Jump to content

Consumul !!!


maryo
 Share

Postare recomandată

odata cu perioada rece, este normal sa creasca si consumul dar nu foarte mult.Mie mi-a iesit un consum 10-10,5L dar numai in oras si drumuri foarte scurte, in rest la drum intins consumul este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    18

  • v@sy

    16

  • _seby_

    13

  • paul_ral

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

MATEI Ionut-Marius

consumul masinii mele:

-in oras 11.3-11.5 % (drumuri scurte, iar cand sunt mai lungi sunt in orele de varf) la un mers normal (intre batraneste si sportiv)

-in afara mi-a luat 7% iasi-targu mures

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cum v-ati facut consumul? La mine nu cred ca merge prea bine faza cu plin-plin atata timp cat nu mi se umple rezervorul, sau nu imi indica bine acul din bord sau ce o avea. Nu stiu niciodata cu exactitate cat combustibil am in rezervor pentru ca dupa ce a declansat prima oara pompa de benzina cand am facut plinul doamna aceea de la Petrom sa mai scos-o a mai bagat iar benzina, a declansat din nou... si tot asa de cateva ori. Vreo solutie in cazul meu? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MATEI Ionut-Marius

eu alimentez numai la mol si intotdeauna mi se umple rezervorul aproape de tot (daca ma chinui, poate mai intra 1/2 litru).

dupa ce am facut plinul, merg pana imi ajunge acul la benzina la jumatate, apoi calculez.

pana acum am facut treaba asta de vreo 6 ori si mi-a iesit aproape acelasi consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cum v-ati facut consumul? La mine nu cred ca merge prea bine faza cu plin-plin atata timp cat nu mi se umple rezervorul, sau nu imi indica bine acul din bord sau ce o avea. Nu stiu niciodata cu exactitate cat combustibil am in rezervor pentru ca dupa ce a declansat prima oara pompa de benzina cand am facut plinul doamna aceea de la Petrom sa mai scos-o a mai bagat iar benzina, a declansat din nou... si tot asa de cateva ori. Vreo solutie in cazul meu? :)

te duci la benzinarie,faci plinul(pui pompa sa meraga singura,si o lasi pana se opreste)pui apoi trip pe "0",sa zicem ca faci "n" km(intre 50 si 100).dupa ce ai facut km astia te duci iar la pompa si repeti operatiunea de mai sus(dar te uiti pe pompa cu cati litrii ai completat).matematica stii?

apoi faci prin regula de 3 simpla consumul.daca nu stii regula mai posteaza inca o data si o sa explic:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby te rog frumos sa te abti de la astfel de comentarii. Eu am explicat ceva mai sus in legatura cu rezervorul si cu faptul ca nu mi se umple cand dau plin, si chiar nu intra la fel (sau nu indica la fel) la fiecare plin. Asa ca eu ceream o alta metoda in afara de plin-plin care ar da un rezultat cat de cat apropiat de adevar. Nu cred ca s-a ajuns sa ma inveti tu pe mine matematica ori sa iti cer tie regula de 3 simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

_seby_, nu mai fi ironic si respecta ceilalti membri de aici!

Nykey, mai lasa "injectiile" de cartier si verifica-ti vocabularul!

Next time warn la amandoi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul.Iasi imi cer scuze pentru modul cum am reactionat. Pur si simplu am raspuns cu aceeasi moneda, lucru gresit... recunosc. Nu se va mai intampla si nu va fi nevoie de warn sau alta masura nici acum nici pe viitor. Salut!

EDIT: Te-as ruga daca se poate sa stergi ultima propozitie din postul meu anterior.

Modificat de Nykey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si treaba cu rezervorul, cu conditia sa faci plinul de la aceeasi pompa, in aceleasi conditii de incarcare ale masinii si sa fii tu acela care pune benzina in masina, avand grija sa tii corect furtunul pompei, pentru a evita oprirea prematura a pompei. (bineinteles te opresti la primul click). EU am facut asta pt a verifica daca ceea ce indica mfa-ul corespunde realitatii, pt ca exista o contradictie intre mfa si indicatorul de benzina de pe bord. Am facut plinul, am plecat la Bucuresti, la intoarcere am facut plinul la aceeasi pompa si castigatorul a fost mfa-ul care a indicat corect. :frigbaitata: Ca tot veni vorba, stie cineva cam care sunt cantitatile de benzina corespondente liniutelor de pe litrometru? Dintr-o experienta anterioara am vazut ca jumatatea din dreapta corespundea unui volum de ~ 20l, testata cu un drum pana la Brasov, adica am facut plinul aici si ajuns in Brasov, acul era pe linia de la jumatatea indicatorului, calculele facute dupa indicatiile mfa-ului indicau un consum de 20l , exact cantitatea ce a intrat in rezervor.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu fratilor, ca imi mananca a mea 18-20% :icon_thumright:( la mine ce mama masii o avea? i-am pus lambda noua....are idee cineva care ar putea fi motivele pt. un asemenea consum exagerat?

