost-56805-0-16543200-1420838591_thumb.j

 

Dupa cum se vede, buton de dezaburire s-a hotarat sa se dezvirgineze :)). Nu m-ar deranja asa tare, numai ca-mi bat ledurile fix in ochi :tuktuk: .

 

Daca tot trebuie sa-l schimb, ma gandeam sa caut un buton de Passat sau de A4 B5 cu temporizare si sa fac o aroganta :D.

 

Iar daca nu mi-ar fi lene, as modifica si iluminatul ceasurilor in Alb + Rosu. Mai contemplez :)).

 

Pachetul e pe drum, ajunge saptamana viitoare :D.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Wow...pe langa astea mai trebuie facuta numai instalatia sau mai ai nevoie si de altceva?

Succes...sper ca nu te apuci pe frigu asta:)

Link către comentariu

Doar instalatia trebuie facuta. L-am rugat pe cel care a demontat piesele de pe masina sa nu transeze si instalatia de pe tulumba, asa ca treaba nu e foarte complicata.

 

Ma apuc doar daca se mentine temperatura pe la 5 grade, ca nu ma risc sa nu am caldurica cand vor reveni gerurile :)).

Link către comentariu

Super tare...tot am ganduri sa pastrez si eu Golfu mai mult timp si imi trec si mie tot felul de nebunii din astea prin cap :))

 

Daca ai nevoie de ajutor da un telefon ca eu am desfacut la mine toata instalatia sa imi schimb radiatorul de incalzire

Link către comentariu

Traiesti!

In mare parte, stiu ce trebuie sa fac. Mai nasol e ca trebuie sa ma duc sa scot freonul din instalatie. L-as fi scos singur si pe asta, dar e toxic si nu ma risc.

Link către comentariu

Eu nu mi-am dat seama ca trebuie sa il scot si dupa ce am facut masina bucati nu am mai avut de ales decat sa ii dau drumu...am desfacut un surub de la valva si am fugit :-)) stiu eu un loc unde ti-l scoate si il pune inapoi cu 50 de lei (cel putin asa era cand mi-am reincarcat sistemul). Vezi ca o sa ai si un surub pe langa ecu care trebuie desfacut. Ala l-am gasit cel mai greu.

Link către comentariu

am desfacut un surub de la valva si am fugit :-))

 

Si s-a inverzit totul in jur, nu :))?

 

Unde ai rezolvat cu 50 lei?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

 

In vara am facut si eu swap-ul de la AC la Climatronic, ca si sfat pune radiatoarele tale din housingul tau pentru ca esti sigur pe ele ca nu sunt sparte si sa ai probleme ulterior.

Eu in weekend am fost nevoit sa desfac iarasi tot bordul si sa scot housingul pentru a inlocui radiatorul de caldura (caloriferul) ca era spart. 

Sa iti comanzi si o-ringurile de la imbinarea radiatorului de freon (sunt 4), sa fi sigur ca nu o sa ai scapari si de obicei se schimba cand sunt lucrari acolo.

Daca vrei sa pastrezi radiatorele astea din housing, nu strica sa desfaci housingul si sa le speli, eu am folosit apa cu Domestos ca cica si dezinfecteaza, cel de caldura l-am spalat cu apa si prin interior.

O sa mai ai nevoie si de burete, cam de 10 sau 15 mm grosime sa pui acolo unde se imbina sub filtrul de polen, eu l-am lipit cu dublu adeziv si sta foarte bine, acum am desfacut pentru a doua oara si e ok.

Inafara de cablaj sper ca ai senzorul de radiatii solare de pe bord, senzor temp exteriora am vazut ca ai deja.

Inca un sfat, verifica motorasul V71 care este in dreapta housingului si care inchide sau deschide clapeta de recirculare aer, de obicei crapa rotita de la el si o sa ai eroare intermitenta pe el, eroarea 4FA dar cam majoritatea o au.  In poza  e motorasul meu, se vede daca te uiti atent ca e crapata rotita longitudinal pe axul de fier, ca rotita se baga fortat pe ax. Dupa ce e sus housingul va fi destul de greu sa ajungi la motoras. 

Sper sa iti fie de folos sfaturile, daca mai ai alte intrebari si te pot ajuta, cu cea mai mare placere!

