Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

plus ca metoda vizuala, nu prezinta nicio garantie,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin total falt ce spui!!! din 1 ianuarie a inceput sa se fabrice motorul CR la care cureaua se schimba la 180.000,nu vb din auzite am intrebat la reprezentanta VW in Germania aici unde locuiesc.Acuma 3 saptamani am cumparat ptr un prieten un Passat 2008 data fabricatie 2 ianuarie motorul e CBAB si cureaua se schimba la 180.000 km.La mine masina 2007 BMP se schimba la 120.000! asa spun cei de la reprezentanta VW si cred ca sunt mai in masura decat noi.Numai bine

din 1 ianuarie 2008 am vrut sa spun si scuze ptr greselile de ortografie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti schimbul de distributie in tabelul de mai jos, provine tot de pe forum

service_table.pdf

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin total falt ce spui!!! din 1 ianuarie a inceput sa se fabrice motorul CR la care cureaua se schimba la 180.000,nu vb din auzite am intrebat la reprezentanta VW in Germania aici unde locuiesc.Acuma 3 saptamani am cumparat ptr un prieten un Passat 2008 data fabricatie 2 ianuarie motorul e CBAB si cureaua se schimba la 180.000 km.La mine masina 2007 BMP se schimba la 120.000! asa spun cei de la reprezentanta VW si cred ca sunt mai in masura decat noi.Numai bine

din 1 ianuarie 2008 am vrut sa spun si scuze ptr greselile de ortografie..

Eu nu am spus nimic, doar am citat ce au zis aia de la VW in documente oficiale, cum este cel postat de colegul mai sus si, pe care numai eu l-am postat de peste 20 de ori pana acum.

Daca service-urile VW din Germania isi contrazic propriile manuale de service, nu stiu ce sa spun, dar parca as miza mai mult pe confuziile tale, decat pe greselile lor.

Daca tu iti inchipui ca aia din fabrica VW din Germania au stat in noaptea dintre 31 decembrie 2007 si 01 ianuarie 2008 sa schimbe linia de asamblare, sa treaca la motoare CR, eu n-am sa te contrazic, dar eu am o alta parere pe care mi-am spus-o deja...

Altfel:

1. CBAB, pe Passat, nu a fost montat in ianuarie 2008. Vezi ca prietenul tau si-a luat altceva, nu-ti mai amintesti tu foarte bine din ce an era masina, sau poate nu ti-e chiar prieten... :)

Pe Passat s-a montat pentru prima data in martie 2008, iar pe CC, in mai

2. La BMP 2007 se schimba la 150.000. Citeste ce scrie mai sus...

Am intrebat care e baza recomandarii si dl respectiv (persoana pe care o respect) a cautat o anume recomandare in acest sens pentru Romania (pe motive de praf etc).

Intrebare: in afara de metoda vizuala, se poate verifica distributia masinii in vreun fel ?

Exista o scrisoare "oficiala", insa nu provine de la VW ci de la importator, aka Porsche si nu se refera la schimbarea distributiei ci la intervalul de service, pe care ei il impun la 15.000 km (in loc de flexibil, cum e in vest). Praful si multe alte motive mai mult sau mai putin ridicole cica au stat la baza recomandarii Porsche. prietenul cred ca si-a amintit doar pe jumatate. Daca vrei, cand ajung acasa, iti trimit o copie... sa te amuzi cum au motivat (cica vara e cald, iar iarna frig, etc)... :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina prietenului meu este fabricata in 2 ianuarie 2008 si e inscrisa primadata in circulatie pe 4 mai 2008! pe talonul german scrie si data cand a fost fabricata masina si data primei inscrieri nin circulatie.Motorul e cel cu seria CBAB scrie si in cartea masini si pe stalpul din stanga dintre portiere,deci e sigur motor CR.Cat despre schimbatul distributiei asa au spus cei de la reprezentanta.Cel putin asta de aici asa fac schimburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi trimiti VIN-urile masinii tale si a prietenului tau pe mp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB am si eu, masina luata in mai 2008 !

Motorul se prezinta excelent, consumul la fel.

ATENTIE: La codul meu de motor am avut o actiune service de update soft, realizata la reprezentanta !

Am avut un limp mode din senin, mi-era frica de turbina dar era o eroare de soft - cand am ajuns la service deja update-ul deja era disponibil (eroarea aparea la o anume combinatie de temperatura si presiune etc).

Deci care aveti CBAB verificati codul la reprezentanta daca aveti nevoie de acest update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, trebuie sa-i fac revizia unui B6 1.6 tdi bluemotion. Sunt primul propietar in Romania , ce ar trebuie sa schimb la aceasta revizie si cam care sunt costurile ?

Am inteles ca avem si un coleg care se ocupa de schimbarea filtrelor etc) .

Distributie - Ulei _ Filtre --CLAR

Role intinzatoare, pompa apa,,etc , placutele de franna daca sunt uzate in exces ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat azi burduf exterior planetara, kit complet cu coliere, pasta siguranta, 2 saibe + surubul central

142 RON cu tot cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta de directie OEM: 1800 Euro!

Si cu asta se facura 7.000 Euro reparatii efectuate in 15 luni la BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu, cred ca i-as da foc ! De banii astia mai luai si un golf 5.... :(

Ghinionu' vietii ! Imi pare rau Iulian...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea buna din toata povestea e ca am garantie, din cei 7000 am platit cam 1200 (in general consumabilele - kit-ul de ambreiaj, ceva furtune, garnituri si schimbul de ulei la schimbarea turbinei si jumatate din pretul turbinei) restul cei de la Mahag. Dar si cu garantie sincer ma termina: de 13 ori in service cu masina in 15 luni (si trebuie sa astept minim 3 saptamani pentru o programare la service, cred ca am minim 1000km facuti numai pe drumul casa-service) plus ca am un stres continuu cand plec la drum lung, ce o mai pica oare acum (am pariat cu un amic ca urmeaza axul cu came, asa, ca sa sara de 2000 de Euro).