Parca ma vad pe mine cand citesc ce-ai scris. La fel aveam acelasi consum, am schimbat si eu sonda lambda si degeaba nu scadea consumul. Trebuie sa mai spun ca imi mai murisera si vreo 20 cai si mi-a crapat si jumatate din ceramica din catalizator. De vina a fost o benzina nenorocita, mai exact un plin. Dupa ce am alimentat parca plecam de pe loc cu frana de mana trasa.

Solutia la mine a fost un plin cu benzina buna (eu am pus de la Petrom top99+ ) pus pe rezervorul aproape gol si 20 mililitrii de metabond aditiv de benzina. Pot spune ca am simtit ca au inviat caii respectivi si consumul plin-plin a fost 51.66 litrii pentru 531 Km, facuti 60% extraurban restul in oras. Inainte consuma aproape dublu si clima era mai calda. Merita incercat, 20 ml m-a costat 10 Ron. Trebuie sa spun ca merg cam sportiv, schimb la 3000+ si nu imi pare rau de cauciucuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

620 km cu 50l benzina , ultimul meu consum. 60% afara . 8,06% fara mers la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are cineva vreo idee? consum 13-14l in oras,mers linistit.la tester n-a dat nici o eroare.mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot eu deranjez.dupa mecanic ar trebui sa schimb sonda de temperatura .pe bord arata 75,iar pe tester 92grade.iar relantiul sta la 950 care dupa parerea mecanicului e cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe...si mie tot 75 imi arata pe ceasu de bord...nu stiu cat are in realitate.Intradevar relantiul e cam mare..ar fi bun undeva intre 800-850...consumul tau depinde foarte mult de stilul tau de mers.e cam mult 14% in oras...nu cred ca sonda de temperatura poate influenta consumul.Io zic ca e alta cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-au hotarat toate golfurile 3 sa innebuneasca deodata si a mea a luat-o razna cu consumul in jur de 12 -14 % mixt(mai mult exterior). am fost cu ea la tester si in afara de o eroare cu sonda lambda care cred ca a aparut pentru ca inainte cu 1 zi in disperare am zis hai sa incerc sa pornesc masina fara sonda lambda si am scos sonda si am pornit fara ea , dar dupa ce a sters eroare a masurat sonda , a rescanat si totul e in regula. concluziile mecanicului au fost urmatoarele: din moment ce motorul merge rotund si porneste bine, nu consuma ulei, partea mecanica este buna. A mai zis ca el crede ca numai de la injector poate fi problema, sa incerc sa schimb injectorul. Saptamana asta sper sa reusesc sa il schimb am gasit la dezmembrari carburator cu totul . Un injector l nou am gasit la 1300 lei deci iese din discutie ;) .

Nu stie nimeni la ce tensiune se alimenteaza injectorul? Am incercat sa il desfac pe cel de pe masina sa il curat cu ceva diluant mai tare si nu stiu sigur daca nu l-am ars cu totul ca l-am alimentat de 2 ori pentru 1 secunda cu 4 volti si am vazut ca nu scoate nici un click macar si am incercat sa il pun inapoi . Problema e ca am desafacut si regulatorul de presiune si nu mai reusesc sa il pun inapoi fara sa scape benzina pe langa el si injectorul nu lucreaza da nu imi dau seama daca din cauza ca nu face presiune k lumea sau ca l-am ars :D

