Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Foloseste si tu o interfata care stie sa citeasca erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu feedback la problema mea postata anterior. De vina a fost intradevar un calorifer infundat. S-a inlocuit si totul e ok acum. Multumesc pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune te rog care sunt pasii care i-ai urmat pentru a schimba caloriferul? Si eu as vrea sa il schimb si nu stiu ce si cum sa fac...

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din punct de vedere tehnic nu te pot ajuta deoarece am decis sa nu ma complic si am dus-o la reprezentanta in Iasi (Sandra Motors). Te pot ajuta cu alte detalii privind costul si ce operatiuni s-au efectuat.

Eu am avut in vara o problema la termoflot si imi scapa ulei in antigel. Aparent dupa schimbarea termoflotului, curatarea nu si-a facut 100% treaba si cu timpul mi s-a infundat caloriferul. Asa ca acum am refacut operatiunea de curatare a intregii instalatii, am inlocuit caloriferul si cateva conducte ce pareau a fi si ele afectate iar treaba s-a rezolvat. Caloriferul in sine este 800 ron, curatarea m-a dus undeva la 200 de ron si manopera undeva la 300. Preturile sunt relative (nu am devizul in fata) dar undeva pe acolo se invart ca sa-ti faci o idee daca ai vrea sa mergi cu ea la reprezentanta. Personal toate problemele pe care le-am avut la masina le-am rezolvat la reprezentanta in cele din urma, dupa ce m-am chinuit in cateva instante sa le rezolv pe cont propriu din motive de cost. Sfatul meu este sa mergi pe aceeasi cale. Costa putin mai mult dar este si mult mai rapid si sigur.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, vin si eu cu o mica problema de A/C.

Anul trecut cand am cumparat masina totul parea sa mearga ok insa pe perioada verii am avut impresia ca s-a tot pierdut din intensitatea aerului rece. Am lasat masina asa pe perioada toamnei cu ideea ca e posibil ca sa nu mai aiba freon. Astazi am fost la service pentru alimentare cu freon insa AC-ul nu mai merge deloc.

Baietii au pornit prima oara cu conductele montate ca sa vada presiunea pe aparat, apoi au pus un tester dar nici acolo nu a afisat nici o eroare ( nu am idee daca am au incercat sa porneasca compresorul din tester sau nu ) dupa care au luat la puricat toate sigurantele insa tot fara noroc. Ultima incercare a fost cu o sonda din fata motorului undeva mai jos langa conductele de AC de langa radiator dar tot nu a vrut sa functioneze.

Imi puteti da un sfat ce ar trebuii sa fac sau de la ce ar putea fi aceasta problema?

Este vorba de un G6 2.0 TDI 81kw, mai pornea AC pe perioada iernii cand apasam butonul de dezaburire si pornea automat insa din vara nu l-am mai setat pe rece iar ultima oara cand l-am folosit functiona perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturile actuale nu o sa porneasca compresorul,cei de la service ar trebui sa stie asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era cand in service - deci, trebuia sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au inghetat picioarele in service-u acela, nu cred ca erau mai mult de 5-8 grade si nu parea sa aibe nici o sursa de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Oricat de cald ar fi in service,timp de cateva ore temperatura din bord ramane cea inregistrata afara.Doar in mers isi recalculeaza temperatura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar se recalculeaza - se poate rezolva/pacalii.

In teorie, cei care se ocupa de AC, trebuie sa cunoasca acest lucru - sa isi poata face treba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ar fi valida aceasta teorie, atunci de ce porneste automat AC-ul cand apesi pe butonul de dezaburire la parbriz? Eu am presupus ca odata pentru incalzirea mai rapida a temperaturii motorului din cauza saricinii de la compresor si pentru folosirea aerului uscat, gresesc cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoria este valida si exacta.

Tie iti aprinde butonul de AC... nu inseamna ca face presiune in sistem. Da, cand temperatura exterioara este peste 6 grade, atunci presurizeaza sistemul - deci, sa ii zicem asa... functioneaza compresorul.

