Jump to content
Sign in to follow this  
rayn

Sfat achizitie Skoda Rapid

Recommended Posts

funstation

Masina asta o iau pe considerentele practice ale portbagajului necesar pentru 2 adulti + 1 bebe. Spaceback are portbagaj de 430 de litrii, adica 100 mai putin decat sedanul. Seat a intrat in analiza doar cu noul toledo, dar per total l-am abandonat. 

 

Ofertele pe care le-am primit pana acum de la dealeri au ajuns pe la 15000 + voucherul pentru care am rabla :) ... reducerile sunt similare pentru 2 dealeri, nu am gasit nimic spectaculos.

O sa vad ce pret ar fi pe la octavia in aceleasi dotari (atasat configuratiile cu pret de configurator).

 

 

skoda_rapid_1.2TSI_final.pdf

skoda_rapid_1.4DSG_final.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Octavia 3 iti lasa spatiu de manevra mai mare in ceea ce priveste motorizarile si optionalele + vine cu mai multe in standard.

Spre exemplu vad ca la Rapid nu se poate pune DSG cu 1.2TSi, iar 1.4TSI neaparat e cu DSG. 

 

Parerea mea daca s-ar putea sa alegi 1.4TSI manual si de restul mai adaugi optiuni.

In conditiile in care mergi preponderent in oras si iti place cum se comporta 1.2 atunci cu atat mai bine economisesti niste bani.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

@rave.... mersi de raspuns, chiar aici am dubiile .... daca s-au corectat bubele de pe cele 2 variante.

@cristian... mersi de asemenea :) .... rapid in sinea lui e tot un polo la origini din ce stiu. Fata de ce am acum rapid e un upgrade major :) si nu ma refer la rabla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

Da-mi pe pm configuratia aleasa de tine, discountul obtinut si dealerul de la care vrei sa iei masina, poate reusesc sa te ajut sa obtii o oferta mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yonutss

Nu cumpara Rapid!Gresesc daca spun ca este produsa in India?

Share this post


Link to post
Share on other sites
niku_nd4spd

In India e produs rapidul bazat pe polo sedan (vento la ei) cu bot de fabia 2.

Eu m-as gandi serios la o3 cu 1.2 tsi de banii astia.

Edited by niku_nd4spd

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

Rapid-ul e dragut , ca model..dar este low-cost..Orienteaza-te pe Octavia e mai premium , e undeva intre 
Rapid si Superb..si o valoare de revanzare dupa sigur o ai mai buna decat la Rapid. 

Ia o Ocatvia cu un motor bun pentru nevoile tale (1.4 + DSG ) ar fi perfect si dotarile necesare , dupa retrofit-uri poti face usor 

Parerea mea , nu sariti cu  :tomato:

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

Inca o data, multumesc pentru opinii :)

Din configurator octavia 3 1.4 manuala e cu vreo 2500 euro mai scumpa decat rapid 1.4 dsg. E un pic cam peste buget, dar sper sa ma gandesc la un efort (considerabil) dupa un drive test :D... la octavia imi convine si ca pot sa pun manuala la 1.4...

De motorul de 1.4 nu prea am auzit de o incidenta asa mare a bubelor...

Edited by funstation

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Diferentele intre 1.2tsi/105cp si 1.4tsi/122cp nu sunt mari, decat in ceea ce priveste consumul, eu am 1.4tsi/dsg si iti pot spune ca consuma mult in oras .. adevarat ca este o placere DSG-ul insa vine cu un cost si cu un risc (din pacate)

 

My two cents .. mergi pe O3 1.2tsi/105cp manuala .. incearca echiparile Ambition sau Active pentru o reducere de pret daca nu ai nevoie de toate dotarile de pe Elegance (care sunt multe si cam merita)

 

Daca totusi ramai la Rapid si vrei sa incerci cutia automata (si la mine e prima, am vrut sa incerc si imi place, tot asa 2000 eur in plus am dat) atunci ia 1.4tsi cu DSG, macar stii ca ai cu ce sa te joci in fiecare zi (desi O3 are si mai multe chestii de joaca).

