Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Sfatul meu este sa faci prima oara o diagnoza , vezi ce erori ai si aflii incotro sa te duci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulțumesc pentru sfaturi, azi o sa ajung cu masina la service, de dimineață am avut alta ciudățenie si anume ca in mers a ramas turata la 3500 rpm. După ce am oprit motorul si am tras pe dreapta, a pornit la a doua cheie lunga cu accelerația la podea. A mers perfect vreo 2 km, am ajuns la serviciu si dupa ce am parcat-o, in relanti, iar s-a oprit motorul. Din nou a pornit dupa o cheie lunga si accelerația la podea. Va tin la curent cu ce diagnostic stabileste service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit si eu cu oprirea motorului in mers...A inceput izolat apoi din ce in ce mai des...m-am dus la un service mi-au spus e sonda lambda defecta am schimbat-o (540 RON).Motorul se oprea in continuare iar relantiul fluctua...M-am dis la un foarte bun prieten la service care era destul de ocupat in acel moment, totusi si-a facut timp am mai facut un tester si bomba era dus ambreiajul care m-a mai costat inca 1200 RON.De atunci nu am mai avut probleme cu opririle.Bafta!

B U N A ziua !!!  ce legatura are ambreiajul defect cu oprirea motorului in mers!? pentru ca am si eu o problema cu oprirea motorului in mers in sarcina, sau la ralanti in mers sau pe loc.

Buna ziua , am si eu o problema cu golful meu ( vw golf 4 1.6 16v AUS  din 2000/07)

Se opreste motorul in mers de regula am observat ca se intampla cand trec peste denivelarile de la trecerea de pietoni, sau drum cu denivelari, gropi. Dar se opreste uneori si la relanti cand pornesc motorul si masina e pe loc, sau cand stau la semafor. Insa cel mai des se intampla la denivelari si gropi. De fiecare data dupa oprirea din mers dau la cheie si porneste imediat. AM dus la tester de multe ori si nu da nici-o eroare.

 

De exemplu zilele astea am fost la Bucuresti  si am facut vreo 480 km dus intors intr-o zi Buc -Bv + plimbari prin Buc , mers pe autostrrada cu 160 km chiar ... nu -s-a intamplat nimik , am ajuns acasa am dat peste un opritor la trecerea de pietoni si a murit motorul am repornit am mers 100 m si am lasat pornit sa descarc bagajele dupa care in cateva minute s-a oprit singur motorul . deja ma calca pe nervi.

 

 mentionez ca masina e cumparata de vreo 2 luni am schimbat distribuite, ulei filtre  fise , bujii. si tot face figuri.. se oprea si inainte de a schimba astea pe ea dar o facea mai des.

 

ce poate fi.??? pentru ca vag com nu da erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si scuze ca am uitat sa postez din ce cauza aveam problemele mai sus relatate. Era vorba de regulatorul de presiune a benzinei si de senzorul de temperatura al lichidului de racire. A fost o cheltuiala de 200 lei (100 lei regulator sh, 80 lei senzor temperatura si 20 lei manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Problema pe care o are Darin o am si eu(gen ca moare motor si in mers si la ralanti), doar ca eu am si un log...Si am facut vreo 2 log-uri cand motorul este rece. Ce am observat foooarte interesant este ca atunci cand Fuel temperature atinge valoarea de 22 grade celsius motorul incepe sa mearga aiurea, dupa cum se poate vedea si pe log...La injectoare valorile o iau razna chiar daca inainte de a atinge temperatura magica au mers ca si iesite din fabrica(valori ffff aproape de 0). 

 

Si o spun din nou, cu log-ul in fata la temperatura de 22 grade incepe sa o ia razna! de doua ori am facut log!

 

Aveti ceva idei? -> golf 4 motor ATD 2001 74 kW

Eu ma gandesc doar la senzorul de motorina, dar cred ca indica bine...dupa ce trece de temperatura fatidica de 22 grade masina merge ca unsa(trage bine, nu moare motor etc etc)!

diagrama.pdf

Modificat de holy_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu cel de-al doilea log si inca unul cand am incercat sa pornesc. Menstionez ca porneste foarte greu, ca si cand nu ar primi motorina pe furtun(invarte dar nu porneste decat dupa cateva runde de dat la automat)

diagRebreanu.pdf

Incercare_pornire.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai citesc acum din spate ,dar parca am scris cauza la mine>>>pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles, dar dupa ce ai citit posturile mele, ai observat un comportament similar? numarul magic la temperatura, oprire la atingerea pragului de 22(atat in mers cat si la ralanti), pornire greoaie dupa aceea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se oprea in 4-6 minute de la prima pornire ,nu conta daca acest timp trecea cu ea pornita in curte sau in mers ,,si pornea foooarteee greu dupa aceea ,pana nu a mai vrut deloc,legat de temperatura nu am fost atent la acest aspect .

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Va scriu acest post pentru a va da solutia la problema mea, evident legata tot de oprirea motorului in mers. Mentionez ca am un Golf 4 Variant 2004 - 1.9TDIa

 

De 2 saptamani si mie mi se oprea motorul in mers, in rampa, in panta, la denivelari, in sensuri. Eram disperat. Evident cand dadeam cheie, invartea la automat de-mi venea acru. 

 

Intre timp am ajuns la service, pentru schimb de distributie si tot tacamul. Dupa ce mi-au facut o diagnoza, baietii au constatat ca pompa de motorina a fost arsa. 

Pompa se pare ca totusi fiind ambutisata, ea in timp de la vibratii si un "soi" de depuneri, nu mai face contact, se misca. Cica avea si ceva "mâl" in ea. 

Uite asa am ajuns eu sa schimb pompa de motorina (650 ron) si SPER sa ma tina o viata. 

 

Ca o concluzie, uitati-va si la ea. Mie mi-a rezolvat problema. Masina nu mai intra nici in LIMP mode si trage de rupe. 

 

Respecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin dupa ce am schimbat pompa tandem si dupa ce am aruncat 400 lei aiurea! Tot la fel face...ce am facut pana acum pentru a incerca remedierea:

- schimbare pompa tandem

- schimbare senzor pozitie ax cu came

- testare pompa din rezervor...baga motorina la punerea contactului

- schimbare filtru motorina

- schimbare debitmetru

- acumulatorul nu se mai pune, dar si asta nou e cam pe duca...

- diagnoza peste diagnoza...nici un DTC!!

- am atasat niste loguri usor de citit si interpretat cu Autocom, dar trebuie cu Vag si nu prea dispun de Vagcom, si nici prieteni nu am cu Vagcom

Mai aveti alte idei?

Menzionez ca motorul moare, in mers sau la ralanti indiferent de situatie, la 4-5 minute dupa pornire, dupa ce masina este stationata >7 ore... Apoi porneste greu(dau la cheie de 4-5-6 ori si invarte de multe ori) evident cu efect direct asupra bateriei! Dupa ce porneste, merge brici!

Modificat de holy_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

 Am si eu o problema cu un Golf Plus 1,9TDI ,105cp E2006.

 Ieri am vost in vizita la un var la 90 de km distanta.am mers 50km pe autostrada si 40km pe national.Dupe ce am coborat de pe autostrada am mers circa 10km si mi sa orprit motorul din mers (parca mi-a taiat curentul) ,am vrut sa-l prnesc dar degeaba nu mi-a aratat nimic in bord când sa pun contactul nimic numai radio mi-a pornit.

Am scos cheia am asteptat un minut si a pornit fara nici o problema.am mers 5 km si iara tot asa.pana ce am ajuns acolo. Am mers incet ca era si zapada pe drum si tot cu turatii de 2000-2500.

la intoarcere pana pe autostrada iara mi sa oprit odata,am asteptat 1 minut si am pornit si dupa 800 m iara mi sa oprit.am pornit am urcat pe autostrada si am ajuns acasa fara nici un fel de problema.nu stiu ce sa fac.cat timp am stat la varul meu am chemat pe cineva cu un tester, a scanat dar nu arata nimic.

pareri ceva ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invartea motorul dar nu pornea ?... sau nici nu invartea ?

 

pornea si se oprea dupa o secunda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu invartea nu facea nimic,parca nu as fii avut curent,dar se aprindea numai radio.du un minut pornea si iara puteam sa ma duc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica borne/fir de masa la caroserie, daca toate astea sunt ok atunci...ar putea fi partea electrica a contactului.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc dupa sarbatori la c8neva sal ridic si sa vedem,a spus ca ar putea fi si un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.releul 109 care e responsabil cu pornirea nu trebuie sa o ridici, se afla in stanga sub volan(dai aparatoarea aia de plastic de deasupra pedelelor) si o sa l gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. Mi-sa oprit iara masina si nu a mai pornit deloc. Mi-am adus aminte ce mi-a zis romytaxy  si nu am avut releu nou si le-am schimbat intre ele cele 2 rele mari si mi-a pornit. A doua zii am fost si am cumparat 2 rele noi de la VW si merge bine.Multumesc frumos  pentru svaturi.

Va doresc drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, la mine s-a rezolvat! Se pare ca prindeam aer pe undeva intre filtru de motorina si pompa de motorina din rezervor...Motorul mai functiona cateva minute cu motorina din filtru si ce era dupa filtru...La mine era cam busit intercoolerul de motorina de sub masina(nu este protejat de nimic)

 

O solutie fooarte simpla de testare este sa scoteti furtunasele ce vin de la motor in filtru si sa le bagati intr-o sticla de motorina(PET cu motorina in ea)...astfel vedeti daca aveti probleme inainte sau dupa filtru de motorina!!!

 

Cheers si un an nou fericit...al meu sigur este!

Modificat de holy_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

porneste greutz, imi oscileaza relantiul, si cateodata imi moare motorul in mers dar porneste imediat la cheie...masina imi face cam asa la relanti.

 

.https://www.youtube.com/watch?v=HrjNaXfmptc

 

ce poate fi? injectoarele au valori bune pe vag, am schimbat de curand volant si ambreiajul pt ca era volant muci... e posibil sa se fi dus senzorul de turatie??

Modificat de Laurentiu_LWR
Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza: - scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te-a lasat pompa tandem. Am avut zilele trecute un Caddy 2007 cu manifestare similara. S-a inlocuit pompa tandem, s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna dragi colegi. A inceput sa faca figuri masina acum cand trebuie sa plec cu ea la drum lung, mai exact se opreste in mers. Se aprinde martorul la ESP si martorul de la bujii clipeste. Cine s-a mai confruntat cu aceasta problema ? E ciudat tare...in service nu stiu ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
salutare la toti,am si eu o problema cu golf ul meu 4 19tdi 90cai alh,se opereste in mers si imi clipoceste in bord martorul de la bujia incandescenta,am citit si:::        deranjament la motor????? ce naiba inseamna help me pls merg 100 150 de metri si se opreste ,treaba e ca sunt cu sotia si copilul la gura diham si sper sa ajung acasa cu bine!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!