Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

clonele astea numai batai de cap dau, dar nu pot face first run si adaptarea clapetelor din butoanele climatronicului? Citisem pe undeva ca se poate face dar nu mai stiu pe unde

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata s a rezolvat, adaptare manuala din butoane, totul ok acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Unde imi recomandati sa merg in Bucuresti pentru o problema la compresor. Nu il mai aud sa cupleze. Daca ma trimiteti la service VW o sa-mi recomande cel mai probabil schimbarea piesei fara a cauta adevarata cauza.

 

Coincidenta sau nu:

Zilele astea am urcat masina pe o bordura si am atins cu burta in ceva, oare de aici se trage problema mea?

 

Multumesc frumos, orice sfat sau parere mi-ar fi de un real ajutor.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui urcata pe elevator sau pe o rampa si vazut ce ai facut.

Dar nu prea ai ce strica pe acolo de la borduri. Compresorul merge tot timpul, nu ai ce auzi cand cupleaza. O diagnoza corecta cu VCDS iti spune clar unde e problema. posibil si la tine sa fie acea electrovalva blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi azi afara erau 27,5 grade nu pornea ventilatorul de la radiator si nu baga aer rece. Trag concluzia ca s-a dus compresorul. E adevarat ca nu am mers cu masina ultimele 5-6 zile, am mers cu masina de la firma si nu pot identifica exact ziua de cand nu mai merge.

 

Un service bun cu care ati lucrat imi puteti recomanda?

 

Multumesc.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data o diagnoza cu un vcds iti spune daca compresorul nu primeste comanda de pornire si care exact este motivul. Simplul fapt ca nu porneste nu inseamna automat ca e de vina compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service si problema era ambreiajul compresorului.Este celebrul surub care se desface, acum au pus baietii o solutie de lipit care il fixeaxa. M-a costat 500RON piesa si 100 montajul + igienizarea instalatiei.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat-o

 

Ca sa-ti dau un exemplu de caz absolut stupid. Mi se face actiunea cu saiba la actuatorul de la turbo. Asta necesita resoftarea ecu (nu se ating de climatronic). Dupa resoftare nu pleaca clima (compresorul). Astia in loc sa bage nasul direct in diagnoza sa vada de ce, incep sa desfaca, masoare sigurante, tensiuni, c-o fi, c-o pati. Dupa mai bine de un ceas de scarpinat dupa ceafa mai fac odata resoftarea ecu si surpriza, merge clima.

 

Bai si le zic, eu cred ca clima aia intreaba motorul daca are voie, turatie minima, chestii. Nu ca n-are legatura. Ca in final sa zica mda asa e, comunica intre ele climatronic cu ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le recomand tuturor care au compresor ca al meu sa-si "rezolve surubul", au sanse mari sa ajunga in aceeasi situatie ca si mine. Trebuie desfacut surubul si pus adeziv de lipit. In felul asta nu se va mai desface. Sunt sigur ca foarte multi dintre noi au dat mii de lei pe compresoare noi din cauza asta.

 

LE: Cei de la service mi-au zis ca este o problema foarte cunoscuta si poate fi prevenita.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le recomand tuturor care au compresor ca al meu sa-si "rezolve surubul"...

 

Adica de care?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al tau de exemplu, cod motor CBDC. Daca vrei iti dau seria de sasiu, in caz ca ai posibilitatea sa identifici codul de compresor, il pui si tu aici. As putea face si eu asta, insa abia peste cateva zile.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Compresoarele de AC cred ca sunt programate la 24-36 de luni sa aiba probleme. Eu de abia daca am 31.000km si deja a inceput sa faca zgomote.

 

Se aude mai ales in treapta 1 si in 2.

De la secunda 9-10 se aude din pacate nu foarte bine. Ulterior pe inregistrare nu mai este asa pregnant, dar in realitate tacane destul de rau.

Am incercat sa inregistrez sunetul de langa motor, dar tacanitul TSI-ul mascheaza.

