Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Posibil probleme cu electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o diagnoza AC (presiune, cantitate ulei etc) s-a folosit aceast aparat 7a91c50c28.jpg130252a607.jpg6c198aca8a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Golf VI 1.6 102 cp din 2009 cu 146.000km

AC raceste bine, porneste si se opreste normal numai ca de cateva luni face un zgomot infernal cat este folosit (pornit). Zgomotul este constant la relanti, se amplifica odata cu accelerarea mai puternica, scade pe decelerare. E destul de puternic, aproape insuportabil la drum lung, de aceea nici nu il mai folosesc pana nu-i dau de cap.

Sper ca nu s-a mai postat...

Vreo idee?

Multumesc,

Matei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Si eu am o problema cu clima. Raceste cam greu si cand o pornesc vine un miros mai neplacut. Oare trebuie curatata instalatia? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@trendline16: posibil cureaua de accesorii sau vreo rola sa faca acel zgomot

@goguXXL: daca raceste greu posibil sa nu mai ai freon suficient, poate vreo fisura chiar pe la calorifer care e in habitaclu - de aici si mirosul neplacut. Nu strica o verificare a instalatiei: curatare + completare freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. trebuie verificat de ce raceste greu - cantitate freon insuficienta, problema electrovalva, compresor, etc

2. da, trebuie igienizata instalatia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum vreo 2 saptamani am schimbat si eu electrovalva. Dupa operatie, mirosul de care vorbeste lumea a disparut, deoarece AC nu mai cupleaza si decupleaza intruna circuitul, comportament din care rezulta mult condens pe tubulatura.

Oricum, pentru a avea parte de cat mai putin(adica deloc) miros, recomand filtrul de polen cu carbune activ, mult mai eficient in inalturarea mirosurilor si mult mai eficient in impiedicare dezvoltarii bacteriilor/mucegaiului si ce mai apare prin tubulatura AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nervoss lamureste-ma si pe mine de unde imi dau seama daca am sau nu electrovalva pe jumate functionala? E cu dus si intors, pentru ca am freon in instalatie, scurgeri/pierderi nu am (pe verificate) iar cand vrea face si 2-3 grade pe vaporizator, insa cand sta masina in soare si pana sa se incinga motorul nici de-a dracului nu baga aer rece. Daca ii dau pe low (sau 16 grade) si comut de pe economic pe ventilatie nu exista nici o schimbare in temperatura aerului, tot aerul ala il baga, lesiu. Dupa ce ajunge motorul la 90 grade, incepe sa se simta aer rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 8/20/2015 at 11:18, viliboy a scris:

Zgomotul la 2.0 TDI l-am avut si eu, este ambreiajul compresorului. Acesta are un surub care se slabeste. Eu am strans surubul, dupa 1000 km s-a slabit. Solutia a fost sa il lipesc cu sudura metalica poxipol. De un an si 20k km nu a reaparut problema.

Vorbesti de surubul din centrul fuliei care se strage cu torx, din ce am vazut eu? Intreb ca si la mine apare acel zgomot doar cu AC oprit si as vrea sa umblu la el sa nu se agraveze situatia

 

post-25358-0-19456700-1366967874.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss poti sa-mi dai si mie un cod pentru electrovalva? cat a costat?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Trebuie sa vezi ce electrovalva ai montata pe compresorul tau(difera in functie de tipul acestuia). La mine a fost http://www.epiesa.ro/supapa-regulatoare-compresor-vw-polo-6r-6c-1-6-tdi-thermotec-ktt060037/31607/10454/piesa-4376930/

Toata operatia(piesa + schimbul ei si reumplerea instalatiei cu freon) m-a dus 330 ron, insa pretul a fost unul "special"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , de duminica am si eu probleme cu clima, sambata seara mergea perfect , iar duminica dimineata nu a mai mers.Am fost aseara la un service in Bucuresti , recomandat de unul dintre voi , tot pe acest topic , si mi sa spus ca e dus compresorul , dar nu arata nici o eroare . 

Conpresorul este Ninssens , am vazut cand sau uitat la el . 

Ce as putea face ? Am masina din decembrie si vad ca se duce ambreajul , mi a picat egr ul , am ramas cu masina in drum ... Numai probleme am cu aceasta masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este original compresorul, in mod normal este delphi (cel cu surubul) sau denso la cele de fabricatie mai noua fara surub.

Poti verifica sa vezi daca are cod si de vw pe el.

Este in jur de 1000 lei unul nou.

@Cei care aveti probleme cu surubul , cu pasta de blocare a incercat careva?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Tatal meu are un G6 Variant, 1.6 TDI. Nu ii merge compresorul de clima, este blocat si nici nu mai are freon.

Am vorbit cu un mecanic si schimbarea compresorului ar dura cam o ora si ar costa 80 de lei. 

Pentru ca unul nou e minim 1000 RON, vreau sa incerc sa-i gasesc unul SH (ieftin, sper sa gasesc pe la 400 RON) dar am ceva nelamuriri si sper sa ma puteti ajuta.

