Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Presupun ca din moment ce ai gasit motorina curata in filtru se alimenteaza ok, suspectez problema electrica,senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la aspectul asta, dar motorina poate sa vina ea curata daca pompa nu o baga la presiunea la care trebuie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai spus ca dupa un timp o lasi sa se raceasca si apoi functioneaza ok totul. Deci baga presiune cand vrea ea.

P.S. asta-mi aduce aminte de o masina tot diesel care nu pornea la cald,era de vina un senzor temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar ca acesta nu poate sa fie de vina, pentru oprirea in mers.

 

vezi daca face asa si cand ai rezervorul peste 1/2 plin.

 

altfel - vezi daca zice ceva la scanare ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: ieri nu s-a mai auzit pompa deloc la punerea contactului; in spate sub bancheta in partea dreapta, se gaseste pompa scufundata in rezervor; pe pompa 2 furtunase, unul albastru si unul negru; desfaceti furtunul negru, puneti contactul, trebuie sa vina motorina; daca nu vine dati la automat, trebuie sa vina motorina; daca in nici una din aceste 2 situatii nu va improasca cu motorina, pompa a murit. Asta era si cazul meu.

Sunat un om care se ocupa doar de asa ceva (pompe, injectoare etc...), pe numele lui Cristi (pe privat va pot da si numar de telefon), a venit cu service-ul mobil la fata locului, schimbat pompa cu una noua, 100 de euro si garantie un an de zile, masina merge ca noua.

Rezultat: in week-end plec in concediu :)

Si nu in ultimul rand multumesc tuturor celor interesanti de situatia descrisa de mine.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cand am cumparat masina am observat niste trepidatii/leganat al masinii, in urmatoarele conditii, indiferent daca abreiajul e apasat sau nu:
- cu motorul la relanti, se simte cate una la 1-3 secunde.
- cu motorul turat la 1300 rpm constant, mai dese si mai tare.

- in decelerare de la 1300 la 1100, daca se ia piciorul de pe acceleratie foarte lent.

- cu motorul turat pe la 4800rpm, ceva mai violente.

Initial crezusem ca e din cauza volantei dar de 2 zile am montat una noua si face lafel.
Am sprijinit telefonul in cotiera si am facut o filmare. Se observa ceva mai tare cand este vizionat fara full screen.
https://www.youtube.com/watch?v=T1vRawae3sE&feature=youtu.be
 

Nu ma deranjeaza neaparat pentru ca nu se simt mai deloc in utilizare normala, dar as vrea sa previn, daca se poate, sa nu se inrautateasca. Care ar putea fi cauzele?
 

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un scan cu motorul cald, sa vedem valorile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu distributia reglata azi, injectoarele si cantitatea injectata fluctueaza intre urmatoarele valori:
 

  0.09 mg/str -> 0.09 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1 
  -0.64 mg/str -> -0.42 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.14 mg/str -> 0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.38 mg/str -> 0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4 

3.8 mg/str -> 5.2 mg/str  Injection Quantity

0.40 l/h  Fuel Consumption 

Stiti cumva daca cantitatea injectata la relanti e prea mica pentru 2.0 tdi?

O parte din cauza trepidatiilor am gasit-o, si anume, motorul nu se mai leagana asa tare daca suportul de sub motor este contrat cu un deget.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare un pic mica....

 

injectoarele sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am avut probleme cu trepidatiiele la ralanti, dar dupa ce am studiat problema si am facut ceva experimente am ajuns la concluzia ca EGR-ul era de vin si din cauza lui am cuparat N18 degeaba infine acum merg cu vacuumul de la EGR scos e mai rau iarna ca se incalzeste mai rau dar asta e acum mai am ceva trepidatii dar foarte mici si ma gandesc sa incerc sa schimb senzorul MAPcu unul care  merge adica sa fac un test. Voi ce parere aveti ? Am facut acum un log si aceste sunt valorile pe injectoare dar turatiile fluctueaza intre 819 si 840 turatii/min iar senzorul de unghi arata 1.1KW la 840 de ture si tot la aceleasi rotatii consumul este de 0.60 l/h nuj ce se intampla dar sper sa se schimbe asta dupa ce schimb distributia deoarece nu prea am idee ce sa ii fac pentru ca eroare stocata nu am. Multumesc anticipat.

