Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Ce temperatura are motorina când se oprește motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iorgoiu cristina

82 de grade

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este reala temperatura motorinei din filtru,masurata cu un termometru,sau este ce indica masina de diagnoza?As incerca sa aclarez chestia asta inainte de toate.Din ce vad prin specificatiile tehnice ale unor masini,nu trebuie sa treaca de 60 de grade.In bancul de probe temperatura maxima nu trece de 40 de grade,ceva or sti cei care fac masinariile astea.

Daca pompa  are avansul mare,tot surplusul de motorina este scos pe retur,si la presiunea la care lucreaza se incalzeste foarte repede si foarte mult.Nu stiu sigur daca motorina de pe retur in cazul masinii asteia trece prin filtru de motorina,in unele cazuri merge direct in rezervor,apoi revine pe tur pina in filtru si in pompa.

Senzorul de temperatura din pompa poate fi schimbat usor,are doua suruburi,si nu necesita scule sau cunostinte speciale,asta in cazul in care este defect.

Trebuie stabilit daca senzorul indica gresit,caz foarte des intilnit,sau daca intradevar motorina ajunge la temperatura citata.

Teste de maidan:

Cind se incalzeste masina si se opreste motorul,toarna apa rece pe capacul superior al pompei,si incearca sa o pornesti imediat.Daca porneste indica ori ca senzorul este defect,ori ca intradevar motorina este foarte fierbinte,cum spuneam,verifica cu un termometru temperatura reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu nu masoara din filtru, ci de unde are amplasat senzorul de temperatura carburant. Daca vb de motor diesel cu pompa VEP, senzorul este in pompa de injecție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iorgoiu cristina
în urmă cu 2 ore, vp44 a scris:

Este reala temperatura motorinei din filtru,masurata cu un termometru,sau este ce indica masina de diagnoza?As incerca sa aclarez chestia asta inainte de toate.Din ce vad prin specificatiile tehnice ale unor masini,nu trebuie sa treaca de 60 de grade.In bancul de probe temperatura maxima nu trece de 40 de grade,ceva or sti cei care fac masinariile astea.

Daca pompa  are avansul mare,tot surplusul de motorina este scos pe retur,si la presiunea la care lucreaza se incalzeste foarte repede si foarte mult.Nu stiu sigur daca motorina de pe retur in cazul masinii asteia trece prin filtru de motorina,in unele cazuri merge direct in rezervor,apoi revine pe tur pina in filtru si in pompa.

Senzorul de temperatura din pompa poate fi schimbat usor,are doua suruburi,si nu necesita scule sau cunostinte speciale,asta in cazul in care este defect.

Trebuie stabilit daca senzorul indica gresit,caz foarte des intilnit,sau daca intradevar motorina ajunge la temperatura citata.

Teste de maidan:

Cind se incalzeste masina si se opreste motorul,toarna apa rece pe capacul superior al pompei,si incearca sa o pornesti imediat.Daca porneste indica ori ca senzorul este defect,ori ca intradevar motorina este foarte fierbinte,cum spuneam,verifica cu un termometru temperatura reala.

Temperatura motorinei este data de diagnoza mașinii,au fost schimbate pompa de motorina,pompa tandem,filtru ,filtru cu tot cu carcasa și cabluri,senzori ,releul de pornire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iorgoiu cristina Te rog să nu mai dai quote/să nu mai citezi postarea anterioară pentru că este neregulamentar şi inutil în acelaşi timp.

 

În cazul de faţă este vorba despre un motor cu PD, iar senzorul de temperatură al combustibilului este situat pe retur între filtrul de motorină şi motor.

Din ce a spus mai sus temperatura ar fi reală pentru că a spus că frige filtrul de motorină.

3 hours ago, vp44 said:

.Nu stiu sigur daca motorina de pe retur in cazul masinii asteia trece prin filtru de motorina,in unele cazuri merge direct in rezervor,apoi revine pe tur pina in filtru si in pompa.

Trece şi prin filtrul de motorină. Dar nu-mi dau seama dacă în interiorul filtrului are vreo supapă termică cum au altele în exterior.

 

Din ce ştiu la PD se încălzeşte mai tare motorina decât la motoarele VEP, dar nu ştiu cât, oricum mi se pare cam mult 82 grade. Poate un coleg cu motor PD poate să ne lămurească.

Ideea este că dacă ECU opreşte motorul din cauza temperaturii combustibilului de ce nu rămâne stocat cod de eroare?

Altă întrebare pe care mi-o pun este de ce motorina încinsă rămâne în filtru şi nu se duce mai departe prin răcitor în rezervor?

Eu zic aşa: prima dată verifică dacă furtunele de la filtru sunt corect montate, vezi poza de mai jos. Din ce scrie acolo furtunele ar trebui să aibă şi nişte marcaje colorate.

