Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Ok,scuze si multumesc.

Am scos powerbox-ul insa nici o diferenta, dupa ce am inlocuit Debimetrul de aer G70,surpriza buna,masina trage foarte bine insa mi-a aparut urmatoarea eroare 17656 care cred ca e din cauza cablului de la senzorul respectiv pe care era powerbox-ul am sa reverific firele lor.

17656 - Reglaj început injecþie 
            P1248 - 35-10 - diferenþã de reglaj - intermitent

 

legat de la martorul de la bujii am sa reverific maine situatia.

 

Ce am observat cand intru acum pe motor si modific avansul nu are nicio reactie de la 32768 cat era la 33269 , inainte se auzea o diferenta(inainte de a scoate powerbox-ul si schimba deibmetrul),am sa verific maine si TDI Timing cu vcds.

 

 

 

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca Tdi timing să fie ok pentru că nu depinde de N108, dar verifica. Pentru verificarea N108 fă două chestii: un log in mers pe Measuring Blocks, grupul 004 si un log in Basic Settings tot pe canalul 004. N108 nu are legătură cu oprirea în mers, dar trebuie verificat. Nici debitmetrul nu are legătură cu astea. Posibil ca după scoaterea powerbox să nu fi pus firele la loc cum trebuie. Vezi ca N108 este undeva sub pompă, urmărește cablajul

Prima data fă logurile si pune-le aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..cu TDI Timing am avut probleme si inainte adica era la fel foarte mare ,doresc sa renunt si la powerbox din dorinta sa fie totul stock intrucat nu stiu ce fel de powerbox este pe el.  eu m-am bucurat ca trage foarte bine dupa ce am rezolvat problema cu Debimetrul care ma limita la tragere si abia prindea 150km/h,acuma prind lejer 170(nu ma intereseaza sa merg tare cat ma intereseaza sa stiu ca motorul functioneaza in parametrii corecti + tragere) chiar si fara powerbox.Eu le-am rasucit nu le-am cositorit ,dar le-am pus la aceeasi culoare,poate nu o facut suficient de bine contact caci erau usor oxidate (firelel de la powerbox era intre unul din firele n180)..am pus inapoi powerbox-ul si am lipit firele de data aceasta cu pistolul de lipit si nu imi mai apare eroarea,insa azi dimineata iar mi s-a oprit motorul de doua ori in timp ce mergeam la munca. 

 

 

Daca am inteles bine TDI TIming nu sau este dar mai putin afectat din cauza powerbox-ului, intrucat este o reglare mai mult mecanica a pompei de injectie decat electrica? Ce simptome sau efecte negative pot fi intrucat distributia a fost schimbata si a fost rulata astfel ,40.000 km un felul acesta cu un bad timing avans prea mare.

 

 

 

Adresa 01: Motor        Etichete: ROJ\038-906-018-AGR.clb
   Numar VAG: 038 906 018 AE
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2140  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 00735  
   VCID: 59B3D0A6C3197B43E4-4B18

Nu a gasit coduri.
Gata de functie: N/A

p3.jpg.934ac051cb89288889e07eb50362b254.jpgp2.jpg.79157609787a0fe250c7d9c1d872d5d8.jpg.

p1.jpg

 

 

 

 

Modificat de Vizitator
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar că cine ţi-a pus distribuţia nu a făcut-o corect. Avansul este în bălării rău. Ar trebui intervenit şi să-l pui cum trebuie. Treburile se întâmplă aşa. TDI timing pe care-l vezi în grafic arată reglajul mecanic al pompei şi nu poate fi modificat de powerbox. În timpul funcţionării motorului ECU prin intermediul N108 modifică avansul în funcţie de turaţia motorului şi acest lucru se vede în Measuring blocks în grupul 004. Problema apare când nu se poate face acest lucru din cauza diferenţei prea mari între cele două şi atunci apare eroarea. Eu îţi propun să reglezi din punct de vedere mecanic avansul în limitele normale (sincer aş merge la cineva care ştie să pună corect o astfel de distribuţie, nu este rocket science, dar trebuie ţinut cont de câteva chestii), să pui în adaptări valoarea default, iar apoi să faci logurile de care am pomenit mai sus să vedem că totul este ok din punctul ăsta de vedere.

