Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Stiu cum e huruitul de rulment, am avut la vechiul golf, la mine nu e de genul ala. Oricum, bine ca ai scapat de problema, mai ramane troncaneala pe care si eu o am, si mai ales fatza-dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

daca am trepidatii la 1850 de ture si doar acolo, se rezolva o data cu schimbatul volantei?am un golf 5 1.9 tdi. stiti si un pret informativ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

buna am o bora 19 tdi alh 115 cai (am resoftat masina de curand).

am observat ca in momentul in ccare pornesc masina pt o secunda , maxim doua o scurta trepidatie....mentionez ca ma probleme si cu maf...dupa ce o sa il schimb sper sa dispara ..dar dac nu e asa ..de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat prin schimbarea o-ring-urilor pe toti cilindrii. Prima oara compensa prea mult injectorul pe cilindrul 1, acum compensarea e pana in +- 0,5 pe toate.

Dar la mine tremura rau, cand stateam pe loc, parca mergea in 3 cilindrii.

Bafta multa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buuunn...si al meu plus cu BKD are o zmucitura (nu mare, dar enervanta) la relanti. si daca apas acceleratia pe loc se simte putin la intervale neregulate.

la apsarea pedalelor nu se aude niciun zgomot metalic, nu trepideaza la plecare.

e totusi posibil sa fie volant? sau poate fi ceva mai simplu, gen fulie alternator, suporti motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme la fulie alternator, se aude ca un carait cand iei de volan maxim stanga si/sau dreapta si mergi in marsarier (la mine asa se manifesta).

Daca e sa fie din suporti de motor, simti cand faci balans in mers din accelerare/deaccelerare, sau pe loc la punctul mort simti cum misca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cand pornesc motorul sau stau cu el la relanti tremura (nu tot timpu doar cate o data) (parca nu merge un injector) ce ar putea fi???

Salve! Am si eu un passat b6 motor tdi 2000 am schimbat volant ,kit ambreiaj si 2 injectoare care avem probleme pe vag- com 8000 roni costuri pana in prezent si tot imi trepideata motorul si imi cam da in nas nu trage cum trebuie Credeti-ma ca nu stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma chinui de 2 luni cu masina a picat pompa motorina s-a infundat geometria variabila de la turbo si acum dupa ce am lasat masina la service penttru verificarea parametrilor din turbo tremura la ralanti cand e cald motorul...am primit aceleasi sugestii ba o ring de la injectoare sau volant..... maisna e passat 2006 67000 km,1.9 105 cai cod bxe

Modificat de puras79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor ca si al meu: BXE. Parerea mea e sa mergi pe parte de o-ring-uri, la mine asta era problema, cred ca iesi si mai ieftin decat cu volant. Sa-ti verifice si compensarea pe injectoare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi tremura motorul la relanti doar cand e cald, sau ii dau talpa. Cand e rece, porneste frumos, toarce frumos, toate ok. La diagnoza cu vag-com imi apare de fiecare data eroarea cu "misfire detected' pe cilindrul 4. Chiar si cand tremura la relanti, urca frumos in ture, trage normal, dupa cate pot sa imi dau eu seama. Valorile de compensare pe injectoare nu imi plac deloc, deoarece pe injectorul 4 am +2,99. Asta poate insemna neaparat ca acel injector e infundat, sau defect, sau poate fi si alta problema de alta natura, care sa se poata rezolva mai "ieftin"? Banuiesc ca ar fi trebuit sa tremure la relanti si cand e rece motorul. Sau nu?

P.S. motorul e un 2.0 TDI BKD (daca conteaza)

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi tremura motorul la relanti doar cand e cald, sau ii dau talpa. Cand e rece, porneste frumos, toarce frumos, toate ok. La diagnoza cu vag-com imi apare de fiecare data eroarea cu "misfire detected' pe cilindrul 4. Chiar si cand tremura la relanti, urca frumos in ture, trage normal, dupa cate pot sa imi dau eu seama. Valorile de compensare pe injectoare nu imi plac deloc, deoarece pe injectorul 4 am +2,99. Asta poate insemna neaparat ca acel injector e infundat, sau defect, sau poate fi si alta problema de alta natura, care sa se poata rezolva mai "ieftin"? Banuiesc ca ar fi trebuit sa tremure la relanti si cand e rece motorul. Sau nu?

P.S. motorul e un 2.0 TDI BKD (daca conteaza)

aceeasi problema am si eu... cand o pornesc dimineata zici ca-i nou motorul, cand se incalzeste si stau la semafor S-A TERMINAT : tremura ca draq. nu se simte in masina dar il simt in volan

Acul de la turometru nu se misca dar dupa cum am zis se simte in volan si chiar putin in scaun...

Mecanicul mi-a zis prin telefon ca sunt 3 variante

1. pompa de motorina

2. volant

3. injectoarele

Acum trebuie sa-mi fac timp sa ma duc pana la el sa vad ce spune "pe viu"

Si ar mai fi ceva : aud un barait sub bancheta din spate. Asta nu are ce sa fie decat pompa de motorina ca boxe pe spate sau altceva nu am.