 

Pe OFF sau daca scot AC nu se mai aude.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta nici nu m-am stresat prea tare să-l schimb. Poate la primăvară, dacă va crăpa definitiv.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce sa ii fac si nu imi permite timpul sa o las pentru constatare o zi-doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego. Cam asa facea si la mine, si a mai durat cam cateva luni pana cand incepea sa bage aer cald in loc de aer rece si se bloca electrovalva. Noroc cu garantia, dar daca toate tin atat de putin e cam nasol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nici garantie nu mai am ca au trecut cei 2 ani. Poate sa faca ceva pe culanta, desi nu cred.

Alta distractie de 200-300euro minim. Halal fiabilitate VW. E clar ca are o problema prin constructia lui de se defecteaza asa repede si la asa multe masini.

Oare cat mai tine?

Saptamanile astea o sa ma duc pt o diagnoza sa vedem ce are.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca schimbarea lui la pret de reprezentanta + manopera ajunge la peste 1000 eur. Se mai gasesc insa pe la dezmembrari, daca nu rezolvi cu culanta nimic. La mine a inceput sa faca urat la cateva luni dupa ce am luat masina, zgomotul s-a accentuat treptat si cam dupa un an a cedat de tot, chiar in timp ce eram cu el in teste si asteptam raspunsul pentru inlocuirea lui pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

In primul rand imi cer scuze daca nu am postat corect.

Am o problema care imi da de cap cu golful meu. Ca sa fiu cat mai scurt:

In partea stanga imi baga cald, pe partea dreapta aer rece,foarte rece. Masina este golf 6 cu dublu climatronic,motorizare 2.0 tdi. In urma cons cu vag-cul nu apare nicio eruare pe masina, am trecut la faza de demontat. Am verificat absolut tot,servo motoare clapete,clapete,senzori.........tot

Masina este acum fara bord, insa nimic toate funtionaza in fara rezultat. Stanga cald,dreapta rece.

AJUTOR va rog mult pana nu o demonteaza pe toata degeaba

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alta unitate de climatronic, posibil ca sa aiba un scurt in unitatea de comanda, sa fi ramas blocat pe dreapta la rece iar stanga la cald....chiar daca ea iti arata ca ar fi buna.

zic si eu, poate e o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Zilele trecute, cand am dat drumul la aeroterma (incalzire), a inceput sa se auda un huruit, care creste odata cu treapta de viteza pe care este setat, auzindu-se in special la viteza maxima a aerotermei.Nu este chiar un huruit, e mai greu de descris, insa se aude ca si cum ar fi obturata de ceva, parca nu are putere.Daca apas pe recirculare, se aude ingrozitor, mult mai tare.Zgomotul pare sa se auda din dreapta - zona pasager - bord/torpedou pe interior, zona gurilor de la parbriz, aceeasi parte, pe exterior.

Pana acum, nu s-a manifestat niciodata problema.

 

Credeti ca este vorba de mizerie pe acolo sau poate fi ceva mai nasol?

Cum as putea sa demontez sa verific ? A mai facut cineva operatiunea la Golf 6?

Pana anul asta, nu prea foloseam recircularea, insa acum o foloseam tot mai des in ultima vreme, incalzindu-se mai usor.Poate avea vreo relevanta (sa fi tras mizerie de pe undeva mai usor)?

 

Mersi !

Modificat de Nevermind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA nu fi intrat ceva la aeroterma, adus de vant, sau chiar zapada sau gheata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti o poza mai jos cu niste erori la senzorii climatronicului, poate ati mai intalnit astfel de erori la senzori..post-99521-0-08314400-1391454710_thumb.j

Modificat de FloreaMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 senzori cu probleme, cel de calitate a aerului si cel de presiune freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am revenit un pic cam tarziu,dar vreau sa anunt ca am rezolvat problema.

de vina era caloriferul de caldura din grupul de ventilatie care este foarte fin si se infunda celulele prin care trece lichidul de racire.

 

atentie ce atigel puneti in instalatia de racire. 

 

piesa nu este forte scumpa.

pe original este in jur de 750lei dar trebuie demontat tot bordul si tot ce este sub bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!