Jump to content

Sterescugabriel

Recommended Posts

Sterescugabriel

Si-a activat cineva anumite functii dupa ce a intrat in posesie a masinii.? Daca da care ar fi acelea 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C Z R

    26

  • ShadoWzZ

    22

  • pronet

    19

  • Al Bundy

    18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NU ai cum.

Buna! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am fost la un service cu Golf 7 1.6 TDI sa imi scoata avertizarea de centura. A incercat sa faca ceva acola la laptop si am vazut ca ii dadea eroare programul. D

Doresc sa deschid acest topic dedicat codarilor VCDS pentru Golf VII asemanator cu topicul de la Golf V, diferenta fiind facuta de optiunile in limba germana (nu cunosc limba germana dar ma chinui cu

Posted Images

Pentru că nu am găsit un topic mai potrivit, vă intreb aici... Din ce bănuiesc eu, se poate activa functia ca la punerea contactului, acele de turatie si vitezometru sa isi facă pana la capăt cursa, nu? (needle sweep) Mi se pare un detaliu foarte frumos.

Link to post
Share on other sites

Se poate, exista si pe subforumul Octavia 3 un topic despre codari (inclusiv asta). A mea a venit din fabrica cu chestia asta activata si deja, dupa prima saptamana, nici nu o mai observ. Macar e f usor de activat si nu te costa nimic. :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Scuze că voi fi off-topic, dacă se va constata că există interes pentru un topic legat de codările ce se pot face la Golf 7, voi deschide unul.

Intrebarea mea este pentru cunoscătorii VCDS, cum se pot face stopurile optionale cu LED care vin pe Golful 7, să lumineze la frână si cele de pe hayon, nu doar cele de pe aripi. Si oare ar putea afecta garantia/fiabilitatea stopurilor?

Edited by Golf TDI
Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca au o lumina foarte puternica, ar fi mai bine sa le lasi asa. Eu zic ca e o chestie de bun simt, luand in comparatie E-class, de exemplu.

Link to post
Share on other sites

+1.

LED-urile pe frana deranjeaza destul de rau noaptea in coloana. Asa ca dubland numarul lor nu poate decat sa multiplice numarul de injuraturi.

Link to post
Share on other sites

Aha, am inteles, deci de-asta nu au fost "lăsate" să functioneze din fabrică! Ok, inchidem subiectul ăsta atunci :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
mdinisoae

Doresc sa deschid acest topic dedicat codarilor VCDS pentru Golf VII asemanator cu topicul de la Golf V, diferenta fiind facuta de optiunile in limba germana (nu cunosc limba germana dar ma chinui cu G translator). Sper ca toti posesorii de Golf VII sa posteze aici intrebarile si raspunsurile (eventual cu poze) si acest topic sa fie de un real ajutor pentru comunitate.

 

Parcurgand topicul de la Golf V am gasit un link util deschis de Sootchucker pe forumul golfmk7.com (am citat sursa sa nu avem probleme de copyright). Pe unele din ele le-am incercat si am fost placut surprins sa vad ca functioneaza (spre exemplu setarea pentru a vedea incarcarea bateriei), altele nu au functionat (probabil diferentelor de dotari, spre exemplu alarma - am setat sa se auda semnalul sonor la inchiderea si deschiderea din telecomanda, dar la mine nu functioneaza).

 

Acum vin si cu o problema: la farurile standard (cu halogen) nu sunt becuri dedicate pentru stationare (lumina de pozitie); pentru pozitie sunt folosite becurile pentru faza lunga la o intensitate mica (probabil 10%).

Am dezactivat DRL care era setat pe faza scurta si se activa automat la punerea contactului; acum doresc sa maresc un pic intensitatea la lumina de stationare ca sa o folosesc pe post de DRL (pe becurile de faza lunga). Avantajul consta in faptul ca nu trebuie sa stau cu DRL-ul aprins daca am nevoie sa pun contactul, ci folosesc pozitiile pe post de DRL => salvez viata bateriei folosind switch-ul de lumini.

Link to post
Share on other sites

- Legat de avertizarea acustica la incuiere/descuiere, parerea mea este ca pe Golf 7 nu exista acea "sirena" decat daca ai optiunea Alarma Plus, altfel, nu ai alarma deloc. In VCDS, la output tests, nu pot testa alarma, ca si cum nu exista.

- Legat de Rain Closing, majoritatea spun ca nu merge activat cu VCDS (faci codarea fara probleme dar nu functioneaza), tot pe forumuri straine am citit ca ar merge activat cu VCP (Pro) - (VAG CAN PRO?)

- In modulul ABS Brakes, la adaptari, puteti schimba modul in care functioneaza Hill Start Assist si Autohold-ul (sa fie nevoie sa accelerezi mai mult sau mai putin pentru a se decupla frana). Eu am stat cateva zile cu ambele pe "Early" (din fabrica e "Normal") si o cam luam la vale daca plecam in deal :) Am lasat Autohold-ul pe "early" si am pus Hill Start Assist inapoi pe "normal".