295180779_Filtrumotorina.thumb.JPG.f70157605f5d7979f78f7f5d816fcd86.JPG

 

Apoi, dacă sunt corect conectate aş face aşa: scoate furtunul de retur care merge spre rezervor (furtunul nr. 3), apoi conectezi la filtru în locul lui o bucată de furtun de combustibil pe care îl introduci într-un pet. Porneşti motorul şi vezi dacă în pet curge ceva motorină, dacă se mai încinge filtrul  şi dacă se mai opreşte motorul.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iorgoiu cristina

După ce i-am schimbat toate cele enumerate mai sus nu se mai oprește masina deloc,dar se incinge motorina in filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că am scris în acelaşi timp şi nu am văzut postarea precedentă. Dacă nu se mai opreşte atunci las-o aşa. După cum am scris mai sus la PD motorina de pe retur este destul de caldă şi cum ea intră în filtru înainte de a lua calea rezervorului este normal să o încălzească şi pe aia din filtru. Eu nu-mi pot da seama cât de fierbinte poate fi filtrul, dar dacă vre-un coleg cu PD citeşte pe aici să verifice la el cam cât de cald este filtrul (aşa aproximativ la mână)

Dacă te îngrijorează treaba asta fă verificările din postarea de mai sus. Este destul de simplu şi nu necesită investiţii sau scule speciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
butuliganicoleta97

Bună,

 

Vă rog să mă ajutați cu un sfat sau o părere .

Am o problemă cu un Golf V ,motor 2.0 disel ,modelul cu trapa -Panoramic .De mai bine de 2 luni umblu când la mecanic ,când la electrician.Mașina se oprește în timpul mersului când motorul este sub 90 grade sau când afara ploua foarte tare .Nu apare niciun martor în bord efectiv,se oprește lent ,chiar și la 100 km/h fără să îți dai seama,are câteva momente când turometru pentru câteva secunde scade ai urca la loc și o smuceala.

Am făcut partea electrică in totalitate ,mi au desfăcut trapa ,mi au curățat canalele ,au verificat toate firele din interiorul mașinii .Pe partea mecanica au fost verificate injectoarelor ,am schimbat bateria ,alternatorul,a verificat pompa de combustibil ,clapeta de acceleratie și nimic.

La tester nu apare nimic ,nicio eroare.Mi s a spus acum să caut pe cineva care se pricepe la software 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Dupa ce se opreste,  porneste instant  ..sau astepti pana porneste? 

Senzor g28 a fost verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butuliganicoleta97

Da ,le am verificat ….pornește imediat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era o problema electrica,ar fi trebuit sa apara la diagnoza,eu banuiesc ca in sistemul de combustibil ai putea avea o problema,chestie mecanica.Ma deruteaza chestia cu manifestarea la ploaie.Oprirea lenta,nu prea ar avea cum sa fie din partea electrica,asta ori merge,ori nu.

Nu ma lua prea mult in seama,gindesc cu degetele pe tastatura,un caz asemanator am intilnit la cineva care avea trei sferturi apa in filtru,si nu lasa sa treaca decit un debit redus de motorina,cind era in sarcina,masina,si cerea mai mult combustibil,se oprea,apoi pornea la cheie imediat,si mergea ok,pina apasa mai tare pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Bogdan-cu-Sharan

Salutări tuturor, am următoarea problemă cu un Sharan 2012 diesel:

- pornesc motorul, merge 3-4 secunde, apoi se oprește singur; niciun led aprins pe bord

- repet operațiunea, același rezultat, de mai multe ori; niciun led aprins pe bord

- vine tehnicianul, pune testerul, nicio eroare pe tester

- a doua zi mașina își revine, și fac vreo 20 - 30 de km cu ea

- a treia zi problema re-apare: motorul se oprește singur după 3-4 secunde, nicio eroare pe tester, niciun led aprins pe bord

- a patra zi mașina își revine

 

În concluzie, nu am nici cea mai vagă idee ce e de vină. Mi-e și frică să plec la drum lung cu ea, să nu se defecteze departe de casă...

 

Vreo idee? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce se oprește cum porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabygabriel1986

Salutare.Am si eu o problema cu 2 vw crafter 2.0 diesel 2012 2013.Amandoua fac aceeasi problema si pana acum nu i-am dat de cap.In mers se opresc ceasurile se stinge absolut tot,nu mai funcționează nimica tot ce tine de lumini,de interior,semnale,radio absolut tot si motoru merge incontinuare.Trebuie in mers sa scoti cheia si sa o pornesti din nou si isi revine merge iar o ora 2 iar face figuri.Iam schimbat la una contactu cu cheia cu imobilizatoru de bord cu calculatorul si tot asa face.Pur si simplu nu stiu ce sa le mai fac,am fost si la reprezentanta in germania cu ia a stat 6 luni si nu ia dat nimeni de cap,mau sunat si au zis vino sa iti iei masina ca nu avem ce sa ai facem.Problema care o mai au amandoua masinile cu abs-ul,am schimbat pompe peste pompe lea scrii,am controlat firele la fiecare roata,absolut nici o sansa nu se stinge abs sta aprins si plus treaba asta cu opritu in mers.Daca stie cineva sau are vreo idee ce sa ai mai fac mar ajuta enorm(plus ca fac cinste🙂🙂)Mulțumesc frumos de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.10.2023 at 20:58, Bogdan-cu-Sharan a scris:

