Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Tin sa va instiintez ca treaba evolueaza spre bine...astazi am citit parametri de pe motor cu vag-ul si vreau sa v-a spun ca injectorul se apropie spre valoarea normala de 0.00...de la 1,68 a scazut la 1,42 si relantiul nu mai are asa mari fluctuatii "adica deloc" si tremuratu masinii s-a mai diminuat...o sa vin cu noi vesti

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu noi informatii referitoare la trepidatii...datorita valorii mari care o am la injectoare si fluctuatiilor de relanti maine voi merge sa schimb garniturile de la injectoare si sa curat admisia si evacuarea...sfaturile astea le-am primit de la mai multi mecanici...maine seara voi veni cu noi informatii care poate va v-or fi de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la injectoare poate sa fie de vina si reglajul mecanic,acolo poate sa apara si apare sigur,joc la axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat si garniturile dar nimica :(:(... cred ca trebuie sa mai insist la curatatea injectorului cu tratament sau trebuie schimbat injectorul...si pretul este destul de piparat :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 3 din ele au valori bune dar unu are valoarea de +1,8 si fluctuatiile de la relanti tot sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la valoarea asta se incadreaza in parametrii ,asa ca nu cred ca aia este cauza tremuratului.io am avut un pd blocat complet ,avea valoare de 2.99,si nu tremura deloc,l-am vazut numai cu vagul.ai schimbat la toate garniturile la pd?sau numa la ala care da mai mult?s-a facut reglajul mecanic la toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibratiile mai pot aparea si datorita uzurii suportilor motorului care sunt hidraulici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la tampoanele motorului nu cred ca ar aparea variatii de relanti...asa ca cred ca este de la injector...da am schimbat toate garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.

au am un A4 B8 cu motor de 2.0 tdi common rail

azi am observat si eu acelasi lucru. masina in mod normal sta la 800 ture la relanti insa cateodata incepe sa tremure si turatia de relanti incepe sa creasca la 900 ture. deseori aceasta crestere de turatie este insotita si de o crestere a consumului la relanti catre 0,8 sau 0,9 l/h consum care in mod normal este de 0,6 l/h.

daca o accelerez stand pe loc pana la 2000 ture de ex, turatia cateodata scade la loc la 800 ture dar se intampla sa si ramana la 900.

ce naiba ar putea fi pt ca masina mea este noua avand acum 6500 km si ma uit ca aceasta problema se manifeste in general la masini "trecute prin viata".

motorina pun in general de la rompetrol sau OMV/ petrOMV.

de doua ori am pus de la MOL( o data a fost EVO diesel euro 5)

o data am pus de la petrom si atunci a fost cea mai scumpa motorina pe care ei o aveau.

acum in rezervor am combustibil combinat : MOL evo diesel euro 5 + petrom din aia mai scumpa

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca si la mine a aparut de la o vreme acel tremurat, aproape insesizabil dar daca tii mina pe maneta de la frina de mina simti ceva mai bine.

Initial am crezut ca e de la motorina , am trecut de la Petrom la Rompetrol, dar tremuratul nu a disparut dar s-a mai diminuat.Vreau sa incerc acum sa vad daca e de la suportii motor? Cind va mai aparea turez masina sa vad cum face.

Turatia nu se modifica la bord cind apare tremuratul.Altadata cind a mai aparut am calcat de citeva ori ambreiajul crezind ca e deacolo, volant, dar fara nici un rezultat.

Oricum vreau sa bag un drum lung cu masina de minim 6 ore sa vad cum se comporta !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut

am si eu un golf IV motor AXR 101 cp (ceva banal)

la relanti motorul trepideaza nu foarte tare dar cand dau drumul la AC trepidatiile dispar

imi fac griji sa nu am probleme cu volant

cand pornesc motorul prima data in zi functioneaza perfect ,dupa aproximativ 4-5 minute se aude zgomotul unei eletrovalve(nu stiu daca spun bine)este situata in spatele motorului (se si vede cum se misca o parghie) dupa care incepe sa trepideze motorul

