Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Si eu cand aveam trepidatii, am incercat sa maresc relantiul de la 800 la 900 tur. min., dar de trepidatii nu am scapat, plus ca motorul mi se parea turat si era mai zgomotos. Am redus relantiul inapoi la 800 si m-am ocupat de injectoare. Acum merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu chiar am facut-o si intr-adevar dispar complet trepidatiile, dar desi nu am dat mai mult de 60-80 de turatii mai sus ralantiul, mi s-a parut mai turat motorul la ureche, si era putin mai diferit de ce ma obisnuisem sa aud, iar cu piticii de pe creier nu ma pot lupta!! :soare: .Deci l-am dat inapoi cum era de cand am luat masina si am hotarat sa-l fac sa dispara acest tremurat.Am preferat sa ma lupt cu trepidatia si s-o elimin, ptr ca masina cand am luat-o avea aceeasi turatie si niciun fel de trepidatie la ralanti.Acum parerile sunt multe in privinta valorilor de turatie la ralanti, insa la mine sta putin peste 800, adica pe la 820, maxim 840 de ture.Si am vazut foarte multe 1,9 tdi la aceasta turatie de ralanti.Nu cunosc adevarul absolut in privinta ralantiului la Passat tdi pd!

sunt din ploiesti,unde ma pot adresa ca sa modific relantiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Detin un Golf V Variant cu motor BXE de 105CP. O am de la 0 km. Vreau sa va spun ca si eu benificiez de acest feature numit "trepidatii". Ele au aparut pe 20.000 km. Cand apas ambreiajul nu se minimizeaza sau dispar. Deci problema nu este din volant. Am observat ca dupa cateva forje mai tari motorul merge rotund, fara nici o problema. In schimb dimineata cand o pornesc nu are nici un fel de probleme. Cand atinge 90 de grade o apuca sa dea din fund. Am sapat si pe alte forumuri straine, si nu prea am vazut si la ei aceleasi probleme. Eu banuiesc motorina de calitate care se gaseste in Romania. Acum la 30.000 de km am schimbat toate filtrele ( inclusiv motorina) si tot ce se putea schimba si trepidatiile parca au devenit mai mari. Daca opresc clima trepidatiile tind sa creasca un pic. Am un seat sdi acelasi motor (1.9l EDC), si nu face asa. Nu mai stiu ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector. Dar iti va fi foarte greu sa afli care e, din moment ce nu cred ca da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi un injector, s-ar vedea in vag-com, si ar face si iarna nu numai vara nu? ,ar scoate fum negru in anumite circumstante, in plus nu face intotdeauna, deci sincer nu cred ca ar fi vreun injector, avand in vederea ca filtrele le schimb la 10.000 km toate, eu banuiesc altceva si anume , admisia de aer care nu se face corect, m-am documentat si cica ar fi niste probleme cu debitmetrele de pe tdi. Eu pun motorina cea mai buna si de la statii serioase nu noname, si nu o pun pe cea mai ieftina ci pe cea mai scumpa. O solutie prezentata de un dealer din germania este cresterea relantiului cu 20 pana la 60 de ture la relanti si aceasta trepidatie ar disparea. Interesant este faptul ca precizeaza pentru "East Europe" , probabil ca si combustibilul de la noi este nemaipomenit.

Modificat de condrutz85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

si eu am problema cu trepidatiile la relanti. am facut un test pe vag-com si erori nu am. relantiul este undeva pe la 890 si trepidatile dispar pe la 960... in atasament se vad masuratorile pe cilindrii. oare o fi de la injectoare?

mersi

audi.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , trepidatii la relanti am avut si eu in special fiind seziabile cu motorul ajuns la temperatura optima. La al meu 1.9 BXE stiu ca aveam undeva la 820 - 830 rpm setat relantiul o vreme am mers cu 860 si s-au diminuat , dar nu de tot . De cateva zile am pus valoarea minima de 800 rpm si am scapat de ele definitiv , chiar si de smucitura care mai aparea cateodata la pornirea motorului ( la fel motorul fiind cald ca de exemplu: dupa un drum lung opream 5-6 minute si cand reporneam mai smucea din cand in cand ) la mine a mers asa 800 rpm relanti .

Modificat de Rosty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi zici te rog in canal pot modifica relatiul? ma gandesc ca e undeva pe la engine, adaption... sunt mai nou cu vag-com-ul si nu prea as face multe modificari de capul meu :)

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, si eu am o problema la motor (passat 1.9 AJM 85kw PD) cand e la relanti, nu as zice trepidatii ci mai mult smucituri, chiar mi s-a oprit motorul de 2 ori, nu face mereu poate intr-o zi sa nu faca deloc iar in alta sa faca ff des, iar in turati nu face sau nu se simte, am bagat si ceva aditiv dar nimic, am gasit in filtru niste apa si cava mizerie, am schimbat filtru am golit si rezervorul, dar tot face.

O sa incerc saptamana asta cand am timp sa pun testul pe ea, dar sincer nu stiu la cine sa ma duc sa umble la ea, daca ati mai patit ceva de genu si stiti unde sau cine se pricepe va rog sa imi spuneti si mie.

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi zici te rog in canal pot modifica relatiul? ma gandesc ca e undeva pe la engine, adaption... sunt mai nou cu vag-com-ul si nu prea as face multe modificari de capul meu :pale:

mersi

vezi la canalu 2 in adaption.asta dupa ce te loghezi.cresti valoarea si dai test urmaresti relantiu din casuta prima,daca iti place salvezi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva oringurile la injectoarele pd?a scapat de trepidatiile enervante de la relantiu?chestia asta am vazut ca nu tine de uzura motorului neaparat,am prieten cu 280000km si nu trepideaza deloc motorul,si am vazut masina de 140000 care mergea ca in 3 pistoane.stie cineva pina la urma de unde provin trepidatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Unde pot verifica si eventual curata injectoarele in Timisoara?

Tare cred ca ele sunt vinovate desi pe Vagcom nu apare nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi zdrongane toba la relanti am marit turatia la relanti cu motorul cald cu vag com la 861 am facut si poza cu vag la injectoare cu motorul cald .

Aaaa am schimbat uleiul si filtru de ulei nam schimbat filtru aer , motorina si polen.

se aude cate o data ca un zdronganit in teava am verificat tampoane tot OK daca ating cu un lemn prima parte a tobei cea de langa motor cea cu catalizatorul nu se mai aude u mai intra in rezonanta sa zic.

uitati si un test la injectoare la relanti . masina fige alearga trage totul OK cutie triptronica motor AJM 115 cai variant 300.000 km.

poza 1 inainte la 840 rpm - 861 rpm dupa modificare.

post-23726-1284328515_thumb.jpg

post-23726-1284328556_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema o am si eu, si am mai redus rezonanta tobei intermediare, la relanti, prin impingerea tevei de la toba intermediara in teava care vine de la catalizator, prin desfacerea colierului care le prinde.

Incearca si asta ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt mario zaccaria dar si pt ceilalti " opinia mea "

bagati cate un plin de Motorina Aditivata, de ex. la MOL Evo Diesel " vorbesc, ca de asta alimentez " si merge foarte bine, curata complet instalatia, dar necesita 2 plinuri.

sau o alta varianta, este folosirea de Metabond pt Curairea Injectoarelor " costa 100 lei, dar in combinatie de 2, ajunge la 50 lei "; eu am folosit Metabond pt curatarea injectoarelor la foarte multe masini diesel si vreau sa va zic, ca se simtea cand isi facea efectul si anume " masina nu mai tragea cum trgea inainte " dar dupa cate plecari in forta " banuesc ca se topea, dizolva calamina " isi revenea si asa o tinea.

nu sunt vreun reprezentant Metabond ca sa fac publicitate, dar folositi cu incredere acest produs sau daca nu, sunt in Benzinarii dai si in Magazinele de Piese Auto diferite solutii de Curatare a Injectoarelor.

apoi, v-as recomanda " ca sa intelegeti mai bine ( daca faceti revizia din 10,000 in 10,000 ) la 5,000 sa schimbati Filtrul de Aer " deaorece, ajuta foarte mult masina, dar si consumul scade.

o alta problema a Trepidatului la Relantii sunt si " niste inele sa le zic asa " in care sunt bagate injectoarele si dupa un anumit nr de km " isi fac jos " si atunci, apar acele trepidatii.

o alta problema ar fi " variatiile de temperatura sau si aeroterma "

o alta ar fi si bujiile, dar in in toate cazurile

o alta varianta ar fi si Filru de Motorina , care fiind infundat nu mai da access liber indeajuns sistemului de alimentare

sunt foarte multe " bube " dar e bine sa avem idee de ele;

daca cineva mai are ceva de comentat, este bine venit; poate am gresit pe undeva si cineva ma poate corecta; intotdeauna mai avem cate ceva de invatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi, v-as recomanda " ca sa intelegeti mai bine ( daca faceti revizia din 10,000 in 10,000 ) la 5,000 sa schimbati Filtrul de Aer " deaorece, ajuta foarte mult masina, dar si consumul scade.

