Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Struto-camila de care vorbeste Norman probabil ca are 1,2tsi/1,6 tdi , restul motorizarilor aducand o crestere de pret de aprox 2000 euro(minim), sa zicem max 15% din pret de achizitie. Daca ne aducem aminte si la ce clasa joaca octavia, sunt din ce in ce mai explicabile cifrele de vanzari din RO (dpdv al motorizarii )

Aici tin sa te contrazic referitor la 1,6 tdi. El este mai scump decat 1,4 tsi si pentru 1000 de euro in plus poti lua lejer si 1,8 tsi. Chiar daca au mai multi cai in plus nu imi plac motoarele pe benzina.

ai perfecta dreptate, nu stiam ca e asa scump 1,6 tdi, chiar nu era in gama tintita de mine pt  motorizari :D

 

p.s. cica la ora 1 ridic skoditza, urmeaza topic pe aria dedicata

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ziceti ca primiti comentarii rautacioase sau priviri circumspecte pentru 1.2, in schimb eu am primit comentarii de genul "dar la ce-ti trebuie 2.0, un 1.2 nu era bun?!"... :))

 

Deci va asigur ca oricum o dai, tot nu e bine pentru cineva, undeva, candva. Masina e o alegere personala pe banii fiecaruia. Ideal ar fi ca fiecare sa fie constient de ce buget are pentru masina (inclusiv mentenanta si asigurari/taxe) si sa fie sincer cu el/ea insusi. Orice altceva e relativ ca preferinte, unii vor motor, altii optionale, unii sport, altii comfort etc.

 

Eu oricum sugerez tuturor celor care cauta aici sfaturi pentru o masina noua si nu au incercat, un test-drive cu o masina cu DSG. Indiferent de motorizare, e un element care schimba complet experienta sofatului in bine (parerea mea). Mai ales pentru cineva cu sofat preponderent urban. Pentru cineva cu bugetul necesar, dar fara interes vis-a-vis de putere/reprize, as recomanda mai degraba un 1.2+DSG decat 1.4/M6. Stiu ca pentru DSG7 sunt posibile probleme, dar e o varianta ce merita explorata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu oricum sugerez tuturor celor care cauta aici sfaturi pentru o masina noua si nu au incercat, un test-drive... 

 

Si eu cred ca e cel mai bun lucru pe care un viitor cumparator il poate face pentru a se lamuri asupra achizitiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ziceti ca primiti comentarii rautacioase sau priviri circumspecte pentru 1.2, in schimb eu am primit comentarii de genul "dar la ce-ti trebuie 2.0, un 1.2 nu era bun?!"... 

 

Stai sa vezi cum e pe un forum unde esti singurul "nebun" care a luat benzina si toti ceilalti sunt cu tractoare si nimeni nu iti intelege alegerea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa-ti fac Alex daca n-ai citit cum trebuie topicu' asta (in care faci "off", apropo :P)? Te-ai ales cu emblema pusa gresit.

Sugestia mea (eu nu fac "off", doar il continui pe al tau ;)) e sa le deschizi repede un topic de consum. Postez eu si cu Tudor dupa o tura de Adancata si le scadem repede nivelu' de calciu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca a aparut in configurator:

 

 Radio-MP3-player Bolero, gen. 2,

cu touch-screen color 6.5", AUX-IN, USB, Bluetooth, cititor card SD la pretul vechi
 
si
 
Smartlink la 142 Euro
 
ma ganesc sa renunt la Sun and Pack si sa pun Smartlink, oare merita?
Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa fie urma de ironie, dar chiar nu mai sunt 140 euro la o masina noua de dat peste un buget propus? Sun&pack merita (ca orice alta optionala) daca il folosesti. Eu l-am avut pe O2, il am si pe O3 .

update...am ridicat masina, am avut pana acum parte doar de surprize placute. Detaliez in curand in aria "masina mea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as renunta la Sun Pack, poti monta folie ulterior cand te mai redresezi financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma gandeam si eu, ca mai bine sa pun optionale care se pot pune greu sau deloc ulterior.

Mai ales ca la leasing orice Euro de fapt  e cu 30 % mai mult (dobanzi, comisioane, Casco)

 

Totusi despre Sun and pack m-ar interesa daca e buna la ceva plasa de sub polita portbagaj si daca se paote demonta.

Ma intereseaza mai mult parasolarul.

 

Cat despre Smartlink,  am Galaxy S3 care e compatibil si as putea avea navigatie de la Google pe Bolero si alte functii prin intermediul telefonului. Dar nu stiu daca se va putea pune si ulterior printr-un upgrade de soft sau nu.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legatura intre Smartgate si Smartlink ? Nu de alta, dar un retrofit de Smartgate pe O3 este 775 Ron conform catalogului de accesorii primavara skoda

 

Si ce spui acolo, cu navigatia de pe mobil pe Bolero, nu este valabil doar la Mirrorlink ?

 

Mersi colegilor pentru lamuriri, eu unul sunt pe langa pe moment, doar Smartgate stiu cam ce bifeaza, Smartlink nu m-am documentat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smartlink = Mirrorlink + Android Auto + Apple CarPlay cica, deci cat se poate de complet. :)

N-as ezita o secunda in a pune asa ceva pe masina, mai ales la pretul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Norman: stai linistit, cate mi-am auzit ca ce masina imi luam de 24k, vai vai vai....si cand imi aud si motorizarea, am un jaf ce mai :D

 

In fiecare zi gasesc cate un sfatuitor de acest gen, care imi vrea sa imi povesteasca ce X5 din 2006 sau ce A6 din 2010 imi luam cu banii dati pe masina mea. 

Tot acesti sfatuitori in alte discutii se plang ca nu au bani sa iasa cu masina pe strada ...

 

Eu oricum sugerez tuturor celor care cauta aici sfaturi pentru o masina noua si nu au incercat, un test-drive cu o masina cu DSG. Indiferent de motorizare, e un element care schimba complet experienta sofatului in bine (parerea mea). Mai ales pentru cineva cu sofat preponderent urban. Pentru cineva cu bugetul necesar, dar fara interes vis-a-vis de putere/reprize, as recomanda mai degraba un 1.2+DSG decat 1.4/M6. Stiu ca pentru DSG7 sunt posibile probleme, dar e o varianta ce merita explorata.

 

Si eu am fost sfatuit sa nu accept DSG7 si pe urma am gasit aici pe forum povestile celor care au avut probleme, insa pana in prezent (si a trecut ceva timp de la lansarea O3 cu DSG7), nu am vazut nicio persoana cu probleme in aceasta combinatie O3 + DSG7. Sepr sa se pastreze acest rezultat.

 

Aici tin sa te contrazic referitor la 1,6 tdi. El este mai scump decat 1,4 tsi si pentru 1000 de euro in plus poti lua lejer si 1,8 tsi. Chiar daca au mai multi cai in plus nu imi plac motoarele pe benzina.

 

Benzina nu are neaparata legatura cu mai multi cai in comparatie cu diesel. :) Mai intervin niste diferente: liniaritate, elasticitate, incalzire mai rapida a motorului, intretinere mai ieftina, probleme mai putine (cel putin din experienta mea pe restul masinilor pe care le-am avut - toate diesel), silentiozitate, cuplu mai mic (ca si minus pentru motoarele pe benzina din gama noastra).

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex82 & @hiro : Mersi de lamuriri, pe site-ul skoda-auto am mai citit si eu, insa la inceput nu erau atatea detalii - ma refer la sf 2014- inceput 2015 :)

 

Cat de motorul de 1,6TDI, eu initila am zis ca nu ma pot gandi la octavia, ca nu vreau sa aud 1.6tdi, si la 2.0 nu imi permit optionalele care le-am pus pe "cheala" mea, insa dupa ce am luat peste weekend un 1.6tdi, m-am convins ca imi este de ajuns la nevoile actuale de uzura a masinii

 

Da, simt lipsa de cuplu si putere fata de portocala mecanica avuta inainte, cat si da, poate imi lipseste cum suna mazda la turatii mai mari :)

 

Insa strict la ce am nevoie, este masina, pentru mine, care mi-am dorito si inca ma face sa fiu ca un copil mic intre volan si scaun

 

Strict pe ideea de consum pentru concedii si masina pentru 2 persoane in 98% din cazuri, noua, ne este arhisuficienta, si sunt sigur, ca fiecare, cum se vede si mai sus, au argumentele lor pentru achizitia si decizia luata ^^

 

@Smartgate: eu inca sunt in dubii serioase, daca merita sa il pun. Insa fiind cu pitici pe creier, si detinand o masina slaba diesel cu scaune sport, si cu riscul de a parea un cocalar, trebuie sa recunosc ca ma atrage ideea de "sound enhancement" prin boxele masinii - da stiu, imi pare rau , insa sunt sincer cu mine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Presiunea sociala ne omoară iar prețul pus pe părerile celorlalți, cunoscuți sau nu, este la loc de cinste...

Doua sfaturi îmi permit sa ofer:

1. Analizați obiectiv nevoile voastre și găsiți, împreună cu un om de vânzări competent, modelul ce va servește.

2. Neapărat testdrive. Poate fi argumentul suprem sau deal-breaker

Peste asta suprapuneti bugetul vostru și, dacă rămâne ceva, puteți face upgrade-uri fie la motor/cutie, fie la dotări. Aici intervine alegerea subiectiva, permisa de buget.

Toate cele de mai sus sunt evidente și nu menite sa ajute colegii care știu presiunea de lucru a turbinei, dimensiunile discurilor de frână sau valorile normale ale injectoarelor... În cazul lor, factorul subiectiv este crescut.

Revin cu rugămintea ca argumentele personale, valide fără doar și poate, însă clar subiective sa fie postate, povestite însă nu trollate :) și discutate la nesfârșit.

Nu fac referire la niciun post în special, descopăr doar ca ne pierdem cu toții in discuții în care fiecare își motivează alegerea (foarte corect) și apoi încearcă sa convingă un altul, care a făcut o alta alegerea de faptul ca a lui este clar corecta.

Este dimineața încă, nu am reușit sa termin cafeaua, sper ca m-am făcut înțeles :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga la cele spuse de Dudu cateva aspecte pe care le puteti dezvolta voi la momentul oportun (din pacate sunt aplicabile general asa ca topicul este oarecum "incalecat" de "romanul" care urmeaza).

Prima parte incepe la voi, cu proiectia nevoilor care se doresc acoperite de noua Octavia (sa raman in topic :P). Aici sunt de acord cu Rave, nu bagam bugetul in discutie. Dar o vom face "in secunda doi" cand, fara a renunta la "configuratia ideala" vom incepe prospectarea cu segmentele de pret cele mai apropiate (teoria zice mereu +/- 10% insa eu n-am intalnit niciodata cazul cu "-", toti vor in sus).

In momentul in care v-ati stabilit marca si tipul autoturismului e timpul sa va relaxati incercand sa descifrati strategia de segregare a ofertei propuse. Mai pe romaneste, de ce se propun motorizarile respective. Sunteti interesati de benzina? Aveti de analizat 1.2, 1.4 si 1.8. Skoda pastreaza 2.0 pentru o alta clasa, cea "sportiva" (desi aici e si mai interesant de vazut de ce nu ofera 2.0 280 CP acolo, e singura motorizare cu adevarat sportiva pe care o are aici, insa asta e cu totul alta analiza - si nu, nu este din cauza pretului care ar determina potentialul cumparator sa sara in VW).

Producatorul nu e chiar asa de prostut pe cat ne dorim noi sa fie. El nu-si aduce pe taraba doar costuri de productie, desfacere, marja distribuitor, etc. Acolo ajung si analize ale obiceiurilor, segregare de "imagine", egocentrism, etc. Deci n-ar fi rau daca, asemenea unui joc de poker, ati reusi sa identificati mana slaba reprezentata de pariul mare. Adica fix acolo unde se ofera putin insa, prin pret, se doreste a se lasa impresia ca se ofera substantial. Acolo unde diferenta de pret "gadila" orgolii pe aspecte tehnice si de imagine. Veti sti astfel ce sa evitati sau, daca merita, cum sa faceti un efort pentru a depasi acea limita.