Modificat de trafic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile de compensare pe injectoare nu imi plac deloc, deoarece pe injectorul 4 am +2,99.

Verificat cu vag pe motorul rece. La pornire, valoarea de compensare pe injectorul 4 s-a dus incet dar sigur catre +2,99. Motorul nu trepida, nu scotea fum, etc. Dupa cateva secunde a inceput sa scada uniformizandu-se in jurul valorilor 0,05 - 0,2. La aprox 30

post-13335-1269456548_thumb.jpg

post-13335-1269456558_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contra. Dimineata la pornire nu exista acele trepidatii. Nu cred sa fie volant.

Precum spuneam, acele trepidatii se manifesta atunci cand o forjez un pic si opresc la un semafor.

.....

exact cam asta mi se intampla si mie .. identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat cu vag pe motorul rece. La pornire, valoarea de compensare pe injectorul 4 s-a dus incet dar sigur catre +2,99. Motorul nu trepida, nu scotea fum, etc. Dupa cateva secunde a inceput sa scada uniformizandu-se in jurul valorilor 0,05 - 0,2. La aprox 30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de trepidatii la relantai dupa ce am schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca rezolvi ceva cu solutia de curatat injectoare. Eu am folosit 2. Una de la wynn's care se pune in filtrul de motorina si se circula vreo 20 de km incet, apoi se schimba filtrul. Alta de la LIQUI MOLLY, in care se introduc turul si returul si motorul functioneaza doar cu solutie timp de 30 de min. De fapt dupa folosirea primei solutii am avut probleme cu inj. 4. Asa ca nu prea recomand folosirea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesc motorul sau stau cu el la relanti tremura (nu tot timpu doar cate o data) (parca nu merge un injector) ce ar putea fi???

Eu am un seat cordoba 2004 16v 55kw 75 cai putere si face cam la fel.

Am luat masina acum 2 ani si ceva, la inceput cand am cumparat-o

a pornit o perioada mai greu mi-au zis cei de la reprezentanta cum a fost tinut-a acolo

ca nu a fost pornita mai mult timp si de aia a pornit mai greu.

Dupa o vreme a pornit usor, dar dupa 2 ani si ceva acum cu iarna asta a inceput din ce in

ce mai greu sa pornesca si deja nu mai este de frig problema pentru ca deja si de la 15

16 sau 17 grade tot asa face din ce in ce mai rau.

Mi sa intimplat ca odata sa dau cu aspiratorul si sa nu o pornesc vreo 2 zile si sa

descarcat bateria ma crezut ca oricum fiind de vreo 6 ani bateria ca ar trebui so

inlocuiesc inainte de asta am si incarcato si am reusit sa pornesc masina dupa cateva

zile la prima cheie aia mia dat de inteles ca ar fi masina si se observa pe timp ce trece

ca mergea din ce in ce mai greu cum se descarca bateria.

Pe urma mi-am cumparat baterie noi tot asa facea, mi-am curatat clapeta de acceleratie,

dupa curatarea ei a inceput sa trepideze la relantii,mi-a aparut EPC in bord si check

engine am fost am adaptat-o dar intre timp a inceput sa trepideze pe urma si mai tare.

Am fost cu ea am scanat-o si mia zis ca cilindru 4 missfire indica si ca ar trebui sa

schimb bujiile si daca dupa ce le schimb tot asa face sa schimb si bobina de inductie.

Toate bune si frumoase ma duc cumpar un set de bujii beru cu 4 poli ale mele erau cu 3

dar miau zis ca nu are nimic, le schimb si minune nu mai face masina asa, asta a fost o

perioada pe urma a inceput sa faca din nou asa cate putin din ce in ce mai rau deci

practic m-au tinut cam o saptamana si ceva bujiile alea la inceput simtiinduse foarte rar

si putin acele trepidatii.

Dupa aceasta vazand asa ceva am incercat sa schimb si bobina care da scanteie am 4 bobine

fiind vorba de numarul 4 am luat numai una am schimbat-o si tot asa face.

AM fost la cineva si sa uitat si cand ne uitam la motor a scos busonul de la ulei si

atunci motorul facea urata si vroia sa se opreasca si mi-a aparut iara EPC si Check

Engine si mi-a zis ca ar putea sa fie ceva de la supape?daca aveti care ceva idee ce as

mai putea incerca sau testa astept ideiile si sugestiile voastre, deja devin foarte

enervante aceste trepidatii ca si cum ar lucra numai in 3 cilindrii.

O sa copiez si

rezultatele scanate daca stie careva aproximativ cam despre ce ar fi vorba.

cand pornesc motorul sau stau cu el la relanti tremura (nu tot timpu doar cate o data) (parca nu merge un injector) ce ar putea fi???

Eu am un seat cordoba 2004 16v 55kw 75 cai putere si face cam la fel.

Am luat masina acum 2 ani si ceva, la inceput cand am cumparat-o

a pornit o perioada mai greu mi-au zis cei de la reprezentanta cum a fost tinut-a acolo

ca nu a fost pornita mai mult timp si de aia a pornit mai greu.

