Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

PDG =  scut metalic + Inaltatoare  telescop.

MAsina este mai inalta cu 3-5 cm .

De unde luati informatiile astea?

 

PDG pe O3 nu are nici scut metalic, nici diferenta de 5cm fata de versiunea normala ... poate mai casigi la "garda" de la sol prin marimea pneurilor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o octavia TOUR 2008 comandata cu PDG  si asa  a venit  scut metalic si mai ,,cocotata" cu 3.-5 cm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanmazilu

@barqqsanu

 - Rigiditatea vine in special de la suspensia mai putin performanta cu bara de torsiune care se regaseste pe toate Octaviile 3 sub 151 CP.

 - DSG e rentabila daca mergi mult prin oras. Oricum versiunea cu 7 viteze parca nu este asa de fiabila.



Cred ca e asa la caterinca ce recomanzi tu :) Nici macar nu l-ai intrebat la ce foloseste masina aia si ce buget are...

De ce motor minim 1.8 ? Tempomat !? 

De ce pachet drumuri grele ?

 

 

Intr-adevar nu am intrebat la ce foloseste masina. Dar 1.8 si 2 litri scot din masina potentialul ei adevarat si te asigura ca o poti folosi / forja multi ani pentru ca daca cumperi Octavia o faci pentru spatiul generos pe care il are. Cu siguranta vei si umple acest spatiu si masina se va ingreuna considerabil. Din acest motiv mie imi este frica de motoarele mici pe o masina de talia Octaviei chiar daca 1.4 TSI are 140/150 CP. In plus 1.8 TSI este la a 3-a generatie iar 2.0 TDI cred ca la a 10-a.

Modificat de bogdanmazilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanmazilu: again, informatii partial gresite...

 

suspensia spate independenta poate fi si la versiunea 4x4 la motorizarea 1.6tdi, care are 105cp -110cp daca e euro 6- , deci nici o legatura cu acei 151cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu propun sa "linistim apele" si sa nu "redundam" topicu'. :) Asa ca mai ascundem din "presupuneri". ;)

Si asteptam sa ne spuna gbrl ce nedumeriri are in urma parcurgerii posturilor, ce anume si-ar dori sa comande si care sunt ratiunile pentru care o face, etc.

Stiti si voi, genul de detalii pe care o persoana cu minim de interes ar trebui sa fie in stare sa le furnizeze atunci cand sa gandeste sa arunce o buna parte din veniturile viitoare. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanmazilu

Si daca omul o foloseste 80% urban ce sa faca cu 1.8Tsi ? 

Daca are 16.000-17.000 E buget ?..iar nu se incadreaza

Ai facut un test drive macar cu 1.2 / 1.4 Tsi sa vezi cum se misca fiecare !?

Ce masina a condus inainte ..ca daca vine de pe 1.4 Tdci si 1.2 Tsi o sa fie racheta pentru el (daca foloseste toti caii).

 

Scuze ca pun intrebarile astea dar se mi se pare ca faci niste recomandari aiurea.  1.8 / 2.0 Tsi (RS) nu sunt niste motorizari care se adreseaza majoritatii conducatorilor auto din Romania .  

 

Nu contest ca motoarele mici sunt fasnete. Am dubii referitor la fiabilitatea pe termen lung (5ani +) mai ales daca mergi cu masina incarcata. Pur si simplu nu poti pacali fizica, niciodata. Am facut drive-test cu 1.6 TDI si mi se pare destul de lent pe Octavia la viteze mai mari. Dar poate fi o optiune daca vrei sa te incadrezi in buget. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la PDG ToniM are dreptate. La actualele octavii nu se mai pun scuturi metalice doar cele din plastic indiferent de ce ai alege PDG sau protectie suplimentara sasiu. Diferenta este la PDG se va mari garda la sol. Iar la viteze mai mari se pierde din stabilitatea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Saptamana viitoare vreau si eu sa comand o Octavia 3 si am dilema cu cutia de viteze DSG7. Si-au revenit sau tot cu manuala sa iau iar cu banii aia sa fac altceva? Stie cineva sau are noul DSG7 si poate spune cum este?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Eu am motorul de 1.4 cu dsg 7. Cu motorul sau cutia pana acum (20000) nu am avut nici un incident. Motorul trage impecabil si cutia schimba la fel de bine. Motorul meu pana ulei dat in 15000 km mi-a mâncat cam 200gr. Eu nu ma ingrijorez pe termen lung :) vine Putin cu neste rachete :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu asta putem inchide topicul asta? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascuns postarile "ghicitoare" pentru a evita suspansul de telenovela si mai ales postarile consecutive pentru lamuriri. ;)

