Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Cantitate de motorina mica=mers neregulat.

In momentul in care pornesti un consumator cantitatea de motorina creste de aici si lipsa mersului neregulat.

Fa cum au spus @Excalade/mario(va salut pe amandoi)la care adaug sa pui un print pe 004/013/015 atat la cald cat si la rece.

Cantitatea injectata nu o poti modifica decat modificand valoarea avansului.

CAntitatea injectata o reglezi din cealalta axa cu came, fiind motor BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am spus altceva doar ca eu nefiind adeptul desincronizarii axelor, daca modifici pozitia axei cu came si cele 6 suruburi sunt desfacute(axa+cantitate)atunci se modifica si cantitatea injectata.

Acum cred ca m am facut inteles!!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat problema cu trepidatiile la ralanti prin slabirea pinionului de pe arborele cu came din spate si aducerea lui o idee mai in fata . Acum am un consum de 0.5l/h cu motorul cald . (a crescut de la 0.4) si motorul merge frumos si la ralanti nu mai galopeaza. Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care si-au facut putin timp sa imi raspunda si m-au ajutat in solutionarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine trepidatiile la relanti sunt din cauza EGR-ului, asa ca am marit turatia la relanti la 861 RpM. Parca acum cand intra EGR se simte mai putin trepidatul sau chiar deloc. Am dat si recircularea pe gaze la 335 mg / cursa, maximul acceptat. Este ok ce am facut? Consumul la relanti cu motorul cald este 0.6 l/h la AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti suspenda fizic egr, la euro 3 te lasa Ecu

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine trepidatiile la relanti sunt din cauza EGR-ului, asa ca am marit turatia la relanti la 861 RpM. Parca acum cand intra EGR se simte mai putin trepidatul sau chiar deloc. Am dat si recircularea pe gaze la 335 mg / cursa, maximul acceptat. Este ok ce am facut? Consumul la relanti cu motorul cald este 0.6 l/h la AVF.

eu i-am sugerat telefonic sa faca aceste 2 modificari.

cu siguranta poti sa ii anulezi egr-ul fizic.exact cum zice si andrei,acest tip de ecu nu genereaza eroare pt egr.de accea multa lume merge cu el stricat,crezand ca nu are nici o problema,poti sa ai si membrana sparta si lipsa vacuum ca degeaba,nici o eroare stocata.aici il diagnostichezi cu bs003 sau direct pe grup 003,il vezi cum lucreaza la relanti,iar dupa 2-3 min se dezactiveaza(4.8% duty).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic si cu EGR-ul asta anulat fizic, multi zic ca ar trebui si din ECU anulat. Apoi sunt parerile impartite ca ar consuma mai mult, ca se incalzeste mai greu masina etc.

Eu il las si asa ca acum nu ma mai deranjeaza asa mult, dar ma tem ca poate sa aiba alte efecte asupra masinii in stadiul in care e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR are exclusiv rol antipoluare. In rest face doar rau motorului. Sunt destul de ecologist, insa... decat un EGR defect care polueaza mai mult decat unul bun.. mai bine deloc.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

     Salut, am si eu  o problema asemanatoare cu un motor AJM de 115 cp PD. Am vazut ca in unele dimineti masina pornea f. greu, trebuia sa tin 20 sec. la automat si pornea ca un tractor. Am avut de asemenea neplacuta placere sa ma lase de cateva ori in intersectii in mers. Am fost cu ea la diagnoza si nimic, nici o eroare.

     Am schimbat filtrul de aer, filtrul de motorina cu tot cu acea parte de plastic unde se leaga conductele de pe retur, am scos sorbul din rezervor si l-am curatat (in rezervor este doar un sorb, nu pompa electrica), am suflat conductele de motorina, am montat totul la loc.

     La recomandarea unui electrician am schimbat si releul 109 din bord. Cca 3 saptamani nu am mai avut probleme, a pornit la sfert, nu s-a mai oprit in mers.

