Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Dacă îi dai selftest pe EGR când este motorul cald tot aşa face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Daca ii dau selftest cu motorul cald, scoate valoare mica ce-i drept (undeva la 170), cand face, cand nu. Am observat ca dupa ceva forja nu face, ii poate tine turatia la EGR ON fara a intrerupe sau a scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gaze recirculate prea multe dacă la EGR on ai numai 170. Anulează provizoriu EGR cu şaibă plină şi fă nişte drumuri mai lungi cu turaţii mai ridicate. Dacă nu sunt probleme pe la turbină posibil să ai ceva catalizator înfundat. Vezi dacă se schimbă ceva după tratamentul de mai sus (cu EGR anulat temperatura gazelor este mai mare, combinat cu ceva forjă se mai curăţă catalizatorul).

Verifică şi clapeta de shutoff dacă se deschide complet la pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu as crede ca e catalizatorul infundat. cel putin ieri chiar pot sa spun ca am chinuit-o, schimbat numai la 4500rpm (masina chiar trage f bine). la rece fumul il scoate "in tandem" cu ezitarea, cum ezita apare si fumul la spate, la cald nici urma de fum (iar gazele ce ies la cald au continuitate, nu ies intrerupt)

 

clapeta de shutoff functioneaza ok, i-am schimbat si furtunasul de vacuum. cred ca doar cu o oglinda as putea vedea clapeta in momentul pornirii motorului

 

oricum, merita incercat ce imi sugerezi, desi stilul meu de condus chiar nu este unul "batranesc".

 

 

am mai sesizat ca (cu fiecare din cele 3 EGRuri probate) se aude un sunet ritmic , ca de greiere din EGR (doar cu furtunul scos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că ar trebui să se audă sunetul ăla. Pare că presiunea gazelor au tendinţa să deschidă EGR. Verifică dacă cu şaiba plină se mai aude sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fost atent neaparat la culoarea lui, mi se pare ca ies toate culorile posibile, negru la pornire, apoi alb-albastrui, apoi un gri la relanti, spre momentul cand se stabilieazeaza


si de ce la cald nu face, absolut nici o figura, totul e ok, nu intrerupe, nu tremura, nu scoate fum - de multe ori nici in sarcina nu scoate, la talpa talpa....

voi incerca mai tarziu  (prima pornire) sa vad injectoarele....

 

egr-ul este perfect montat pe masina, nu vreau sa renunt la el nici in ruptul capului. deci asta, o exclud ca solutie...

 

Multumesc pt ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis să renunţi la el definitiv, doar pentru teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu,stiu.. doar ca varianta finala nu o vad prin anulare EGR, ci prin depistarea cauzei si rezolvarea ei... 

 

nu am nimic in comun cu Mecanica, sunt in domeniul Dreptului, dar cu ajutorul vostru am reusit sa repar multe la masina...

 

Sper sa ii dau de capat si in cazul asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o si nu a mai marait nimic... Putin fum, dar cu bun simt...

Aseara am modificat la egr valoarea din adaptari de la 32768 la 33600.

La injectoare, la rece, doar inj4 a avut pret de 10-15 secunde valoarea +2.3, dupa care a coborat treptat la +0.8, toate celelalte fiind f aproape de 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai, eu am micsorat rata recircularii punand valoarea 33600. 32768 era valoarea de fabrica.

 

curios ca nu a mai facut absolut nimic rau, in afara de putin fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veifica nivelul la antigel.Posibil sa al pierzi  pe la racitorul de gaze.Fa o proba cu  ERG-rul  anulat cu o garnitura de tabla plina.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am citit numai ultimele 3 cifre :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antigelul este la nivel, verificat constant nivelul pt ca auzeam niste goluri de aer in bord la accelerare mai brusca, de cand am schimbat G62 senzor temperatura antigel. deci, antigelul nu pleaca nicaieri, de 12.000km de cand masina este la mine, e ok.


plus ca nu stiu daca am racitor de gaze la AVF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la avans

incearca sa faci un test de compresie. Asa facea un AVB cu o biela stramba.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Motor AVB. Problema asemanatoare: dimineata, la pornirea din garajul de sub casa (deci temperatura OK), masina nu se manifesta nicicum. Dupa serviciu, unde apuca sa se raceasca fiindca sta afara, de pe la jumatea lui octombrie, la pornire becul de la bujii sta mai mult pana se stinge, masina porneste scurt si la prima cheie dupa aceea, dar tremura la relanti si intr-a intaia porneste sacadat. Daca inca nu e cald motorul si ajung la un semafor, nu mai tremura la relanti dar iarasi pleaca sacadat intr-a intaia, indiferent de cat de finut las ambreiajul. Dupa ce e cald motorul, merge brici, trage, nu tremura, totul OK...A doua zi dimineata, o luam de la inceput la fel. 