 

@bogdanmazilu:

Daca poti reveni cu informatii complete atunci nu-i problema, altfel prefer sa tin topicul cat mai curat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: Nu si-au revenit cu dsg7. Daca mergi mult in Bucuresti tot va avea de suferit. Nu o spun doar eu ci este plin si pe forumurile de specialitate din strainatate.
Daca exploatezi masina mult la drum lung ca sa nu se chinuie in aglomeratie atunci au o viata mai lunga ambreiajele. La garantia pe care o ofera in Romania nu are rost sa risti.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pentru cei cu DSG 7 poti sa citesti linistit articolul asta: http://nuskoda.ro

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multi zic ca au trecut dsg7 pe umed si ca nu sunt probleme acum.

 

@cipriantinu, cum ti se pare ca trage la deal cu 4 persoane si portbagajul plin? m-am obisnuit cu puterea de la diesel si mi-e sa nu fie mic motorasul asta de ascutitoare. ma sperie forumurile despre dsg in schimb. stau in dilema daca bag banii in 1.4 dsg sau sa trec la 1.8 ori mai multe dotari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toata stima pt postarea de deasupra mea, cui ii sunt utile astfel de informatii de tipul  "multi spun"??? mai bine "stiu ca"!!

Dsg 7 este in grupul VAG in 2 variante, una uscata (cea de pe O3) si alta uda, derivata din DSG6 (se gaseste pe tiguan mai nou).

@gbra...habar n-ai ce ai ;). Pdg pe 02 inata cu fix 2 cm, aduce scut metalic si arcuri mai tari, fata+spatele. Pe 03 lipseste scutul metalic (cica unii mai dusi cu capul si-au pus :))   ) iar inaltimea suplimentara e de doar 1,5 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt nimeni nu zice ca au trecut pe DSG7 umed.

DSG7 in varianta cu ulei (umeda) se gaseste pe unele modele cu tractiune integrala. Oricum orice are cuplu peste 250nm are DSG6 sau DSG7 umed. Ce este pana in 250nm SIGUR are DSG7 uscat.

As alege 1.8TSI manuala cu dotari fara nicio indoiala. Posibilitati inclusiv de soft daca doresti, motorul avand resurse substantiale.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-12783-14321391459821_thumb.jpg

Nu inteleg ce nevoie aveti de PDG pe o masina oricum inalta. Eu merg foarte des pe drumul ( curtea ) asta ca sa mai scurtez din aglomeratia de pe Petricani, cu suspensie sport, si nu am atins niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: Nu si-au revenit cu dsg7. Daca mergi mult in Bucuresti tot va avea de suferit. Nu o spun doar eu ci este plin si pe forumurile de specialitate din strainatate.

Daca exploatezi masina mult la drum lung ca sa nu se chinuie in aglomeratie atunci au o viata mai lunga ambreiajele. La garantia pe care o ofera in Romania nu are rost sa risti.

Esti cel mai inversunat inamic al cutiei DSG7 :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Rave, daca si ala din poza e drum cu probleme...

Idea e simpla, o3 a pierdut sensibil la capitolul asta fata de o2. Eu am zgariat deja superficial un prag.

Nu fac poze cu drumul, ca va ingroziti :D

Cui ii trebuie pune, cui nu, zice pas.

@ego....1,8 cu manuala are periculos de mult potential. Parca a aparut de curand si in varianta 4x4 m6? Rs killer cu un stage 2. Dsg "uscat" are 2 litri de ulei, fata de 8 la "umed".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in poze nu pare cine stie ce, dar realitatea e alta, mai ales cand ploua...