 

Atentie! Motoarele de pe O3 (1.2tsi, 1.4tsi) sunt total diferite fata de cele de pe Rapid, sunt noile EA211 cu distributia pe curea si cu multe alte modificari constructive, pana acum de un an de cand urmaresc noua platforma MQB motorul de 1.2tsi (EA211 de pe O3, G7, Leon, A3) este cel mai bun raport calitate/pret/consum

Edited by codz

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Atentie ca pe O3 este motorul de 1.4 140cp si 250nm.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

Acest motor are probleme cunoscute similare cu 1.2 tsi cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
radioman

Nu! Are o turbina modernizata (ma refer la Octavia 3) si alta distribuitie (pe curea), plus ca se comporta grozav de dinamic pentru 1,4 litri, pur si simplu te incanta!

Edited by radioman

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristiansen077

Atunci cand am dat comanda la masina mea (octavia 3, 1.2 tsi, 105) am facut test drive si cu rapid 1.2, 105 si pot spune ca este ok cum se misca, portbagajul spatios, dar nu se compara ca spatiu cu O3 si nici ca silentiozitate, proportii... si eu m am gandit la 1.4 tsi cu dsg la rapid, dar dupa ce am mers, in aceeasi zi si cu O3 m am decis la cea din urma, iar de la primul nivel de echipare am ajuns la ultimul plus optionale. Recunosc, de asemenea, ca luasem in calcul si motorul 1.4tsi cu primul nivel de echipare de la O3, dar am preferat dotarile suplimentare intrucat 1.2 se misca decent, de fapt cred ca vei fi surprins de cum se misca....test drive ai facut cu vreuna?

P.s. eu nu am condus 1.4, ca sa nu ma imbolnavesc, dar banuiesc ca este mult mai agil decat 1.2, iar de consumat consuma aproape la fel...am vazut colegi cu super consumuri pe forum, deci motorul este performant

Bafta!

L.e. 1.2 si 1.4 sunt motoare noi, 1.8 este imbunatatit....citat din brosura O3

Edited by cristiansen077

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian 1m

Eu as alege octavia 3, dar 1.4 pentru o rezerva de putere acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makron

Funstation, un tip de la mine.
Dacă mai poți merge la un drivetest cu 1.2 tsi, să iei în mașină vreo patru persoane mai corpolente și să lași clima ON. Dacă reușești să prinzi și un sectoar de drum în rampă e perfect.
E bine de știut cam cum se mișcă motorul în condițiile date. :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristiansen077

Se misca mai bine ca 1.6, 102 makron, nu crezi? Eu am condus cu 3 persoane masina in test drive inclusiv varianta de 86 cp si pot afirma ca m a surprins placut. Eu cu 1.2 am fost la brasov cu 5 persoane incluzand aici un copil si portbagajul plin, clima on non stop si nu am avut nici o problema. Eu vin pe 1.2 de la un 1.6 16 v renault care este mai fasnet decat 1.6 de la wv, iar noul tsi mi se pare mai ok. Precizez ca am condus 1.6 102 pe octavia 2 si mi am facut cat de cat o parere, pe cand tu nu stiu dc ai facut macar un test drive cu 1.2. Cred ca te bazezi pe ce ai mai citit la diversi posesori iar impresia ta este pur subiectiva. Corecteaza ma daca gresesc
 

Edited by Bwwlan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makron

Greșești...Postarea ta este total deplasată față de tipsul pe care l-am dat. Ceea ce am arătat eu este modul în care se testează cel mai bine un motor mic de putere medie Punct și nimic mai mult.

 

Unde ai văzut tu că am comparat 1.6mpi cu 1.2 tsi?  De unde concluzia ta că nu am facut test cu 1.2 tsi?  Unde am afirmat eu că motorul nu se descurcă? De unde știi tu că eu mă bazez pe ce spun alții pe forum?

Mai citește o dată replyul tău și vezi dacă are vreo legătură cu ce am postat eu.