Cu autohold pe "early" ai plecarea mai lina

 

Ce as mai vrea ... ar fi inchiderea geamurilor fara sa tin apasat butonul pana la capat, ci doar pana incep sa se inchida. Stiu cum se facea pe G5 dar aici e altfel, sau cel putin ma incurca teribil de mult textele in germana.

 

Un mic minus la masinile cu Keyless Access, nu poti incuia masina cu motorul pornit si se pare ca nu exista nicio codare pentru asta. Din ce am auzit, si pe Audi e acelasi comportament. Singura solutie este sa o inchizi manual cu cheia (nu telecomanda). Asta presupune sa scot capacul de pe maner ...

Link to post
Share on other sites

CZR, legat de problema cu kessy. Uite cum arata codarea pe MK6, poate exista ceva asemanator si pentru MK7:

 

post-104992-0-87783000-1399013516_thumb.

Edited by Hayate
Link to post
Share on other sites

Din pacate n-am label-urile pentru modulul asta ... atasez poza si autoscan

 

Edit: Nu le-am gasit nici pe versiunea 14.5, sau poate nu fac eu ceva bine ...

post-27965-0-76799900-1399021392_thumb.p

Log-CZR-WVWZZZAUZEW350088-649.txt

Edited by C Z R
Link to post
Share on other sites
mdinisoae

@C Z R:

 

a) inchiderea geamurilor , faci referire la optiunea de "impuls" de la butoanele de pe usa? (sau la cele de pe telecomanda?).

 

La mine merge inchiderea geamurilor, apas o data pe butonul de pe usa si geamul se deschide/inchide (ca la Golf V).

 

b) Incearca sa gasesti optiunea pe Adaptation Channels (dar acolo optiunile sunt in limba Germana):

[select]
[09 – Central Electronics]
[security Access]
Enter 31347 to activate cruise control

[Adaptation Channels]
....(optiuni in limba germana)

 

O sa merg un pic mai incolo la masina si incerc sa gasesc codarea pentru geamuri.

Link to post
Share on other sites

De inchis se inchid, doar ca trebuie tinut apasat pana se inchid complet. Daca iau degetul, se opresc. Asa era si pe Golf 5 si nu numai, si era o codare de comvort care le inchidea complet fara adormi cu degetul pe buton.

Nu conteaza ca e din telecomanda sau din maner, aia se aplica la amandoua, trebuie doar gasita.

Link to post
Share on other sites
mdinisoae

Pentru Kessy incearca sa vezi daca sunt active optiunile de mai jos:

 

[select]
[09 – Central Electronics]
[security Access]
Enter 31347 to activate cruise control

[Adaptation Channels]

(19) Access control 2 – Kessy Komfort oeffnen   (Kessy comfort lock)

(20) Access control 2 – Kessy Komfort schliessen (Kessy comfort unlock)

 

La mine sunt dezactivate pentru ca nu am Kessy Keyless Access System.

Edited by mdinisoae
Link to post
Share on other sites

19 era deja activat, 20 era dezactivat si dupa cateva teste mi-am dat seama ca se refera la inchisul geamurilor din telecomanda (19), 20 desi e off merge sa deschid geamul din telecomanda, ciudat ...

Am mai gasit ceva cu "15" in text (nr 13 tot la Access control 2) dar nu am observat vreo diferenta undeva, si parca la 33 am incercat si la fel nu am obs. nimic

Cand o sa am timp (acum nu prea am) o sa ma joc cu ele mai mult, eventual si cu laptopul conectat la net ca sa pot traduce

Link to post
Share on other sites

In caz ca doriti si alte adaptari / codari pe platforma G VII puteti vizita si site-ul acesta. Spor la citit.

Link to post
Share on other sites

In sfarsit pot pune un rezultat clar :)

- Incuierea masinii cu motorul pornit, folosind telecomanda (la masinile dotate cu Keyless Access)

 

09 - Central Electronics (cod 31347 la security access)

Adaptation -> (1) Access control-Funk bei Klemme 15 ein -> "active" (din fabrica este "inactive")

post-27965-0-76513100-1399225671_thumb.p

 

Legat de asta, atentie sa nu va vina ideea (cu motorul pornit) sa deschideti geamul, sa incuiati masina din butonul din interior si sa inchideti geamul cu voi afara. Nu se mai descuie decat manual cu cheia (trebuie scos capacul de pe maner). Masina ignora total comenzile date de pe telecomanda, atata timp cat codarea de mai sus este "inactive"

 

Sunt curios ce face (21) Access Control 2-Kessy Komfortbedienung Reichweitenbegrenzung care in traducere ar fi "Kessy comfort control range limit". Are "Yes" si "No" (de fabrica am "No"). Am incercat cu "Yes" si nu am observat nicio diferenta de comportament. Ar fi frumos un autolock care reactioneaza cand te indepartezi de masina, nu cand inchizi usa. Renault are asa.