(electrovalva se mai aude atunci cand pun contactul)

poate cineva sa -mi spuna ce probleme are motorul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aceeasi problema o am inca si eu si exact la fel se manifesta si la mine (pare o boala la tipul asta de motor), nu dispar trepidatiile daca pui AC-ul , doar ca motorul se accelereaza mai tare la relanti, creste relantiul si nu se mai simt, si fara sa pui AC-ul daca accelerezi fff. putin motorul o sa vezi ca neregularitatile nu se mai simt, problema ii ca la mine relantiul ii la maxim, pt. ca m-am gandit sa ridic relanti-ul sa scap de trepidatii, eu am schimbat si volant, si nici o modificare, la relanti trepideaza la fel, neregulat, deci nu toate trepidatiile sunt de la volant, am curatat si injectoarele, am scanat-o, masina este in parametri, nici o eroare, functioneaza perfect, numai ca sunt trepidatiile astea care sunt f. enervante mai ales cand stai la semafor in oras.

totusi am mai observat ceva, ca atunci cand trepideaza motorul, lumina de fundal a computerului de bord pulseaza in ritmul vibratiilor (nu stiu daca exprimarea e cea mai fericita, dar cred ca se intelege), nu se vede decat daca te uiti f. atent, eu am observat-o seara cand nu e lumina afara, deci cred ca este o legatura intre trepidatii si partea electrica, in sensul ca ceva functioneaza cu mici intermitente si transmite asta la motor, se poate sa fie alternatorul?

astept sfaturi, idei, orice poate fi util, vreau sa scap odata de trepidatiile astea...poate mai sunt si altii care au avut problema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu filtre am scanato la fel face si la mine nimeni nu ii da de cap :vaidecapulmeu: poate este totusi cineva care a mai avut problema asta si a rezolvato cumva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat cineva injectoarele?

Verificati ce cod au injectoarele. Daca au 038 130 073 AM si valorile din canal 13 sunt de +-3.01 mg trebuie inlocuite toate, daca codul este 038 130 073 AQ doar cel care este defect.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt bune 0.40, 0.30 , 0.16 si 0.10 nu cred ca e de acolo problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica supapa EGR (daca tine vacuum)

La mine s-ar parea ca de acolo provine tremuratul

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un tremurat la relanti constant, nu foarte tare..dar tremura.

Daca accelerez pe loc se misca masina dintr-o parte in alta :Driver:

E posibil sa fie buretii aia de la motor sau cum s-or numi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexdias Daca se misca masina asa cum zici tu e foarte posibil sa ai un tampon rupt ( sunt de cauciuc trebuie verificati cel de la cutia de viteze se rupe cel mai repede )

FLORO am verificat supapa EGR si tine vacum deci nu e de acolo problema Ma gandesc ca poate sa fie si de la volant dar daca apas ambreajul la fel face si dupa ce il lasi nici o schimbare deci nu cred ca e de la volant

Ce am observat eu cand motorul este rece nu se simt acele intreruperi Am scanato si nu mi-a dat nici un cod de eroare :P Oare sa fie senzorul de temperatura? unde e localizat mai exact el la motor de 1.9 PD AXR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am aproximativ aceeasi problema tot cu motor axr, la rece cand o pornesc apar mici vibratii parca are `timp mort` si cum zicea un coleg forumist mai sus parca palpaie lumina in BC in functie de aceste vibratii. Maine o sa leg un sistem audio care are condensator sa vad daca ajuta la ceva in legatura cu palpaiala. La relanti am dimineata cu motorul rece 0.8 - 0.9 l/h iar daca accelerez cat de putin dispar vibratiile. Pacat ca inca nu s-a gasit o rezolvare clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

asa cred ca fac motoarele cu pompe duse.nu cred ca are ceva motorul,am mers mult si cu un golf 5 1.9/105 cai PD care avea 24000km si tot asa facea.de atunci m-am cam linistit cu trepidatiile.o fi ceva din soft sau injectoare.am observat la mai multe masini care au pompe duse,dar mai rar la cele de 90 de cai.lasati motoru sa trepideze la relanti,numai atunci cand intrerupe in mers sa va faceti probleme.pana atunci lasati-o asa.apropo cu faza ca la rece nu trepideaza e din cauza k intra mai multa motorina datorita senzorului de temperatura,si cu cat se incalzeste cu atat scade motorina injectata si parerea mea de aia trepideaza la relanti,nu e nici o volant nu e nik,e pur si simplu motorina care e injectata de fiecare injector in parte.multa bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam si eu trepidatii, putine: in volan si in pedala de ambreiaj. Am schimbat volant, si bine am facut pentru ca am gasit-o blocata.