Si era doar referitor la postul in care se spunea ca PDG e "must have". Sunt destui care traiesc in aceeasi Romanie cu suspensii muuult mai joase si nu mor. Asa ca nu e chiar un "must have". Daca era, sau daca drumurile frecventate sunt atat de proaste, poate era mai bun un Yeti, Tiguan, Scout, Duster...(!?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Miliktsi eu pot sa iti zic ca atunci când plec in Romania sau mai ales când plec din România spre Germania vin eu cu prieten mea, portbagajul full plus ca mai pun si pe bancheta spate si nu simt masina lenesa... Poate ca aici te ajuta si dsg-ul care stie sa schimbe vitezele atunci când are nevoie . Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva sa faci o tura sa te convingi singur, dar daca ti-e frica de balta, nu mănânci peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@miliktsi: Nu si-au revenit cu dsg7. Daca mergi mult in Bucuresti tot va avea de suferit. Nu o spun doar eu ci este plin si pe forumurile de specialitate din strainatate.

Daca exploatezi masina mult la drum lung ca sa nu se chinuie in aglomeratie atunci au o viata mai lunga ambreiajele. La garantia pe care o ofera in Romania nu are rost sa risti.

Esti cel mai inversunat inamic al cutiei DSG7 :)

 

Nu e vorba de inamic ca n-am nimic de impartit personal :)). Faptul ca lucrurile asa stau in realitate, ca aceasta cutie este aceeasi care a facut probleme este un lucru cert.

Eu chiar speram sa se rezolve ca sa nu fie nevoie sa ma reorientez neaparat spre un motor cu dsg6.

http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/?p=2511346 

Este bine sa fie expuse si partile negative ca sa se ia o decizie in cunostinta de cauza. Nimeni in review-urile de pe internet sau la dealer nu iti spune de unele probleme care pot sa apara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe O3 sunt cazuri izolate de probleme pe DSG7, la fel cum gasesti utilizatori de DSG6 cu probleme.

Se pare ca au imbunatatit cutia. Mai jos o confirmare din 2013 postata pe briskoda.net de un utilizator:

 

Google translate Swedish to English.

"DSG 7 (with internal designation DQ200) is the box in which a large number of customers had problems with the Volkswagen cars and which also led to service the 384,000 cars in China and 91,000 cars in Japan. Now it sits in the brand new Skoda Octavia. We wonder why Skoda Sweden?

Have DSG7 (DQ200) has improved since the problems came to light?
- We have implemented software updates, and also introduced a new generation of mechatronic unit in DQ200-box, so it should work better.

What was the technical reason for the problems?
- In isolated cases caused an electrical failure in the control or loss of oil pressure in the gearbox mechatronics unit to power interruptions. High ambient temperatures, high humidity, in combination with dense traffic (very start and stop) created the problems. The updates should now have improved this."

Mikael Sandberg
Head of Communications to the media
Skoda Sweden

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema asta cu mechatronicul de care s-au tot plans utilizatorii. Ce s-a intamplat cu acele recall-uri a fost de la mechatronic in China, Japonia, Australia. 

Aici este problema cu ambreiajele pe care le incinge foarte rau si le uzeaza cutia. In trafic intens trece din D1-D2 la 5-10kmh, apoi iar in D1 la franare. In plecare de pe loc fara accelerare, iar se incing rau. E ca si cum la manuala pleci din ambreiaj. Plus schimbarea in continuu a treptelor ar termina si o cutie manuala.

 

E o continua frecare in cutie, de dragul eficientei (pe care o reuseste), insa datorita modului defectuos in care a fost facuta, costul este fiabilitatea.

Au aparut sfaturi ca in trafic bara la bara sa se treaca cutia pe M1 ca sa nu isi mai uzeze singura ambreiajele.

 

Mare parte din ce se scrie in topic si din ce a scris si colegul cu O3 este din cauza acestor ambreiaje, nu a mechatronicului. Faptul ca patineaza, vibreaza, cloncane acestea sunt probleme mult mai frecvente ale dsg7.

Plus alte surse ca motor-talk.de, forumuri dedicate din germania, franta pt marcile vag arata din pacate ca nu sunt probleme izolate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Asta cu trecutul pe manual este un sfat de luat in seama... Acum le vad un rost la acele padele :)) pana acum de 2-3 ori le-am folosit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!