Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

La postul 150 aveti vreo idee, vreo parere, vreo experienta anterioara similara? Ptr ca v-as fi foarte recunoscator ptr vreun sfat in ce ar trebui sa fac in continuare!! :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi vibratii ce se simt in scaun, la ralanti, cand stau la semafor. Am intrebat in stanga si-n dreapta pe la specialisti, pana am ajuns la un prieten propietar de service. Dupa ce a dat scutul jos si verificat tampoanele de la motor, a depistat un zgomot ce vine de la n subansamblu al motorului de langa baia de ulei. Nu stiu ce reprezinta acel subansamblu. Mecanicul care s-a ocupat de problema mi-a spus ca ar putea fi de la volant.

Nu stiu ce sa cred, de unde ar putea sa fie acele vibratii neritmate. Motorul merge impecabil, trage bine, sunt multumit cum se aude. Stie cineva cum se numeste acel subansamblu de langa baia de ulei?

Astept raspunsuri cat mai repede posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi vibratii ce se simt in scaun, la ralanti, cand stau la semafor. Am intrebat in stanga si-n dreapta pe la specialisti, pana am ajuns la un prieten propietar de service. Dupa ce a dat scutul jos si verificat tampoanele de la motor, a depistat un zgomot ce vine de la n subansamblu al motorului de langa baia de ulei. Nu stiu ce reprezinta acel subansamblu. Mecanicul care s-a ocupat de problema mi-a spus ca ar putea fi de la volant.

Nu stiu ce sa cred, de unde ar putea sa fie acele vibratii neritmate. Motorul merge impecabil, trage bine, sunt multumit cum se aude. Stie cineva cum se numeste acel subansamblu de langa baia de ulei?

Astept raspunsuri cat mai repede posibil.

.....

la mine patesc cam aceeasi zguduiala la relanti dar nu totdeauna

am fost la un mecanic si mi-a zis ca e volant

l-am intrebat cum isi da seama si mi-a explicat : motorul la relanti apesi ambreiajul si se aude o oarecare bataie cam pe la jumatatea cursei

acuma urmeaza sa mai merg si prin alte parti sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Provoc marii specialisti in diesel de pe acest forum, sa incercam sa rememoram si sa impartasim si celorlalti solutiile descoperite de voi, de-a lungul timpului, in aceasta, pot sa-i spun hiba si,totodata amprenta personala a motoarelor diesel ale grupului VW, si anume celebra trepidatie, tremurat, smucit sau cum vreti sa-i spuneti a respectivelor motoare la ralanti.Am citit toate topicurile posibile de pe acest forum si nu vad o explicatie si o cauza clara la aceasta trepidatie neregulata si temporara de la relanti cand este motorul cald.Am vazut posesori de masini care au ajuns sa renunte in a-si mai pune intrebari si a mai cauta solutii in acest sens, si chiar s-au resemnat cu ideea ca aceasta trepidatie provine din originile constructiei motorului.

Imi vine greu sa cred ca este un defect grav de fabricatie a motorului TDI-PD, desi experienta personala si colectiva ne impinge tot mai tare sa banuim acest lucru, avand in vedere ca multi dintre noi am remediat aproape orice cauza care ar fi condus la acest efect, adica s-au schimbat volante,ambreiaje,injectoare,tampoane motor,EGR-uri,distributii,senzori temperatura,etc.,etc.

Consider ca,a inceput sa devina jenant si chiar enervant faptul ca stai uneori la semafor si masina se zgaltaie fara ca nimeni,chiar si din cei foarte priceputi in motoarele diesel sa nu aiba o solutie si un diagnostic la acest simptom atat de prezent printre posesorii de VW diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca fiecare dintre factorii amintiti de tine generaza vestita trepidatie a motoarelor VAG. Nu cred ca cineva le a eliminat pe toate deodata ca sa ne spuna o parere. Cea a doua chestie care mi-a sarit cu timpul in ochi este ca moatoarele VAG, majoritatea cu 150.000-300.000 km la bord au ralantiul undeva la 820-841 rpm in timp ce producatorul si manualele de service recomanda intre 870-908 rpm. Eu am reusit sa scap de trepidatii regland relantiul la 841 rpm dar acum cum am schimbat distributia iarasi s-a dat peste cap si coboara pana la 820 rpm trepidatiile resimtinduse in tot habitaclul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, dand ralantiul putin mai mare scapi de toate aceste trepidatii.Am experimentat si eu pe pielea mea, am crescut ralantiul de la 800,820 sau 850 (nu stiu exact cat ear) pana pe la 900, si este foarte adevarat ca nu mai exista trepidatii la ralanti sub nicio forma!Dar in aceasta situatie mai intervine un lucru care te inmcomodeaza si anume, cand stai in coloana, in aglomeratie, nu poti sa mergi foarte incet in treapta 2 , cum mergeai inainte sa maresti ralantiul.Eu cel putin asa am simtit.Ma rog, putem sa-i spunem ca este un moft deja ceea ce am spus eu.