Asta inseamna sa schimb filtrul la maxim 2 luni, nu? :lol:

E absurd. E un sfat ca si cel vehiculat de multe service-uri: sa schimbam uleiul la 8000 de km ca traim in Romania... hai sa fim seriosi. Ce-ar fi sa le schimbam pe toate la fiecare plin? :)

Daca trebuie sa faci asta ca sa mearga bine, problema e ori masina, ori piesa dintre volan si pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat masina si am remarcat urmatoarele: avand in vedere ca masina porneste greu la rece, pana ajunge motorul la peste 70 de grade are niste variatii la injectoare in jurul +- 1,5, oscileaza turatia intre 890-860rpm, masina balbaie urat de tot..si cam atat! dupa ce se incalzeste, pe la 80-90 de grade, injectoarele ajung la valori normale +- 0,3 0,4 uneori si mai mici, motorul nu mai balbaie asa urat, turatia variaza mai putin gen 880-870rpm, iar masina vibreaza mai aproape de normal, dar relativ mai tare decat atunci cand am luat-o cand era perfecta, mergea snur... mentionez ca sunt incepator in ale vag com-ului, am o interfata vag 912 achizitionata de curand, si valorile mai sus mentionate le-am luat din ENGINE, MEAS. BLOCKS, group 013 (daca gresesc corectati-ma)...am incercat sa ii modific relanti-ul si cantitatea de motorina injectata dar imi apare in loc de "LOGIN 11", "CODING II 11" si nu merge clasicul cod 12233, imi da eroare...ideea e ca mai am o skoda octavia 1 si la aia e afisat normal login 11 si merge si codul 12233 daca vreau sa modific ceva, dar merge perfect, nu are nevoie de ajustari:) multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva oringurile la injectoarele pd?a scapat de trepidatiile enervante de la relantiu?chestia asta am vazut ca nu tine de uzura motorului neaparat,am prieten cu 280000km si nu trepideaza deloc motorul,si am vazut masina de 140000 care mergea ca in 3 pistoane.stie cineva pina la urma de unde provin trepidatiile?

eu am schimbat oringurile de la injectoare dar trepidatii tot mai sunt din cand in cand,eu nu le iau in seama si din cate am citit si auzit pana acum o rezolvare nu s-a gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat oringurile de la injectoare dar trepidatii tot mai sunt din cand in cand,eu nu le iau in seama si din cate am citit si auzit pana acum o rezolvare nu s-a gasit.

si ce corectii ai la injectoare?eu am doar unu cu o corectie mai mare ,si aia porneste de la+ 1,40 si pe la 90 de grade ajunge la +o,80.io cred ca de la acela provin bilbiielile.io am mai descoperit ca ele sunt mai accentuate de la tamponu de la cutia de viteza care ie slabit ,am demontat filtru de aer si se vede clar cum are joc acolo....daca tii fix motorul,,si cu mina , se vede clar cum se diminueaza trepidatiile.io ma gindesc sa schimb tamponul acela.si acela ie posibil sa fie slabit tot de la trepidatii.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am scris ,eu nu le iau in seama,am inlocuit oringurile din cu totul alte motive si nu am testat valorile injectoarelor,dar daca te apuci sa desfaci una alta cred ca mai mult iti faci de lucru,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , am un passat 2003 tip motor AVF 1.9 tDI 131 cai ,96 kw variant , am vazut ca in acest tread se discuta despre trepidatiile la relanti .... am incercat sa citesc tot dar e putin cam mult , La mine este urmatoare problema sau sa i zic situatie intalnita pe parcursul ierni , totul a inceput la scaderea temperaturilor sub 0 grade atunci cand relantiul este intrat , dupa caderea lui la 900 de ture am observat cum masina incepe sa aibe niste trepidatii ne avute pana atunci trepidati care dupa ... 5 -10 min de mers nu mai sunt (temp motor 90 grade c) curios sunt acum daca a mai intampinat cineva problema si daca are vreo rezolvare (mentionez filtrele schimbate in noiembrie si schimb ulei, a fost pus si calculatorul pe ea si nici o eroare dar mi a fost adus la cunostinta de catre mecanicul de la turbomecanica (bucuresti ) ca trebuie schimbat in viitor si erg -ul ). astept niste pareri si multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! nu i-mi explicati si mie va rog cum pot sa modific relantiul cu ajutorul vag comului la 1.9 TDI AFN ! Mersi anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

legat de trepidatii....la masina din semnatura, observ ca pe caldura mare cu ac-ul pornit am niste trepidatii ciclice resimtite in volna. Ele nu se resimt decat la relanti si tind sa cred ca se manifesta doar cand ventilatoarele de pe radiator sunt pe viteza maxima.

A mai obs cineva treaba asta? Pot fi dezechilibrate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ac trepidatie o am si eu,insa numai dupa ce ajunge apa la 90C,nu face regulat,uneori se simte mai tare alteori mai incet si se simte doar la relanti,Am schimbat distributia pt ca trebuia,am facut test la inj (0.00,+0.47,+0.02,+0.42),azi am bagat si aditiv pt curatae,s-a gasit o rezolvare (b6 1.9tdi BLS) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!