Jump to content

VW Golf MK4 JazzBlue


cxr2test

Postare recomandată

Evident ca am de 1 an in garaj arcurile de sub scaun si am zis ieri ca accept provocarea

2e2lbn7.jpg

e9z1c4.jpg

Problema e ca eu am doar 1 arc / scaun si partea care nu e vizibila a arcului se prinde pe un nit prost facut ce se rupe f.usor la inbinarea spatarului cu partea de jos.

Infine,am ajuns sa desfac partea de jos a scaunului+suportul de reglaj pe inaltime si am inlocuit cu un surub cu cap plat (evident,nu asa simplu,nit patrat=gaurit/largit) si am prins pe urma capetele de arc cu sigil/soriceii sa fiu sigur ca alta data nu mai iese (nu am poze cu istoricul)

Concluzie: se pare ca arcul e pt reglajul spatarului,se simta diferenta dar daca nu se misca zilnic spatarul e o chestie ce se poate lipsi.Pana mi-am dat seama de CE si CUM am pierdut 3 ore pe scaun,fara pic de chef sa fac si cel din dreapta :D

Parerea mea e ca nu merita,pt ce functie are acel arc reparatia dureaza prea mult.

 

Link către comentariu

La ce ajuta acel arc poti sa imi spui ca si eu le am :))

Link către comentariu

Eu asa am luat scaunele cu arcurile picate si tot aveam de gand sa le montez.

Din cate observ,vorbind dupa cum l-am prins inapoi,se ataseaza de cadrul-sezut si spatar,cadrul de jos fiind fix doar spatarul/suportul de prindere pe spatar al arcului este mobil. Se pare ca e de la reglajul spatarului,cand invarti de rotita ajuta sa se miste mai usor/mai repede.Din cate am testat revenirea inainte-inapoi si/sau reglajul pe inaltime e la fel,deci doar la spatar am observat diferenta in comparatie cu scaunul din dreapta la care inca nu am montat arcul.

cred ca 99% din generatiile astea de golf,passat,bora au scaunele fara arcuri :)

Link către comentariu

Am inteles merci, si eu le-am gasit in portbagaj arcurile cand am cumparat masina. 

Legat de punctele de rugina cum ai scapat de ele? Ma poti ajuta si pe mine ?

Link către comentariu

La praguri am dat cu spray Teroson/Terotex si la interior aripi,rugina pe unde am vazut/stiu ca am, am dat cu ceva solutie de la un amic,nigrin parca se numea sau asa ceva dp care retusat,spritchit/grund + spray culoare + lac

Link către comentariu

arcurile stiu ca sunt pt reglaj al fundului sus-jos.

eu il am cazut pe cel de la sofer.

Link către comentariu

Muale,la scaunele vechi nu avea reglaj pe inaltime si tot picate au fost,doar ca la acelea nu m-am deranjat niciodata sa vad de unde erau,in cazul meu e la spatar.stiu ca sunt scaune cu 2 arcuri....eu am doar 1

Link către comentariu

eu am acel levier care regleaza inaltimea si de cand a picat arcul, sunt dati cand cobor cade scaunul la minim brusc.

in mod normal cu arc el se ducea treptat la fiecare apasare a levierului lateral.

spatarul se misca pe acel robinet. arcul zici ca ajuta sa aduci spatarul spre fata? sa testez la scaunul din dreapta ce are arcul....

Link către comentariu

La mine levierul de ajustare scaun pe inaltime are sa zic asa trepte de oprire si nu merge dintr-o data ci pe trepte (cu arcul picat).in timpul remontarii arcului am observat ca acesta se prinde de cadrul de sezut (pt sustinere) si apoi pe mecanismul (rotita) de spatar si in comparatie cu scaunul din dreapta acum spatarul se misca mai usor inclinat fata-spate.

imi fac curaj in weekend si ma apuc si de scaunul din dreapta si fac poze sa se inteleaga mai clar despre ce vorbesc,stiu ce zici si e cam ciudat,probabil difera de la model la model?eu am o combinatie intre sportline si recaro 1 scaunele...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa care cifre ma orientez pt un nou motoras geamuri?

Faza ca "doar sa fie din acelasi an" nu tine,am luat 3 cu "1J" in fata la cod si nu merg,ce-i adevarat alea aveau eticheta galbena si erau 99' tot non-can.

Codul ce-mi trebuie e "1J4 839 729G"? sau mai pot lua in considerare si altceva?

Si in final,se pot repara acestea?partea electronica ma refer,ca motorasul in sine se poate schimba.are doar alimentare si nimic altceva.

 

cod.jpg

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Am rezolvat cu motorasul,A fost f.interesant pt ca numa nu gaseam pe acelasi cod motorase si dupa aprox. 2 sapt de cautare prin toata tara,etc am gasit la un amic la pret mai mult decat ok,am rezolvat si cu geamurile,totul e ok si functioneaza.

Am reusit intr-un final sa montez toate 4 switch-urile in portiere si am refacut toate lipiturile,am curatat toata electronica si mecanica, se inchid si deschid perfect.

Nu am poze cu procesul,dar a fost mulllt de facut,cele de pe spate au fost cele mai nasoale din cauza acelui stalp ce trebuie demontat si masina arata de parca nu mai stiam care unde vine :)

Cu ocazia asta am facut si iluminatul in manere,dar ce e ciudat ca nu am avut alimentare de 12V pe firul albastru-gri decat la portiera soferului,celelalte bagau doar 0.2V pe fir,desi potentiometru era pe maxim si doar direct de pe placa butonului aveam 12V astfel a trebuit sa trag de pe alti pini 12V care sa se opreasca alimentarea la aceeasi comanda din blocul lumini,ma rog in final am reusit.

Am montat si un mini termometru digital in bord cu ocazia asta si senzorul l-am prins de conducta de la grile,asa vad exact ce temp baga rece/cald,bonus....e si color.

Ca si intrebare,modulul de comfort dc e in 2 feluri : 1 mufa si 2 mufe? cea maro/galbena e de la lumini,inchidere,etc dar cea mov/roz? Vreau sa inlocuiesc modulul meu din cauza ca releele din interior fac figuri si nu stiu daca pot inlocui/repara de pe placa doar acele relee.

20160815_145014.jpg

20160815_145042.jpg

20160815_150340.jpg

20160815_150356.jpg

Link către comentariu

Completare: capacele prezoane+capacele centrale pe culoare :)

vw.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai sterg praful si eu pe aici.

Tocmai mi-am comandat xenoanele 4300K 35W H7 sa vad diferenta intre ele.Astea de 6000K nu pot spune ca am probleme pe timp de ploaie dar sunt lasate in jos si manual din far desi am lupa sa nu orbesc pe careva si asa nu imi sunt practice,daca sunt nesimtit si le reglez pe normal probabil  fac "ziua" afara.

In alta ordine de idei,am tot cautat folii pt ceasurile mele non-can,avand in vedere ca sunt IMMO1 sanse sa schimb tot nu am,decat maxidot de passat dar investitia nu merita si afisajul pe acelea nu ma ajuta cu mult,doar un display mare si apoi mai au si ceasul analog cu ac in turometru,asa ca am luat photoshop-ul in brate si dupa aprox 6 ore mi-am facut de la zero ceasurile tip immo3 sport,etc reusind sa scot la mm toti martorii.

Sapt.viit.merg sa le printez,aici sunt indecis,am acces la imprimante care pot printa pe foaie de tabla,plastic,carton,folie autocolanta,etc si la laser care iti poate decupa martorii complet fara sa arda sau sa imi decupeze doar "see-through" exact ca si cele originale.adica un sfert din material,in partea din spate.

Ma rog,am sa vad ce si cum,pe internet nu am gasit niciunde un sablon facut sau un template sa ma fi ajutat,la cum au iesit par a fi luat de pe net sau poza la ceasuri reale.

 

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Link către comentariu

Interesanta abordarea cu folia de ceasuri, inteligenta chiar pot spune. Si eu mi-am schimbat folia de la ceasuri cu cele sportline immo3. Eu pe masina am minidot dar Motometer.Nici eu nu pot sa schimb ceasurile cu totul.Am avut de modificat la noile folii, am decupat marginile pentru ca erau mai late si nici martorii nu se potriveau.Am decupat de pe folia veche si le-am lipit e cea noua.Pana la urma mi-a iesit ceva.Am vrut sa schimb si acele cu cele sport, dar nici alea nu se potrivesc pentru ca au piciorusele mai mici.Asteptam sa vedem ce iese la tine si iti recomand sa le faci ca cele originale, see-through.Asa arata ale mele, doar ca sunt de Anglia.O sa te chinui putin sa pui acele in pe zero, in poza nu erau puse bine, le-am modificat dupa.WP_20160830_12_43_37_Pro.jpg

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu

Bitter_Sweet,Marius<mci! practica e partea mai nasoala,virtual poti orice daca ai putina indemanare.