     Zilele trecute am fost la mecanic, i-am schimbat distributia, ulei, am pregatit-o de iarna. A doua zi dupa ce am adus-o din service am plecat prin oras cu ceva treaba si surpriza s-a oprit in mers ca si pana mai acum 3 saptamani.

     Am dus-o oprita asa cum era diagnoza si din nou la scanare nu indica nici o eroare, doar ca nu porneste. Mecanicul zicea sa inlocuim pompa tandem si sa mai vedem dupa cum se comporta. 

     Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi sau idei, pentru ca deja incep sa dau in disperare, pare ca nimeni nu are o solutie concreta la aceasta problema.

     Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde spira cand pui contactul si se poate intra pe 01-Engine cu testerul, nu este de la releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sorb nu ai gasit nimic cand l-ai curatat? Poti sa sufli usoar in conductele de pe sorb? La pompa tandem vine usoar motorina? Mergi cu motorina de calitate mai indoielnica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Și a mea mașină s a oprit azi exact la aceeași distanță de casa cs și cu un an în urma, după ce am schimbat pompa tandem totul s a rezolvat, dar asta, tot second nu a ținut decât un an, întrebarea este dacă se remediază pompa prin schimbarea setului de garnituri, sa știu dacă mă apuc sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc in cateva cuvinte sa explic ce problema am avut si eu cu trepidatiile la relanti. A inceput cu un trepidat finut la rece dupa vreo 6 luni s-a accentuat adica extrem de rau atat la cald cat si la rece. Am curata EGR, Galerie Admisie, Geometrie Variabila, schimbat Senzor G62,  schimbat N18, Toate aceste lucruri nu au schimbat nimic, ca sa descopar ca EGR este de vina 100%, am pus garnitura redusa sub EGR si acum totul este ok. Pentru cei ce au trepidatii la relanti nu vreau sa influentez intr-un mod negativ pe nimeni cu ceea ce am patit eu, mai bine testati inainte de mai multe ori si schimbati odata, principalele lucruri ar putea fi: Debitmetru, G62, EGR, si vreo problema la injectoare, A sa nu uit vedeti ca in momentul in care va trepideaza motorul la relanti pe tester o sa va influenteze un injector adica o sa aveti o valoare de 2.99 adica blocat dar sa incercati sa deconectati EGR sa vedeti ca isi revine (asta am patit eu). Aceste lucruri au fost din pataniile mele si stiu cum e cand nimeni nu stie sa iti spuna de la ce e exact deasta postez aici cu speranta ca poate ajut pe cineva.Multumesc.

Modificat de lukik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu la ce sa ma gandesc cu masina asta ,,pompa di rezervor e noua,pompa tandem functioneaza ,e schimbata de cateva zile,luata de aici de pe forum de la un coleg, porneste perfect ,trage f bine,nu scoate fum si cu toate astea la cca 5 minute de la pornire motorul incepe sa intrerupa ca in momentul cand ramane fara motorina  si daca o las in relanti se opreste,daca il turez vreo cateva minute isi revine si merge perfect,,,la fiecare pornire de la 2 ore in sus de stationare merge intrerupt, la relanti ,accelerata peste 2000 rpm nu are nimic, de ce sa ma leg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bine circuitul de la filtru de motorina, furtune supapa unic sens, altceva nu ai ce sa ai, garnitura de la filtru...

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineață am pornit, mers rotund vreo 6_8 minute apoi a început sa se intreeupa,am ținut motorul turat la 1000 rpm încă vreo 2-3 minute și gata și a revenit, dacă încercăm sa las în ralanti se oprea, parca are un prag nu știu ce sa cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica clapeta de acceleratie,incearca o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba. Oringuri injectoare ai schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,vb cu Cosmin și tot de oringuri zicea și pompa tandem, pompa am schimbat-0, mai rămân în tot circuitul asta decât ele,dar pot da simptomele astea? Adică pornește bine, merge perfect câteva minute și apoi o ia pe arătură?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste contactele de la mufele injectoarelor . Desfa fiecare mufa si intareste fiecare papucel in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!