 

Una peste alta totuşi nu cred că asta are legătură cu oprirea motorului în mers. Ar fi interesant un răspuns la ce am întrebat mai sus:

On 8/29/2021 at 12:23 PM, lupo_bv said:

După ce se opreşte cum porneşte? Dacă porneşte greu sau nu porneşte se aprinde martorul de bujii pentru scurt timp la punerea contactului?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste repede dupa ce se opreste , nu am apucat sa ma uit la martorul de bujii intrucat am masini in spate adeseori .

 

Am mai reglat putin tdi timing ,mai incerc maine ca acum se intuneca...nu ma lasa sa fac log in mers in ideea ca imi da eroarea respectiva cand accelerez (vezi poze). 

Ce se intampla de cand am schimbat avansul atunci cand dau pe TDI Timing bec-ul de la bujii imi palpaie pe afisajul masinii,in momentul in care inchid graficul TDI Timing , nu mai palpaie iar cand accelerez imi dispar valorile si imi da eroarea din poza si trebuie sa apas start din nou la relantii.

21 hours ago, lupo_bv said:

Este clar că cine ţi-a pus distribuţia nu a făcut-o corect. Avansul este în bălării rău. Ar trebui intervenit şi să-l pui cum trebuie. Treburile se întâmplă aşa. TDI timing pe care-l vezi în grafic arată reglajul mecanic al pompei şi nu poate fi modificat de powerbox. În timpul funcţionării motorului ECU prin intermediul N108 modifică avansul în funcţie de turaţia motorului şi acest lucru se vede în Measuring blocks în grupul 004. Problema apare când nu se poate face acest lucru din cauza diferenţei prea mari între cele două şi atunci apare eroarea. Eu îţi propun să reglezi din punct de vedere mecanic avansul în limitele normale (sincer aş merge la cineva care ştie să pună corect o astfel de distribuţie, nu este rocket science, dar trebuie ţinut cont de câteva chestii), să pui în adaptări valoarea default, iar apoi să faci logurile de care am pomenit mai sus să vedem că totul este ok din punctul ăsta de vedere.

 

Una peste alta totuşi nu cred că asta are legătură cu oprirea motorului în mers. Ar fi interesant un răspuns la ce am întrebat mai sus:

 

 

p dupa 2.jpg

p dupa 3.jpg

p dupa1.jpg

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând uită de butonul ăla de Quote/citare. Nu are rost când răspunzi la ultima postare şi nu este regulamentar.

Până aici este bine. Poţi lăsa avansul aşa, câtă vreme este între cele două linii este ok.

Logul în mers dă eroare pentru că încerci să faci în Basic settings. Toate testele/logurile în Basic settings se fac pe loc. Pentru log în mers conectezi testerul, pornesti motorul, pornesti vcds-ul, selectezi Mesuring blocks ->Selectezi grupul 004 ->apesi pe butonul unde scrie Log ->apesi pe Browse, alegi locul unde sa se salveze ->apesi Start->pui masina în mişcare->găseşti o porţiune de drum unde să-i dai WOT (acceleraţia la podea) de pe la 1800 până pe la 3500 rpm în tr. 3 sau 4 după cum poţi ->tragi pe dreapta şi dai Done,close la log. Verifici dacă s-a înregistrat logul şi apoi îl postezi aici aşa cum s-a salvat.

