Jump to content
Sign in to follow this  
rayn

Sfat achizitie Skoda Rapid

Recommended Posts

warlock

Si eu am plecat de la ideea Rapid 1.2 TSI ..si am ajuns la O3 1.2 TSI - cu doar o diferenta de 2000E. 

 

1.2 tsi de pe rapid este vechiul motor tsi (cel de pe octavia 2) , revizuit si cu promisiunea ca au reparat problemele cu distributia (pe lant)

1.2 tsi de pe octavia 3 este un alt motor, cu distributia pe curea


 Rapid 1.2TSI 86CP) ce cod motor o sa aibe. Sper sa nu fie o dezamagire, 

dezamagit nu cred ca o sa fii!

 

imi place Rapid pe dinafara, insa interiorul este slab, mai "ieftin" decat fabia mea (fabia 1 - 2006). asta a fost motivul principal pentru pasul mai sus catre octavia

Share this post


Link to post
Share on other sites
rempha

Sunt de acord cu tine legat de interior.

Plasticele sunt tari dar par solide (nu pare sa se miste ceva daca apesi mai tare pe ele) si pentru tatal meu pensionar nu par a fi importante (nici macar lipsa cromului in interior nu e o problema). I-a placut cum arata si cum se conduce masina, este practica si economica. Un Rapid 1.2TSI 86CP in primul nivel de echipare Active plus cateva dotari minime (proiectoare ceata, oglinzi electrice incalzite, computer bord) ofera o alternativa foarte buna la un Logan 0.9tce 90CP dotat similar (unde abea in echiparea Laureate vine cu aer conditionat). Loganul este undeva cu 2000 euro mai ieftin decat Rapidul dar diferenta se injumatateste deoarece discountul de la Dacia este nesemnificativ in comparatie cu cel de la Skoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

Multumesc tuturor pentru recomandari. A inceput asteptarea pentru o o3 cu 1.4 tsi manuala echipare elegance fara alte optionale .... si lunga mai pare asteptarea la 10 saptamani.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ank994

ai zburat un pic.felicitari pentru alegere!.era cea mai  buna optiune

Share this post


Link to post
Share on other sites
warlock

Initial si eu am vrut sa cumpar un Rapid dar dupa o vizita la reprezentanta m-am ales cu o Octavia 3. 

 

 

 

 

Decat un Rapid 1.4 TSI DSG, mai bine o Octavie 1.2 TSI. 

 

 

 ai putea alege o Octavia 1.2 TSI cu cutie manuala, masina care iti ofera mult mai multe decat Rapid.

 

eu la fel: am ajuns in showroom sa vad Rapid..si voi lua o Octavie 1.2 tsi elegance 6viteze.

Edited by warlock

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Multumesc tuturor pentru recomandari. A inceput asteptarea pentru o o3 cu 1.4 tsi manuala echipare elegance fara alte optionale .... si lunga mai pare asteptarea la 10 saptamani.... :)

Ai spart pusculita:)

Bravo! O sa have fun!:)

Masina ideala de familie, nu cred ca ai dormit azi noapte:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

Bine punctat cu pusculita :)))

Azi noapte am dormit ca de vreo saptamana tot am citit despre ea pana dupa 1 noaptea :))). Avand in vedere ce nevoi am de la aceasta masina consider ca e cea mai buna alegere. Lunga asteptare urmeaza :). Macar ca ajunge la timp pentru concediu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

Ma bucur ca ai urmat sfaturile noastre si nu te-ai multumit sa alegi o masina cu multe compromisuri. Felicitari pentru alegere!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorass

OFF TOPIC

 

Salut

Stie cineva un consum real pt 1.2 tsi in Bucuresti vb 1.6 tdi?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicureddogsflo

Cel mai bine pentru linistea ta in legatura cu motorul de pe rapid te uiti in ETKA si vezi pe ce e distributia curea sau lant si vezi si lista cu codurile de la motoare

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

Polo 1.2 tsi 105 cai (din dotare) consuma in jur de 8.5-9% in oras si 5.5-6.5% afara.

Acum depinde foarte mult de stilul de condus, de incarcarea masinii.

 

Probleme cu motorul nu am avut in 4 ani de cand avem masina, comandata in 2009 (a fost printre primele 1.2 tsi din Romania)

Edited by nsm

Share this post


Link to post
Share on other sites
warp78

Se pare incet dar sigur ca am intrat in minoritate. Sunt singurul care a intrat in show-room pentru o octavia si am semnat pentru un rapid. Sa detaliez putin :

 

Dupa o vizita in show-room, intrebat detalii, preturi, etc, am facut doua configuratii. Una pentru O3, aproximativ 17600 euro, si a doua de 15200 euro pentru Rapid. Factorul financiar a fost decisiv, si poate daca insistam treceam peste decizia familiala, dar....... Acum incep surprizele placute. A doua zii, un mic test-drive cu O3, al carei 1.2tsi/105cp in 6 trepte, a lasat o placuta impresie, mai ales ca ma gandeam la Rapid, care este mai usor, am venit inarmat cu geanta de acte pentru inceperea procedurilor. Si a iesit cam asa: Skoda Rapid Ambition, 1.2tsi, 105cp, 6 trepte, la care sau adaugat Pachetul confort si Pachetul tehnic (includ cam tot ce este decent pentru o masina), culoarea albastru denim, tempomat, al doilea rand de difuzoare. Pret final 15.000,29 euro :D . Lucruri la care am renuntat : climatronicul, xenon, si navigatia (se gaseste mai ieftin after-market). Acum au urmat discount-urile si tichetul rabla, si asa am ajuns la suma de 12.800 euro :RO flag: . Mi se pare un pret bun pentru o masina noua, la care fata de O3 am economisit aproximativ 3000 euro. Pentru mine a rentat !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu Utiu

Bravo. Vorba aia : cu 3000 euro iti faci casa!

E o suma destul de mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

pacat ca ai renuntat la climatronic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
warp78

Diferenta de pret dintre O3 si Rapid e mai mare, dupa toate calculele. Configuratie + otionale - discount - tichet, ies cam 4000 de euro. Eu am achitat 2500 lei pentru tichet. O sa fie cheltuielile cu inmatricularea, asigurari, numere, etc; navigatia care este achizitionata deja, am zis ca inca 1000 euro scazuti din diferenta. Poate 3000 nu inseamna mult pentru unii, dar de banii astia mai fac ceva; gen cauciucuri de iarna, posibil becuri cu leduri toata masina, etc. Sau imi iese casco pe 4 ani gratuit. Oricum a-si privii ies in avantaj.

 

Nu-mi pare rau pentru climatronic, defapt am fugit de el, caci daca pica, e nasoala situatia. Aceasi reticenta o am si pentru jantele din aliaj, sau aluminiu, de care nu sunt incantat. Ca se zgarie si se indoaie cu timpul, plus ca sunt mai grele decat cele de otel. E mai simplu cu capace; gasesti un model frumos, il schimbi cand se strica pe doi lei, iar janta o data la 3-4 ani, o dai jos, curatata, vopsita si este ca noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreihey

Eu nu inteleg de unde scoti tu 3000 mai ieftin. Este diferenta intre ele 2400, iar daca socotesti si ca ai dat 600euro pe tichet.... Nu puteai face discutia pt octavia?? Tu ai scazut la rapid de la 15200 la 13400. Nu se putea si la octavia sa scazi de la 17600?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ank994

oricum ar fi diferenta intre ele e de peste 2000 de euro.colegul a facut o alegere dupa nevoi si buget.foarte bune dotarile .totusi climatronicul trebuia pus la fel si jantele de aliaj.pachetele tehnic si confort vin cu multe dotari.felicitari pentru achizitie!

o mica intrebare: in echipare ambition nu ar trebui sa primesti si jante de aliaj?

Edited by ank994

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreihey

Corect. Fiecare alege dupa posibilitati, dar este diferenta mare intre octavia si rapid. Iar sa nu pui climatronic pe masina....nu stiu, la asta nu as fi facut rabat

Share this post


Link to post
Share on other sites
warp78

Familia pe primul loc. O3 cu discount si tichet, era aprox. 16.200, dar cam cheala. Bugetul era de 17.000 euro. Ok iau O3, la care adaugand cheltuielile cu inmatricularea, anvelope, jante si casco, ma aleg cu un mare carucior de cumparaturi, in care, cu timpul o sa incep sa bag bani, pentru a recupera echipamentele la care am renuntat in prima faza, si care imi ofera in plus, mai mult loc pe bancheta din spate. Nu se justifica, familial, investitia, tinand cont ca anul trecut, am facut 6.000 tkm, iar eu stau acasa cam 3-4 luni pe an, adunate.   In cazul meu, rapidul s-a mulat perfect nevoilor noastre, atat ca pret cat si ca dotari.