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente sunt ok, le-ai schimbat vreodata ? daca nu.... schimba bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul gand. Nu le-am schimbat niciodata. Totusi, nu ar trebui sa se manifeste doar la pornire? - si atunci de ce dupa ce plec, mai tremura si la primul semafor, de exemplu, inainte de a fi cald motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Motor AVB. Problema asemanatoare: dimineata, la pornirea din garajul de sub casa (deci temperatura OK), masina nu se manifesta nicicum. Dupa serviciu, unde apuca sa se raceasca fiindca sta afara, de pe la jumatea lui octombrie, la pornire becul de la bujii sta mai mult pana se stinge, masina porneste scurt si la prima cheie dupa aceea, dar tremura la relanti si intr-a intaia porneste sacadat. Daca inca nu e cald motorul si ajung la un semafor, nu mai tremura la relanti dar iarasi pleaca sacadat intr-a intaia, indiferent de cat de finut las ambreiajul. Dupa ce e cald motorul, merge brici, trage, nu tremura, totul OK...A doua zi dimineata, o luam de la inceput la fel. 

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi. 

 

exact aceeasi problema o am si eu. si am observat ca scutura motorul pe la 1800 daca accelerez stand pe loc. si de multe ori daca nu o ajut cu acceleratia la plecarea de pe loc se opreste. numai cand e motorul rece. valorile pe injectoare sunt ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul gand. Nu le-am schimbat niciodata. Totusi, nu ar trebui sa se manifeste doar la pornire? - si atunci de ce dupa ce plec, mai tremura si la primul semafor, de exemplu, inainte de a fi cald motorul?

 

in functie de temp exterioara, bujiile incandescente au rol si dupa pornire - faza after-glow.

 

Lucian - oringurile la injectoare au fost schimbate vreodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello,

 

Am mai postat si in sectiunea Golf 4 dar se pare ca acolo nu raspunde nimeni...si da, intr-adevar am log-uri(vorba aia, cand nu ai, ca de ce nu ai, cand ai, nu raspunde nimeni)!! 

 

Asadar:

 

1) Probleme: pornesc masina si o las la ralanti sau plec cu ea de pe loc. Se intampla sa moara motorul de fiecare data. Dupa aceea ii dau cheie si porneste foarte greu(gen ii dau de 10+ la automat, invarte, fara a porni, ca si cum nu ar primi motorina). Dupa ce porneste cu greu, masina merge brici, fara probleme!

 

 

2) Observatii din log: Din ce observ eu, incepe sa dea semne ca da sa moara cand Fuel temperature atinge 22 de grade. Si inca ceva ce am observat din log...cu 5 secunde inainte de a atinge 22 grade, deodata creste foarte putin tensiunea de alimentare pe retea(cred ca ceva nu mai este alimentat si astfel alternatorul baga pentru restul componentelor).

 

Poate nu interpretez eu log-urile cum trebuie, dar am observat comportamentul asta in doua log-uri, doua zile diferite(cele atasate).

 

3) Filtru de motorina e schimbat, am bagat motorina mai scumpa Rompetrol. Motorul e cel din semnatura.

 

Am si un log cu incercarea de a porni...o sa mai postez inca odata din lipsa spatiului de attach!


Am urcat si log-ul ce contine info cand incercam sa dau la automat...sper sa fie de folos!

diagrama1.pdf

diagrama2.pdf

Incercare_pornire.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De răspuns ţi s-a răspuns.

http://vwforum.ro/topic/24314-motorul-se-opreste-in-mers/?p=2466068

Poate nu era răspunsul complet sau cel dorit de tine, dar este cam greu să interpretăm logurile făcute cu Autocom-ul. Nu că nu sunt bune, dar nu suntem obişnuiţi cu el. Caută pe cineva cu vagcom/vcds şi repetă log-urile apoi pune-le aici şi vei primi mai multe răspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodată... Nu pot să le verific cumva sau doar date jos și schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!