Vreau sa spun ca eu am schimbat volant,kit ambreiaj,distributie,curele,frei alternator,tampoane originale tobe,EGR, injectoarele sunt in parametrii acceptati, deci tind si eu sa cred ca nu avem ce sa le mai facem in privinta acestei trepidatii la ralanti, in special cand este foarte cald afara sau motorul se incinge bine dupa cateva ore prin oras.

Eu stiu?Poate facem un brainstorming pe forumul asta si dam de cap acestei probleme, mai ales cu ajutorul celor mai experimentati dintre noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mai confruntati cu acele trepidatii la ralanti cand e cald motorul sau ati scapat de ele si doriti sa impartasiti si celorlalti colegi de forum solutia?!!Inca asteptam parerile specialistilor si a celor care au rezolvat problema aceasta care devine jenanta ptr blazonul pe care-l purtam pe capota!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat, cred eu, temporar, cu ridicarea turatiei de relanti. Chiar daca injectorul 4 e blocat, de trepidat nu mai trepideaza, decat foarte rar, si cand ii dau forja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de gand sa-i bag un Ecotec/Wynn's in rezervor si mai vad pe urma cum se comporta.Ideea e ca trepideaza inconstant dupa ce se incalzeste la 90 de grade ,apoi dupa o perioada nu foarte lunga de timp nu mai trepideaza la ralanti (sau cu clima pornita, de asemenea,nu mai trepideaza).Ce-o avea nu stiu?!Injectoarele sunt toate la 0,ceva iar injectorul 2 e pe la +1,vreo 2,3.Bizar e ca nu trepideaza in permanenta la ralanti si ma indoiesc ca ar fi un injector intrucat merge de vis la orice turatie si nu scoate gram de fum, dar nu stiu...Revin cu informatii dupa ce bag aditivul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu stiri de ultima ora!Aditivii astia care se baga in rezervor chiar dau rezultate!Am bagat un flacon de Ecotec la 40 litri de carburant.Am iesit imediat pe A2, i-am dat in gura 180-190 km/h. pana la Fundulea,apoi la intoarcere am lasat-o mai usor,apoi am mers doar prin oras.Dupa aproximativ 70 de km pe A2, i-am masurat injectoarele care stateau in 0,ceva, iar injectorul 2 coborase sub +1, adica 0,7/0,8.Deci, trepidatia s-a diminuat seminificativ, in sensul ca, acum mai vibreaza aproape imperceptibil in momentul in care ajunge motorul spre 90 de grade, apoi dispare complet trepidatia.Este foarte vizibil si in toba finala care vibreaza acum muuuult mai fin!Multi, printre care si producatorul autovehiculului, spun sa nu bagam aditivi in rezervor, insa vad pe pielea mea ca functioneza si remediaza micile mizerii din sistemul de alimentare si din injectoare.Probabil ca nu mai are efect in masinile care au injectoarele praf.

P.S. Concomitent,ba chiar dinaintea adaugarii aditivului in rezervor, am schimbat si motorina.De doi ani am bagat numai OMV Sprint, dar de-acum am trecut pe Mol Evo.Nu stiu cat de semnificativa este diferenta de calitate, dar fiind mai scumpa, probabil ca, este ceva putin mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca daca ii dadeai talpa si fara aditiv rezultatul era acelasi. Eu sunt unul dintre pățiții cu aditivi de-ăștia, și nu prea am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de aceeasi parere ca si mario75. nu cred ca folosirea aditivilor a redus vibratiile ci schimbarea motorinei+talpa data pe autostrada

(incearca sa nu mai postezi viteze peste cele legale, mai bine mergeai cu a 4-a turat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar nu trebuia sa spun nimic de viteza foarte mare (de fapt o interzice chiar regulamentul!), ci numai de turatii care au fost dupa cum bine se intelege foarte mari, adica 3800-4000.Se pare ca fost benefic, desi urasc sa turez diesel-ul in halul asta.Despre rolul aditivului sau a turatiilor in rezolvarea acestei probleme nu stiu ce sa spun, insa nu cred ca se curata de la sine in doar 70 de km.Este adevarat ca am mai turat-o si prin oras in treptele inferioare de viteza, dar nu exagerat, schimburi pana in 3000-3200.Cert este ca trepidatia, in momentul in care se incalzeste masina, dispare.Intre 70 si 90 de grade mai are o trepidatie fina, aproape imperceptibila,adica mult,mult mai diminuata decat inainte de aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

mda, si eu am in aceiasi problema ca si tine din pacate...pe scurt desi am kit complet de ambreiaj schimbat, verificat tampoane cutie/motor etc... problema persista... la mine se simt ca si la tine, adica trepidati usoare la relanti si atunci cand turez un pic peste 900 si ceva nu se mai simt, in schimb cand circul la turatii mai ridicate si franez mai brusc aceste vibratii se intetesc adica devin mult mai intense de parca sta sa "moara motorul" desi - atentie! relatiul este ciment - neclintit! - tot interesant este ca aceste vibratii de relantii apar iregulat singura constanta fiind motorul cald. inca nu i-am verificat injectoarele dar ultima oara - acum 2 luni - functionau in parametrii nominali...

pentru inceput voi testa ce ai incercat tu dupa care vedem...