Da,la aia m-am gandit si eu,e ceva de genul :

Spoiler

8637047791_cd2a245c9e_b.jpg

Sincer e o durere de cap,martorii nu ar fi o problema,aia se pot muta de pe placa conform foliei,alimentarea ramane in locul din fabrica dar led-ul il duci cu fire in locatia/slotul dorit.ideea e ca eu in afara de turometru nu gasesc nici o folie care sa aibe 220km/h si 110km/h la ora "12" si daca gasesc (parca am vazut ceva raritati..) in afara de km/h nici un martor nu bate si o sa am un ghem de fire inversate/trasate numa sa ii mut sa bata cum trebuie,cine desface ceasurile "isi face cruce" :)

In functie de ce am in dotare,o sa vad cum procedez,ar mai fi o idee sa scot un negativ care e taiat pe laser complet si apoi o folie autocolanta cu ceasurile lipita peste doar ca apoi am dureri la folie,daca e un material prea dur nu mai trece deloc lumina,dar e prea slab o sa fie craciun' si neuniform.Ateleriul e nou deschis in CJ si sa vad care din aparaturi i-a ajuns daca nu mai astept pana la Craciun :(

In locul gol de minidot pot sa pun ce vreau,imitatie de minidot,logo,nimic,etc sau un display gol dar dpc?!

Acele sunt prinse "partea transparenta" de "partea neagra" prin niste picioare topite,tai varful la ele si le desparti,vopsesti gri partea neagra si montezi la loc/lipesti si ai terminat!

Calibratul acelor la mine e chiar simplu,se pun acele pe ceasuri dar nu apasate pana la capat,se fixeaza la linie si pe urma invart in sens opus-invers pana opune rezistenta,dupa care le pot verifica/calibra cu VCDS daca ceva nu e bine,le-am demontat de vreo 10 ori pana acum si totul a fost pe fix tot timpul.

 

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

foarte mult timp si bani ai investit in interiorul si aspectul masinii , de partea mecanica , ce ai schimbat semnificativ in tot timpul asta ?

Link către comentariu

Am mentionat si pe partea mecanica in paginile anterioare in mare parte,nici nu stiu cu ce sa incep : radiator,clapeta acceleratie,EGR,caseta directie,bujii NGK,curele : distributie+accesorii,kit distributie,kit ambreiaj,4x discuri noi+placute,rulmenti,la evacuare CAT univ.nou+racord flexibil,epurator,bielete+burdufe,capete bara,telescoape noi+arcuri,etc si samd :) ....chiar la blocul motor+pistoane nu am umblat ca nu imi mananca ulei si nu am probleme acolo...Ma rog cele enumerate mai sus nu au trebuit neaparat toate schimbate/inlocuite dar asa am dorit eu,pana la urma o fac pt mine si masina,pe altii nu cred ca ii intereseaza...de aia nu prea le mentionez.

---

In alta ordine de idei,am facut test de dimensiune la ceasuri 95% e totul unde trebuie si am facut cifrele iar mari ca si cele initiale dar nu imi place am sa trec inapoi la dim normala, am facut doar o eroare,ma rog softul,in ideea ca nu a facut cercul perfect rotund la ceasuri (vezi poza) ci mai mult oval si se astupa liniile indicatoare,etc

Martorii se vad,ar mai fi de lucrat la dunga argintie la iluminat deoarece se vede cam "mult" si vreau mai subtil,nu am poza cu ele montate sa arat.Se ignora acele necalibrate,folia taiata cu mana :D

PS: folia nu va fi lucioasa,va fi acoperita cu o folie mata exact ca si la cele originale.Ideea e ca, e ceva de lucru pana iese ceva 100% functional si practic,probabil vor fi 100 de ajustari si testari pana iese cum trebuie dar cand termin am matricea finala si stiu ca se pot face pe banda rulanta :) ca o fi la anul sau mai repede asta e...

 

1.jpg

3 (1).jpg

3 (2).jpg

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu era planuit,le-am prins pe moment si am zis sa nu ratez ocazia.Celelalte sunt inca la stagiul de beta,am sa continui sa lucrez la ele,cand am sa reusesc ceva concret am sa revin asupra lor,pana atunci mai am de modificat cativa martori si adaptat ceasurile la noile folii.

Link către comentariu

Da? :))

Nu am stiu ca esti in cautare de sportline.Mai sunt cele de pe Valcea,la care vrei sa pui.... Golf sau Bora?avand in vedere ca ce am eu sunt benz.merg pe ideea ca pe Golf vrei

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Am reusit sa termin si ceasurile,a fost nevoie de putina indemanare si gandire,dar am reusit sa potrivesc martorii,foliile+plastice immo3 CAN pe immo1 non-can ale mele.Maine facem calibrarea si eeprom-ul.

11.jpg

22.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!