Referitor la sonde tot mecanicul la care am fost mi-a mai zis ca din senzori defecti nu are cum sa creasca consumul asa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am facut un consum, aproximativ, cu o marja de eroare destul de mica am constatat ca in oras imi consuma undeva la 14 - 14.5 la suta, iar astazi cand am facut un drum de exterior mi-a iesit un consum de 8 - 8.5 la suta. Mentionez ca am incercat sa merg cu masina si mai turata (in cuplu cum spun unii), si mai batraneste (schimbat undeva la 2000-2200rpm maxim - si in oras si in exterior) insa imi iasa tot un consum mare. Pentru orasul meu si motorul meu cred ca este un consum ridicat spre foarte ridicat. Am mai observat astazi cand am parcurs acel drum extra-urban ca temperatura la apa nu imi crestea deloc peste 70. Dimpotriva mai mult a stat aproape sau chiar pe linia de la 60 de grade... la fel si in oras creste foarte greu temperatura apei si nu am mai vazut sa aibe 80-90 de f. mult timp chiar daca circul in ora de varf cu multe opriri si porniri. Nu stiu de unde sa incep cu verificarile... roti nu cred ca am infranate deoarece nu se incalzeste niciuna, nici dupa un drum scurt nici dupa unul lung. Nu stiu, mai astept ceva sfaturi sau idei pentru ca mecanici buni sau f. buni aici inca nu am reusit sa gasesc.... cineva serios si care chiar stie ce face. Ciao

EDIT: Am uitat sa mentionez ca atunci cand temperatura indicata in bord este pana in 70 de grade ralantiul imi sta undeva pe la 850-900 poate chiar 950.... odata ajuns la 70 de grade sau mai mult imi sta fix la 800 rpm fara fluctuatii de nici un fel.

Modificat de Nykey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul.

Parerea mea.

Asa era si temperatura la un 1.6 cu motor ABU de 75 CP si si-a revenit cind l-am schimbat, era varza, modelul cu garnitura de cauciuc, era mincata toata.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni la ce tensiune se alimenteaza injectorul? Am incercat sa il desfac pe cel de pe masina sa il curat cu ceva diluant mai tare si nu stiu sigur daca nu l-am ars cu totul ca l-am alimentat de 2 ori pentru 1 secunda cu 4 volti si am vazut ca nu scoate nici un click macar si am incercat sa il pun inapoi . Problema e ca am desafacut si regulatorul de presiune si nu mai reusesc sa il pun inapoi fara sa scape benzina pe langa el si injectorul nu lucreaza da nu imi dau seama daca din cauza ca nu face presiune k lumea sau ca l-am ars :scratch:

Adi, citeste asta si o sa vezi ca nu e ars :D , nu a avut impuls de la masa ca sa mearga. In plus 4 V sunt prea putini sa mearga, Cam totul pe masina merge la 12 V pentru ca nu exista tranformator de tensiune in afara de bobina de inductie.

Daca-ti scapa benzina pe la regulator s-ar putea sa fie obosit furtunul care intra in regulator si cum l-ai dat jos poate ca este crapat putin. taie-l cu cativa milimetrii mai scurt si incearca din nou, si verifica-l vizual sa nu fie crapat. Daca nu este crapat, atunci pune un colier nou pentru ca ala sigur nu mai strange cum trebuie.

:offtopic: Cand ai drum in Arad sambata urmareste topicul asta si hai si tu pe la o intalneala :) Sambata viitoare la 3 se face o intalnire mai mare ca de sfarsit de an. Te asteptam sa te cunoastem si te si putem ajuta cu una alta, suntem priceputi fiecare la cate ceva, unu la sistem audio, altul la electronica, altul la mecanica, tuning, piese, etc... :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nykey dupa parerea mea schimba termostatul.asa am avut si eu la masina mea.si am crezut ca asta e cauza consumului.dupa schimbarea termostatului urca temp. la 90grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomandati o firma producatoare anume si ceva specificatii care trebuie sa le aibe termostatul? Nu reusesc sa gasesc nici un site cu termostate, pe autokarma unde am si masina inregistrata tot la fel nu a fost... daca stiti ceva siteuri trimiteti si mie.

@crazy frog - duap ce ai schimbat termostatul consumul care este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scimbat termostatul,filtrul de aer.bujiile am verificat,motorul trage bine,merge rotund,nu scoate fum si consumul tot mare este.mi-a fost recomandat sa schimb injectorul,care ,,daca" este uzat baga mai multa benzina. la tester valoarea la sonda lambda era 0.940-0.980 care dupa mecanic este bun.aveti vreo idee de unde sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nykey acum termotatul lucreaza bine ,dar consumul tot mare m-ia ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e iarna, ce vreti...? si sotiei ii consuma cam 13,5% in bucuresti (1.8l, 90cp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regulatorul e cel galben, nu am ce furtun sa tai. stie cineva care e smecheria cu acel regulator, cum se poate pune la loc fara sa scape benzina peste tot?

post-31161-1229879970_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!