Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Eu din ce stiu Bolero fara unitate CD va veni in echiparea standard, pe orice echipare. Daca vrei unitate CD, platesti Bolero cu CD, la care poti adauga Mirrorlink si Smartgate (sau pachetul Smartlink). Daca vrei Navi, ai Amundsen, care e un practic un Bolero cu Navi (ai unitate CD in torpedo) si daca esti impatimit, dai 2000 de euro si pui Columbus MIB2 (parca ii spune pachet traveller) si acesta vine si cu ecran LED mai mare, rezolutie mai buna si cum zicea si ToniM, ai flac/DVD etc. Eu daca as lua octavia3 de vreo 20-21k euro, as cere columbus ca discount :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Daca ai platit 80 de euro, nu se mai plateste din nou. Tu cred ca ori nu intelegi ori nu vrei. Ori platesti taxa cand cumperi masina si ulterior, la orice alta instrainare nu se mai plateste, ori NU platesti taxa la cumparare (in cazul de fata motoare euro 6) iar ulterior, la prima instrainare, daca deja avem euro7, vei plati taxa. "

 

OK, am confundat eu " a nu plati taxa " cu " taxa zero". Acum m-am linistit ... :). Multumesc.
 

Modificat de AdiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Npc, ideea de baza e ca statul sa te prinda, macar o data, sa platesti ceva...nimeni nu scapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca as lua octavia3 de vreo 20-21k euro, as cere columbus ca discount :))

 

 

Nu mai primesti nici macar un Amundsen acum ca discount la afurisitii astia de dealeri... :D Asta inseamna sa iti permiti sa pierzi clienti, stiind ca intotdeauna vin altii sa cumpere Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e sa vanda cu profit ca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

TDI-ul de 150 CP Euro 6 are urmatoarele schimbari:

 

It has many new features designed to improve output and combustion efficiency and reduce emissions, including an innovative layout for its selective catalytic reduction system.

New features include a complex exhaust gas recirculation system that uses both high pressure EGR and a cooled low-pressure EGR; plus integration of the water-cooled intercooler and EGR valve with the intake manifold, which improves throttle response.

The engine also has a number of modifications to help minimize friction and optimize fuel economy: low-friction bearings for the camshaft and balancer shafts, piston rings that have less pre-tension and a 2-stage oil pump with volumetric flow regulation.

 

Asta e specific celui EU6?

De fapt cred ca e vorba strict de norma EU6 vs EU5. Ambele fiind EA288.

 

Toate acele informatii vin de la americani unde la ei in 2014 s-a introdus TDI-ul pe Golf 7. Ei descriu 2.0TDI de pe MQB pe care noi il stim de ceva ani.

Nu exista diferente majore intre EU5 si EU6. Nu este alt motor.

Anul trecut pe Golf se putea alege intre EU5 si EU6 diferenta fiind de cateva sute de euro. Practic euro6 are doar o norma de poluare superioara.

 

Vechile 2.0TDI-uri  EA189 nu s-au pus pe MQB.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanNiculescu

Mai am o nelămurire. Are cineva O3 Elegance si poate sa îmi confirme dacă volanul standard, nu cel sport Opțional, este in 3 spițe?

In desfășurătorul cu dotări din contract zice ca e in 3 spițe iar dealerul spune ca are 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanmazilu

@Dan. Octavia 3 are standard volanul cu 4 spite. Cel cu 3 spite este standard daca bifezi optiunil care necesita volanul cu 3 spite (ex :  scaune sport ). Eu personal il prefer pe cel cu 4 spite pentru ca pot conduce relaxat cu mainile sprijinite pe cotiera si usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Standard e cu 4 spite. Cel cu 3 spite Elegance nu s-a mai putut comanda inca de anul trecut, asta fiind una din dezamagirile mele la masina asta. Daca vrei cu 3 spite primesti volan sport tesit la partea inferioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu la fel: volan in 3 spite se comanda suplimentar.

 

@bogdanmazilu: la volanul cu 3 spite nu exista "optiunea" de condus cu cotul pe cotiera? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanmazilu

@Frnm. Este mai comod sa tii ambele maine sprijinite de ceva. Si doar la cel cu 4 spite poti face asta. Eu am deja pe Ford volan cu 3 spite si mi s-a parut foarte comod cu 4 spite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum s-a mai discutat de discounturi pe aici, au fost clienti care au obtinut 7-8 % la o configuratie de max 20 mii euro. Asa ca negociati cu minim 3-4 dealeri. De departe brady sunt in topul reducerilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discounturile mari (si pachetele faine de dotari de altfel) au fost in 2013 in primul rand, in 2014-2015 nu mai este nevoie, ca masina se vinde singura. :)

Daca compari un pret din 2013 cu unul de acum, configuratii identice (cu diferenta ca la TSI s-a trecut la Euro6 si Bolero e MIB2), o sa vezi o diferenta semnificativa, nejustificata din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent asta e politica VAG, de a le scumpi desi au trecut de jumatatea vietii modelului.

Mi se pare ca e natural sa treaca la euro 6 si sa imbunatateasca sistemul multimedia marginal. Oricum diferenta de acolo este un procent foarte mic, restul cum zici si tu nu se justifica.

Politica cu se vinde singura o inteleg la inceput de model. Acum insa ar trebui sa stimuleze.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discounturile mari (si pachetele faine de dotari de altfel) au fost in 2013 in primul rand, in 2014-2015 nu mai este nevoie, ca masina se vinde singura. :)

Daca compari un pret din 2013 cu unul de acum, configuratii identice (cu diferenta ca la TSI s-a trecut la Euro6 si Bolero e MIB2), o sa vezi o diferenta semnificativa, nejustificata din punctul meu de vedere.

 

Mi se pare ca la 1.4 TSI s-a marit pretul cu aproape 1000E.

La 1.8TSI, pretul cred ca a ramas la fel  (dar nu a fost updatat motorul - era deja Euro6).

 

Acum intre cele 2 variante (1.4 si 1.8) e o diferenta de aprox. 1000E   (in 2013 era de 2000E), pt Style. Deci, nu vad de ce si ar mai lua cineva 1.4TSI, cand pentru 1000E primesti in plus suspensie independenta spate si un motor mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a introdus si pe o3 ACT-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pentru consum si taxe mai mici, in principiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa aleg genți pe 16 sau 17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales de 16. Nu am mers cu 17 sa vad diferenta. Probabil ca masina e putin mai stabila, pt ca ai cauciucuri de 225 vs 205(16).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Louis Vuitton sau D&G...

Ce poate cauți tu sunt jante....

Ontopic: 17" cu suspensie normala sunt cam degeaba... Arata cocotata mașina, câștigul este f mic la stabilitate și negativ la întreținere (anvelope mai scumpe) și confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut sfaturi pentru a comanda o octavia 3 .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai sunt cam 1000 de păreri în topicul asta... Spor la citit, formează-ti o părere și apoi cauta răspunsuri pt detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Si sfatul meu e sa citesti bine acest forum( ce time de octavia3) so sa fi deplin multumit de alegerea facuta.

Pentru colegul cu "jantele", da bine si cumpara jante pe 17 sau 18 daca ai posibilitatea. Eu regret ca nu le-am cumparat mai mari... Am zis ca stau cu ele asa pe 16 pana se termina cauciucurile de vara dupa care imi iau jante pe 17-18 si astea pe 16 le tin pentru iarnă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pachet de drumuri grele? Cum influenteaza confortul si stabilitatea? Ce avantaje aduce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanmazilu

@andreutzu. PDG nu influenteaza stabilitatea masinii daca nu o folosesti peste limitele fizicii. Pentru drumurile noastre este un "must have" acest pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!