Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Cred ca stiu despre cine vorbeste Inginerul. Locuieste la 15 km de Piatra spre Bacau. Am fost de 2 ori la el cu masina (nu cu cea din profil ci cu un Sharan) si am fost foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceeasi problema. Autoworld-ul din cluj mi-a spus sa schimb volant. Eu dupa o serie de teste cu vag-comul mi-am dat seama ca e debitmetrul. l-am schimbat si de atunci motorul meu, mtot axr, nu mai vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios ? Ar fi fost util sa vedem ce valori afisa inainte si dupa schimbare. Poate ne descrii si noua seria aia de teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ne mai multe detalii..sunt 100% sigur ca mai multi forumisti iti vor fi recunoscatori ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun unirea celor 2 topic-uri deschise de mine intrucat treateaza aceeasi problema :8: Eram si eu la inceput ce sa-i faci :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scos azi mufa de la debitmetru. Merge putin mai prost cu mufa scoasa. Nu cu mult dar mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut alte loguri. De data asta talpa grea intr-a III-a. Sper ca e bine.

Ma lumineaza si pe mine cineva ? :rr:

1.txt

2.txt

3.txt

4.txt

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul log e bun, restul nu prea. O chestie ciudata pe care am observat-o e ca iti urca temperatura la 98.1 grade C la ralanti ceea ce e multicel si scade in sarcina. Maful pare aproximativ ok din cat se poate vedea, mai ales la turatie mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog ce anume ti se pare a nu fi in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Tocmai mi-am adus un A3 2.0 TDI din Germania si as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra pt a depista o problema. Motorul tremura putin cand sta la relanti iar acul turometrului si al vitezometrului tremura si el in sus si in jos. Problema a aparut abia dupa ce am pus motorina din Romania, in Germania nu facea nimic. Unde credeti ca este problema si ce ar trebui sa fac? Vi se intampla si voua, e ceva normal?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am adus de curand un Golf V 1.9 TDI, si face la fel, facea si in Germania, dar nu totdeauna, doar cand e cald motorul.

Mai este un topic pe tema asta, ai putea a vezi ce zice lumea si acolo.

La multa lume face, multi au incercat si nu au gasit problema.

Eu nu mai imi bat capul cu tremuratul asta, foarte putin ajung sa stau cu ea in relanti (in afara de semafoare).

Vezi de ex : Problema Motor

Modificat de Ovidiu Cocis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am obisnuit cu tremuratul la relanti.Treaba asta se intampla doar cand am clima oprita, si motorul e cald.Nu consuma mai mult decat e normal, nu "da in nas", asa ca o mai las sa faca km si mai vedem.

Mai cauta pe forum, ca sunt multe topiciri legate de problema asta.De ex. asta:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=26701

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tremuratul motorului cand era cald a fost de la un injector terminat iar dupa reparatie cand desteptii de mecanici au umblat la avans am sesizat ca si turometrul urca si coboara sesizabil la ralanti. A fost de la avans- prea mare.

Nu mult dar se vedea la acesta cum urca si cobora la ralanti.

Acum dupa ce am reglat avansul turometrul sta fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna

Si eu am aceleasi probleme descrise de ceilalti posesori de motoare axr, trepidatii la relanti, apar neregulat si nu tin f. mult, insa sunt cat se poate de enervante, cred ca totusi cauza este volant, si nu altceva, a mea cel putin, ii putin dezechilibrata la relanti, pt. ca daca il maresc f. putin, trepidatiile dispar, apoi scad acc. reapar, totusi nu am dat prea mare importanta pana azi, cand dupa ce am schimbat distributia, am ridicat masina, motorul era pornit, si mecanicul care verifica dc este totul ok, m-a chemat sa imi arate ceva si m-a pus sa "ascult" volant se aud niste zgomote, un fel de ciocanit (nu stiu sa il descriu, ca si cand ai ciocni doua metale) nu f. zgomotos, dc e motorul pornit de la distanta nu il auzi, doar f. de aproape , se aude neregulat exact cum sunt si vibratiile, de fapt cand se aude acel zgomot se vede si ca motorul tremura putin neregulat, asa ca cel putin in cazul meu sunt aproape sigur ca mai am o "fericire" :rolleyes: si anume trebuie sa schimb volant.