Daca nu aveau caldura.... atunci au muncit degeaba, din pacate... si inseamna ca nici nu stiu cum functioneaza instalatia de AC/clima - recomand sa cauti pe altcineva

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate calitatea service-ului respectiv.....lasa de dorit atata timp cat clientul pleaca cu problema nerezolvata si cu cauza nestiuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin pentru explicatii. O sa mai incerc cand se mai incalzeste vremea afara desi e foarte posibil sa fie exact motivul mentionat de voi anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds poti monitoriza cauzele care previn pornirea compresorului (gen, temperatura exterioara prea mica, motorul nu e la regim etc.), cauze normale care nu genereaza erori in log

Pana nu faci asta nu stiu daca are rost sa te legi de sigurante, fire, conducte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.07.2015 at 2:33 AM, adriandaniel13 said:

Salut,

 

Am si eu o problema la un Golf VI 2.0 tdi (110CP) din 2009 pe partea de clima. In momentul in care nu este pornit AC-ul, se aude un huruit regulat, huruit care dispare imediat ce pornesc AC-ul, auzindu-se normal. Nu-mi explic care e sursa acelui huruit, caci se aude exact la fel si pe loc si in mers, iar in ultima vreme mi se pare ca s-a amplificat sunetul. Ideea e ca am ridicat capota si am pus pana pe furtunul de la compresor si acesta se umfla "pe ritmul" huruitului. Aveti idee daca se poate umbla in compresor sau e capsulat si trebuie schimbat cu totul daca e cazul?

Salutare , așa îmi face și mie compresorul , e schimbat recent , de 6 luni , e nissens,nu înțeleg motivul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e buba lor asta. .eu îl am asa de 3 ani..asa l.am lăsat și nici  nimic nu a pățit. .baga aer f rece..la fel si cald. .deci nu va agitați! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a tinut decat 5 luni cu acel zgomot, cum am spus si acum vreo cateva pagini... a trebuit sa-l inlocuiesc... nu ar fi rau sa incerci sa vezi daca e cumva iesit acel surub (citeste cateva pagini in urma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut din nou.

Noi probleme cu clima.

Daca setez clima pe CALD la sofer , iar la pasager RECE, pe ventilatie am asa : CALD, RECE, RECE, RECE.

Atasez si o schita...

Erori nu am, oare ce sa verific ?

Multumesc!

 

Untitled.jpg

Modificat de tuchbr
erori gramaticale :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/26/2013 at 11:18 AM, adiGAF said:

 

post-25358-0-19456700-1366967874_thumb.j

La surubul asta e normal sa fie putin in afara? ( adica sa nu fie strans pana in capat) .

Am incercat sa-l strang sau sa-l desfac dar merge in gol!

Precizez ca AC-ul nu mai baga aer rece deloc, iar freonul este suficient. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema cunoscuta, se desface in timp, eu cand am luat masina primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l "blochez" in locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu o intrebare. am vazut multe discutii despre A/C insa este greu de sintetizat concluziile. 

eu am un Golf 6, 1.6TDI din 09.2011 / km 76.000 . 

anul trecut nu mai racea compresorul ..am fost la service, mi-au confirmat ca nu mai avea freon si pe cale de consecinta au completat ei. 

anul asta, tot asa... simt ca nu raceste suficient.

ce trebuie sa fac si cat costa sa verific instalatia ca sa indentific pe unde iese freonul ? poate sa fie si de la compresor ? 

multumesc anticipat 

a...mai am ceva.. miros foarte urat dupa ce dau drumul la compresor. merita sa merg in service sa fac curatarea instalatiei ... adica ma tine vreo 2 ani aceasta curatare ? sau fac eu cu spray luat din Carrefour :-)) ? 

Dan 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de miros ai in cabina? Daca e intepator pierzi freonul pe la caloriferul care e sub bord - va fi crima inlocuirea lui.

Se poate baga substanta de contrast pt a se vedea pe unde ai pierderi, dar daca pierderea e foarte mica si este intr-un punct mai sus pe instalatie nu va putea fi depistata - asta e si cazul meu... pierd freonul cam intr-o vara. Am fost in 2 service-uri si mi-au zis ca e aproape imposibil sa depisteze pe unde pierde, pierderea fiind foarte mica. Un nene care parea mai cu experienta mi-a zis ca ar pierde pe la un cot la partea din dreapta sus a radiatorului de clima (problema cu care s-a intalnit des la Golf 6) si solutia ar fi inlocuirea lui.

Cum insa nu am certitudinea ca pierde pe acolo (am verificat pe la cotul respectiv cu spuma daca aparea vreo bula insa nimic) ca sa nu schimb degeaba radiatorul, inca mai incerc sa depistez pe unde ar putea pierde.

Astept sa se incalzeasca mai tare sa creasca presiunea mai mult in circuit si mai verific cu spuma la acel cot.

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce folosesc 30 min A/C si las masina cam 8 ore / sau peste noapte, apare dimineata un miros de urina ... am banuit eu ca este de la mizerie de pe radiator. 

da..ai dreptate in problema depistarii .... greu de gasit porul pe unde iese freonul ... ma gandeam sa ma duc la astia de la Nurvil sa imi puna si o substanta de contrast .. poate am noroc si va fi vizibil. 

spor ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica compresoru pe direct de la golf 5, 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!