Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

NU conteaza daca e pornit sau oprity. Daca nu a iesit nimic pe la ventil inseamna ca  nu mai ai freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU conteaza daca e pornit sau oprity. Daca nu a iesit nimic pe la ventil inseamna ca  nu mai ai freon.

 

Merci de raspuns. Acum o intrebare de profan...daca presiunea este 0, si deci nu mai am freon in instalatie, compresorul mai porneste?

 

Mie mi se pare ca nu porneste in momentul de fata. Miercuri am programare la service si as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Compresor dus, sau o simpla scurgere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are freon nu porneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....am si eu o  intrbare... pe unde curge condensul de la ac???   ca la mine nu curge ..(deloc)..nici sub masina, nici in masina...

Modificat de adiGAF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva pe la picioare;le pasagerului trebia sa-l vezi pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-au anuntat cei din service ca "supapa de pompa AC" nu cupleaza, si ca piesa nu se gaseste separat, decat doar cu compresorul AC, care costa aproape 3000 RON.

Oare piesa nu se poate repara , intreb si eu ca nu ma pricep ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se repara, doar se inlocuieste si separat, dar nu in service autorizat. ges service sunt unii care au supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaa... azi am vazut curge pe sub masina undeva in partea dreapta... :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare compresoarele montate pe G6 au aceeasi boala cunoscuta ca cele de pe G5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi sa incarc instalatia. Totul merge bine. Compresorul functioneaza si habitaclul se raceste foarte rapid. O singura "mica" problema. In 2 ore deja pierdusem mare parte din presiune in instalatie.

 

Scurgera este undeva pe la radiator, langa sigla, spre partea soferului. Ideea este ca nu am reusit cu lumina UV sa vad pe unde se produce scurgerea. Am localizat-o doar dupa auz(un fasait continu). Si ma surprinde ca nu este la vedere. Asta inseamna ca radiatorul nu este perforat din fata, de vreo pietricica sau ceva similar. Am impresia ca scaparea este fix prin partea superioara a radiatorului.

 

Intreb pentru cei care au avut situatii similare: Aveti idee daca in partea superioara a radiatorului, pe partea soferului, exista vreo imbinare sau garnitura? Atat timp cat scaparea nu este la vedere imi vine greu sa cred ca este perforat. Ma gandesc ca scapa pe la o componenta cedata. De asemenea, anul trecut prin septembrie, scurgerea s-a facut mult, mult mai lent.

 

M-ar ajuta o diagrama, daca aveti vreuna prin minte, pe vreun site. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la octavia sa pierd freonul anul trecut. Pierdea pe la oringul din partea stanga sus a radiatorului (dreapta daca te uiti din fata cu capota deschisa). Verifica si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare compresoarele montate pe G6 au aceeasi boala cunoscuta ca cele de pe G5 ?

 

Din ce citesc în acest topic, pare să aveți majoritatea aceeași problemă pe care o am și eu. Bagă aer rece după 5-10min de mers cu mașina. Iar dacă dau pe LOW, bagă la fel de rece precum bagă pe 22C, nu atât de rece pe cât ar trebui. Pesemne că nu face destulă presiune compesorul.

Astăzi am fost și eu la service (nu autorizat) să îi dau de cap, scos freon și ulei, încărcat freon și ulei, pus tester-ul pe mașină și concluzia a fost simplă: compresorul, sau cum spune Al Bundy, electrovalva de pe compresor ar fi problema. Cel mai probabil și compresorul e umplut de pilitură.

Acum nu știu ce ar fi mai convenabil, să încerc să schimb acea electrovalvă sau să iau un compresor nou? Mă gândesc cât m-ar putea ține pe viitor modificarea cu altă electrovalvă dacă compresorul are în el deja pilitură?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din care buton se face testarea sistemului ?