 

Climatronicul........... fiecare are "stolurile" lui. Prieteni cu a6, jetta, passat si polo, toate noi, toate probleme cu clima. Nu doresc la nimeni.

 

jantele sunt din aliaj, pe 15'', discuri ventilate fata, discuri normale spate, insonorizarea inbunatatita, alt tip de lant ( sa vedem ce poate in timp) si fulii angrenaj distributie modificate pentru silentiozitate. Cam asta am aflat despre micile modificari aduse modelului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Cu diferenta de pret mai cumperi un Golf 4. Nici eu nu inteleg ce este ala climatronic si la ce foloseste. Nici pe gratis nu l-as lua. Daca vreau frig, apas butonul AC on si gata. Reglez temperatura dupa treapta de ventilatie si butonul de cald-rece. Fara motorase la clapete, senzori de temperatura si calculator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreihey

Eu am cerut o oferta la skoda pt o octavie elegance cu 1.4tsi 140cp si echipare standar plus o groaza de altele inclusiv xenon, a ofertat la 18000 cu tichet rabla inclu, dara fara negociere. Cca o mie de euro cred ca mai negociez. Deci la 17000 eu am primit oferta pt o masina superdotata, nicidecum cheala. Daca vrei iti dau in privat oferta. Ma rog, vad ca esti chitit pe rapid. In plus orice echipament adaugat dupa sa stii ca se lasa cu greieri. Iar la ce zici tu de problema cu clima, eu am masini vw de 10 ani si nu amavut probeleme. Iar daca au exista garantie sa stii. Eu de curand am schimbat volant la tiguanul meu si nu sunt demoralizat deloc. Sunt constient ca masinile azi nu mai rezista ca alta data, suntem piata de desfacere dar in fon am dat niste bani pe masina, are garantie 4 ani si cand se intampla ceva asta e. Felicitari pt ce ai ales si sa te bucuri de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
warp78

 @andreihey - Multumesc :icon_thumleft: .. Nu sunt chitit, e comandata deja, si vine prin iulie !

 

Ce incerc eu sa evidentiez, este exact acest topic, unde s-a pornit de la ideea, ca rapidul e prea scump ; mai pui ceva si te alegi cu O3. Eu am venit cu argumente contra acestei opinii. La fel ca tine eu am iesit la 17.600, si acum imi dau seama ca nu am mentionat ca era cu tichet inclus, ceea ce ridica pretul cu inca 1470 euro, iar rapidul a iesit la 15.000 fara discount sau tichet. De aici neclaritatile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tvirgil

   Cu diferenta de pret mai cumperi un Golf 4. Nici eu nu inteleg ce este ala climatronic si la ce foloseste. Nici pe gratis nu l-as lua. Daca vreau frig, apas butonul AC on si gata. Reglez temperatura dupa treapta de ventilatie si butonul de cald-rece. Fara motorase la clapete, senzori de temperatura si calculator.

Climatronic pt. ca nu trebuie sa nu mai apesi nimic. totul vine de la sine.

Ca si functia Gala de la radio care regleaza automat volumul in functie de viteza de deplasare care cred ca iti place asa si climatronicul are grija sa nu "butonezi" tot timpul.

Eu folosesc climatronicul pe auto de 4 ani si iarna si vara si nu am simtit nevoia de a butona.

Edited by tvirgil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cavalerul76

Salut

 

Intentionez sa achizitionez foarte curind un Rapid cu motorul de 1,2TSi , ca a doua masina....

 

Am citit pe forum de problemele aparute la acest motor : cu turbina si distributia pe lant .

E adevarat ca postarile citite pina prin Martie 2013 , tot prezentau problemele de mai sus .

Acum la sfirsit de 2014 , mai exista aceste probleme sau fabrica le-a rezolvat ????

 

Pentru ca sint destul de dornic sa achizitionez aceasta masina , si la banii astia ( 13K ) , as vrea sa schimb de la Dacia / Renault catre un constructor mai german :) si ideea e sa merite , nu sa merg din 15 in 15 mii la service sa schimb lantul.....

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cavalerul76

Salut

 

Doresc sa achizitionez o Skoda Rapid Ambition 1,2 TSI / 86 CP , cod NH33F414 - de fapt am inceput procedura de achiztie .

 

Intrebarea care ma framinta : au rezolvat problema cu lantul de distributie sau nu ? Curea , lant ma rog , important este sa nu se rupa sau intinda sua sa il schimb din 10k in 10 k km . 

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri