Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Astia de la vw sunt cu capu? Deci mie mi-au zis 1500 lei ( cu un posibil mic plus...maxim 100 lei) iar tie 2200 lei? Nu iti promit dar daca ajung zilele astea la un service aici in Germania o sa intreb informativ un pret. Spune-mi si mie te rog cati km ai cu masina si daca ai mai schimbat vreodata distributia si la cati km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am ~171000km si nu a fost schimbata niciodata....chiar sunt curios cat costa in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania e undeva intre 500 si 700 de euro.

Costul pieselor OEM kit + pompa apa e 200 de euro diferenta e manopera tipica la dealeri 120 Euro + 19% TVA. Am gasit la unii dealeri oferte promotionale gen cost pausal de schimbare a distributiei 500Euro, dar doar in anumite perioade.

In Munchen e 700, in oraselele mai mici 5-600.

Sunt si aici diferente enorme de preturi intre dealeri, chiar si pe la 35%.

Ex:

Munchen: vW/Audi 125 + TVA

Opel - 110 + TVA

ATU (general) - 80 Euro + TVA

In zona Augsburg (80 km de Munchen)

VW - 90 + TVA

Opel 75 + TVA

ATU 65 + TVA

Preturi exprimate in Euro / ora normata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot in jur de 1500 - 1700 se invarte. In Galati - fara a fi reclama- se practica preturile de care s-a vorbit mai sus, adica pana in 2000. Legat de achizitionare piese si manopera in "garaj" eu zic ca e super riscant. Nu garantie, nu siguranta lucrului facut bine..etc. Pana la urma faci distribuita pentru 3-4 ani, deci recomand service-uri serioase, chiar cu cativa lei in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu o chestie misto. Am gasit un ulei castrol 5w-40 magnatec pe care scria DPF iar pe spate unde scrie normele nu scria 507 00 , cam bizzar cu uleiurile astea .

Magnetic merge doar pe motoarele mai vechi, non-PD.

Daca vrei neaparat Castrol, pt masina ta cu DPF doar Castrol Edge 5w-30 iti va merge! (Castrol SLX Professional nu se mai fabrica)

Ce ai bagat tu in masina, este pt masini fara DPF!

eee si acum doar nu o sa buseasca motoru daca iam bagat 5W-40

Nu motorul se buseste motorul, ci DPF-ul!

Iar daca DPF-ul nu iti va merge, pe langa eroara prezenta pe bord, o sa constati ca nici masina nu va merge in parametri si nici motorul!

Dupa o sa vii aici si postezi ca "Passat-urile astea noi nu sunt bune si se strica repede si ca VW nu mai face masiniile de alta data si..." etc.

Asa ca dute si cumpara un ulei cu norma 507.00 si un nou filtru si fa iar schimbul!

Plus as mai adauga, ai grija ce ulei cumperi si de unde, ca daca e contra-facut o sa patesti si altele pe la motor.

Uite o mica lista cu uleiuri cu norma 507.00:

50700/50400 - SAE 5W-30 - Liqui Moly TOP Tec 4200

50700/50400 - SAE 5W-30 - Mobil 1 ESP Formula

50700/50400 - SAE 5W-30 - MOTUL Specific 50400 50700

50700/50400 - SAE 5W-30 - Elf Solaris LLX

50700/50400 - SAE 5W-30 - Elf Excellium TDI

50700/50400 - SAE 5W-30 - Castrol EDGE

50700/50400 - SAE 5W-30 - Castrol SLX LongLife III

50700/50400 - SAE 5W-30 - MOL Dynamic Golf Longlife

50700/50400 - SAE 5W-30 - OMV Eco Extra

50700/50400 - SAE 5W-30 - Neste City Pro W Longlife III

50700/50400 - SAE 5W-30 - Repsol Elite Longlife 50700/50400

50700/50400 - SAE 5W-30 - SHELL Helix Ultra VX

50700/50400 - SAE 5W-30 - SHELL Helix Ultra LX

50700/50400 - SAE 5W-30 - SHELL Q Diesel Plus

50700/50400 - SAE 5W-30 - Texaco Havoline Ultra V

50700/50400 - SAE 5W-30 - Total Quartz INEO 504-507

50700/50400 - SAE 5W-30 - VAPSOIL 507 00

50700/50400 - SAE 5W-30 - Valvoline SynPower XL-III

50700/50400 - SAE 5W-30 - Wintershall ViVA 1 SLV Plus

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus punctu` pe i, riddler!

