Jump to content

Martor in bord


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Si mie mi s-a aprins din nou mortorul de la evacuare...a tinut putin minunea si acum nu se mai stinge. O sa fac un test si o sa revin cu detalii despre problema. Apropo am un zrancanit la toba intermediara mai ales cand e rece motorul si ma gandesc ce pe acolo s-a intamplat ceva :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Borisake

    17

  • ionel.d.2007

    13

  • kikimiki

    6

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am aceeasi problema cu un Polo 1.4 16V din 2000. La mine se aprind si se sting din cand in cand martorii corespunzatori sondei Lambda si EPC-ului.Am fost de curand la un service iar inginerul de acolo , un tip care parea ca stie ce spune, mi-a sugerat schimbarea urgenta a carburantului.Metionez ca foloseam benzina Top Premium 95 pentru ca asa este recomandat in cartea masinii.Mi-a spus sa pun fara grija benzina de '98 si eventual un aditiv de la Liqui Molly in caz ca problema nu se remediaza. Firesc am intrebat daca nu voi praji injectoarele in acest fel dar am fost asigurat ca benzina de '95 de prin statiile peco de la noi nu are "proprietatile" pe care ar trebui sa le aiba.Tocmai din acest motiv sonda Lambda detecteaza valori nespecifice in urma arderii benzinei conducand la aparitia martorului din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanare, mi-a dat eroare la valva EGR (intermitent scrie) adica nu e dusa de tot. Ciudat e ca incepe sa nu mai merga bine cand motorul e cald nu cand e rece. Am curatat-o si degeaba, trebuie inlocuita sau exista posibilitatea sa faca figuri din cauza frigului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema este ca martorul pentru baterie nu se mai aprinde deloc, nici cand pun contactul.Este posibil sa fie becul ars?....daca da, stie cineva cum se poate inlocui? :RO flag: Multam'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ars il poti inlocui la zextar(dani sau soran), se desface bordul. eu mi`am schimbat ledurile la ei :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In ultimele zile, decand cu frigul asta, cand pornesc motorul dimineata mi se aprinde un bec rosu cu un simbol de temperatura si apa (cred) si beep-aie de 3 ori, apoi palpaie incontinuu. Daca opresc motorul si pornesc din nou, nu se mai aprinde :D

Antigelul e ok, verificat pana la -40. service-ul e facut acum o luna.

1.4TDI 70CP 48.000 KM

Care poate fi problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" rechinashu "

Este OK nivelul pentru tine. Pentru vas NU.

Asa cum s-a mai discutat pune un pic de antigel in vas si vei vedea ca nu se mai aprinde.

Este foarte normal ca dupa ce motorul se invarte doua, trei minute sa incalzeasca un pic apa sau creste un pic presiunea.

Se ridica nivelul pana atinge senzorul.

La prima ora a diminetii cand este frig pune un pic de antigel. Nu vei regreta.

Mihai

Modificat de mihai60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Hey guys,mie mi-a dat o eroare ceva de genul ,,Cylinder 2 missfire detected" si la cine am fost mi-a spus sa schimb bobina de la cilindrul 2. Ramane aprins ,,robinetul galben" si uneori mai dispare...apoi se aprinde la loc..

Am schimbat-o si iar a aparut :( De la ce sa fie?

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian_S daca ai vag-com uitate in measuring blocks canal 014 015 016, acolo ai nr de rateuri pe fiecare cilindru si nr total. Daca pe cilindru 2 urca contoru ala atunci schimba bobinele intre ele sa fii sigur ca nu-i de la ele, eventual si bujiile. Daca totusi pe cilindru 2 in continuare ai rateuri atunci ai probleme din motor. Daca e in 3 cilindri 90% ai probleme mecanice pe cilindru respectiv. Trebuie sa gasesti un mecanic competent :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a aprins din nou mortorul de la evacuare...a tinut putin minunea si acum nu se mai stinge. O sa fac un test si o sa revin cu detalii despre problema. Apropo am un zrancanit la toba intermediara mai ales cand e rece motorul si ma gandesc ce pe acolo s-a intamplat ceva :(.

Am avut si eu exact aceeasi problema. In plus, mai imi si "tremura" masina ingrozitor la relanti.

Am rezolvat-o foarte usor : i-am facut cateva porniri rapide. Adica am pornit-o nemaiasteptand cele 4-5 secunde pana cand se sting martorii din bord :icon_cool:

De 4 ani nu am mai avut aceasta problema.