Dupa o vreme a pornit usor, dar dupa 2 ani si ceva acum cu iarna asta a inceput din ce in

ce mai greu sa pornesca si deja nu mai este de frig problema pentru ca deja si de la 15

16 sau 17 grade tot asa face din ce in ce mai rau.

Mi sa intimplat ca odata sa dau cu aspiratorul si sa nu o pornesc vreo 2 zile si sa

descarcat bateria ma crezut ca oricum fiind de vreo 6 ani bateria ca ar trebui so

inlocuiesc inainte de asta am si incarcato si am reusit sa pornesc masina dupa cateva

zile la prima cheie aia mia dat de inteles ca ar fi masina si se observa pe timp ce trece

ca mergea din ce in ce mai greu cum se descarca bateria.

Pe urma mi-am cumparat baterie noi tot asa facea, mi-am curatat clapeta de acceleratie,

dupa curatarea ei a inceput sa trepideze la relantii,mi-a aparut EPC in bord si check

engine am fost am adaptat-o dar intre timp a inceput sa trepideze pe urma si mai tare.

Am fost cu ea am scanat-o si mia zis ca cilindru 4 missfire indica si ca ar trebui sa

schimb bujiile si daca dupa ce le schimb tot asa face sa schimb si bobina de inductie.

Toate bune si frumoase ma duc cumpar un set de bujii beru cu 4 poli ale mele erau cu 3

dar miau zis ca nu are nimic, le schimb si minune nu mai face masina asa, asta a fost o

perioada pe urma a inceput sa faca din nou asa cate putin din ce in ce mai rau deci

practic m-au tinut cam o saptamana si ceva bujiile alea la inceput simtiinduse foarte rar

si putin acele trepidatii.

Dupa aceasta vazand asa ceva am incercat sa schimb si bobina care da scanteie am 4 bobine

fiind vorba de numarul 4 am luat numai una am schimbat-o si tot asa face.

AM fost la cineva si sa uitat si cand ne uitam la motor a scos busonul de la ulei si

atunci motorul facea urata si vroia sa se opreasca si mi-a aparut iara EPC si Check

Engine si mi-a zis ca ar putea sa fie ceva de la supape?daca aveti care ceva idee ce as

mai putea incerca sau testa astept ideiile si sugestiile voastre, deja devin foarte

enervante aceste trepidatii ca si cum ar lucra numai in 3 cilindrii.

O sa copiez si

rezultatele scanate daca stie careva aproximativ cam despre ce ar fi vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un seat cordoba 2004 16v 55kw 75 cai putere si face cam la fel.

Ai scris mult si de pomana... aici e forum TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris mult si de pomana... aici e forum TDI.

Nu conteaza n-am obosit nu ma doare mana de cat am scris, :P n-am observat sa scrie ca e TDI am vazut mai tarziu cand deja am trimis mesajul am vazut ca la semnatura era TDI.

Sa stearga postul daca vrea, imi cer scuze dar n-am observat ca tot cautam ceva ce ar putea fi si ma tot uitam si gasisem postul asta cu search dar mai ales mai este o problema cu search-ul pe vw forum nu stiu daca ati observat ca nu cauta exact ce cauti si iti da o gramada si gasind asta m-am bucurat si mam avantat si eu la scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acele trepidatii...dar nu mereu. Azi dupa un drum de 350km nu a facut la primul semafor....dar dupa si-a "revenit".

Ce kit de ambreiaj + volant mai exista pt 2.0 tdi BKD in afara de sachs sau luk? Intelesesem ca Valeo facea ceva cu volant masa dubla si in rest doar masa simlpla. Poate maasa simpla duce mai mult si nu tremura la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal ieri am fost martorul unei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca din cauza unui injector iti face asta. Fa un log sa vezi comportamentul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a făcut cineva un test la injectoare şi mi a zis că sunt ok

ce i drept nu a mai recidivat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul ar trebui facut in momentul cand trepideaza. Desi e posibil ca la test sa nu se vada mare lucru.

Eu sustin in continuare ca un injector se blocheaza sau isi modifica injectia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema si la mine.Desi i-am schimbat distributia,fulia alternator,volant si kit-ul de ambreiaj continua sa aiba, din cand in cand, numai cand este cald afara, cum a inceput sa fie acum, trepidatii la ralanti,desi turometrul sta tapan!I-am masurat injectoarele dar injectorul 4 fluctueaza putin- 0.8, -0.9, +1.0 insa mi-a spus Cipos ca nu e grav dar ca pot sa bag un aditiv in rezervor apoi sa-i schimb filtrul de motorina.Ca sa scap de stres i-am marit f.putin ralantiul,adica de la 800 rot. pana spre 900, adica pana in 900 si nu mai trepideaza deloc si nici nu se simte masina turata.Concluzia noastra este ca, fiind cald se dilata motor, oringuri etc., iar astea coroborate cu acel injector 4 pot da aceste trepidatii si acest dezechilibru ralanti,din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!