Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Nu inteleg un lucru, daca electoralva este blocata, cum se explica faptul ca dupa 5-7 minute totusi vine aerul rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se deblocheaza in timpul functionarii.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am gasit firma care comercializeaza electrovalve separat, am vorbit cu ei dar au nevoie de poza cu electrovalva, pt. ca exista mai multe variante.

Daca scot electrovalva din compresor, presupun ca pierd freonul... este "safe" sa scot electrovalva ,sau instalatia este sub presiune ? (cum se procedeaza?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia este sub presiune si trebuie s-o golesti inainte de a scoate electrovalva. Recomandat la un service unde au statie de recuperat freonul.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema cu compresorul, nu mai pornea. S-a stricat o piesa din el, nu mai stiu cum se numeste, ceea ce stiu este ca aceea piesa doar din 2013, se vinde separat. La Cluj, Auto Dasis SRL, rezolva problema cu 240lei. Din catea am inteles de la baieti de acolo, daca se mai strica o data, trebuie schimbat compresorul. Ei spun ca e o problema foarte des intalnita la Golf 6 chiar si cu 20.000km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulie? La mine o pun pe lista suspecților alături de electrovalvă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai stiu, dar nu cred ca fulia din cauza ca a schimbat o piesa rotunda metalica....

Piesa se poate vedea in poza lui @adyGAF postata pe pagina 5, e acea piesa metalica gri, aia a trebuit schimbata...

Modificat de mede
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se deblocheaza in timpul functionarii.

Sent from my  using Tapatalk.

Corect, insa eu (dupa ce mi-am reparat electrovalva) am observat faptul ca nu se deblocheaza in totalitate, adica aerul rece nu este atat de rece pe cat ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O intrebare :

Vreun posesor de Golf 6 care si-a ,,curatat'' singur instalatia de AC pentru a elimina mirosurile neplacute?

M-am hotarat sa-i fac o igienizare cu Bionet A15 avand in vedere un miros de otet la pornirea AC-ului, insa as avea nevoie de cateva sfaturi cu privire la procedura propriuzisa :

 

- Dupa ce scot filtrul de polen, este accesibila ,,ochiului'' zona radiatorului pentru a pompa solutie direct pe el?

- Luand in calcul schimbarea filtrului de polen, se poate pulveriza solutie direct pe cel nou (utilizand ventilatia ulterior o perioada pentru uscare)?

- Alte recomandari cu privire la procesul de igienizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori cu AC-ul pornit aud ca o bataie dinspre compartimentul motor care dispare cum opresc aerul.

Se poate sa fie o curea slabita sau ceva pe acolo?

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit compresor VALEO la 1500 RON si compresor NISSENS cu 930 RON.

Intre cele doua care ma sfatuiti sa aleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul original nu stiu ce marca este la g6 dar poti sa iti zic ca radiatorul de clima oem de pe golf 5 era nissens.

In opinia mea oricare dintre cele doua este ok.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin :(

 

Schimbat compressor(Nissens) + filtru , dupa 3 zile si 1200 KM , dintro data (circuland pe un drum foarte prost) vine doar caldura pe instalatie.

Fuga la primul service din zona , verificat.... electrovalva primeste tensiune dar nu cupleaza.

 

Dupa 3-4 ore de condus dintr-o data vine iarasi aerul rece....

 

 

 

 

(instalatia era curata, fara span, la compresorul vechi electrovalva nu era blocata)

 

 

imi vine sa plang  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu ai garantie la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, doar ca garantia e la 300KM de unde stau eu (aici a fost cel mai ieftin chiar si cu drumul facut pana acolo). Se pare ca m-am pacalit singur.

Eu m-as duce inapoi sa-l schimbe, doar ca producatorul nu vrea sa-l schimbe "pe loc", vrea sa trimit eu compresorul pentru investigatii, pentru ca nu vor sa creada ca in doua zile s-a stricat.

Inca sunt in negocieri cu service-ul. Incercam sa gasim o solutie favorabila mie (cu cei din service n-am nimic, din cate am vazut si vorbit cu ei sunt de treaba).