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au disparut complet.Daca pana de curand trepidatia intervenea foarte slab in intensitate in jurul temteraturii de incalzire a motorului, adica 70-80 de grade, acum nu le mai sesizez absolut deloc, pe nicio plaja de temperatura a motorului.Deci aditivii din combustibil se dovedesc a fi de mare ajutor, in situatia in care nu ai injectoarele facute pilaf!!Asa ca EcoTec-ul a fost grozav, dar cred ca si motorina EVO de la Mol si-a facur datoria.De atunci nu am mai bagat alta motorina.E adevarat!E scumpa,dar nu semnificativ, ca sa spui ca la un plin ai pierdut cel mult 5-6 litri de motorina mai normala!Incearca ca nu ai ce sa pierzi, doar sa economisesti bani.

A!!!Si la mine erau in parametrii injectoarele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este un injector,am un prieten care a patit asta la un passat 2.0PD,tremura la relanti si pe tester dadea OK cand a fost cu ea la Porche.. uuupss un injector,

a fost schimbat si dupa asta ce sa vezi....nu mai tremura...si merge OK

Sa stii ca ai dreptate cu MOLL-UL eu am masina pe benzina,am bagat de la toate benzinariile posibile si imposibile (ba nu mai tragea ex:petrom,ba se ducea repede:es omv) intr-un final am ales Moll=ul

si este foarte tare,am mai bagat si un aditiv de benzina (CAR LUBE ) made in Anglia si merge motorasul de Golf 4 1.416v fara probleme am 222.000 si nici o problema.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat doar injectorul "bolnav", sau a trebuit sa schimbe mai multe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele de 2,0 nu sunt la fel ca la 1,9 deci nu merge sa dam vina pe ele , oricum se stie ca cele de 2,0 sunt problematice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

First thing first! sau First of all! bagati un aditiv in rezervor, in cazul PD-urilor EcoTec sau Wynny Pressure "nu stiu cum", am bagat si eu acum vreo 2 ani, dar nu smai stiu cum ii zice!Vedeti posturile de mai sus!Si apoi investiti in schimbare de injectoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie din reglajul injectoarelor, cum a fost mine, in timp apare uzura la surubul de reglaj care apasa pe cuiul injectorului, si culbutorul nu mai apasa injectorul pana la fund, de aici trepidatii la relanti. Deci un reglaj poate face minunisi nu e greu de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerca si eu un reglaj, dar mi-e frica sa nu o deregleze definitiv!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme lasale asa. La b5 cum am eu, surubul de reglaj si cuiul care face legatura intre intre injector si surub, sunt diferite fata de b5,5 si din cauza asta se uzeaza mai repede surubul. Eu cand am facut reglajul, am schimbat si suruburile de reglaj si cuiele, le-am pus de b5,5 deoarece e un sistem mai bun, uzura apare mult mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu m-ating de ele!!Cat merge rotund si fara trepidatii, iar la 30-40 de mii, jap cate-un flacon de aditiv in motorina!!Daca ne-om mai permite sa bagam motorina-n ele! Ca astia de la Palatul Victoria se straduiesc sa ne convinga sa trecem pe dinalea electrice! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa modificati cu vag-com-ul relantiul cu 20-30 de rot/min in plus sau in minus. Pe mine asa m-a invatat un prieten care lucreaza la Avia si nu am mai avut probleme.Se pare ca sunt anumite turatii unde nu reuseste sa mentina turatia constanta si din cauza asta ii tot da trepte la turatie.Incercati si vedeti cum iese :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar am facut-o si intr-adevar dispar complet trepidatiile, dar desi nu am dat mai mult de 60-80 de turatii mai sus ralantiul, mi s-a parut mai turat motorul la ureche, si era putin mai diferit de ce ma obisnuisem sa aud, iar cu piticii de pe creier nu ma pot lupta!! :)) .Deci l-am dat inapoi cum era de cand am luat masina si am hotarat sa-l fac sa dispara acest tremurat.Am preferat sa ma lupt cu trepidatia si s-o elimin, ptr ca masina cand am luat-o avea aceeasi turatie si niciun fel de trepidatie la ralanti.Acum parerile sunt multe in privinta valorilor de turatie la ralanti, insa la mine sta putin peste 800, adica pe la 820, maxim 840 de ture.Si am vazut foarte multe 1,9 tdi la aceasta turatie de ralanti.Nu cunosc adevarul absolut in privinta ralantiului la Passat tdi pd!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!