Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Eu am urmatoarea problema la un G6 1.6 TDI CAYC Bluemotion. Se pare ca exista 2 turatii de relantiu(una pentru situatiile in care masina este inca in miscare si o alta turatie mai joasa cand sta pe loc). In momentul cand opresc semafor si turatia scade de la primul regim de relantiu la cel de-al doilea (diferenta de approx 100 rpm) motorul se balbaie si se simt trepidatii, dupa care isi revine. Daca accelerez pe loc turatia revine jos fara sa mai existe balbaiala aceasta. In plus se pare ca se manifesta doar cu motorul cald si din ce am observat si cand e mai cald afara.

Masina are 170k km si as vrea sa va cer parerea inainte sa incep sa umblu cu ea pe la doctor. M-am gandit si la volant, dar se pare ca face asa si cand opresc cu ambreiajul apasat. La diagnoza nu apare nicio eroare si valorile de la injectoare par ok la relantiu(nu am reusit sa recreez problema atunci).

Astept sugestii/idei. Va multumesc

Modificat de mihaiweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti arunca un ochi sa vezo daca este necesara curatarea clapetei :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,


 


Am un Vw Jetta 2.0 tdi 140 CP in 6 trepte. In treapta 4 si 5 in mers(in sarcina) intre 1500 si 2200 rpm trepideaza rau motorul. La demaraj, plecare de pe loc, nu are nici o problema. Ma puteti ajuta cu un raspuns, unde este problema?


 


Mersi


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum reusesti sa mergi in 4-5 cu 1500rtm este subturat motorul si poate reusesti sa strici si cutia+ambreiaj Incearca urmatorul test -cauta un drum drept unde poti merge constant cu 130km/h ,daca scade viteza iar turatia ramine constanta atunci ai probleme la disc si trebuie inlocuit Dar cu a 6-a ai incercat?! trepideaza!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,am cumparat si eu un pasat b5 cod motor ajm tdi PD,am umblat cu ea cam o luna fara sa schimb consumabilele si a functionat perfect,am mers cu ea la un service rapid sa schimb toate filtrele si uleiul,ulei castrol 5w40 505.01,filtre bosch,am iesit din service si la cateva ore am observat ca la relanti are mici intreruperi care nu se vad pe turometru,mai nou face si in mers dupa ce schimb viteza din mare in mai mic,si ca ultima simptoma astazi in mers i sa taiat elanul,am ajuns cu greu la 120,am oprit si am pornit din nou si a facut la fel,mai tarziu sia revenit,am tot vb cu unul si cu altul si chiar nu stiu la cine sa o duc sau ce sa ii fac,injectoarele ce valori trebuie sa aibe?va rog daca stie cineva ceva as fi foarte recunoscator,multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ne postezi o scanare a masinii, sa vedem ce erori ai pe acolo.

 

legat de taiat.... elanul..... a intrat in Limp mode - in functie de eroare stocata, iti pot zice de la ce este si ce sa verifici.

 

valorile injectoarelor, cu motorul cald, trebuie sa fie cat mai apropriate de 0....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marti o duc la cineva sa puna tester pe easi sa imi zica ce si cum,sa vedem daca rezolva problema intr-un fel sau altul,o sa revin cu cauza problemei daca ii da de cap,multumesc pentru raspuns..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am revenit cu rezolvarea problemelor,valoarea injectoarelor este foarte buna (posibil sa fi fost schimbate de curand,a zis mecanicul)totul ok si la locul lor,2 erori la scanare,1 la vibroken deoarece facea figuri la pornire de regula cand era cald sau ramanea cu fata in sus,si una de la limp mode cred,a lucrat 2 zile la ea,pe la un furtun prindea aer asta in prima faza dar problema cu intreruptu la relanti nu era rezolvata,dupa aceea instalatia electrica de la injectoare avea contacte imperfecte,si a treia treaba cu limp mode a zis mecanicul ca o face de la turbo deoarece ii incarcat cu calamina si trebuie dat jos si dus la sablat,acummerge super nu mai intrerupe nici la relanti nici in mers,porneste in orice situatie,mai ramane sa fac operatiunea cu turbo-ul care costa 300 lei.Sper ca postul meu o sa ajute si pe alti posesori de passat AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la sablat insa nu stiu daca ideea e buna fiind proces abraziv, de-obicei se curata chimic cu solutie speciala ce curatat depuneri de carbon de pe carburatoare sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu urmatoarea problema care imi cam da batai de cap si anume, cand pornesc masina dimineata( porneste fff bine) se stabilizeaza relantiul dupa care are o usoara balbaiala, trepiteaza si fluctueaza ff putin acul de turatie, mi- a spus cineva ca s-ar putea sa fie de la EGR, nu l-am curatat pana acuma, daca o turez revine la normal dupa care pret de cateva sec iar se balbaie, filtrele toate sunt schimbate, uleiul la fel, la diagnoza nu are nici o eroare, in mers nu am probleme, insa cand este rece motorul si ma opresc la semafor iarasi se balbaie putin pana o turez dupa care revine la normal, ma puteti ajuta cu freo idee? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Boobby,

 

ideea cu curatarea EGR ului nu e rea deloc, dar tine cont ca nu primordial ca tubul EGR ului la interior sa fie oglinda,  forte important este culisarea axei VAlvei EGR  deci concentrazate asupra degriparii cat mai bine a axei respectiv  a clapetei shut off, si daca pe tub ramane ceva mizerie nu e bai.

 

Clar mai sunt si alte multe alte chestii care pot influenta relatiul  dar incepe cu acest lucru deoarece nu costa mai nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos si dus la sablat

 sablarea gometriei  nu este un lucru recomandat deoarece suprafata ce ramane dupa sablare are o rugozitate foarte mare adica suprafata este foarte aspra si de aceea reincarcarea geometriei cu funingine este accelerata, cu alte cuvinte cu cat materialul din care este facuta geometrua este mai lucios cu atat  depunerile sunt mai limitate.

 

De aceea Cipos prefera sa schimbe geometria complet, altfel pierzi o groaza de timp cu curatarea si  rezultatele la sfarsit nu sunt optimale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt informatie Rune, o sa ma apuc sa curat EGR dupa care o sa revin cu informati,o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, eu am un golf 5 90cp diesel 2005 si dintr-o data imi trepideaza motorul cand stau pe loc , cand este cald si cand plec de la semafor.Mai am o problema (care a aparut exact cand a inceput sa imi trepideze) si anume : cand accelerez brusc (in orice treapta),dupa 2000 de turatii motorul trage destul de greu si se aude un zgomot puternic ,un huruit.Dupa ce atinge viteza dorita , huruitul se aude mai putin.Din ce am citit in acest topic ar fi vorba de un injector.Daca ma poate ajuta cineva , ii sunt recunosctor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Poti lua in calcul si volant.

Duminica frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. De ceva vreme am si eu  probleme la prima pornire si anume masina, un golf 5 tdi BKC, porneste la sfert , dar cateva momente (2-3 secunde)dupa pornire, se balbaie relantiul, pur si simplu topaie masina pentru cateva secunde si scoate fum de culoare alb albastrui(doar la prima pornire scoate fumul). Asta o face mai mult la rece. Cand  motorul e incalzit "topaiala" e mai putin resimtita, dar tot exista. Pe tester arata totul ok, doar ca la 2 injectoare, respectiv cilindrul 1 si 4 au valori ce oscileaza in jurul valorii 1.15, unul fiind cu minus, unul cu plus. Anul trecut am schimbat la ea EGR si  distributie, anul acesta, prin februarie am schimbat volant si ambreiaj, baterie, pompa motorina din rezervor, filtru aer, filtru motorina. Va rog daca aveti ceva idei...v-as fii recunoscator. Mersii mult.

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .. aceeasi problema o am si eu .. turometrul are oscilatii mici ( 840-860rtm VAG ) nu face mai mult sau mai putin iar motorul se simte ca are mici trepidatii .. acele oscilatii sunt si daca o accelerez pe loc dispar doar daca o pun in miscare .. m-am uitat la injectoare si aveam unul cu -0.xx iar celalate erau 0.xx deci cred ca acceptabile valorile !  Ca si erori am doar ceva la modulul de bujii " Glow plug module 1" dar nu cred ca ar afecta asta ... nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peny/Dany.

Verificati si reglati avansul,apoi un log in grupurile 004/013/015 si mai vedem.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am facut un log pe canalele 4,5,13(pe canalul 15, consumul la relanti fara AC este de 0.4 l/h). Am atasat un log. Problema mea era si inca  este cu balbaiala motorului pentru  1-2 secunde odata cu pornirea la rece (motorul parca ar merge in trei pistoane pentu 1-2 secunde.Ceea ce este ciudat este ca nu face tot timpul, cateodata porneste la sfert, cateodata se balbaie-vorbesc doar de prima pornire la rece. La cald nu sunt probleme). Chiar daca am reglat avansul, problema persista. Fisierul nu l.am putut incarca, dar il puteti descarca de la adresa:

http://www.girlshare.ro/33639401.4

Va rog daca va puteti uita, daca sunt sau nu valori normale.Va multumesc.

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

Am deschis topicul deoarece nu am gasit unul care sa trateze aceeasi problema; daca am gresit, rog un moderator sa il mute la locul lui. Multumesc.

1,9 TDI AXR 101 HP 2006

Problema mea:

Martea asta am fost la ITP cu masina, intrata in hala, mers la ralanti totul ok, a inceput sa se balbaie, a murit. Am dat de cateva ori la automat, nimic. Dupa vreo jumatate de ora, cu platforma chemata, mai dau o data la automat porneste, merge perfect.

Ieri plec de la birou, in mers, se sugruma putin, o las, pare sa isi revina, cand sa accelerez moare iar si o trag pe dreapta... Dau la automat, din nou invarte perfect, curent, electromotor tot ok ... nu porneste.
Am desfacut filtrul de motorina, am desfiletat surubul de la fundul filtrului sa vad daca nu e vreun dop de apa sau ceva, venea motorina curata.
Sa fi trecut 30 de minute, dau iar la automat porneste. Intrucat aveam pe bord becul de motorina aprins, m-am gandit ca o fi tras aer fals sau ceva. Am mers in benzinarie, am pus vreo 3 sfert de rezervor. Ulterior am fost la un test cu ea aseara, nici o eroare.

Acum vreo ora in apropiere de casa, s-a oprit din nou si am si lasat-o acolo.

Mentionez ca pana acum nu am avut niciodata absolut nici o problema cu masina.

Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau si mai bine exemple concrete v-as fi recunoscator, in ideea sa nu ma apuc sa schimb toata linia de alimentare (banuiesc ca nu-i vine suficienta motorina). Stiu ca nu are nimeni un glob de cristal sa imi spuna din fata monitorului ce problema e, dar trecand prin experiente asemanatoare poate ma ajutati sa iau deciziile mai ok.

Multumesc frumos.

Modificat de Mihai GTi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca o privire la sorbul din rezervor. Pompa aceea electrica are o sita si s-ar putea sa fie infundata. Defapt s-ar putea sa ramai uimit de ce o sa gasesti in rezervor, daca nu a fost curatat niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi filtrul sorbului din rezervor murdar  !?! iti ia 5 minute sa-l verifici 

 

LE :lol: aceeasi idee in acelasi timp

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca asa am patit la ALH. Doar ca acolo sorbul nu are si pompa electrica. In plus dupa curatarea sitei, stiu ca in acele doua conducte, tur - retur din sorb se afla cate o supapa. Ceva de genul pe tur merge doar sa traga motorina, adica nu poate curge inapoi iar pe retur nu poate fi trasa din rezervor, decat impinsa in rezervor. Acelea se curata mai greu. Nu stiu cum e in cazul sorbului de la Pd

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa din rezervor sau senzorul de pozitie arbore cotit. exista cazuri cand nu lasa erori

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat-o peste noapte acolo, de dimineata m-am dus dupa ea, a invartit de vreo 3-4 ori si a pornit. Acum porneste/merge normal.
Am sa ma duc sa vad un specialist in pompe sa vad daca functioneaza in parametri pompa si sa vad sorbul din rezervor...
Va tin la curent.

Daca intre timp daca mai aveti exemple, nu ezitati sa le expuneti.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!