 

Niciun moment nu trebuie sa pierdeti din vedere "modelul" rezultat ca urmare a analizei facute de voi la inceput. Acest model se va ajusta pe parcurs pentru a "satisface" bugetul.

Un lucru pe care sunt sigur ca nu multi dintre voi il practica: "upscaling-ul". Strict la domeniul auto asta inseamna ca urmatorul pas pe care-l aveti de facut este sa vizitati marca "premium". In cazul acesta Audi (stiu, VW are scoruri care l-ar confunda usor in segment insa nu este deloc acolo). Cel mai aproape de Octavia este A5 "cu haion" (Sportback cred, nu am inca banii lui Dudu :P si nu-mi permit sa ma invart in cercuri asa ca sa ma scuzati pentru inexactitate). Acolo va veti lamuri cu privire la diferente. Atat cele care tin de buget cat si cele care tin de calitate. Nu sunt de acord ca este pierdere de timp sau ca asa ceva "pune sare pe rana". Este chiar recreativ iar faptul ca ati trecut de varsta la care se obtine permisul ar trebui sa va ajute in a nu-i judeca pe cei care chiar se duc acolo sa aleaga. Va ajuta foarte mult ulterior sa scapati de "piticii" care ii macina pe unii cu privire la finisaje & Co.

 

Retineti: nu judecati. Uitati-va, admirati, discutati putin pe subiect, eventual aduceti in discutie, in gluma, un element care sa fie in avantajul Ocataviei (portbagajul o scoate de multe ori in fata). Insa nu o faceti ostentativ si nici nu intrati in depresia aia "maronie" (exprimarea neaosa probabil ar fi fost cenzurata) cu "frate ce-si permit unii iar eu abia ma ating de Skoda". Upscaling-ul va permite inca un lucru interesant: sa comparati piata de second prin prisma a ceea ce ofera segmentul premium (cost de achizitie si intretinere - daca tot faceti conversatie cu "rep-ul" d'acolo, faceti-o utila pentru voi).

Este oarecum "o chestie de noroc" sa nimeresti un "rep" bun. Stiu ca sunt colegi de forum care lucreaza in domeniu si nu contest ca nu exista notiunea de "rep" bun. Insa eu n-am intalnit. Cum n-am avut ghinionul sa nimeresc "repi" prosti. Cand am luat masina, fata care s-a ocupat de "dosar" a fost extraordinara. Nu dpdv tehnic, acolo eu i-am povestit cum sta treaba si unde se pozitioneaza Skoda in segmentul Octaviei, federalizarea pozitiilor si tot tacamul. Ea a stralucit in identificarea solutiei de finantare pentru mine. I-am explicat ca-mi doresc sa continui "traditia" de a nu plati masina. A ras la inceput insa apoi, dupa ce i-am explicat "cum sta treaba" mi-a indicat exact tipul de leasing potrivit. Este doar un exemplu.

Ideea fiind aceea ca trebuie sa va faceti si voi temele. Si inca bine. Asta daca achizitia respectiva conteaza pentru voi (adica daca depaseste 5% din "cash-ul" pe care-l detineti). Asa cum am spus mai sus identificati cateva aspecte si sapati in jurul lor. Cautati apoi acel "rep" care sa vina in completarea cunostintelor acumulate de voi si, in cazuri mai fericite, sa poata chiar aditiona partea deja documentata de catre voi.

Atentie mare si la partea financiara. Stiu, cu totii mergem pe sintagma "totul pana la bani" si in 90% din cazuri traim cu impresia ca am socotit bine si stim exact cum stam. Doar ca eu am vazut rar cazuri cu adevarat "socotite". De cele mai multe ori era vorba doar de impresii. Inclusiv la mine. Si nu a fost doar o data (care se stie, e ca niciodata :P).