Altă verificare ar fi să faci un log tot în grupul 004, dar pe loc, în Basic settings de data asta. Urmezi paşii de mai sus dar selectezi Basic settings, grupul 004 şi fără să pui în mişcare maşina sau să atingi pedala de acceleraţie apeşi pe butonul de pornire a testului (nu-mi mai amintesc dacă are buton de on/off, dacă nu scrii 004 în căsuţa aia şi apeşi pe Enter). În continuare motorul se va tura la 1400 rpm şi ECU va comuta alternativ între max avansat/max retardat. Laşi să facă câteva cicluri după care dai Done/close la log şi îl postezi aici

1 hour ago, marius_shops said:

Porneste repede dupa ce se opreste , nu am apucat sa ma uit la martorul de bujii intrucat am masini in spate adeseori

Problema pare electrică. Dacă era de alimentare pornea greu. Dacă nu rămâne eroare stocată atunci posibil să fie un contact imperfect la alimentarea ECU (la releu sau în altă parte). Din păcate în absenţa unei erori este greu de determinat unde este buba, ar fi fost mai bine să nu mai pornească:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok avansul şi se corectează în mers, deci aici nu mai este nici o problemă

Mai ai coduri de eroare stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am alte coduri stocate,multumesc pentru suport/ajutor.Am rezolvat problema cu limp mode a ramas doar aceasta fara erori pe vcds.

Azi dimineata insa aceeasi problema cand intru din treapta 3 in treapta 2 si cand las de ambreiaj imi moare motorul ,am sa ma documentez in alt sector am inteles ca poate fi de la citez de pe un alt forum care au rezolvat prin urmatoarele doua lucruri '' apare de la senzor arborele cotit'' sau ''curatarea clapetei de acceleratie'',in cazul meu se refera la EGR banuiesc,ce-i drept dupa ce am bagat uleiul 5w40 a devenit mai murdar EGR-ul ,interesant este ca aceasta problema a aparut doar din clipa cand am bagat aditiv pentru ulei ''doctor motor'' peste vechiul ulei 10w40.  Acum rulez cu 5w40de la mobil fara aditivi,mecanicul mi-a spus sa raman pe Q8 Advanced 10w40 chiar daca e ieftin e belgian si de calitate spunea el,si pot confirma ca pana sa bag aditivul ''doctor motor'' a mers bine cu acel ulei Q8 10w40 de la vechiul proprietar si in 2 luni de zile cat am circulat cu ea nu a consumat ulei.

Problema cu limp mode am avut-o pana am schimbat valva unisens apoi problema cu trasul pana am schimbat debimetrul ,problema cu opritul motorului a aparut in timp ce nu era schimbat debimetrul dar imediat dupa ce am adaugat acel aditiv pentru ulei..

Mentionez ca am schimbate toate filtrele.

Am sa mai investighez,toate cele bune.  

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare grup!

 

Am o problema la vw T5 1.9 tdi ,

Se aprinde spira si semnul esclamari incercuit in mers sau pe loc si se opreste masina ,

Cate o data reporneste si de multe ori trebuie sa o las un timp sa mai porneasca ,

 

Am schimbat cei doi senzori de la axa si toate releele , filtru motorina etc ,

Probleme cu injectoarele nu am ,

Pe testar nu da nimic , am scanat toata madina nimic,

Are un Tremurat la rece dar cand se incalzeste dispare,

Poate fi pompa tandem  din rezervor ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai repede problema ecu motor, caz des întâlnit. 

Dacă era o problema de alimentare,nu se aprindea niciun martor, la modelul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mai mi-a ramas ,

Multumesc!

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/8/2021 at 9:47 PM, Guest said:

Nu mai am alte coduri stocate,multumesc pentru suport/ajutor.Am rezolvat problema cu limp mode a ramas doar aceasta fara erori pe vcds.