Eu am pus acum o saptamana Castrol Edge Fuel Strength Tehnology 5w30. Are cineva informatii despre uleiu asta? e acelasi ca vechiul edge 5w30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good move! :icon_thumright:

P.S.: Ce marca ai ales ? (curiozitate personala) :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 60.000km:

- schimbat ulei motor, ulei cutie de viteze (agata in tr. a 2-a), lichid de frana (avea 4 ani), filtru ulei, motorina, aer (cel de polen l-am schimbat eu in vara), resetare interval de service

- consumabile: filtre Mann, ulei Castrol Edge Turbodiesel 5W40, ulei CV de origine

Total: 553 lei, dintre care manopera 160 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pret foarte bun........unde ai facut revizia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia: ai PM. Consumabilele le-am achizitionat separat, tot din Timisoara, o firma de pe Cetatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am si eu un passat b6 motor BKP 2.0 TDI 4motion an 2007 fara DPF . Vreau sa ii fac revizia si as dori sa aflu ce producator de filtre imi recomandati si ce ulei castrol ? Plus ca as vrea sa schimb ulei cutie , ulei diferential si ulei frana. Va multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre pe Mahle sau Mann, ulei Castrol 5w40, lichid de frana tot Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 euro schimbat placute frana fata spate e cam scump nu? germania..:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e foarte scump daca ai pus ATE sau marci similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut ;

am un VW passat din 2009, 2.0 103kw; in jur de 100e m-a costat revizia dupa ce l-am achizitionat; 1800ron m-a costat distributia; folosesc un ulei si tratament pentru motor si cutie de care sunt foarte multumit;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Distributia ati schimbat-o la reprezentanta sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia 15.000 km Passat B6 1,9 TDI 77 Kw, motor BXE efectuata la reprezentanta VW din Cluj (nu dau nume, nu vreau sa le fac reclama):

  • manopera schimb ulei, filtre aer,polen,ulei si combustibil - 254 lei
  • ulei Castrol 5W 40, filtre aer,polen,ulei si combustibil - 340 lei

Total: aprox.600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

A venit timpul si pentru revizia masinii mele din semnatura.

NU vreau sa fac reclama, specific de la inceput, insa citind acest topic m-a cam speriat gandul ca uleiul si MAN-filtrele pot fi contrafacute.

Eu am aflat de pe facebook de un furnizor de "consumabile", care are si site on-line si unde preturile mi se par sub ceea ce exista pe piata in acest moment. Este posibil sa fie contrafacute ?

Scriu si site-ul, dar nu vreu sa gresesc. Daca e vreo pb. rog moderatorii sa editeze post-ul.

Site-ul este http://www.ilcoautocenter.ro/ . Ma intereseaza daca a mai luat cineva de la ei, daca sunt seriosi si cum as putea sa-mi dau seama daca totul e "original", fabricat de producatorul respectiv.

Merci anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de CipBaltag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca intreb unde trebuie DAR.Eu locuiesc in Franta si mai am 1000 Km pana la 15000 pt schimb ulei;Pana in Iasi as depasi cu vreo 1200.Este vreo problema;Masina e rulata numai in Franta si uleiul este Cstrol EDGE turbo diesel.E la nivel, in rest nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intrebi dpdv al garantiei atunci vei avea probleme, daca intrebi dpdv tehnic - nu vei avea probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel mai corect este sa faci schimbul la plecare.