Vineri am fost la centrul de achizitii Mahag pentru o evaluare a masinii si maine ar trebui sa primesc o oferta concreta pentru masina (buy back) dar din pacate trebuie sa iau tot de la ei ceva deoarece pierd foarte mult - TVA-ul, nu cred ca imi dau mai mult de 10-11k pe masina, ei in schimb au promis un discount semnificativ la noua masina (sa acopere cel putin TVA-ul), acum ramane de vazut ce o sa primesc concret. Mai e varianta de vanzare pe piata libera dar sincer nu as putea sa ii fac eu rau omului, macar de la reprezentanta poate cere garantie.

Si totusi: masina luata de la reprezentanta cu km absolut reali, revizii la zi facute la reprezentanta, inspectie/revizie si TUV nou, certificat verificare autoturisme uzate, 83k km la achizitie, 96500 km actuali, de 13 ori in service si de 2 ori reparata de ADAC. Colegii de munca o numesc monday car (facuta cu chef de munca dupa weekend) as zice mai degraba ca e facuta pe 2 ianuarie :) zi lucratoare in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, cei de la Mahag dupa ce o vor lua de la tine, o sa ii dea ei foc de nervi :)

Dincolo de gluma, ideea e ca ai schimbat cam tot ce putea pica pe masina asta...daca elimini absolut toate elementele de uzura, vei avea o masina noua :) Fac si eu haz de necaz...

Si te-ai gandit, ce ai vrea sa faci acum? Ramai cu "ghinionista" sau mai tragi un loz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca cei de la Mahag ajung sa se "impiedice" de o singura masina luand in considerare rulajulor lor - numai intr-o singura locatie unde am fost au peste 1500 de autoturisme la vanzare. Oricum, nota 10 pentru cum au abordat problemele, nu vreau sa le fac reclama dar e ceva total diferit fata de cum eram obisnuit in Romania (am avut o Nubira luata de noua si tot timpul cand aveam o cerere pe garantie trebuia sa ma cert cu cei de la service apoi cu reprezentantii fabricii).

As vrea sa mai trag un loz dar depinde de cat costa, as folosi ocazia pentru a face un upgrade la un Sharan dar sa vedem ce oferta primesc.

Daca o pastrez e iar la noroc: am schimbat cam tot: frane noi, ambreiaj, volant, turbina, tot ce inseamna furtune + garnituri, caseta de directie...... dar in acelasi timp, considerand incidenta defectelor, mi-e teama de mai rau (ax came, catalizator, dpf.... cine stie). Dar e totusi de gandit, mai am garantie pana in martie 2013 apoi as mai putea cumpara 1 an de garantie pentru 400 euro. Dar ce sa zic, imi place masina mult, dar din pacate o placere cam scumpa :) in timp si bani.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Schimbat telescoape fata KYB Excel G + flasnse + rulmenti + bucsele mici la bratele fata + curatare turbina 15 mil inclusiv manopera. Urmeaza kitul de ambreiaj. In rest merge ca vioara :) aproape 200.000Km

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, julian , imi pare rau de cosmarul pe care il traiesti, am trecut prin aceiasi situatie cu un Seat Toledo, dupa ce reparam ceva se strica altceva. Toti ma sfatuiau sa o vand dar eu ma gandeam ( am schimbat aia, aia, cealalta....ce poate sa se mai strice ? ) Rezultatul final, Dumnezeu a facut drepatate. Am avut un accident, fara urmari grave , din care a rezultat avarie totala si recuperarea banilor de la asigurator( pret achizitie 8000 e , reparatii si alte investitii cca 3500 e. Masina am cumparat-o in 2008deci i.c= inainte de criza. recuperare cca 4000 e in luna mai 2012 si update in august la VW din semnatura. Vivia CASCO.

Revenind la subiectul topicului, revizie completa+distributie+pompa de apa+placute frana fata+manopera = 1600 ron

Modificat de aurel_ian81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la subiectul topicului, revizie completa+distributie+pompa de apa+placute frana fata+manopera = 1600 ron

Ai facut distributia la un Passat din 2010 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am platit 690 ron kit distributie +190 pompa de apa , placute frana fata + ulei si filtre...in total am platit aprox 1650 ron la un service care din cate stiu este un pic mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine cred ca distributia se face la 210k. Ai ajuns la kilometrajul asta ? Apoi pretul pentru distributie mi se pare mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...stiti cumva la cati km se schimba distributia la motoarele CR din 2010 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost nevoit sa cumpar alta baterie. Nu eram prea decis, dar in final am ales

Rombat Premier

Amperaj: 75Ah

Tensiune: 12V

Curent pornire: EN 750A

pret 325 RON cu livrare gratuita acasa

Momentan sunt foarte multumit, dupa ce pun contactul si imping cheia pana la capat, motorul porneste instant, fara sa stea pe ganduri.

Sa vedem la iarna cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!