 
  819 /min   TuraţieMotor (G28)
  -0.26 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 1
  -0.80 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 2
  0.52 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 3
  0.52 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 4
  4.7 mg/cursă   CantInjecţie 
  0.40 l/h   Carburant- consum
Modificat de lukik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP-ul ce ai cu el ?.... nu are treaba cu problema ta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata cu trpidatiile le-am rezolvat doar cu un reglaj al turatie cu VAG-com dar acum ma confrunt cu alta problema si anume ca imi sta in relanti la 0.60 l/h si senzorul de unghi sta la -1.1 asta chiar nu stiu cum sa o rezolv acestea sunt valorile dupa ce am reglat turatiile:

 
                Adresa 01: Motor  (038 906 019 GQ)
 
19:07:32
  -1.1*KW   Sincron- unghi
  -0.54 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 1
  -0.31 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 2
  0.21 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 3
  0.59 mg/cursă   Deviaţie Cilindrul 4
  798 /min   TuraţieMotor (G28)
  5.2 mg/cursă   CantInjecţie 
  0.60 l/h   Carburant- consum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.40 l/h  Fuel Consumption 

O parte din cauza trepidatiilor am gasit-o, si anume, motorul nu se mai leagana asa tare daca suportul de sub motor este contrat cu un deget.

 

Am schimbat suportul din spate-jos al motorului, cel din jug, alcatuit din 2 "bucse" cat podul palmei, iar trepidatiile au disparut 90%.

I-am crescut si debitul de motorina pana la 0.80l/h dar nu pare sa fi afectat mare lucru. Cu o schimbare a relantiului de la 820rpm la 840rpm cred ca rezolv trepidatiile de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu trepidatiile la ralanti la golf V  ....cod motor BRU 1.9 TDI 90CP masina are 199670km si este resoftata.

 

mentionez ca aceste trepidatii apar din cand in cand si tin cateva sec...in mers masina, nu tremura ,trage foarte bine,consumul de carburant nu am vazut sa creasca nici la ralanti ( 0.6l/h fara clima si 0.9l/h cu clima pornita) si nici in mers ...consum extraurban...cca 5.6 l/100km cu clima pornita si bagaje

Acum cca 15.000 km am planat chiulasa deoarece pierdea usor apa ,sau reglat injectoarele si sau schimbat oring-urile la injectoare .

Acum cca 2 sapt am bagat si un aditiv pt curatat injectoare de la MOL pt diesel de la DURALUBE...dar fara nici un efect.

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 FS    HW: 028 101 195 5
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  6124  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0E2057990
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00046 412 147456
 
1 Fault Found:
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected 
            P0304 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: Div.by.Zero!
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 254
                    Temperature: 47.7°C
                    (no units): 0.0
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
 
adaug si un log la injectoare:
 
Address 01: Engine  (03G 906 016 FS)
 
13:41:20 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
 
  -0.99 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -3.01 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -1.08 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  2.99 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 
 
Merci anticipat pt ajutor...sfaturi..etc
Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intareste mufa la injectorul de pe cilindrul 4. Daca tot nu da rezultate, trebuie inlocuit cablajul de la injectoare, din chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut capacul culbutori,am curatat si strans mufa la injectorul de pe cilindru 4...si am curatat mufa (rotunda) de la cablaj...dar degeaba,uneori tot tremura motorul.Daca tot am desfacut peacolo am curatat si supapa EGR.

Am vb cu un mecanic si mi-a zis ca e dus injectorul de pe cilindru 4, fara sa faca nici un test.

Injector SH cica 150 euro din dezmembrari sau o sa vad cat ma costa unul nou.

merita sa pun SH,...sau mai bine unul nou,

Se schimba toate 4 injectoarele deobicei? sau doar cel defect?

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu rezolvarea de la problema mea ...#278

 

Fiind tot amanat de mecanic azi am avut timp sa ma ocup de masina.

Am desfacut injectoarele 3 si 4 pt a le schimba intre ele ca sa fiu sigur ca problema este la injectorul 4 ( pana acum eroarea era la cilindrul 4 , deci , daca schimbam injectoarele 3 si 4 intre ele, normal trebuia sa apara eroarea la cilindrul 3 , injectorul 3) 

Am luat 2 seturi de oring-uri pe bosch   2 x 60 RON...ca vb aia daca tot desfac sa le si schimb.

injectorul 4 avea oring-ul de din varful injectorului ciupit si gaurile pe unde pulverizeaza motorina erau cu multa calamina... nici nu se vedeau gaurile si siguranta care tine saiba de cupru  din varful injectorului lipsea.

Am curatat varful injectorului am schimbat oring-urile la amandoua injectoarele si am pus injectorul 4 in  cilindrul 3 si invers.

 

MASINA SI-A REVENIT !!!  nu mai trepideaza la relanti nici cand este motorul rece si nici cand e cald.Parca si treage putin mai bine !

 

In tot raul e si un bine ca ma tot amanat mecanicul...ca pana la urma de nervi am rezolvat problema eu si am scapat de inlocuirea injectorului asa cum zicea mecanicul 100 % injectorul trebuie schimbat ... ( 150 eu + oring-uri + manopera ...cca 200 eu total) 

 

Noile valori la injectoare :

 

Address 01: Engine  (03G 906 016 FS)
 
13:41:20 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
 
  -0.59 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
   0.27 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
   0.48 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.32 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 
 In poza nr 1 oring-urile vechi si lipsa siguranta de la inj 4
 In poza nr 2 injectorul nr 4...cam asa arata
 In poza nr 3 setul de oring-uri continut ( nu am schimabat decat cele 2 oring-uri negre mari, cel portocaliu si saiba de cupru cu siguranta  )
 In poza nr 4 injectorul nr 4 din alta pozitie
 
Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.cum ai curata varful injectorului?

2.trebuiau inlocuite suruburile de la injetoare si stranse la cuplu specificat de producator

3.cand se umbla la rampa ,se inlocuiesc bolturile de la injectoare si suruburile .Intre ele se pune vaselina long life

4.obligatoriu se reface reglajul injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Cu ceva spay de curat motorul (altceva nu aveam la indemana) si cu ceva lemn de esenta moale.

 

2) parerile sunt impartite.....de cate ori mi-sa umblat la masina (injectoare) in mai multe service-uri , niciodata nu sau inlocuit suruburile si nici nu sau strans cu cheie      

    dinamometrica la un anumit cuplu. Sunt putine service-uri care fac treaba asta.

 

3) idem punctul 2

 

4) am vb cu mai multi mecanici  si mi-au spus ca nu e obligatoriu....daca se schimba injectoarele intre ele.

 

Posibil  sa fie cum zici tu...nu te contrazic....poate am avut si noroc :)

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, 2-3-4 - asa zice manualul de repatie..... :icon_thumleft: . acum, eu te sfatuiesc sa le schimbi oringurile la toate - respectiv si la cele la care nu le-ai schimbat, ocazie cu care sa schimbi si suruburile si reglezi toate injectoarele.

 

atunci sa vezi cum se schimba mersul motorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punctul 2 parerile sunt impartite deoarece un mecanic consacrat iti strande la mana un surub si daca controlezi apoi cu cheia dinamometrica vei constata ca a strans corect...dar intrebarea este cati mecanici de acest tip gasesti pe la noi??

 

Pe alta parte putini dintre acesti mecanici au acces la fisele technologice VW pentru a stii ce trebuie inlocuit sau nu....

 

Cu alte cuvinte pe aici pe forum gasesti anumite recomandari chiar mai exacte decat se practica in garaje...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC Tot ce se strange in chiulasa (aluminiu) e obligatoriu respectarea cuplurilor de strangere.E mai iefina o cheie dinamometrica decat demontat/rectificat/montat chiulasa.

Dupa cateva interventii de genu asta.....urmatorul propietar o sa spuna ca tare proaste mai sunt VW-urile.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Vin si eu cu o problema care imi scoate parul alb...

Se da un passat b5.5 1.9 TDI AVF. Dimineata, la prima pornire, motorul incepe sa intrerupa, isi revine 3-4secunde, iar intrerupe (fara un ritm anume) si scoate fffff mult fum. Daca ii scot EGR, tot intrerupe (dar mai putin) si nu mai scoate deloc fum. 

Cand ii dau selftest la EGR din VCDS motorul incepe sa crantane si sa intrerupa (la propriu, scoate sunete oribile) pana cand ori moare ori se stabilizeaza, totul cu foarte foarte mult fum...

Am schimbat 3 EGR-uri (ale unor prieteni, masini cunoscute). la fel face.

Am schimbat toate traseele vacuum, dupa celebra schema de pe forum. degeaba. La fel face...
Am schimbat ulei+filtre ( am zis ca poate o fi ceva pueril ). Nu a fost sa fie, nimic nu s-a schimbat.

Cum se incalzeste putin, merge impecabil. Trage perfect, in toate treptele, fara limp, etc. Nici o eroare stocata pe ENGINE.

Poate face din cauza O-RING-urilor de la injectoare? Cu toate ca porneste la sfert, compensatiile sunt fffffff ok.

sau , altfel spus. dati-mi o idee, cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!