Nu conteaza ca este un pic mai din timp.

Eu am facut asta la mai multe masini si nu a fost nicio problema.

Asta daca este in garantie, daca nu...poti pleca linistit la drum fara.

De fapt... cam ce ce a spus si moderatorul.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Dati-mi voie sa va impartasesc si eu prima experienta intr-un service cu acesta masina.

Asadar, iata citeva impresii dupa prima revizie de cand am cumparat masina din semnatura. Avind in vedere ca era prima si vroiam sa stiu ce masina am, m-am gandit ca ar fi bine sa fac revizia si citeva alte schimburi de consumabile la un service autorizat VW.

Datorita unei fobii de "reprezentantele" din Bucuresti, am ales una din Buzau in urma unor review-uri pozitive de aici de pe forum.

Pe 16.04.2012, dau un mail in care descriu ce operatiuni as vrea sa fac si solicit, normal, o oferta de pret defalcata pe producatori, cost piese si manopera.

Pe 17.04.2012 primesc un telefon de ei si discut detaliat preturi, discounturi si punem la punct toata operatiunea, avind in vedere ca trebuia sa fac un drum pina la Buzau pentru servisare. Curios a fost ca am fost programat azi, e 18.04.2012 la ora 08.00, cu toate ca mai aveau masini programate. Ceea ce m-a atras si am dat ok-ul final a fost oferta de pret. De la inceput mentionez ca ei nu lucreaza decat cu consumabile Bosh, care, culmea la masina din semnatura sunt mai ieftine unele decit cele MAN. La manopera au o promotie intrucat masina e mai veche de 5 ani, adica lucreaza cu 50 ron/ora.

Nu mai amintesc devizul estimativ ci doar factura finala:

Pret (cu TVA si discount de 2% pentru ca factura totala a trecut de 750 roni) piese inlocuite:

1. Ulei Cstrol Long Life III 5W-30 (4 L) = 176,4 lei

2. Filtru Combustibil (motorina) = 90,16 lei

3. Filtru ulei = 18,61 lei

4. Filtru aer = 32,34 lei

5. filtri polen (cu carbon activ ) = 48,99 lei

6. Placute frina spate (originale VW) = 127,39 lei

7. burduf planetara (original VW) = 107.3 lei

8. bec pozitie nr. spate = 2,33 lei

Acum costuri manopera:

1. Burduf planetara, demontat/ montat = 18 lei

2. Planerare demontat montat = 55 lei

3. Inspectie generala service = 55 lei

4. Filtru praf si pole demontat/montat = 6 lei

5. Cartus filtru aer demontat/montat = 6 lei

6. Filtru motorina inlocuit = 12 lei

7. Placute frina demontat/montat = 24 lei

8. Verificare eficacitate frinare = 17 lei

9. Service lichid de frina = 30 lei

10. bec pozitie nr. spate = 0 lei

De unde rezulta un total cu tot cu piese la toate operatiunile astea de 828,33 lei.

Burduful la planerata nu a fost planificat dar l-au gasit la inspectia amanuntita efectuata.

Toata operatiunea a durat aprodinativ aproximativ 6 ore (45 minute au fost in pauza de masa), atmosfera placuta, curat, elegant, consilierul de service amabil si documentat si tot timpul am putut vedea ce se face la masina, spatiul de asteptare rezervat clientilor aflindu-se undeva desupra halei de service.

In concluzie ma declar multumit de acest service autorizat VW, ian ceea ce priveste costurile, concluziile le trageti singuri daca merita sau nu "deranjul" pina la Buzau si faptul ca ai garantie la lucrare, toate piesele inlocuite sunt originale Bosh, schimbul lichidului de frina facindu-se cu aparatul special conectat la VAS si schimbul placutelor spate, tot cu VAS-ul, ca "la carte".

Toate bune.

Modificat de CipBaltag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!