Azi dimineata insa aceeasi problema cand intru din treapta 3 in treapta 2 si cand las de ambreiaj imi moare motorul ,am sa ma documentez in alt sector am inteles ca poate fi de la citez de pe un alt forum care au rezolvat prin urmatoarele doua lucruri '' apare de la senzor arborele cotit'' sau ''curatarea clapetei de acceleratie'',in cazul meu se refera la EGR banuiesc,ce-i drept dupa ce am bagat uleiul 5w40 a devenit mai murdar EGR-ul ,interesant este ca aceasta problema a aparut doar din clipa cand am bagat aditiv pentru ulei ''doctor motor'' peste vechiul ulei 10w40.  Acum rulez cu 5w40de la mobil fara aditivi,mecanicul mi-a spus sa raman pe Q8 Advanced 10w40 chiar daca e ieftin e belgian si de calitate spunea el,si pot confirma ca pana sa bag aditivul ''doctor motor'' a mers bine cu acel ulei Q8 10w40 de la vechiul proprietar si in 2 luni de zile cat am circulat cu ea nu a consumat ulei.

Problema cu limp mode am avut-o pana am schimbat valva unisens apoi problema cu trasul pana am schimbat debimetrul ,problema cu opritul motorului a aparut in timp ce nu era schimbat debimetrul dar imediat dupa ce am adaugat acel aditiv pentru ulei..

Mentionez ca am schimbate toate filtrele.

Am sa mai investighez,toate cele bune.  

Salut ,

Ai aflat de ce se oprea subit fara erori?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, 

Am un seat leon 1M 1.9 TDI ALH 2001 si de vreun an de zile a inceput sa se opreasca aleatoriu la ralanti. Dupa ce se opreste nu mai porneste timp de 4-5 minute, dai cheie invarte motorul dar nu porneste. Daca o lasi linistita 4-5 minute porneste la sfert de cheie. Pe bord nu se aprinde nimic, pe VAG nu prea stiu la ce sa ma uit. La pornire dimineata merge rotund, la ralanti la fel nu fluctuiaza nu trepideaza, nu pare nimic in neregula cu ea in rest.

Nasol este ca ma lasa in intersectii de obicei si imi umple lumea frigiderul de carne, si acolo pe loc nu prea pot sa stau de teste sa vad daca baga combustibil sau nu, pe furtunul ala care duce la filtru de combustibil se vede ca are combustibil.....Niciodata nu s-a oprit in viteza cu ambreiajul cuplat, numai cand statea la ralanti...

Degeaba o duc la mecanic ca acolo totul e in regula.  Unul ba ca releul de la combustil, altul zice ca pompa, altul zice ca valva aia de la pompa de injectie...   Problema este ca nu face zi de zi, ba odata pe saptamana ba odata pe luna ... e total aleatoriu. In general cand se opreste motorul este cald, adica e pornit de cel putin 10-15 min.

I s-a mai intamplat cuiva? Cum s-a rezolvat sau de la ce credeti ca e?

Modificat de radua119
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce se opreşte ia contactul şi pune-l din nou. Observă dacă se aprinde pentru timp scurt martorul de bujii. Dacă se aprinde problema poate fi de natură mecanică (pompa injecţie, etc) sau vreun senzor damblagit (senzorul de turaţie al motorului, dar dacă este ăsta ar trebui ca turometrul să nu indice turaţia când acţionezi demarorul), dacă nu se aprinde problema este de natură electrică (nu se alimentează ECU). Intră cu vcds-ul/vagcom-ul şi fă o scanare de erori pe Engine (Intri pe modulul Engine şi apoi apeşi pe Fault codes. Dacă sunt coduri de eroare stocate fă-le nişte poze şi pune-le aici. După ce le faci poze şterge-le, reporneşte motorul şi fă din nou scanare să vezi dacă mai apare vreuna şi de asemenea scanează după ce s-a oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 
Multumesc de raspuns. Am doua erori care nu se sterg, zice ca le sterge dupa care dau citire si apar iar(nici pt VAG-ul ala nu  bah mana in foc).
Am insa impresia ca aceste 2 erori le am de mult , dinainte sa apara problema cu opritul si cred ca nu am egr sau ceva de genul, tipul de la care am luat-o zicea ca i-a facut ceva cip.