Salutări tuturor, am următoarea problemă cu un Sharan 2012 diesel:

- pornesc motorul, merge 3-4 secunde, apoi se oprește singur; niciun led aprins pe bord

- repet operațiunea, același rezultat, de mai multe ori; niciun led aprins pe bord

- vine tehnicianul, pune testerul, nicio eroare pe tester

- a doua zi mașina își revine, și fac vreo 20 - 30 de km cu ea

- a treia zi problema re-apare: motorul se oprește singur după 3-4 secunde, nicio eroare pe tester, niciun led aprins pe bord

- a patra zi mașina își revine

 

În concluzie, nu am nici cea mai vagă idee ce e de vină. Mi-e și frică să plec la drum lung cu ea, să nu se defecteze departe de casă...

 

Vreo idee? Mulțumesc.

Probabil pierzi presiune in sistemul de combustibil,si pina iese aerul,trebuie pornita de doua,trei ori.Asta poate depinde de pozitia masinii,de nivelul de combustibil,si mai pot fi multe altele,sau niciuna din ele.

Daca ai pierderi,uneori se vede umed in zona in care pierde,dar tot asa de bine,poate ca nu da afara combustibil,ci trage aer fals pe undeva,trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua! Am achiziționat un golf plus 5 TDI 140 cp ,2006 ,dsg 1 cu 235000 km ,și am avut surpriza că după ce se încălzește motorul ,la frânare sau la relanti sa moară motorul.incercarea de repornire destul de greoaie ,timp in care încurc traficul La a 6 cheie pornește și nu mai face probleme. Am schimbat filtrul de motorina dar aceeași problema.Pe tester arata ceva legat de senzor vilbrochen ,după care am șters eroarea dar problema a reapărut și nu a mai reapărut eroarea pe tester.Daca cineva a mai plătit așa ceva va rog să mă ajutați cu o informație că să nu schimb toată mașina până să dau de problema. Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil că senzorul de turație G28 la care ai primit eroarea sa fie de vina, sau cablajul acestuia.

Ai un vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.03.2023 at 0:44, lupo_bv a scris:

Ce temperatura are motorina când se oprește motorul?

O să urmăresc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine nu cred că este o problemă cu temperatura combustibilului, Dacă ai vcds să faci un log pe timpul pornirii pe grupurile 001-004-012 după ce s-a oprit şi porneşte greu (conectezi vcds la mufă, pui contactul, porneşti vcds, selectezi grupurile, apeşi pe Log, selectezi locul unde să-l salveze, dai la automat ceva mai mult chiar dacă nu porneşte, salvezi logul-vezi că nu trebuie să iei contactul, doar eliberezi cheia pentru că se întrerupe comunicarea cu vcds şi nu mai poţi salva logul). În felul ăsta o să aflăm dacă problema este de management, gen probleme G28, sau este o problemă nemonitorizată de ECU cum ar fi o dezamorsare a circuitului de alimentare cu combustibil. Poţi verifica şi temperaturile pe grupul 007 (pune o poză cu grupul atunci când se opreşte, este suficient să fie contactul pus, nu trebuie pornit motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vladut dupa experienta mea trebuie verificat cablajul care se afla sub baterie in general acolo am intalnit firele de la senzorul de turatie vilbrochen rupte in multe din cazuri firele nu erau rupte la prima vedere deoarece izalatia cablului era buna firul fiind rupt in in interiorul izolatiei .trebuie verificat mufa senzorului pentru a ne asigura ca este fixata bine pe senzor iar firele care ies din mufa sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Bogdannicolae

Va salut, vin cu o problema, la relantiu moare motorul, masina in cauza superb 2, 2.0 tdi 170cp, cbbb. Schimbat 2 senzori de la rampa, masina face la fel. Aveti ceva sugesti. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare de erori ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Bogdannicolae

Da, am scanat si nici o eroare nimic..am schimbat si o piesa de sub egr…toate la ghici..dar tot se opreste..ma pun la semafor sau in R cand dau cu spate si moare motorul, pica relantiul..si e gata🙈

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie de la partea de alimentare cu combustibil. Fă un log în mers pe grupurile în care apare presiunea de combustibil. Cauţi grupurile respective (cauţi presiunea prescrisă (specificată), presiunea măsurată (actuală), duty cycle pentru regulatorul de presiune (trebuie să fie în procente).După ce se opreşte salvezi logul înainte de a lua contactul. Oricum nu mai schimba piese la ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!