Jump to content

Zgomotele de prin Octavia 3


Aditu
 Share

Postare recomandată

Greu de crezut treaba cu Loganu'.

 

Zgomotele/troncanelile aparute in plus fata de modelul precedent sunt datorate reducerii de costuri.

 

Un lucru la care producatorii nu au umblat in ultimii 10-15 ani a fost reducerea zgomotului interior.

Desi motoarele au devenit mai silentioase, zgomotul de motor a fost inlocuit de zgomot de rulaj provenit din "subtierea" materialelor si marirea rotilor/jantelor.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai misto e ca unii dintre noi au luat skoda ca vezi chipurile avem si noi miros de vw, audi in masina, dar uita ca de fapt nu e un audi (si nici macar vw), uita ca de fapt au dat jumatate din banuti cat ar da pe un audi!

 

Eu am luat Octavia deoarece nasul are tot octavie, O2 din 2006, motorizare 2l Diesel, 140cai. La activ cu 489000 km. Schimbat turbo, 2 injectoare dar restul e brici. Masina a fost lovita grav de doua ori si reparata prin casco in Ungaria in ambele cazuri.

Sunt impresionat de aceasta masina deoarece ea functioneaza perfect si acuma, nu troncane combustibilul in rezervor, nu zdrongane geamul in usa, nu-i populat de insecte (greierasi) in interior. Se vede ca nu e masina noua dar e inca ok considerand prin ce a trecut.

 

Miros de vw.. Aici doar vreau sa adaug ca am lucrat 8 ani de zile intr-o fabrica care produce si in momentul de fatza componente pentru grupul Vw si Ford. Acuma lucrez intr-o alta firma si vizitez saptamanal minim 3 fabrici care produc componente pentru industria auto: electronice, cabluri, volane, mufe, connectori, lampi, etc. Ti-as putea scrie romane despre procesul lor de productie si ai ramane cu fatza pe jos daca ai afla cat de mult seamana Audi A4, cu Octavia noastra draga, cu Golful de la VW, cu Exeo de la Seat. La fel ai ramane uimit daca ai afla de piese, 99% din piesele acestor branduri, se fac de aceeasi fabrici pe aceleasi masini de acelasi Dorel. Diferentele se gasesc doar in componentele vizibile, si tin mai mult de shick si ca sa poata cere cu 7000 de euro mai mult pe un A4 cu exact aceeasi configuratie decat pe un O3. Poate unii stiti ca platforma MQB la grupul VW e o platforma comuna. Poate tot stiti, probabil mai putini, ca aceasta platforma a fost implementata avand ca scop de baza cost saving si compatibilitate ridicata intre modelele grupului VW (Seat, Skoda, Audi). Ea e aplicata pentru brandurile High Volume(Passat, A4, Octavia....etc). Pe scurt, poti lua o linie de productie Octavia MQB si sa produci pe ea A4 MQB fara stres, fara costuri extreme de transpunere. Daca pana acuma dadeam cu ideea ca sunt aceleasi masini sau ca seamana mult, de acuma incolo chiar putem afirma ca sunt aceleasi masini, doar ca arata diferit in exterior si in interiorul habitaclului.

As mai putea scrie multe dar intram doar mai adanc in offtopic cu ele.

Stiind toate astea, sincer nu prea stiu ce as putea recomanda cuiva, mai mult m-as duce pe noroc decat pe calitate oferita de marca.

 

Respecte,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai misto e ca unii dintre noi au luat skoda ca vezi chipurile avem si noi miros de vw, audi in masina, dar uita ca de fapt nu e un audi (si nici macar vw), uita ca de fapt au dat jumatate din banuti cat ar da pe un audi!

Nu am luat skoda pentru miros de audi sau vw ca la banii care i-am dat pe ea imi luam lejer si audi a3 sau vw golf sau jetta. Am facut aceasta alegere din alte motive si pentru ca mi-a placut... Daca la tine warlock nu se aude sau nu vrei sa le auzi e problema ta, dar din momente ce la mai multi se manifesta si le-am auzit inseamna ca ele sunt. Mai ales faza cu motorina din rezervor am testat la porsche bucuresti 5 masini si la toate se auzeau si eram in masina de fiecare data cu tehnicieni de la ei de la service si ei mi-au confirmat ca se aude dar vezi domne ca ar fi normal. Deci de unele probleme stiu si cei din service, la restul nu ne ramane decat sa mergem si sa le sezizam noi astia la care apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios cum se aude motorina in rezervor lovind pereții rezervorului. La benzina nu se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari Onescu,

 

Ai dreptate, cei din service stiu de majoritatea problemelor dar de multe ori nu le sta in putinta sa faca ceva, sau chair nu vor sa faca ceva. oe cand era masina mea noua ii sasaia pompa de combustibil din rezervor, scotea un sunet ca un o tzeava fisurata aflata sub presiune mare. Era un zgomot asa de puternic de nu auzeai motorul daca coborai careva din geamuri. Am si pus film cu problema asta undeva aici pe forum. Am observat acelasi fenomen si la un A4 cand am oprit la semafor in Sibiu.