Calculati cu atentie si comparati valoarea ratelor lunare. Mai ales in primii 2 ani si mai ales la achizitiile "cu banii jos". Nu uitati ca suntem cu totii "pioni" in piata financiara. Vrem, nu vrem asta e (e de aprofundat, nu ma bag mai mult). Iar acolo lichiditatea conteaza. Cele mai proaste achizitii raman cele "cash". Nu intram in polemici, stiu ca nu toti isi permit "sa roteasca banul" insa asta nu va opreste sa judecati putin inainte de a "decarta". Mai ales ca veniti cu pozitie lichida iar "rep-ul" nu e acolo sa va invete cum sa eficientizati. El va indruma spre instrumente financiare. In cel mai bun caz. Cu mare atentie si cand va indreptati spre leasing. Nu este pentru toata lumea (doar pentru cei care se afla in palierele "pot dar nu-mi permit" si "pot si imi permit") si presupune o analiza serioasa inainte. Si nu doar la nivel de conditii de finantare.

In final, o afacere reusita pentru voi este atunci cand ati reusit sa cumparati ceea ce va satisface cat mai bine nevoile la pretul cel mai bun din piata. Ma bazez pe judecata voastra ca n-ati inteles "ceea ce va doreati" si "pretul cel mai mic". ;)

Cu alte cuvinte, ca sa fiu "cocalar" in spiritul propus de ToniM (care are tot ce-i trebuie insa se plictiseste si atunci isi formeaza false probleme - e o alegere care te prinde si cu care se vede ca te intelegi, n-ai de ce sa blamezi atat tractorasu' ala de 1.6): atentie la neatentie!

Eu nu beau cafea defel asa ca n-am cum sa folosesc scuza lui Dudu. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys...sunteti offtopic rau de tot de cateva post-uri incoace. Va rog sa postati frustrarile personale si convingerile pe alte blog-uri...acest forum sa ramana dedicat Octavia 3 si atat...din respect pentru ceilalti ce citesc aceste pagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vad eu lucrurile / cum as proceda eu (pentru variantele pe benzina):

- cei care merg mai mult in oras, pot alege 1.2  (si se pot gandi serios sa adauge si DSG7)

- cei care se incadreaza ca buget la motorizarea de 1.2, si folosesc masina "suficient de mult" si in afara orasului, se pot uita si la motorul de 1.4  

- cei care se gandesc direct la varianta de 1.4, pot face un efort suplimentar si catre 1.8  (diferentele de pret actuale sunt relativ mici) si vor avea astfel si suspensie independenta spate 

 

Eu unul m-as gandi la o cutie DSG7 doar pentru motorizarea de 1.2 si folosire preponderenta in oras.

Pentru o folosire mai mult in afara orasului (peste 65%), as renunta la DSG7, si as merge pe un motor mai puternic (1.4 sau 1.8) in functie de buget.

Modificat de Amyd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cineva care nu vrea SmartLink, poate sa-l comande pentru mine? :blink: Serios, la cat costa, l-as fi pus fara sa ma gandesc, daca as fi avut ocazia, anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pentru mine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comand eu doua si poate imi dau inca una gratis :P

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou,

 

Dupa o perioada destul de mare de documentare, de pro si contra, de baleiat de la Skoda, la Opel si la Mercedes si inapoi, dupa ce am incercat si optiunea de upscaling propusa de kthor, m-am intors la Skoda ca prima optiune. Singurul lucru pe care l-am schimbat este motorizarea, m-am indreptat catre 2.0 TDI. Am condus 8 ani benzina, tanjind dupa senzatia oferita de motorina la turatii mici, incat nu vrea sa imi para rau ca nu fac schimbarea. 

