Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

On 5/26/2016 at 21:46, GabiB77 a scris:

  

Citat:

 

On 8/20/2015 at 11:18, viliboy a scris:

Zgomotul la 2.0 TDI l-am avut si eu, este ambreiajul compresorului. Acesta are un surub care se slabeste. Eu am strans surubul, dupa 1000 km s-a slabit. Solutia a fost sa il lipesc cu sudura metalica poxipol. De un an si 20k km nu a reaparut problema.

 

Vorbesti de surubul din centrul fuliei care se strage cu torx, din ce am vazut eu? Intreb ca si la mine apare acel zgomot doar cu AC oprit si as vrea sa umblu la el sa nu se agraveze situatia

 

post-25358-0-19456700-1366967874.jpg

Chiar daca nu am primit raspuns, am presupus ca acel surub e cel buclucas... Din pacate, in cazul meu, nu a fost asa simplu, probabil ca de cand a inceput sa huruie compresorul pe AC off si pana a cedat nu am ajuns la un service (a cedat dupa 2 luni si 2 saptamani)... 

Spun "din pacate" pentru ca acel huruit a rupt lamelele de la ambreiaj si mai rau, "a ras" toti zimtii de la axul compresorului, nemaiputand schimba doar cuplajul de ambreiaj... Nu am avut rabdare sa vad daca se poate reconditiona, asa ca am luat alt compresor nou

 

Deci, parerea mea, cum auziti acel huruit, mergeti direct la service, nu mai asteptati, sa nu patiti cum am patit eu, sa ramaneti fara zimti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De cateva zile intampin o problema deranjanta la masina (1.2 tsi)...se aude insistent un harait continuu cand pornesc AC (daca e doar pe ventilare nu se aude).

Acel harait e sigur legat de turatia motorului, la relanti se aude cu o anumita viteza, iar daca ii cresc turatia motorului se aude cu o viteza din ce in ce mai mare (legata strict de turatia motorului). Am mai auzit acel sunet pana acum, dar nu de fiecare data cand porneam clima..acum se aude de fiecare data cand o pornesc.

Aveti idee de la ce ar putea fi? Aerul baga rece fara probleme, deranjant e doar sunetul acela.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica surubul de strangere din capul axului compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, Al Bundy said:

verifica surubul de strangere din capul axului compresorului.

Multumesc! O sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu asta, banuiesc trebuie demontata bara+radiator pentru a ajunge la compresor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, doar aparatoarea de sub aripa dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Am si eu problema la compresorul de clima de la masina din semnatura. De ceva timp se auzea acel huruitul de care ziceau mai multi colegi pe aici si de o saptamana a incetat sa mai functioneze clima. Dupa ce am citit pe aici, am descoperit ca si la mine este iesit in afara surubul de la fulie compresor. Compresorul este Delphi 5NO 820 803 A.

Am fost la un mecanic sa imi stranga acel surub, dar nu a reusit, deoarece zicea ca se invarte cu tot cu axul compresorului.

Intrebarea mea este daca nu a facut el ceva bine de nu a reusit sa stranga surubul sau inseamna ca sunt dusi dintii de la cuplaj/ax. Oare as scapa doar schimband discul de ambeiaj sau e compromis tot compresorul? Se potriveste acest tip de disc: Disc ambeiaj magnetic compresor clima THERMOTEC KTT020055 la compresorul meu?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul se scoate, se pune pasta antidesfacere si se starnge cu pistolul cu aer comprimat, dar usor, nu pana se rupe. la cheie nu o sa-l stranga numeni niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.08.2016 at 4:21 PM, xzt said:

Multumesc! O sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu asta, banuiesc trebuie demontata bara+radiator pentru a ajunge la compresor, nu?

Am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu e de la acel surub pentru ca daca ar fi asa nu ar trebui sa se auda doar cand pornesc compresorul (din cate am inteles nu mai exista "ambreiaj" pe compresor, ci el se invarte cu tot cu axul sau atata timp cat e pornit motorul). Mi-a descoperit ca aveam un cot din capatul furtunului cu nr de piesa 03F 103 558 rupt/sarit din blocul motor. Am inteles ca prin acel furtun ieseau vaporii de ulei..am vazut ca aveam cateva picaturi de ulei pe langa acel orificiu. Dupa ce l-a schimbat vad ca nu mai face asa (doar la relanti se aude foarte usor, dar cred ca asa trebuie sa se auda :)). Multumesc inca o data pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/5/2016 at 3:04 PM, xzt said:

 

Verificati uleiul din compresor!!!!

Pe mine m-a costat schimbul de compresor.Asa s-a blocat,ca nu am putut roti motorul.In relantiu,din fericire, a inceput sa tacane ceva,s-a micsorat relantiul si s-a oprit.Incercand sa repornesc motorul,nu a mai miscat-o deloc.Cand am desfacut compresorul nici macar o picatura de ulei nu a fost in ea,in exterior neavand nici o urma de ulei pe ea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un fasait  cand pornesc ac-ul ca in linkul atasat si nu ii dau de cap.