Rog totusi pareri de la cei care se pricep, ce daune se pot intampla, in afara de volant, care oricum trebuie sa o schimb, daca mai merg cu masina asa.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine, chiar daca nu am AXR, sintomele la inceput erau asemanatoare ca la tine, apoi zgomotele metalice si vibratiile s-au accentuat, cand depaseam 1000rpm vibratiile dispareau, am intrebat cativa mecanici care mi-au zis ca ar fi ba debitmetru, ba esapamentu face zgomot, ba ca suportii motorului sunt cursi, etc. Mi-au zis ca masina mai poate merge si ca nu se agraveaza nimic, dar a fost exact invers, cand acum doua zile a crapat de tot. Am luat-o la sufa, am dus-o la mecanic si a dat electromotorul jos, atunci a realizat ca volant crapase si sarise arcurile din ea, unele din ele se farmasera altele se incalcisera pe electromotor si placa de presiune. Norocul meu a fost ca nu s-a rupt arborele si nici electromotorul nu s-a stricat. In schimb acum trebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj si volant. :icon_thumright:

Sfatul meu e sa nu mai mergi cu masina si sa te duci sa afli exact ce are ca se poate agrava problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema o am si io cu noua mea masina...Un A4 din 01 1,9 TDI 131 cai...tremura motorul iar pe vag imi da variatii de relanti si la un injector am o valoare de +1,4 si consumul instantaneu pe laptop variaza de la 0,2 la 0,4...aveti vreo idee ce poate fi...acum incerc cu schimbare de filtre si cu un aditiv de motorina...sa vedem ce o sa iasa ...astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@audiholic : cred ca o scanare ar fi benefica pentru a afla cauza. Voi nu credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si io cu noua mea masina...Un A4 din 01 1,9 TDI 131 cai...tremura motorul iar pe vag imi da variatii de relanti si la un injector am o valoare de +1,4 si consumul instantaneu pe laptop variaza de la 0,2 la 0,4...aveti vreo idee ce poate fi...acum incerc cu schimbare de filtre si cu un aditiv de motorina...sa vedem ce o sa iasa ...astept raspunsuri

Sunt mai multe motive si din punct de vedere al intrepretarii defectelor....tremuratul poti sa-l ai si de la volant...nu numai din injectoare....posibil si din cablajul/papuci din mufele injectoarelor....sau ...este o problema de soft! :offtopic: ...eu unul nu recomand aditivi de combustibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din volant se modifica ceva la apasarea ambreiajului cand stai pe loc? Adica apare sau dispare vreun zgomot/vibratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat si eu un tremurat la relanti, dar in niste conditii oarecum diferite. Imediat ce pornesc masina, nu exista nici un tremurat. De obicei oricum nu stau nici la prima pornire la rece mai mult de cateva zeci de secunde si plec usor ca sa incazesc motorul in sarcina. Dar daca opresc apoi cand temperatura a inceput sa urce (acul este undeva la ora 10-11), simt o vibratie in scaune. Nu este o vibratie puternica (poate ar simti-o doar printesa cu bobul de mazare si un sofer care isi cunoaste masina si este permanent gata sa "prinda" orice lucru neobisnuit). Si nu este tot timpul. La intervale de poate cateva secunde. Am remarcat ca atunci cand motorul se incalzeste de-a binelea, nu mai face. De fapt, nu sunt foarte sigur, nu am facut o observatie amanuntita, dar mi s-a intamplat sa simt de cateva ori aceasta vibratie (mentionez ca la nivel auditiv nu se distinge vreo diferenta in functionarea motorului). Iar asta pare sa se intample practic in momentul cand motorul se afla in incalzire, adica in procesul de atingere a temperaturii de regim. Am incercat o explicatie logica, dar este pur intuitiva si poate sa fie gresita. Ma gandesc ca atunci cand pornesc la rece, calculatorul seteaza un debit mai mare de combustibil, ceea ce impiedica aparitia acestei vibratii (chiar si consumul in primele secunde este in jurul valorii de 0.8-0.9 l/h). De asemenea, cand motorul s-a incalzit, totul este OK, merge bine. Problema apare in acest interval din cauza faptului ca CB-ul diminueaza la scurt timp dupa pornire cantitatea de motorina, dar motorul nu este inca suficient de cald ca sa mentina un relanti "smooth". Repet, este o explicatie pur intuitiva. Poate ca voi face o observatie mai amanuntita, adica voi cauta sa determin daca intr-adevar intotdeauna se intampla asa cum am descris mai sus. Am sa urmaresc in special daca exista vibratii si la motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este problema mea ca atunci cand apas ambreaju nu se simte nici un fel de diferenta si nu se modifica numica pe laptop...io tin sa precizez ca am fluctuatii de consum la relanti...cand este 0.2 cand 0,4 cand 0,6...si de aia sa tremure ...pe laptop mai apar si variatii de turatii care sunt cauzare cred ca tot din cauza injectoarelor...masina abia am luat-o...si abia am schimbat filtrele care nu au mai fost schimbare din 23.12.2006...acuma urmeaza sa fac un plin cu EFIX + un aditiv de la METABOND sa vad daca se mai diminueaza...vin cu noi vesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fritz nu este din filtre,din volant...nicinu te gandi(volant face rau atunci cand opresti motorul,sau la orice scoatere din viteza la coborarea din turatie catre relanti)eu cred ca ai ceva la un injector,asta mi se intampla si mie si am rezolvat-o cu aditiv in motorina doza soc(un flacon la 15-20 litri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta cred si eu...acuma urmeaza sa ii fac un plin si sa ii bag o doza soc...revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!