Efecte: pedala ambreiajului moale, ceea ce m-a bucurat mult, imi placea cu debreiam, parca aveam masina noua!

trepidatiile au disparut, nu puteam sa cred ce efecte a avut schimbarea volantei, abia auzeam si motorul in turatie de schimb , la mine 2500.

Dar am observat si un efect negativ, imediat: incepuse sa vibreze schimbatorul de viteze cand era in trepte 1, 2, 3, 4, 5, ceea ce nu s-a intamplat deloc inainte. Am reclamat asta mecanicului, si mi-a zis ca e posibil sa fie de la injectoare, insa eu facusem test la injectoare si nu am avut nimic. Dar pentru ca vibratia o simteam doar cand eram cu mana pe schimbator, si pentru ca masina mergea perfect, am ignorat lucru asta si "am dat bici la cai".

Soarta m-a purtat imediat pe un drum cu gropi multe si am cam scuturat masina p-acolo.

Dupa 200 km au aparut: vibratii in volan (pe langa cele din schimbator), vibratii in pedala de acceleratie si in planseul pedalier, toate cand turam masina in mers, deci vibra toata, ce mai... mi-am pus mainile in cap.

Am facut apoi un drum Galati-Bucuresti dus intors (fac asta saptamanal) si s-a accentuat problema.

Saptamana asta am fost la Predeal, si pe drum am vrut sa ma intorc de pe la Buzau, pentru ca imi era frica sa nu se desfaca masina, aveam senzatia ca se desprinde motorul, mai ales cand dadeam prin gropi. La toate astea s-a mai adaugat si un huruit, ceava parca fier pe fier. Pana la urma cu inima carlig mi-am facut curaj si mi-am continuat drumul. Aseara m-am intors si masina la fel, asa ca am zis: Te duc iar la doctor! :blah_:

Azi am fost la service: a testat-o un mecanic, a auzit huruitul, a zis ca e un rulment. Bun! A urcat-o pe elevator, si surpriza: nici un rulment! I-am rugat eu sa se uite la tampoane, dar cica nu au gasit nimic. Au zis: Nu gasim nimic defect, merge perfect, se aude huruitul ala dar... Nu stim ce are! Mai mergi cu ea pana pica ceva ca sa stim ce sa reparam :blah:

Luminati-ma fratilor! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruitu ala fier pe fier il am si eu mai ales dimineatza cand e frig si turez intre 2000 si 2500 ture, eu ma gandesc sa nu fie din turbina, cu toate ca e plina de viatza masina si nici eu n-o moshesc... vorba mecanicului... pana nu cade... :)

Cat despre vibratii si huruit, parca s-au mai diminuat de cand am scos-o din oras si i-am dat vit max.

Daca aflii mai multe zine-ne si noua.

Bafta!

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la mecanic, pentru ca huruitul ma scotea din sarite si parca masina mergea infranata. Am scos-o la teste, am rulat cu ea cu motorul oprit ca sa auzim tot :) (atentie la treaba asta: nu mai e serva nici la directie nici la frana) Huruitul se auzea tare la mers drept, se accentua la viraj drepta si la viteza, disparea la viraj stanga: era rulmentul. Troncaneala prin gropi se datora bucselor inferioare ale bratelor fata. Maine merg sa schimb astea.

Cu toate astea nu cred ca vor disparea vibratiile din schimbator si nici cele de la relanti: "scuturarile"

Revin cu noi informatii dupa ce schimb rulmentul si bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul stanga fata... l-am schimbat: avea o huruiala groaznica de o trimitea in toata masina, am uns apoi nuca schimbatorului si acum nu mai vibreaza masina si nici schimbatorul. Am schimbat bucsele inferioare brate fata si de la bara stabilizatoate dar parca nu e de ajuns... mai bate ceva pe la gropi

Cat despre "scuturarile" de la relanti... nu mai stiu daca au mai fost azi: am fost placut incantat de remedierile de azi si nu prea am lasat-o la relanti :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!