Am schimbat radiatorul ca pierdea freon , am pus freon si a fost ok o perioada dupa care iar se aude acest fasait.

Ceva idei?

 

Modificat de Jargy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu acel huruit la compresor de 2 ani.. si e totul ok! Dar la mine acel huruit se aude doar cand e op aerul..cand il pornesc nu se mai aude.se pare ca e boala lor

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e huruit ci e fasait si se aude cand pornesti AC

@Jargy: se pare ca nu ai scapat de problema cu pierderea de freon, vezi pe unde pierzi in continuare

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
golf 6-2.0 103kw

fashitul ala il am si eu , se aude mai incet la mine si "ocazional", daca am aerul pornit  (poate din cauza ventilatoarelor) nu se mai aude , dar cand e oprit aerul se aude cand si cand. Nu am verificat instalatia , banuiesc ca nu pierde freon din moment ce raceste ok.

Ar putea fi o cantitate de ulei insuficienta ???  as mai avea nevoie de o parere inainte sa ajung cu ea la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un Golf 6 Variant pe stanga spate nu mai baga aer cald, iar acum in sezonu rece se aburesc si geamurile in spate, pe stanga. Problema a aparut cand sa ars siguranta pe 12v de la priza, sa desfacut un alimentator si a cazut o parte metalica in priza. 

Aveti idee ce se poate verifica? O fi o siguranta, care?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geamul din spate stanga - portbagaj ? e normal sa nu bage aer pe acolo, stanga sau dreapta... nu ai tubulatura de ventilatie de la aeroterma, acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de spate portbagaj.

Esti sigur?

Acum 2 ierni nu tin minte sa se fi aburit geamul pe stanga si se simte frig pe partea respectiva, nu poti sta fara haina mai groasa.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai tubulatura de aer trasa pana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari. Am un Golf 6, 2.0 tdi. Pe gura din dreapta (de langa geam) baga aer caldut si la picioare pasager baga aer rece. Asta in timp ce la sofer, parbriz si gurile centrale, aerul este cald. Am citi aici si vad ca accesul la calorifer este cat de cat ok, fara demonatre bord. Se poate curata fara demontare? Sau curatarea nu are rost? Exista vreun diy vizual (poze sau filmulet) cum se poate ajunge la calorifer?

Inca o mica mentiune. Uneori se aude un mic scartait pe fundal din bord (daca inchid clima se opreste) dar presupun ca asta e din role sau curele (nu cunosc detaliat sistemul).

Multumesc!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, s-ar putea sa fie de la o clapeta de dirijare aer. Fa-i intai o scanare si apoi vezi caloriferul. Ca sfat - nu are rost curatarea - nu vei realiza mai nimic. Recomand inlocuirea - asta daca se dovedeste a fi caloriferul si nu un motoras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. O sa incerc o scanare intai sa vad daca e vreun motoras blocat. Ideea e ca pe drum am observat ca toata partea dreapta sufla rece. De la picioare fata, la picioare spate, la parbriz pe dreapta ai gura dreapta de langa geam. Stanga e ok, fara problema. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, il ai pe @Pronet in Buc.fa o diagnoza la el/verifica sa nu fie sarita si clapeta de dirijare din motoras dar..ce am gasit cu rece pe partea dreapta a fost calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prima ocazie merg la el. Deja am fost de cateva ori in trecut si il cunosc. Numai ca acum nu sunt in Bucuresti. Tocmai azi pe drum am observat ca ma ia alizeul din dreapta si speram sa fie ceva mai simplu. Dar cum ajung inapoi ma pun pe diagnoza. 

Multumesc!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am gasit pana acum clapete de reglaj defecte la G6, in toate cazurile a fost caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc de sfat. Probabil ca dupa ce revin in Bucuresti trebuie sa ma pun pe demontat. 

Exista ceva in materie de sigurante ce as putea verfica rapid? Neavand acces la un service in acest moment, ma gandeam sa elimin ce este mai usor de verificat.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,si la mine aceasi problema: in jumatatea stanga a masinii baga aer cald iar in jumatatea dreapta aer rece spre cald. Din Vcds spune :

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
   Part No SW: 5K0 907 044 AK    HW: 5K0 907 044 AK
   Component: Climatronic   130 0305  
   Revision: 00002001    
   Coding: 0000000000
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   ASAM Dataset: EV_Climatronci A01001
   ROD: N/A
   VCID: 74E044FFDFA8889E49-8020

No ASAM data for: "EV_Climatronci" (VW36 *)
2 Faults Found:
9496597 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [009]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 199433 km
                    Date: 2088.14.12
                    Time: 15:04:44

9496613 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [009]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 199433 km
                    Date: 2088.14.12
                    Time: 15:04:44

Stie cineva sa interpreteze cele 2 erori ? Clapetele se aud cum functioneaza si tind sa cred ca tine de calorifer...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!