Jump to content

GTI Ed35


Edy E

Postare recomandată

doar regim urban? daca da, e super ok..

Da, consumul asta de 13 e strict urban  :D

 

In regim urban are consumul ala,dar cu  mers de om anormal :lol:

Taci maaaaa, au talpa groasa adidasii si nu simt ca lumea pedala  :)) :))

Cam greu cu abtinutul la cum merge si se aude. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie dupa ce incep sa schimb una alta pe la ea  :icon_redface:

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Pai parca ziceai ca o sa o tii cat mai stock :D !

 

He he, pregateste contu din banca...ca daca te apuci....e belea! :))

Link către comentariu

Planuri am de mult timp, nici nu luasem masina si ma gandeam ce ii fac, bani sa fie :lol:

Vara sau toamna viitoare (sper) vine evacuarea, admisia si soft. Poate si un intercooler ca sa trec direct la stage 2 :) Ma gandesc la frane, daca fac fata cele de R sau trebuie sa caut si mai mari.

Imi place mult bara spate de R si sunt foarte tentat sa o iau cand ma apuc, mai ales ca pragurile sunt din fabrica pe masina si bara fata de ed35 e mai evazata decat cea normala de GTI.

 

Ed352.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Cine masoara cat de / daca e gresita o "atitudine"?

Pentru frane sunt de parere ca niste placute bune, un RBF si furtunase cu insertii metalice vor fi suficient.

Link către comentariu

Mike are dreptate.. daca nu mergi pe circuit sau foarte tare sunt suficiente. Oricum daca planuiesti 300+ hp iti recomand franele de R, sunt mult mai rezistente la fading fata de cele de Gti.

Link către comentariu

Trecerea de la 312mm la 345mm e primul lucru pe care l-as face. Vorbesc ca am trecut si eu prin asta. Isi fac toti banii ! Iar ca placute, ATE stock nu te vor dezamagi dar daca nu te deranjeaza un scartait ocazional, poti merge pe DS 2500 (sunt fenomenale).

Legat de fusta spate, atata timp cat mergi pe ceva OEM, nu va arata nimeni cu degetul. Ambele (GTI/R) arata foarte bine.

Link către comentariu

Nu am masurat-o, am exprimat-o. E pacat sa pui pe un Edition o bara care nu a fost gandita pentru el si care ii scade valoarea. Era de "inteles" daca avea alta masina

Fiecare e liber sa faca ce vrea dar cateodata un sfat/parere face bine.

Iti (Edy E) recomand

post-16307-0-75134200-1414181975_thumb.j

Link către comentariu

Cu tot respectul, (m-)ai inteles gresit. Atata timp cat nu are embleme cu R pe masina, daca lui ii place, nu vad de ce i-ar scadea valoarea.

Discutia e oricum offtopic si fara finalitate. Altfel, gasesc relaxare in cu totul alte activitati/locuri, dar "multumesc" :).

Modificat de mike.
Link către comentariu

Modificarea asta cu bara de R pe spate e o modificare de genul "Love it or hate it". Imi place sa imi tin masinile clean, deci nu se pune problema de badge-uri R sau alte dracii. Acum am pe masina doar GTI-ul din grila :) Nu-mi place pozitia catadioptrilor de pe bara de GTI, de aia ma uit la cea de R..
Nu consider ca scade valoarea odata cu modificarea asta si oricum am de gand sa tin masina cel putin 3 ani deci putin conteaza. Nimic nu e ireversibil :)
Multumesc tuturor pt pareri si sugestii!
 

Cine masoara cat de / daca e gresita o "atitudine"?
Pentru frane sunt de parere ca niste placute bune, un RBF si furtunase cu insertii metalice vor fi suficient.

Cred ca asa voi face pt inceput. Am oricum jantele de iarna pe 16 si sunt cauciucurile aproape noi asa ca o sa incerc sa trag de ele. Am gasit furtune metalice Goodridge in UK, cam 85£. E rezonabil

 

Mike are dreptate.. daca nu mergi pe circuit sau foarte tare sunt suficiente. Oricum daca planuiesti 300+ hp iti recomand franele de R, sunt mult mai rezistente la fading fata de cele de Gti.

Nu merg pe circuit si prin minunatul oras Constanta unde ocolesti o groapa si dai in doua nu prea poti sa mergi tare. Dar daca tot am in plan evacuarea si admisia, e binevenit si softul :)

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Te-am vazut azi ca mi-ai vazut la capitol insa nu am apucat sa iti fac si eu un semn ca faceam dreapta. 

 

Pana la stagiu 2 sunt si eu de parere ca merita.

Link către comentariu

Dap, am vazut GTI rosu si initial am crezut ca e amicul ala al meu cu RUN si am dat un flash, pe urma am vazut numarul de inmatriculare :P

 

Am trecut azi la bocanci. As fi lasat rotile fara capace dar sunt cam ruginite si arata urat, poate le reconditionez la anu' si renunt la capace ca nu sunt fan.. Fac si "picioare" usor :)

 

IMG_1036.jpg

 

IMG_1039.jpg

 

IMG_1041.jpg

 

Bonus un cui in cauciucul dreapta fata :(

 

IMG_1043.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Daca ai stii ce usor le faci singurel....iti trebuie 1 tub de vopsea neagra, niste glaspapir cu granulatie medie spre mare, putin dizolvant pt curatare, o pereche de manusi si vreo 2 ore de munca.

Nu o sa ti para rau.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Sa vad cand am niste timp liber si chef (mai ales) :lol:

O intrebare: la rotile de 16 ce presiune recomandati? La rezervor scrie 2.7 pt masina goala si 2.9 sau 3 cand e full

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Partea buna cu bara spate de R este ca ascunde mai mult din diferenta de nivel fata de praguri.

 

Stock se aude foarte ok insa e pacat sa nu imbunatatesti :D

Link către comentariu

:icon_thumleft: De asta ma gandeam la bara de R. Au pus praguri de R si au facut bara fata putin mai agresiva dar de cea din spate nu s-au atins, pacat. Oricum a inceput sa-mi placa cum arata cu asta de GTI de cand am curatat tipsurile :lol:

Cam naspa cu rotile de iarna, trebuie mers foarte cuminte :)) Varza cu aderenta.

Link către comentariu

Asa scrie pe capacul de la rezervor :)

Am rezolvat azi cu cauciucul de vara, era un surub in el de fapt. L-am scos si nu pierde aer deci cred ca e ok.

Am cantarit o roata de vara: 22.9kg cu cauciuc Dunlop SP Sport Maxx GT 225/40/18, iar una de iarna = 18.5 kg cu cauciuc Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55/16.

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Wow...oz-urile mele pe 18 au cu tot cu anvelope pirellie pzero rosso 17 kg :) Rotile de iarna ce le-am montat,originale pe 17" m-au cocosat cand le-am scos din garaj,cred ca au peste 20 kg

Link către comentariu

Eu ce sa mai zic, ca le cobor 2 etaje :lol: La cealalta masina am 255/35/18 deci si mai grele. Nu-mi mai trebuie sala :))

Modificat de Edy E
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!