Jump to content

Martor De Racire (termometru) Se Aprinde La Prima Pornire Dimineata.


mihai2dor
 Share

Postare recomandată

Salut,

De doua dimineti ma lovesc de urmatoarea situatie:

La prima pornire a motorului se aprinde martorul de racire a motorului, cu semnalul sonor asociat (am asteptat pana la 5 min si nu s a stins). La o a doua pornire a motorului, martorul nu se mai aprinde; pe parcursul zilei nu se mai aprinde deloc.

Am verificat nivelul apei si e la maxim.; antigelul l am schimbat in noiembrie... Care sa fie problema?

Daca s a mai intalnit cineva cu situatia asta si a rezolvat o, astept reply :frigbaitata:

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Trebuie sa schimbi vasul de expansiune pentru antigel. In el este un senzor, care s-a stricat. Daca masina e in garantie se schimba. Daca nu, trebuie sa-ti cumperi un vas.

Nu e nimic grav.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns!

Masina nu e in garantie, o sa fac o plimbare pana la service zilele astea.

"Plimbare?" :frigbaitata: ..ca n reclama aia cu cainele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa ceva , si eu aveam impresia ca nivelul e bun dar am mai pus putin antigel si am rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am eu o ideie, asta daca nu ai schimbat vasul deja.Icearca sa mai inlucuesti inca o data antigelul (g12), poate merge.

Am un prieten care a patit chestia asta la o bora diesel si la fel a schimbat antigelul si dupa aceia nu sa mai aprins martorul.Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N am schimbat nimic ptc problema s a rezolvat singura. Nu s a mai aprins martorul..probabil a fost din cauza frigului...

Cu speranta ca problema nu o sa revina, multumesc pentru sfaturi!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am avut problema asta ,si am rezolvat prin completarea cu apa distilata pana la limita "max." .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul antigelului pt ca asa am patit si eu cand a dat frigul a scazut nivelul. Antigel G12 roz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu.

Verifica nivelul de dimineata cand este frig nu dupa ce s-a incalzit ( la pranz ).

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patesc aceeasi problema,se aprinde un indicator in bord,un termometru rosu care ma avertizeaza prima oara sonor apoi clipeste intermitent mereu.Nivelul antigelului este bun,concentratia de asemeni,ce se intampla spuneti-mi va rog!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi vinovat senzorul din "borcan" de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg din vara cu senzorul ala aprins in bord, am schimbat antigelul si vasul de expansiune si tot degeaba, pe vag com nu`mi apare nici o eroare. o sa ma ocup in primavara asta de el. o duc la un electrician, poate e vreo atingere ceva proasta... nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie in bord mi-a aparut stop kuhlmittel prufen betriebsanleitung + indicatorul de apa.

mie imi apare doar cand e foarte frig afara si il pornesc dimineata si ii dau sa incalzeasca.

am complectat antigel peste limita maxima cu un pic si acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am patit de cateva zile aceeasi problema; diminata se aprinde acel bec....daca opresc motor si repornesc cateodata se repeta figura dar pana la urma se stinge.

Banuiesc si eu ca e de la un senzor; am apa in borcan suficient insa nu cunosc nivelul de concentratie al antigelului.

Oricum becul se aprinde si in diminetile mai calduroase - 9--12 gr

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
LiviuColesnicov

Buna ziua. Am si eu o intrebare. Am pornit azi dimineata masina, erau vreo 5 grade afara. Masina statuse vreo 3 zile nepornita, bateria are 5 ani, noaptea fusese si mai rece, a pornit ceva mai greu ca de obicei. Am observat ca dupa pornire imi clipea martorul de lichid de racire, (ca un termometru arata), stanga sus. Am mers asa vreo 5 km pana unde aveam treaba, continua sa clipeasca. Dupa 20 de minute, cand m-am intors la masina si am pornit nu mai aparea nimic in bord. Care ar putea fi problema? Mentionez ca nu am observat nimic diferit in comportamentul motorului si al masinii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai antigel la nivel, curata cele 2 tije din vasul de expansiune/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LiviuColesnicov

M-am uitat dupa ce am scris si cu motorul rece antigelul e putin sub minim. Voi completa. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar putin sub nivelul minim fa ce a zis Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, asa am patit si eu. masina a sta parcata cu fata in sus, dar am completat oricum cu apa distilata si acum este putin peste maxim si nu mai sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea ok, antigelul se complecteaza la rece pe loc drept putin peste minim, cand ajunge la temp. de lucru motorul acesta urca spre maxim. Nivelul trebuie sa fluctueze intre cele 2 semne la orice temperatura.

 

Daca antigelul e peste maxim presiunea in instalatie va avea valori marite, cu atat mai mari cu cat aerul ramas in vasul de expansiune e mai putin, nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla daca nu mai ramane aer deloc, ca antigelul nu se comprima si nici nu trece usor prin capacul vasului, vor rezista furtunele, radiatorul, caloriferul si elementele de etansare?

 

Daca antigelul e sub minim presiunea in instalatie va avea valori mai mici, cu atat mai mici cu cat aerul din vasul de expansiune e mai mult. Presiunea scazuta va duce la scaderea punctului de fierbere a antigelului (mai ales daca si acesta e slab) ceea ce poate fi catastrofal pentru motor.

 

Daca antigelul e la nivel (adica intre semne) si in bord apare avertizarea e pentru ca cei 2 electrozi de control din vas au depuneri pe ei, exista tutoriale si sfaturi pe forum pentru curatarea lor. Complectarea peste nivel (la cald ajunge peste max.) nu e rezolvarea problemei, doar evitarea rezolvarii ei si solicitarea etansietatii sistemului de racire care oricum nu mai e la prima tinerete la cei mai multi.

 

 

Fie sa luati deciziile cele mai bune.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e sa completezi peste nivel (mult) , o sa arunce surplusul - la presiune - pe la supraplin.

 

cei doi electrozi ai senzorului - se vad cand desfaci capacul vasului de expansiune - se curata cu un bat sau orice altceva care te ajuta si indepartezi mizeria de pe ei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu acum cateva zile .. si am sunat mecanicul evident.(prieten ce lucreaza la skoda) la indrumarea lui am scos mufa din senzorul care se afla pe circuit akolo unde intra in blocul motor si am bagato inapoi si nu mi-a mai facut figura. ( la mine cand am pus contactul temperatura sa dus la 130 de grade masina stan de de aprox 9 ore)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut baieti!

Astazi dimineata am bagat cheia in contact, am dat drumu la motor, am dat inapoi vreo 4m dupa care a inceput sa clipeasca martorul pentru temperatura lichidului de racire a motorului care era de culoare rosie si sa tipe destul de galagios. Evident m.am speriat am pus masina inapoi cum era si am plecat cu taxiul la munca. Care poate fi raspunsul pentru asta tinand cont ca acum vreo 2 saptamani am schimbat toata distributia cu tot cu pompa? Nu am mai avut timp sa ma uit sub capota dar stiu ca nivelul antigelului era unul bun acum 2 saptamani. In cartea masinii scrie ca la treaba asta sistemul de racire a motorului este defect asa ca cineva s.a mai lovit de exact aceasta situatie? Astept raspunsuri. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica din nou nivelul lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!