Jump to content

Martor in bord


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Senzorul nou era montat din octombrie anul trecut, deci nu il pot returna. Oricum mi-a fost schimbat cu altul nou si acum masina merge fara probleme.

 

Am verificat furtunele si nu am gasit nimic deosebit, oricum nu prea mai conteaza acum, cum am spus merge bine, trage, e ok.

 

Totusi parca motorul suna un pic ca un diesel... zgomotul nu e continuu si constant are mici intreruperi ca la un diesel... nu stiu ce sa zic, poate sunt eu paranoic. E posibil sa se auda asa un motor pe benzina si daca da, cat de normal e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Borisake

    17

  • ionel.d.2007

    13

  • kikimiki

    6

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti. Am o intrebare. Astazi dimineata cand am plecat la birou, dupa ce am iesit din parcare, parca masina s-a "ingatuit" putin, apoi imediat s-a aprins martorul cu semnul exclamarii de la frana de mana. A facut un bip de 3 ori, iar martorul nu a ramas aprins, ci clipeste. Vreo idee cineva ce buba ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Nivel scazut al lichidului de frina in vas;

2.Ai uitat vreun dosar cu acte acasa  :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - daca nivelul e ok, atunci fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problema mea cu martorul "exclamant". Am completat ceva lichid de frana in vas, insa problema tot persista...martorul nu s-a stins. Mai ciudat e ca nu apare nici o eroare pe VAG... Sa fie plutitorul din vas defect? Zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe restul modulelor - motor, ceasuri - apar ceva erori legate de ABS - comunicatie, etc ? daca nu, problema poate sa fie de la plutitor, cablaj, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plutitorul defect nu genereaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasa testezi cel mai bine.Daca scoti mufa nu te mai semnalizeaza la bord cind ramii fara lichid.Apoi,scoti mufa de la frina de mina si vezi daca mai face,sa nu ai vreun scurt la masa pe cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Dan. O sa incerc si asa. Zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!