2.png

1.png

Modificat de radua119
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam că ai VCDS, dar este bun şi ăla pentru citirea erorilor. Nu cred că oprirea are legătură cu erorile. Poate la ultima dacă s-ar închide în mod necontrolat clapeta de pe admisie, dar nu prea cred, mai ales că din ce zici a fost eliminat EGR care conţine şi acea clapetă

3 hours ago, radua119 said:

tipul de la care am luat-o zicea ca i-a facut ceva cip.

Probabil că l-a făcut prost dacă a eliminat EGR şi apar erorile alea (presupun că a lăsat în aer mufele de la cele două electrovalve N18 şi N239.

Fă o poză cu motorul  partea de admisie să vedem ce a mai rămas pe acolo.

 

Acum unde este problema? Cred că dacă era de la senzorul de turaţie sau alt senzor vital ar fi rămas cod de eroare stocat.

Rămâne să faci două verificări atunci când se opreşte:

- una ar fi cea descrisă mai sus

22 hours ago, lupo_bv said:

După ce se opreşte ia contactul şi pune-l din nou. Observă dacă se aprinde pentru timp scurt martorul de bujii.

- cealaltă ar fi să ai la tine un spray de pornire şi să încerci să o porneşti cu spray (va trebui să te ajute cineva la treaba asta). Dacă porneşte chiar şi pentru scurt timp atunci problema este pe partea de alimentare cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu am fost atent,scuze,citesc pe telefon apoi cind ajung in fata calculatorului sa pot scrie pe forum,deja pot pierde informatie pe parcurs.Scria un vizitator,si a pus si poze,ca i se opreste masina in mers,la cald...si am observat in poza care indica un osciloscop,ca are inceputul injectiei la 64 si eu cred ca este mult,trebuia sa fie apropiat de 50,si mai mi-a atras atentia temperatura la combustibil...parca peste 60 de grade care este maximul,si daca nu ma inseala memoria,nu trebuie sa fie asa de mare decit poata vara,optimul fiind intre 40 si 60 grade temperatura combustibil in pompa.

In caz ca se refera la pompa VE de 1,9 tdi,cea care imi imaginez eu,asta are o problema cu senzorul de temperatura din fabricatie,vreau sa zic mai mult decit alte pompe.

Nu pretind nimic,poate am inteles gresit totul sau confund cu alta informatie,dar poate ajuta si ofera o alta directie de cautare a problemei.Atasez si o poza.

 

Senzorul este usor de schimbat,2 suruburi,iar tapa superioara se poate scoate fara niciun risc,nu are legatura cu punerea la punct a pompei.

senzoe ve.jpg

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că astea sunt cauze pentru ca motorul să se oprească în mers şi o să-ţi explic de ce:

16 hours ago, vp44 said:

ca are inceputul injectiei la 64 si eu cred ca este mult

Fiind între cele două extreme ale graficului este ok. Oricum chiar dacă este în afara graficului nu este aşa mare problemă pentru că ECU corectează începutul injecţiei prin intermediul solenoidului de avans (ceea ce se vede în graficul ăla reflectă cum este sincronizată pompa cu distribuţia fără intervenţia ECU). Doar când diferenţa este foarte mare solenoidul nu mai poate controla avansul. Ca idee a mea a mers impecabil 200.000 KM  cu începutul injecţiei 4, nici nu se vedea în grafic. Doar că solenoidul lucra cam într-o extremă fără a o atinge în orice regim de turaţie. Ca idee la ALH începutul injecţiei la ralanti poate fi între 12 şi 75 ceea ce corespunde între 2° ATDC...3° BTDC

16 hours ago, vp44 said:

si mai mi-a atras atentia temperatura la combustibil...parca peste 60 de grade care este maximul,

ce se vede pe graficul ăla pe axa orizontală nu este temperatura combustibilului în grade Celsius ci o codificare. Conform manualului la ALH  poate fi între 91…201 ceea ce corespunde 20…80°C

 

17 hours ago, vp44 said:

In caz ca se refera la pompa VE de 1,9 tdi,cea care imi imaginez eu,asta are o problema cu senzorul de temperatura din fabricatie,vreau sa zic mai mult decit alte pompe.

