Jump to content

My Golf MK4


MRC

Postare recomandată

Trapa comunica cu modulul comfort, nu stiu exact cum, ca n-am schemele in fata.

Daca gasesc o trapa cu tot cu plafon la pret bun, imediat ma bag. Dar probabil prea curand nu.

Link către comentariu

Comunica cu modulul confort cumva - parca l-am vazut prin VCDS (evident la mine inactiv)

 

Totusi mi se pare o modificare prea intruziva in structura masinii - chiar daca aparent mai simpla decat sa zicem montare de climatronic la masina fara a/c...

Link către comentariu

modificarea este complexa...daca ai pile la tinighigiu, merita facuta. 

Link către comentariu

Da ... si daca nu e facuta cum trebuie, ploua in masina. Trebuie sa ma documentez bine inainte. Era un tip cu un ED25 care si-a pus trapa, sa vad cum iau legatura cu el.

Link către comentariu

Si daca e facuta cum trebuie poate sa ploua in masina - daca trapa are probleme la etansarea sinelor si tuburilor de scurgere...

Link către comentariu

tuburile vin prin stalpi si se scurg pe balamale.

si parca se duc si spre spate daca retin...

 

cineva pe forum a facut modificarea pe octavia 2.

daca gasesti masina donatoare in care nu ploua si legi tuburile "ca la carte" nu ar trebui sa ai probleme cu etansarea.

Link către comentariu

Vreo doi poze :D

 

post-56805-0-13075500-1434305316_thumb.jpost-56805-0-82190300-1434305322_thumb.j

 

Trapa se amana momentan.

 

Urmeaza Delta 6 + Maxidot + volan cu comenzi! Numai sa le prind la pret bun, ca au unii niste preturi de te doare mintea ...

Link către comentariu

Ma abonez eu la actualele ceasuri daca iti gasesti maxidot ca treaba de care vorbisem cu tine a picat. Era dubios tipul si nu voiam sa fac experimente pe banii mei  :))

Link către comentariu

Primul pas l-am facut!

 

post-56805-0-84453500-1434466929_thumb.j

 

Delta 6 nu-mi mai iau, raman cu Gamma... numai sa scap de paraziti, ca ma dispera! :tuktuk:

Link către comentariu

Un mic update: un cauciuc pe fata s-a sinucis :tuktuk: . Are o gaura nasoala si nu se poate repara. Am fost la doua vulcanizari, am incercat cu petice, snururi si alte prostii si nu a mers.

 

Prin urmare, maxidotul se amana :dry: .

 

Am fost azi dimineata si mi-am cumparat un etrier pentru stanga spate, ca al meu pierdea lichid cu frana de mana trasa. Probabil luni o sa-l montez, iar cu ocazia asta schimb si furtunele de frana pe fata, pe care le am cumparate de vreo doua saptamani.

Link către comentariu

Bravo , imi place cum ti a iesit si te felicit pt munca si pasiunea depusa.Ce modificari trebui facute ca volanul sa fie functional?

Link către comentariu

Multumesc! :D

Trebuie facuta o instalatie electrica separata pentru calculatorul volanului (releul 452).

Link către comentariu

Ok...un cod ceva pt acest calculator volan de ce functi beneficiezi,;ce poti regla din butoanele de pe volan daca nu ai casetofon oem?

Link către comentariu

Daca nu ai casetofon OEM, poti beneficia doar de cruise control.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Am fost azi dimineata si mi-am cumparat un etrier pentru stanga spate, ca al meu pierdea lichid cu frana de mana trasa. Probabil luni o sa-l montez, iar cu ocazia asta schimb si furtunele de frana pe fata, pe care le am cumparate de vreo doua saptamani.

Il reconditionezi calumea inainte nu? un set de garnituri e ieftin, de deschis il poti deschide cu o cheie de flex :D

Link către comentariu

Se gasesc khituri de reparati pt etrieri care sa includa ci burduful de cauciuc ca am unul.rupt pe stanga

Link către comentariu

Am inteles de la mecanic ca e mai bine aa fie lasat totul original pe el... deci o sa-l las asa.

Link către comentariu

Probabil ca ai inteles bine dar mecanicul nu prea stia despre ce vorbeste, sau... ai inteles gresit :)

Link către comentariu

Am fost in aceasi situatie ca si a ta, aveam etrierii spate semiblocati, si se incingea roata. Initial au zis ca e de la cablu de frana si l-au mai slabit, dar asta nu a rezolvat problema. Apoi au incercat sa-mi injecteze cu o seringa lichid de frana pe langa garnitura ca poate isi da drumu, nici vorba, era intepenit.  Solutia  fost sa merg la altcineva sa-mi dea jos etrierii spate, am comandat garnituri noi au fost curatati si pe interior unde aveau depuneri  si apoi montati (lichidul de frana a fost schimbat si el) iar de atunci 0 probleme.

 

Multi mecanici nu se baga la desfacut etrieri pt ca e prea multa munca pt bani putini, daca tu ai dat 100-150ron pe etrier el cat poate sa-ti ceara pe manopera de 1 ora cel putin? 50 -70ron?nu renteaza.

Link către comentariu

Momentan o sa montez etrierul asta, iar pe cel vechi o sa-l pastrez. O sa cumpar un kit de reparatie si o sa vad ce iese :D.

 

Am schimbat si gumele pe fata. Initial ma orientasem spre Hankook V12 sau Pirelli P7 (din astea am si pe masina), dar am decis ca n-are rost sa investesc prea multi bani in ele, ca nu stiu cat mai tin masina. Asa ca am luat niste Taurus zfdrsts, identice cu Riken Maystorm la profil, despre care am citit lucruri bune.

 

post-56805-0-29411500-1434979382_thumb.j

Modificat de MRC
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!