M-am dus cu ea la Oradea / reprezentanta Autogrand si baietii de acolo mi-au zis ca si altele fac asa, si ca nu au ce sa-i faca. Am probat 3 masini din parcul lor, 2 din ele sasaiu din care unul mai slab iar celalalt la fel.

M-am dus in Ungaria la Bekescsaba, reprezentanta de acolo Autokoros. Baietii mi-au spus ca au avut de aface cu aceasta problema la Tiguanuri si nu ar trebui sa scoata nici un sunet pompa. Au urcat-o pe rampa si i-au facut film si cateva poze.In scurt timp dupa aceea (cred ca dupa o saptamana) ma suna ca am programata masina la ei, schimba pompa in garantie. Si ca acceasta problema e o problema e deja recunoscuta de grupul VW la modelele Tiguan. motorizari diesel.

De atunci un psst nu am auzit de la pompa noua si am bagat in masina 36000 de km. In schimb de atunci am mai oprit la semafoare pe langa masini mai noi gen Seat, Audi si am mai prins cateva care sasaie de zici ca au roata sparta. :)

 

B.


Chiar sunt curios cum se aude motorina in rezervor lovind pereții rezervorului. La benzina nu se aude

Iei o canistra de 20l. Il umpli pe jumate cu apa, pui dopul il strangi bine. Il fixezi cu extensoare in portbagaj culcat sa nu miste. Opresti radio si asculti. Ce se aude la noi e un pic mai tare deoarece rezervorul e de 55l. Desi e si inafara masinii tot se aude urat mai ales cand franezi un pic mai brusc sau demarezi mai agresiv.

 

Respecte,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la benzina de ce nu se aude? Viscozitatea oare sa influențeze?

PS. Nu e si la diesel tot 50 litri rezervorul ca la benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))...cea mai buna explicatie

Ba da dar nici la cele break sau 4x4 nu se aude. Cica acestea au altfel facut rezervorul. Daca e o sa incerc maine sa inregistrez zgomotul si o sa-l postez sa vedeti cum se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la 1.8 - ul meu nu se aude. Probabil tine de puntea spate....la versiunile cu punte semiindependenta au pus alt tip de rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))...cea mai buna explicatie

Ba da dar nici la cele break sau 4x4 nu se aude. Cica acestea au altfel facut rezervorul. Daca e o sa incerc maine sa inregistrez zgomotul si o sa-l postez sa vedeti cum se aude

 

Al meu e break si se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pot confirma ca si la benzina se aude, cel putin la mine se aude atat timp cat rezervorul e plin peste 60-70%. Cand se apropie de jumatate nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropos de zgomot la rece in relanti la prima pornire am gasit pe acest forum o referire la informare de fabrica pt cutiile 02s (cum este si cea de pe octavia 3 1.4 tsi)

 

Rattling noise from engine bay at idle vehicles fitted with 02S 5 speed manual gearbox (UK TPI) Release date: 05-Dec-2012 Technical product information Transaction No.: 2032109/1

Customer statement / workshop findings

Rattling noise from the engine bay area with the engine running at idle.

Technical background

Neutral gear rollover noise describes the condition whereby a rattling noise from the constant mesh gearing in the transmission is heard while the engine idles with the clutch engaged (pedal released).

It is caused by engine torsional vibration and is particularly prevalent on vehicles with a single mass flywheel and low idle speed requirements. The intensity of neutral gear rollover noise will increase with transmission temperature and / or an increase of torque loading, for example air conditioning or heated rear window activation.

The rollover noise is inherent to transmission design and will disappear when a gear is selected and the vehicle is driven. The noise is not detrimental to the transmission or engine components and does not constitute a manufacturing defect.

Production change

None.

Measure

When evaluating transmission complaints please draw on the statements above when assessing the complaint, remembering to account for engine refinement, gear selection “feel”, and clutch operation.

Warranty accounting instructions

Normal warranty guidelines apply.

Parts information

No parts information.

Customer information

Neutral gear rollover noise will not negatively affect the longevity or performance of the vehicle. It is concept related and does not constitute a manufacturing defect.
Candy White Move Up BMT delivered 26 10 2012

2009 Golf MK 6 2.0 TDI 110
back_to_top.png Rock up! GM drop_down.png
 

Newbie
1_star_rating.png


Joined: 16 Jan 2014
Location: East midlands
Status: Offline
Points: 62 post_options.png Post Options
 
  thanks.png Thanks(0)
 
  quote.pngQuote  reply.pngReply bullet.png Posted: 28 Jan 2014 at 8:40pm
Speaking to the gearbox specialist at my dealer today (about my clutch issue) he mentioned the gearboxes are noisy due to how thin the casing is, to save weight, and the use of plastic parts in the gearbox?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

:))))...cea mai buna explicatie

Ba da dar nici la cele break sau 4x4 nu se aude. Cica acestea au altfel facut rezervorul. Daca e o sa incerc maine sa inregistrez zgomotul si o sa-l postez sa vedeti cum se aude

 

Al meu e break si se aude.

 

Chiar si la Passatul meu, variant, (VW!), se aude dintotdeauna... si m-am obisnuit, asa ca, dupa ce vine O3, nu o sa am nici o problema cu asta. Sper nici cu altele... In tot raul e si un bine -  daca se aude, inseamna ca ai ceva motorina in rezervor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt posesor al unei O3 2.0 TDI din februarie 2014 si pana astazi am facut 30.000 km. Care este problema mea?

Un zgomot, un troncanit, pe care l-am depistat acum 10.000 km la roata din dreapta fata. La anumite denivelari si pe anumite segmente de drum se aude un zgomot, un fel de scartait. Eu am crezut ca este vreo problema la articulatii sau amortizor.

Mecanicii de la service, au verificat-o si nu au gasit vreo problema desi inca se mai aude.

Mai are cineva o astfel de problema? Daca da, ati gasit cauza?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test: pe loc cu motorul pornit si cu geamurile deschise fa joc scurt si rapid de volan stanga-dreapta. Daca apare acel zgomot el e din caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zgomot din partea dreapta, suna ca si sunetul produs de picaturile de
ploaie in contact cu parbrizul. A amai avut cineva aceasta problema  ?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu intrebare... de cateva zile mi se pare ca se aude ceva la rotile din fata si mai exact cand trec peste denivelari. nu stiu sigur de la care se aude dar as vrea sa stiu daca ma duc in service cu ea si ei nu gasesc nimic ma pun sa le platesc constatarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a aparut problema inseamna ca ceva nu este in regula.. Nu a aparut aiurea.. Sigur a sarit ceva pe acolo.. Tu nu te duci la service pentru ca crezi, te duci pentru ca esti convins ca este ceva.. Nu te pune nimeni sa platesti atata timp cat tu stii foarte bine ca nu aveai inainte nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum am fost azi pana la ei chiar de la prima ora si nu au vrut sa ma primeasca ca nu aceam rezervare si asta cu toate ca erau doar 3 masini in tot service-ul. De abia joi ma pot duce sa vad ce are dar se aude din ce in ce mai urat. :( si am descoperit ca face de la roata din stanga fata si azi am trecut peste o denivelare sin parcarea unui supermarket si aveam impresia ca o sa-mi pice roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot enerveaza clipocitul ala din montantul dreapta fata. Apare destul de des in ultima vreme si se de in spectacol pe cam pe orice denivelare. Are momentr cand doarme dus. Azi am bagat putin capul si pe jos pe sub pe langa torpedou in sus spre gurile de ventilatie din dreapta. Nu aveam cine stie ce vedere si nu puteam sa ma si uit sa bag si mana, asa ca fand-ule pe rand nu am reusit sa gasesc inculpatul.

Asa ca ma orientez spre ce ar fi mai simplu...deci cum s-ar da jos montantul dreapta? Tras cu talent? mi-e sa nu stric vreo clema si sa stau cu el atarnat sau sa fac vreo boroboata.

Salut,

 

ai gasit vreo solutie la aceasta problema? si eu am aceeasi situatie si inca nu i-am dat de cap. inclin sa cred ca ar fi capacul de la torpedou, dar inca nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa vedeti daca nu e de la airbagul de sub volan. La mine de acolo venea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a disparut pe timpul verii si apoi nu a mai revenit. Nu stiu ce sa fi fost. S-or mai fi asezat plasticele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti da detalii de la airbagul de sub volan?

La mine se aude ceva din zona coloanei de directie/maneta de semnalizare.. un zbarnait metalic. Asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se auzea ca un greieras...un zgomot de plastic care vibreaza. Am tot pipait diverse chestii si cand am pus mana pe airbag nu a mai facut. L-am impins bine acolo cu forta mainii :) si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ai reusit tu sa ajungi cu mana sa impingi airbag-ul? Dupa parerea mea e destul de sus in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!