 

Asadar, ma indrept catre urmatoarea configuratie:

 

Octavia Style 2.0 TDI DSG , 150 CP

Culoare: Argintiu Brilliant, Stofa: Negru, Onyx

Optionale:

  • ***CleverPack Elegance***      
  • Afisaj Maxi-DOT color  
  • Airbag-uri laterale spate  
  • Duze stropitoare parbriz incalzite  
  • KESSY - sistem access keyless  
  • Pregatire GSM Confort cu Bluetooth  
  • Proiectoare de ceata fumurii  
  • Radio-MP3-player Bolero, gen. 2
  • Senzori parcare spate  
  • Set plase in compartiment portbagaj  
  • Simply Clever  
  • Smart link  
  • Stergator luneta  
  • Volan multifunctional imbracat in piele  

 

Asta am ales, sa va spun si la ce am renuntat si de ce.

 

Imi pare rau ca nu m-am lamurit in legatura cu Phonebox-ul, in sensul ca nu stiu daca amplifica si semnalul GPS. Daca semnalul GPS nu este amplificat ci doar cel GSM, functia pe care o caut eu si anume Smartlink, prin care sa pot naviga folosind propria aplicatie de pe smartphone (mai precis Sygic si Waze) devine inutilizabila.

Chiar ii rog pe cei care au Phonebox, poate fac un test prin care sa puna telefonul in acel compartiment si sa verifice daca au receptie GPS.

 

Am mai renuntat la

  • Drive Mode selection pentru ca nu cred ca o sa il folosesc, mi-am dorit un motor mai puternic ca sa il utilizez ca atare, nu sa il trec pe modul ECO
  • Detectare oboseala sofer - nu conduc foarte mult, nu fac drumuri mai mari de 3-4 ore in general. Il alesesem initial pentru ca este ieftin si eram curios.
  • Priza de 230V - ma descurc cu cele 2 prize de 12V
  • jante pe 17' - pentru mers majoritar prin oras este mai confortabila o janta de 16'. 
  • Interior bej: arata belea in poze, dar inteleg ca intretinerea este un nightmare

Cam asta e optiunea mea. Daca aveti comentarii, sugestii, please shoot.

Modificat de DanNiculescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta cu GPS-ul de pe Smartlink si eu m-am gandit ca trebuie sa stea telefonul pe bord sau in suport si atunci cablul USB o trebuie sa vina pana in partea de jos a consolei centrale. Uratel!

 

Probabil ca prinde telefonul ceva sateliti si cand e jos, dar ramane de vazut la un test real cu ce acuratete.

 

Ma fascineaza posibilitatile deschise de Smartlink, dar ma tem ca in stadiul asta deocamdata e doar un gadget cu care te joci la inceput, te lauzi la prieteni si pe urma nu-l folosesti la nimic.. 

 

In schimb priza de 220V fiind plasata in consola centrala spate, mi se pare utila ca sa-si incarce pasagerii (juniori in cazul meu) din spate gadgeturile. Plus faptul ca merge incarcatorul de perete si nu trebuie de auto e un avantaj..

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan, cam asa am dat si eu comanda, cu mentiunea ca benzina (aceeasi "herghelie"), cu drive mode selection si  elemente de protectie sasiu, dar fara Kessy. Am inteles ca priza de 230 V  intra la "restrictii" si prelungeste termenul de livrare.

 

Acuma, am si eu o intrebare, asa mai de profan, va rog sa-mi scuzati ignoranta. Ce face mai exact acest Smartlink ? Se conecteaza smartphone-ul cu Bolero-ul si se poate accesa tot ce are smart-ul de pe Bolero ? Adica probabil aplicatiile, ca agenda telefonica se realizeaza prin butoanele de pe volan si comanda vocala. Cand o sa-i simt lipsa, la navigatia prin GPS ? Inteleg ca la smartlink se conecteaza smartphone-ul printr-un cablu, nu se poate si prin bluetooth sau WIFI, adica optiunea de pregatire GSM confort la 182 de euro ?

 

Observ ca doi colegi mai sus spun ca se poate comanda smartlink separat ? nu este o functie ?

 

Sunt atatea discutii pe tema smartlink si vreau sa vad ce am pierdut, pentru ca eu am dat comanda pe 15 aprilie, cu motor EURO 6, dar inca nu era pus la punct configuratorul si Bolero figura cel vechi, fara posibilitatea de smartlink.

 

Va multumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!