 

IMG_20150131_133709_zpstsdlbgfz.jpgIMG_20150131_131406_zpsgoxbbncu.jpg

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu

Multumesc de sfaturi! :D

 

Radiatorul de caldura l-am spalat dar ma gandesc sa-l pun totusi pe cel vechi.

O-ring-urile alea o sa le schimb, dar nu stiu exact de unde sa le comand.

Burete o sa iau din ala de vine pus la usi, adeziv pe o parte.

Am luat si senzorul de radiatii solare de pe bord, ma documentasem dinainte si stiam ca trebuie luat si el.

V71 l-am verificat prima data, pentru ca stiam de problema, si intradevar e stricat. O sa incerc cumva sa-l repar, iar daca nu tine, cumpar unul nou.

Aeroterma scoate un sunet ciudat dar inca n-am reusit sa-mi dau seama de unde e. O sa incerc s-o pun pe cea de pe masina, dar nu stiu daca se potriveste de la AC la Clima.

 

Inca n-am avut "curaj" sa ma apuc, dar daca se mai incalzeste un pic, ma pun pe treaba!  :tuktuk:

Link către comentariu

Inseamna ca problema e rezolvata :D. Sa vad acum ce fac cu instalatia electrica, ca acolo e buba, dar o rezolv si pe aia.

 

Piese care urmeaza a fi cumparate: 

  • modul comfort+cheie briceag originala, ca asta aftermarket face figuri.
  • distantieri 15-20 mm pentru spate.
  • spalatoare de faruri.
  • Eibach pro kit.
Modificat de MRC
Link către comentariu

O-ringuri se pot comanda de oriunde, pe cod se aduc la comanda. Daca gasesti la cei care se ocupa cu clima e cel mai bine, sunt multe modele si nu stiu care se potrivesc. 

Era bine sa repari V71-le inainte sa montezi housingul, e destul de ingust locul acolo sa ai acces sa il scoti. Ca si metoda de reparatie ar fi sa montezi o șaibă peste ax.

Este nou la chinezi cu 18$, nu stiu cat e de bun, in cel mai rau caz pui rotita la tine, asa ma gandesc si eu sa fac in cazul meu.

Aeroterma se poate desface, chiar este indicat sa desfaci si sa ungi rulmentii, sa vezi cum sunt periile si sa cureti putin axul rotorului daca trebuie.

Din ce stiu eu nu se potriveste motorasul (aeroterma) de la AC la Clima.

Mai asteapta sa se incalzeasca afara, daca nu ai un garaj nu prea e de joaca, a durat 2 zile cand am facut swap-ul, in prima zi demontat tot, inlocuit housing si facute legaturile, a doua zi montat totul inapoi. 

 

Si mie imi face figuri inchiderea din cheie aftermarket (o chinezarie), ma gandeam si eu la un modul comfort + cheie briceag originala sa il montez impreuna cu geamurile electrice care deja le-am achizitionat si asteapta frumos sa vina caldura pentru a fi montate :))

 

Coduri pentru o-ringuri am gasit aici, dar trebuie verificat sa fi sigur ca corespund cu ce ai tu pe masina, sunt de mai multe tipuri. 

O-ringuri%20AC_zpsgc1uz1rx.jpgv71a.jpg

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu

Am garaj, trebuie doar sa-mi fac curaj :)).

 

Oricum, mai intai am zis ca pun totul la punct si abia apoi montez clima pe masina, ca nu vreau sa dau bordul jos inca o data :)).

 

V71 merge scos si cu tulumba pe masina, e un pic mai greu dar se poate. O sa incerc varianta cu saiba, sa vad ce iese. Din doua V71 pe care le am, trebuie sa fac unul functional :icon_bounce: .

 

O-ring-urile le las pentru tipii de la service, n-are rost sa fac drumuri in plus. 

 

Chiar acum m-am bagat un pic sa verific instalatia electrica si am gasit corespondenta tuturor pinilor. Firele de la AC Pressure Switch unde se afla in habitaclu? Sau trebuie sa ma duc pana la Switch-ul respectiv din compartimentul motor?

 

Legat de inchiderea centralizata, m-am documentat un pic si m-a lamurit si Florin cum vine treaba. Am si gasit modul comfort care sa accepte cheie briceag la 50 lei, mai trebuie sa fac rost de telecomanda si de Laptop cu port serial. Laptop-ul o sa-l cumpar cat de curand ca sa pot face treaba pana la capat.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!