Edited by C Z R
Link to post
Share on other sites

Sunt curios ce face (21) Kessy Komfortbedienung Reichweitenbegrenzung care in traducere ar fi "Kessy comfort control range limit". Are "Yes" si "No" (de fabrica am "No"). Am incercat cu "Yes" si nu am observat nicio diferenta de comportament. Ar fi frumos un autolock care reactioneaza cand te indepartezi de masina, nu cand inchizi usa. Renault are asa.

 

Si ai si testat sa te indepartezi de masina sa vezi daca face auto-lock? Sunt si eu interesat de optiunea asta. Sistemul oricum se prinde cand (nu) esti pe langa/in masina, deci e chestie de soft sa faca si auto-lock...

Link to post
Share on other sites

Nu apuci sa faci nici jumatate de pas ca se incuie. Am incercat si cu (21) Access Control 2 - ... activat ... si tot la fel

Autolock-ul e din 05 Acc/Start Auth - Long Coding - Byte 2, Bit 4

Ar fi de ras sa fie chiar acolo in long coding inca ceva util, dar cum nu am libraria pentru modulul meu ... (nici macar in germana)

Modulul e 5Q0 959 435 A. Nu apare nimic (nici macar ceva apropiat) in Labels, nici in ultima versiune

 

Cred ca este o combinatie de mai multe setari/codari

 

1) Activare din Modulul 05

2) Activare adaptarea 21 Access Control 2 - bla bla din Modulul 09

3) Modificare range/distanta pentru codarea de la punctul 2 (nu stiu de unde)

 

Cel putin asa mi s-ar parea logic sa functioneze ...

Edited by C Z R
Link to post
Share on other sites

Ah, deci merge dar face auto lock imediat cum ieși din mașină?

Link to post
Share on other sites

Face in momentul in care inchizi usa soferului. Si nu tine cont de celelalte usi. Celelalte pot fi deschise :)

Link to post
Share on other sites

Putin pe langa subiect dar totusi de interes: azi am fost la PBV1 si am intrebat de codari. M-au intrebat ce anume as vrea sa fac, le-am spus de cateva, au spus ca se intereseaza si apoi au revenit cu raspusul "Nu se poate". Oare cer voie la fabrica si nu primesc acceptul, sau care o fi chestia?

Link to post
Share on other sites

Probabil se incearca codarea online iar sistemul pe baza vin-ului nu accepta respectivele modificari chiar daca ele ar fi disponibile software. E marketing pur-pentru anumite feature se plateste ptr a fi disponibile in varianta modificata. Un ex clar-platforma 8k de pe a4 care are instalata pdc suporta si ops-dar ptr cea din urma se plateste extra cand e comandata initial-iar ops-ul e doar la un click distanta :)

Link to post
Share on other sites
  • Aerofan pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • cxr2test
      By cxr2test
      Salut,
      La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
      1 x display+control unit
      1 x acel dvd?
      1 x microfon pt BT
      1 x modul bt sub bord/scaun?
      Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
      Multumesc.
    • ct_act
      By ct_act
      Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
      In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
      -          ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
      -          Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
      -          Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
      -          Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
      -          Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
      -          Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
      -          Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca  catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
      -          Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
      -          Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
       
      Dezavantaje:
      -          Pretul
      -          Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
      -          Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
       
      Altele:
      -          Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
      -          O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
      -          Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
      -          Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
      -          Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
      -          Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
      -          bara Rline este pre-decupata
       
      Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
      Gasiti si poze de ansamblu aici.
      Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
       












    • mazicristi
      By mazicristi
      Salut,
       Am zis sa-mi prezint si eu golful recent achizitionat. A fost adus din Germania, cu aproximativ 124000 km la bord si e fabricat in 2011. Are urmatoarele dotari: motor 1.6 benzina + gaz, faruri xenon cornering (afs), led drl, proiectoare ceata, spalatoare faruri, senzori parcare fata si spate, oglinzi rabatabile cu incalzire si puddle lights, keyless entry, tempomat (cruise control), 4 geamuri electrice, pornire pe buton, oglinda interior antiorbire, scaune si bancheta textil + alcantara, incalzire scaune fata, cotiera cu suport pahare, volan multifunctional, rcd 510, sistem sunet cu 6 difuzoare si amplificator dynaudio, climatronic, pedale sport, lumini picioare, torpedou refrigerat. Am probleme cu farurile, care isi fac initializarea sus-jos, stanga-dreapta la pornire dar in mers nu se misca, si cu chederul de la portbagaj care lasa putina apa sa treaca daca spal masina.
      Prima achizitie mai importanta pentru masina, o sa fie un set de jante de aliaj pe 17", ca arata urat rau cu jante de tabla pe 15 si capace. Apoi mai vedem...in functie de buget...
      Si acum poze:
       
       

















  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept