Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

  Mai am o intrebareunde este senzorul care citeste fluxul de gaze din egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista asa ceva.

fluxul prin EGR este calculat ca diferenta intre cat aer absorb cilindrii si cat aer trece prin debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De vreo 2 zile mi s-a aprins robinetul galben și cu mesajul de emission workshop și o simt cam subturata pana în 1500 de ture. Încă nu am ajuns la diagnoza cu ea. Poate fi de la bujii sau de la sonda lambda? Dimineața simt și un miros de gaze când o pornesc pe urma dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi alaturi, la cabinetul pentru benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. Am văzut acum ca e pentru TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda...posibil...dar si altele. Cel mai sigur este sa faci o scanare....altfel doar facem presupuneri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. O sa ajung luni la o diagnoza sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!  VW Golf 5 2004 1.9TDI BKC 246000 km

 

Vin cu o problema care cred ca este aparent noua. Acum o saptamana am observat ca la relanti cand motorul este cald, se auzea un bocanit in partea de jos in zona pedalelor cat si in dreapta. In urma investigatiilor mecanicului am reusit sa gasim "buba". Am scos furtunasul de vacuum de din sonda EGR, iar cand il astupam cu degetul bocanitul disparea. Asa ca am schimbat supapa EGR, am conectat din nou furtunasul si "Surpriza" tot se aude :(

 

Va rog, aveti idee de la ce este? Ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am un Passat 96 kw 131 cp

Imi apare emision workshop, asta dupa o saptamana plina, adica schimbat distributie, schimbat electroventilator, inlocuit turbina, curatat egr cu tot sistemul inclusiv intercoolerul

Ce sa fie , mentionez ca becul ba se stinge ba se aprinde si masina consuma mai mult ca de obicei

Eroarea este P3130 din cate am inteles de la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la EGR.

cu un VCDS faci un Basic Settings pe canalul 3 si vezi exact ce problema este cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un furtunas, verifica daca iti tine vacuum capsula, sa nu fie sparta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ma pricep, dar mecanicul la care am fost a verificat acest lucru si zice ca nu mai tine vaccum, intrebarea este daca se poate schimba doar acea supapa sau trebuie schimbat tot egr ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... cam asta este...

 

nu exista separat - e corp comun, deci trebuie tot EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Am inteles

Vreun mecanic care chiar se pricepe la asa ceva sti cumva unde gasesc

Sunt din Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre sa se priceapa la schimbat sau la diagnosticare corecta?

 

LA ambele intrebari, vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Am si eu aceeasi problema.

Ma poti ajuta cu nr de telefon al colegului nostru, sau ceva de genul? 

 

 

Astept rapuns.

 

 

 

Multumesc,

Marian C

 

post-147319-0-18687400-1424012751_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce eroare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin un Golf 1.9 TDI 105cp 2005 de aproximativ un an de zile. Cand l-am luat avea EGR-ul blocat cu un surub, si martorul aprins in bord. Am achizitionat un EGR nou, l-am montat si am inlaturat surubul. Martorul a disparut, masina trage foarte bine, dar cand masina se afla in turatie constanta undeva la 1800-2000 ture masina imi da in nas de vreo 2-3 ori dupa care revine la normal. Cand am inlocuit EGR-ul am curatat si clapeta de admisie, neavand prea multa depundere. Dupa cateva zile, dupa ce am citit pe forum, am hotarat sa anulez supapa EGR. Martorul aprins in bord, dar masina mergea absolut normal, fara sa apara acea trepidatie destul de violenta. Am mers cu EGR anulat pana acum 1 luna cand am hotarat sa curat supapa EGR din nou si sa revin la normal. Dar au revenit simptomele, EGR stins in bord, masina trage foarte bine cand o turez. Am scanat si cu Vag Com si nu am nici o eroare legata de motor.

Aveti idee ce ar putea cauza acele trepidatii intre 1800-2000 ture? Orice parere e binevenita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recircula prea multe gaze.Incearca sa faci un log in Basic Settings grupul 3.Poti face un log si pe grupurile 3,10,11 sa vedem starea MAF-ului.Posteaza logurile in area specifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa incerce si cu o saiba cu gaura pt.a micsora cantitatea de gaze recirculata.

Seara buna Catalin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Romy.Da,asta e cea mai simpla si ieftina solutie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!