Tot cautand pe internet informatii, am vazut multe coduri pentru G6, iar in descriere era precizat ca se potriveste si la Tiguan,Golf V, Jetta, Skoda, etc. Este adevarat?

 

LE: Am inteles ca pentru compresoarele noi se ofera garantie doar daca instalatia de racire a masinii este curatata complet inainte de punerea acestuia in functiune/montarea acestuia. Lucru care ar costa 200-300 RON. Sunt aberatii sau e ceva real in asta?

Numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine, acel compresor blocat sigur a produs span inainte de a se bloca, span care este acum in instalatie, si la montarea unui compresor nou, acel span poate sa-l distruga, de asta se face spalarea instalatiei, cam 3 cicluri, si un ciclu dureaza cam 45 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss poti sa-mi zici si unde in ploiesti ai facut operatiunea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Inca de la achizitionarea masinii am auzit acest sunet regasit in filmulet.  Masina fiind achizitionata in toamna si neavand nevoie de aerul conditionat , respectivul sunet s-a auzit pana la un moment dat (niciun mecanic nu a fost in stare sa imi zica de la ce provine ). In vara cand am vrut sa folosesc a.c.-ul am constat ca nu functiona, freon avea iar problema era de la compresor. Acest sunet are legatura directa cu compresorul ;  axul(surubul) compresorului se desfileteaza cca 1cm ( macina totodata ) si astfel se aude acel zgomot. In acest fel compresorul nu mai merge si trebuie inlocuit sau schimbat doar ambreiajul fuliei compresorului sau toata fulia compresorului. Eu am strans la service acel surub, a.c-ul merge dar daca nu il pornesc se audein continuare acest zgomot (miscare de rotatie ca un hrrrit ). Pe viitor intentionez sa schimb ambreiajul fuliei sau chiar fulia.Voi ce parere aveti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de AC. cand il opresc si las aeroterma sa bage aer simplu vine un miros urat pe tubulatura , cand pornesc AC-ul numai vine. aveti idee ceva solutii. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatare/dezinfectare instalatie ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!

Am avut aceeasi problema cu AC-ul. De la o zi la alta nu a mai functionat. Am fost la service-ul meu si mi-au demontat compresorul. Dantura  fuliei era mancata. Mi-au spus ca s-ar putea sa am span in instalatie si, daca am mers mult asa ar trebui curatata.. Pana la rezolvarea problemei mi-au pus o fulie mai veche ce o aveau pe acolo (ca sa pot circula). Am studiat si eu fulia aia, care se vede in poza lui GabiB77. Ala nu este un ambreiaj, este o simpla fulie. Cred eu ca are un mic defect de fabricatie. Daca o demontati veti gasi niste tampoane de cauciuc care au rolul sa amortizeze socurile la pornirea sau la oprirea motorului, si sa protejeze dantura fuliei. Dar la mine tampoanele alea erau intacte, iar dantura mancata. Asta pentru ca suruburile care trec prin acele tampoane strangeau direct pe fulie si nu pe cauciuc. Astfel amortizarea este zero, surubul se desface de la socuri la porniri, opriri, efectul fiind distrugerea danturii. 

Eu am montat o flansa ce mi-au dat-o baietii de la service ( cred ca era de la un Passat). Am avut grija sa pun la treaba tampoanele alea de cauciuc montand cate o bucsa distantier asa incat sa stranga pe cauciuc si nu direct pe fulie. Am facut-o pe riscul meu stiind ca nu am mers mai mult de 300-400 de km fara AC. Am avut noroc. Nu intrase span. Functioneaza asa de doi ani fara alte probleme.

Sfaturi pentru cei cu acest tip de compresor:

  1. Preventiv demontati fulia si puneti distantieri la suruburile tampoanelor de cauciuc.
  2. Daca nu merge AC-ul nu intarziati sa mergeti la constatare. Va va costa mai mult.

Bafta, drum bun si racoare! (vara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Horvat

Salut,

Revin la discutiile de mai sus daca se mai poate. Am o problema similara. in partea dreapta la priza de langa geam baga aer mai rece. La mine ce apare in plus e ca se aude un zgomod ciudat "metalic" in bord in momentul in care pornesc AC-ul

 

Cineva imi zicea ca nu mai am freon (pentru ca acu nu mai raceste deloc - dar in dreapta parca se simte o briza mai rece). Posibil sa fie aceeasi problema cu schimbatorul de caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti.

La mine clima a cam incetat sa functioneze. Baga acelasi aer si cu AC pornit si cu AC oprit. Am facut o scanare cu VCDS si erori nu am. In schimb am valorile din prima poza cu AC pornit. Am facut aceeasi treaba la alt Golf 6, obtinand valorile din poza a doua. Pe masina asta merge tun clima. Ce ar putea sa fie ? E dus compresorul ?

gtd - Copy.png

ela - Copy.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!