-
Similar Content
-
By cxr2test
Salut,
La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
1 x display+control unit
1 x acel dvd?
1 x microfon pt BT
1 x modul bt sub bord/scaun?
Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
Multumesc.
-
By ct_act
Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
- ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
- Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
- Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
- Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
- Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
- Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
- Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
- Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
- Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
Dezavantaje:
- Pretul
- Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
- Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
Altele:
- Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
- O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
- Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
- Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
- Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
- Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
- bara Rline este pre-decupata
Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
Gasiti si poze de ansamblu aici.
Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
-
By mazicristi
Salut,
Am zis sa-mi prezint si eu golful recent achizitionat. A fost adus din Germania, cu aproximativ 124000 km la bord si e fabricat in 2011. Are urmatoarele dotari: motor 1.6 benzina + gaz, faruri xenon cornering (afs), led drl, proiectoare ceata, spalatoare faruri, senzori parcare fata si spate, oglinzi rabatabile cu incalzire si puddle lights, keyless entry, tempomat (cruise control), 4 geamuri electrice, pornire pe buton, oglinda interior antiorbire, scaune si bancheta textil + alcantara, incalzire scaune fata, cotiera cu suport pahare, volan multifunctional, rcd 510, sistem sunet cu 6 difuzoare si amplificator dynaudio, climatronic, pedale sport, lumini picioare, torpedou refrigerat. Am probleme cu farurile, care isi fac initializarea sus-jos, stanga-dreapta la pornire dar in mers nu se misca, si cu chederul de la portbagaj care lasa putina apa sa treaca daca spal masina.
Prima achizitie mai importanta pentru masina, o sa fie un set de jante de aliaj pe 17", ca arata urat rau cu jante de tabla pe 15 si capace. Apoi mai vedem...in functie de buget...
Si acum poze:
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now