Am folosit pana acum doar carburant OMV 95, si rar, cand mai aveam cativa litri de benzina in rezervor, am pus OMV 100 , ptr a o mai "vitaminiza" putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am aceeasi problema.

Se ia pe rand.

Primul lucru schimbi bujiile. sunt ieftine

pe urma schimbi bobinele intre ele si vezi daca se muta eroarea. daca se muta e simplu .. bobina noua.

daca nu se masoara compresia.daca e ok .. pbrobleme injector (curatat sau inlocuit si nu cu fluid).daca nu e ok .. mai mult ca sigur supape.

In mare e de la bobine daca e ceva mai grav ajungi la injector .. de obicei curatat.

Eu azi sper sa ajung in service sa dau injectoarele jos (ca eh ... la mine sunt sub galerie si dracu le poate da jos in fata blocului :icon_thumright:)

Noroace

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In ultimele zile, decand cu frigul asta, cand pornesc motorul dimineata mi se aprinde un bec rosu cu un simbol de temperatura si apa (cred) si beep-aie de 3 ori, apoi palpaie incontinuu. Daca opresc motorul si pornesc din nou, nu se mai aprinde :icon_thumright:

Antigelul e ok, verificat pana la -40. service-ul e facut acum o luna.

1.4TDI 70CP 48.000 KM

Care poate fi problema?

Multumesc

Vasul de racire la mijloc are circumferinta cea mai mare si distanta dintre min si maxim pare foarte mica dar daca o sa te apuci sa completezi cu G12 o sa vezi cat o sa iti intre in vas pana la maxim.

Daca nu rezolvi problema asa desi in marea majoritate a cazurilor intalnite de mine de la nivelul in vas a fost problema trebuie sa schimbi vasul deoarece la noi nu este ca la golf sa putem sa curatam cei doi electrozi care citesc nivelul din vas, pentru ca cel putin la mine nu este acces la cei doi electrozi.

Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal am o amica cu un Polo 1.2 benzina si ghici, i s-a aprins martorul de motor, cel galben, balbaia motorul basca mi s-a oprit nu statea la relanti si nu tragea neam...am facut o scanare plina de erori ceva bobine parca zicea (ma oftic ca nu am apucat sa le salvez) si in final am demontat clapeta de acceleratie ca s-o curat. Era neagra de mizerie si surpriza acum masina parca merge mai prost decat inainte + ca are un zdranganit in motor, dar parca totusi vine de la ambreiaj ca nici cu asta nu sta prea bine, in fine intr-un final am facut o scanare si mi-a dat asta:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03E 906 033

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS4340

Coding: 00071

Shop #: WSC 00788

WVWZZZ9NZ2Y016399 VWZ7Z0A4366723

2 Faults Found:

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

Readiness: 1010 0101

...asta acum. De la ce sunt erorile? Unde sa ma mai uit? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 17953:post-10189-1269718033_thumb.png;Testing_J338.pdf;si[atta

chment=186974:Adapting_J338.pdf];

Pentru eroarea 16490 am gasit pe Ross-Tech explicatia asta:post-10189-1269718885_thumb.png

Eu am la motor soft versiunea 7000. Daca nu reusesti altfel incearca si un update de soft la motor. Daca motorul balbaia vezi sa nu mearga in 2 pistoane din cauza unei bobine duse. Vezi daca ai problema de bobine cu un Vag_com grupurile 14 si 15 :))

Adapting_J338.pdf

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat mufele de la bobinele de inductie, bobinele, EGR, clapeta de acceleratie si senzorul G71. Am sterse toate erorile si persista G71; ceea ce ma face sa cred ca este defect.

Osa caut sa-l inlocuiesc si vad ce si cum, deci singura eroare pe care o mai are este senzorul de presiune din galeria de admisie G71.Am gasit si eu treaba in Ross-Tech.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele erori care se refera numai la G71, pe care le-am gasit eu sunt:post-10189-1269798747_thumb.png. Daca persista eroarea 16490 e posibil sa nu fie de la G71. E bine sa verifici inainte de a schimba un senzor bun. Din ce stiu eu la POLO 9N senzorul de presiune a aerului din galeria de admisie este combinat cu senzorul de temperatura a aerului din galeria de admisie. Senzorul de presiune barometrica stiu ca este in cutia ECU (sper sa nu gresesc) :D

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paffffff, ma bagi in ceata. Speram sa fie de acolo si pace. Mi-a mai zis ceneva ca in Auto-Data ii da la senzor ca defect ca are apa, (intradevar cand l-am desfacut era umed, probabil de la solitia degripanta cand am dat la clapeta de acceleratia) si mai zicea sa ii verific deschiderea bujiilor (plotii) ca ar putea genera problema si de acolo.

Are momente cand merge binisor, dar la un moment dat nu mai are forta, abia se tureaza.

Poti sa imi pui o poza cu locul unde vine montat senzorul de temperatura a aerului din galeria de admisie, ca sa-l verific si pe el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau este senzorul de pe capacul tachetilor de langa bobine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am retinut tipul motorului asa ca iti pun pozele cu senzorul G71/G42 pentru toate motoarele de 1,2:post-10189-1269867977_thumb.pngAWY;

post-10189-1269868004_thumb.pngBMD;post-10189-1269868022_thumb.pngAZQ/BME;

Senzorul de pozitie al axului cu came este G40/G163 si da alte erori:post-10189-1269868139_thumb.png;post-10189-1269868166_thumb.png;

Mie imi da cateodata eroarea asta: 16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low/ P0342 - 35-10 - - - Intermittent. Am verificat tensiuni,circuite si sunt OK. Daca imi mai apare nu am decat sa schimb senzorul. La eroarea asta nu am simtit diferente in functionarea motorului. :(

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Da, senzorul, galeria este din poza cu tipurile de motor AZQ/BME, il gasisem si l-am curatat, dar de pomana tot la fel. La ora 18.30 merg la un amic sa il inlocuiesc cu al lui si sa vad ce si cum. La Alex/Volksman un senzor G71 este undeva la 260 ron si decat sa nu fie de la el mai bine demontez masina unuia. :) Multumesc inca o data.

Insa tot nu am gasit senzorul de temperatura din galeria de admisie la care facusei tu referire cu 4 posturi in urma, postul 42.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Depun armele, ma declar invins. Nu a functionat nici cu senzorul donator. Asa ca trebuie sa manance si gura la mecanic ceva. :(

Aici este primul set de erori:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

Aici al 2-lea set:

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-00 - -

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 -

Si un alt set:

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

17759 - Cam Position Sensor (G40): Implausible Signal at Starting

P1351 - 35-10 - - - Intermittent

Asta dupa ce am fortat-o in mers. Pana s-o fortez singura eroare era G71, asa ca pas este prea adanca problema.

Multumesc inca o data Ionel pt sprijinul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune din galeria de admisie(G71) si senzorul de temperatura din galeria de admisie(G42) sunt montati fizic in acelasi senzor. Daca l-ai desfacut ai observat o piesa mica ca un condensator fix(plat,rotund cu 2 terminale) ala este senzorul de temperatura.G71 nu se observa. Eu cred ca eroarea 16490 se refera la senzorul de presiune barometrica F96(care nu sunt sigur unde este situat.Din ce am citit pe forum s-ar gasi in interiorul ECU).

Eroarea asta 16891:post-10189-1269895138_thumb.png;17759-nu o gasesc; Din ce vad si clapeta de acceleratie e data peste cap.In final masina mai merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: Mai merge la remat, merge dar fffoarte prost.

Da am vazut cum arata senzorul si l-am inlocuit cu unul de la un amic ce ii functioneaza masina si tot de pomana. Masina asta nu are senzorul barometric cu furtun in ECU, l-am studiat, adica desfacut ECU de la locul lui si nu intra niciun furtunas in el. Deci nu este acolo. Maine o duc la service. Mai nou vad ca si Michael_9N are cam aceleasi probleme.

Se comporta foarte ciudat, are un miros abundent de benzina si in ture pe la 2500-3000 rot/min se aud in interior, eu zic ca in evacuare explozii, rateuri de banzina nearsa ce explodeaza in contact cu catalizatorul foarte incins, asa cred. Zgomotul il poti compara ca atunci cand iti cade ceva piulite dar mai multe in galerie si le trage pistonul in nauntru lui.

Si le mai banuiesc si pe bobine, dar sa vad ce verdict o sa dea si mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca a mea s-a remediat aseara singura, sper sa nu mai am probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!