Da se mai defectează senzorul ăla, dar se observă de obicei la consum, nu prea se opreşte din cauza lui şi ar fi trebuit să apară pe diagnoză o eroare.

 

Considerând totuşi că s-a oprit din una din cauzele de mai sus atunci ECU trebuia să stocheze un cod de eroare în care să apară valoarea care s-a depăşit şi l-a determinat să oprească motorul.

 

După ce colegul o să facă testele pe care i le-am indicat o să ne mai lămurim cam pe unde este problema, dar fiind o problemă care apare la intervale mari şi aleatoriu mai avem de aşteptat, astea fiind cele mai tâmpite situaţii. Este de preferat să nu mai pornească deloc, măcar ştii o treabă şi poţi să cauţi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu am niciun comentariu,e o placere sa te citesc,mi-as dori un astfel de coleg de munca,toata stima.Eu sint mai repezit,stau prost cu nervii,citesc in fuga,apoi raspund confundind unele date,nu am nicio scuza.Toate cele bune,o spun din tot sufletul,nu in zeflemea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un Golf 6 GTD din 2010 cod motor CBBB

Am mers in jurul a 300 de km totul a fost ok apoi am oprit-o pe loc și când sa o repornesc..nu a mai vrut ..pur și simplu nicio trepidație niciun semn. Niciun martor aprins..învârte, bateria,alternatorul, electromotorul , distribuția nu e slăbită sau sărită are aproximativ 30k , pompa de motorina , siguranțele. Am pus și testerul și nimic..

daca mă puteți ajuta as fi tare recunoscător. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste parametrii live pe tester cand dai la cheie: turatia motorului, masa de aer care intra in motor, presiunea in rampa ... in functie de problema, poate fi destul de dificil sa iti dai seama daca nu ai o oarecare experienta cu privire la unde si ce valori ar trebui sa vezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
iorgoiu cristina

Bună ziua ..Vin și eu cu o problema la un golf 5 1.9 tdi, masina se oprește în mers și pornește după mult timp,a fost schimbata acum pompa din rezervor și iar sa oprit,când sa verificat în fata la filtru motorina efectiv frige foarte tare! De la ce ar putea fi...nu reușim sa depistam nimic,în bord nu apare nici o eroare...Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie văzut prima dată dacă se opreşte din cauza temperaturii combustibilului. Dacă asta este cauza ar trebui să rămână stocată o eroare (trebuie pus testerul şi făcută o scanare de erori). Tot cu testerul (de preferat vcds) se va verifica în grupul 007 prima căsuţă care este temperatura combustibilului atunci când se opreşte. În mod normal pe circuitul de retur este montat un răcitor pentru motorina care se întoarce în rezervor (este undeva sub maşină). Ar trebui verificat dacă nu cumva este înfundat (răcitorul sau conducta de retur). De verificat dacă după oprire există motorină suficientă în filtrul de motorină.

Ideea este că dacă după oprire nu rămâne stocată nici o eroare în ECU (nu este obligatoriu să apară ceva pe bord, trebuie făcută scanare cu testerul) atunci este vorba despre o cauză mecanică care nu este monitorizată de ECU (calculatorul motorului).

Comportamentul ăsta de a se opri la cald şi de a porni când se răceşte îl mai dau pompele. Răceşte pompa tandem cu apă şi verifică dacă porneşte mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iorgoiu cristina

Am încercat toate lucrurile astea și tot la fel motorina se incinge în filtru...

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!