 

2013_05_08_16_35_21_DSC_0040_Windows_Pho

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danny2012 - merci

 

ce inseamna "Load management not active" - si de unde-l dezactivez ? (caut pe net, dar nu gasesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am si eu o problema cu compresorul (cred) si se manifesta cu un suierat doar cand acesta este pornit. Cand AC e off dispare complet. Se aude mai ales pe treapta 1 si 2 de ventilatie si cand apas acceleratia (intra oarecum in rezonanta). Am pus si un video in care am inregistrat sunetul (se aude mai incet decat in realitate). Nu am idee de la ce ar putea fi...

 

http://www.youtube.com/watch?v=zYs9cV_t4vY&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu completari. A fost verificat nivelul freonului, este ok, nu exista scurgeri, de racit raceste f bine, doar zgomotul produs e problema. Sa necesite ungere rulmentii compresorului? Nu a mai intalnit nimeni ceva similar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat in cele din urma problema si la mine. Aparent radiatorul are un por sau este spart, fix in spatele incuietorii de la capota. Insa analizand problema radiatorului am observat ca este foarte moale ca si material. Daca apas putin cu degetul pe pe elementi se indoaie precum plastilina. Asa e si motivul pentru care arata destul de rau.

 

Ma-m uitat pe Fabia(2002) unui amic si radiatorul este foarte solid. Daca apesi pe elementi nu se indoaie oricat ai insista cu mana libera. La mine pur si simplu flexeaza precum hartia. Azi dimineata m-am uitat la Ibiza unui vecin care inca este noua(<6 luni) si incepe sa arate la fel ca al meu. Nu mi-am permis sa apas pe elementi dar dupa felul in care arata pare a fi din acelasi "aluat".

 

Exista vreo problema cu aceasta piesa pe Golf? Intreb ca sa stiu daca este cazul sa cumpar unul mai scump de la alt producator sau pot merge linistit pe varianta stock pusa din fabrica pe masina. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te referi banuiesc la lamelele alea subtiri prin care se disipa caldura, nu la tevile propriu-zise. N-am incercat la golf dar am vazut mai multe radiatoare (gen clime casnice) la care acele lamele se indoaie foarte usor, si unitatile exterioare sint mult mai mari decit una de masina. Ca sa disipe multa caldura trebuie sa fie multe si implicit subtiri (ai nevoie de suprafata, nu de masa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te referi banuiesc la lamelele alea subtiri prin care se disipa caldura, nu la tevile propriu-zise. N-am incercat la golf dar am vazut mai multe radiatoare (gen clime casnice) la care acele lamele se indoaie foarte usor, si unitatile exterioare sint mult mai mari decit una de masina. Ca sa disipe multa caldura trebuie sa fie multe si implicit subtiri (ai nevoie de suprafata, nu de masa).

Da, la acele lamele ma refer. Insa ideea e ca se indoaie mult prea usor. La alte masini sant mult mai rezistente. La mine am impresia ca s-au indoit pur si simplu de la curentul de aer. La Ibiza amicului in cauza la fel iar masina abia a strans cativa km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Va rog daca ma poate ajuta si pe mine cu o informatie:

unde se afla filtru uscator de la instalatia de climatizare?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe condenser.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am fost și eu cu AC-ul. Nu a ieșit vreo eroare, am verificat ce era de verificat. Însă, când merge AC tot se aude un cârâit (poate ca de ventilator sau ceva asemănător, dă și o ușoară vibrație). Dacă opresc AC (și las numai ventilația), e liniște maximă. Cârâitul ăsta însă e cam "neserios", nu se manifestă chiar mereu. Și pare legat de turație. Dacă trec în S și urcă rpm puțin, se intensifică și cârâiala. Dacă accelerez mai tare însă, dispare.

 

La ce este legat compresorul sau ce mai lucrează pe acolo care să provoace zgomotul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c6t9 Aham, deci nu sunt singurul :) Si la mine e aceeasi problema. Verificat in service nivelul de freon, instalatie, presiune, totul ok. Mai putin zgomotul ala enervant. Si nu e ok atata timp cat pe alte masini nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!