 

Intre timp am fost la un specialist in clime, el a spus ca e blocat parca compresorul, sau supapa din el , sau asa ceva, nu am inteles prea bine, insa a zis sa tin motorul turat la 2000 aprox. 1 minut cand nu vine aerul rece, deocamdata cu trucul asta porneste de fiecare data, de ce si pana cand , asta e un mister.

 

DECI mare atentie cand mergeti in alte orase, pentru ca acolo ati gasit mai ieftin, (se pare ca eu am invatat pe pielea mea) ... evident fiecare face ce vrea cu banii lui, eu v-am scris doar ce am patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai "poluez" topicul cu doua screenuri , in speranta ca cineva imi va zice "ba! ,sau dle! ai un surub prea strans undeva" sau ceva de genu'

 

Prima poza, cu motorul in relanti (ventilatoarele mari nu pornesc, clima nu baga rece)

 

q1mx.jpg

 

 

 

A doua poza, tin accelerat la 1700-2000 RPM , dupa 20-30 secunde pornesc ventilatoarele, baga rece.

 

cdr0.jpg
(poza arata 1300RPM, pt. ca am miscat piciorul pe acceleratie cand am facut poza)

 

In concluzie eu nu cred ca electrovalva este blocata.

 

Astept pareri, sfaturi de la cei care se pricep in a interpreta aceste valori, etc... (poate fi senzorul de presiune ???)

Desi in 2 serviceuri mi s-a comunicat, ca e compresorul de vina (desi ei nu au facut nici un test pe calculator, doar cu ceasurile alea care se pun pe furtunase) eu nu sunt convins, mi se pare foarte ciudat toata treaba.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi pare electrovalva blocata.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. sunt de 3 zile proprietarul unui golf 6. l-am cumparat din germania de la un dealer neamt. masina e din 07.2010, arata si merge f bine. problema pe care am constat-o la fata locului a fost aceea ca nu racea aerul conditionat. neamtul m-a asigurat ca lipsa freonului este de vina. in tara am dus-o la incarcare cu freon si totul erea in parametrii. am inghitit in sec si am zis asta e : mi-a tras teapa neamtu! care sa fie cauza pentru care nu merge aerul? pot sa il trac la raspundere pe neamt? astept sfaturile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi pare electrovalva blocata.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

.

La fel spun si eu.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am inlocuit si eu pana la urma compresorul pe garantie. Sper sa nu mai am probleme, desi vad ca pe cat de scumpe sunt, pe atat de proaste si nefiabile. In ultima instanta scotea un zgomot metalic si dupa cateva ore de functionare incepea sa bage aer cald, si nu isi revenea decat dupa cateva porniri/orpriri succesive. Deci daca sesizati zgomote care apar atunci cand compresorul e pornit, e primul semn ca e pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Unde e situat compresorul? Eu parca aud ceva zgomot metalic uneori, in mers, vinde din zona panoului climatronic (in spatele lui spre motor ma refer, unde e carcasa aerotermei cred) dar se aude cand nu merg cu aerul conditionat deschis, cum il deschid se accentuiaza un pic suieratul metalic si dispare imediat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nici pe caldura asta nu se vad picaturi de apa sub masina. Unde ar putea sa se adune toata apa din condens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Idei despre un miros urat care vine odata cu aerul conditionat aveti?

Miros urat insemnand ceva asemanator cauciuc ars ceva oarecum inecacios/ chimic destul de greu de suportat. (Mi-e greu sa il descriu).

 

Mirosul apare ocazional, in 15%-20% din cazurile de utilizare, fara sa fi observat ceva sa il declanseze ( distanta lunga/ timp lung/ caldura sau frig etc.. )..

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am facut trecerea la climatronicul nou(2013) si am ceva probleme, nu ma lasa sa intru in basic settings sa fac adaptarile clapetelor si compresorului, am si doua erori, am codat climatronicul cu 0000004002 cum era si pe cel de pe masina original, atasez niste poze, ma poate ajuta cineva? Ca parere cred ca lipseste un fisier de la vcds, nu exista informatii pt acest climatronic,ce solutie ar fi?

post-97030-0-28031300-1378218045_thumb.j

post-97030-0-97814400-1378218045_thumb.j

post-97030-0-59597400-1378218046_thumb.j

post-97030-0-21536100-1378218047_thumb.j

post-97030-0-83083900-1378218047_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!