 

Îți spun toate astea pentru că și în discuția din topicul Octavia 3 eu am pus o întrebare despre DSG7, iar tu ți-ai dat cu părerea despre motoare. Atunci te-am lămurit care era subiectul întrucât am apreciat că poate a fost doar o scăpare o neatenție din parte ta dar văd că persiști și înclin să cred altceva.

ÎN concluzie, rugămintea mea, nu mai răstălmăci postările mele. Dacă sunt prea complicate cere lamuriri suplimentare înainte de a da reply. Ce zici, se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristiansen077

Ideea este ca eu inteleg altceva din postarile tale...poate m am inselat. Si nu rastalmaceam nimic, erau doar niste observatii ale unei persoane care a condus diverse motorizari, iar din ce stiu eu parca 1.2 a inlocuit 1.6 ele, dar deja poluam inutil si nu asta era intentia mea, intelegi...

P.s. daca ai fi condus noul 1.2 tsi, banuiesc ca nu ai fi dat acel tip, pt ca cineva care conduce sau a condus noua O3, nu ar da asemenea

sfat. User ul riflections care detine un 1.8 tsi a afirmat ca a condus 1.2 tsi si l a impresionat placut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
funstation

Am testat 1.2 tsi cu clima on pe un spaceback si a fost ok comportamentul cu 2 pasageri adulti + si eu la volan. M-a impresionat faptul ca am pornit masina si m-am convins cu turometrul ca masina e pornita ca nu se auzea nimic in interior. :)) abia de pe la 2000 rpm a prins grai....

Am vazut si raspunsul cu tr.4 intre 80 si 110 pana am fost nevoit sa reduc din conditii de trafic si a fost ok.

Ca un rezumat nu mi s-a parut submotorizata masina. Diferenta de la spaceback la sedan nu cred ca se simte ....

Citind atatea recomandari am sa testez si octavia3.

In alta ordine de idei, multumesc pentru raspunsuri si va doresc sarbatori fericite ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makron

.... daca ai fi condus noul 1.2 tsi, banuiesc ....

Iar banuiesti...deci nu, eu mă opresc aici. Deja m-am convins că este altceva la mijloc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cj.Paul

parerea mea este sa alegi octavia: model mai nou, mai spatios, mai elegant, 1.2tsi de pe platforma mqb e cu distributia pe curea , total diferit de cel pus pe rapid care are distributia pe lant, pret mai bun la revanzare decat rapid tinand cont de popularitatea octaviei .

Share this post


Link to post
Share on other sites
HoriaRAV

Si-a luat un prieten de curand o Skoda Rapid 1.2TSI, este o masina ok, nu o sa faci prea multe "liniute" cu ea dar te duce de la A la B fara probleme si are un consum decent. Ca downside, materialele din interior nu sunt la calitatea celor de pe Octavia.

 

Eu as incerca sa merg pe un 1.4TSI, trage un pic mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makron

Am testat 1.2 tsi cu clima on pe un spaceback si a fost ok comportamentul cu 2 pasageri adulti + si eu la volan...

Ca un rezumat nu mi s-a parut submotorizata masina ...

 

Exact asta era ideea, să o testezi în sarcină maximă și să vezi dacă TU ești mulțumit de răspunsul grupului motopropulsor. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

de platforma MQB ai auzit? Pe acea platforma se monteaza motoarele 1,2 tsi pe curea. Platforma care lipseste la Rapid.

Ma rog, sa fie intr-un ceas bun, ca altfel, ce isi face omul cu mana lui se cheama............

Edited by bogdanpiatra

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Citind atatea recomandari am sa testez si octavia3.

 

Daca faci test drive o sa-ti placa Octavia 3 si o sa ajungi la ce spuneam eu, 1.2tsi (noul motor EA211) manuala 6 trepte, echipare Ambition, albastru pacific (salvezi 368eur si arata f bine) + pachet Confort cu reducerea aferenta, maxi DOT, volan multifunctional din piele 4 sau 3 spite, radio CD touchscreen Bolero, spatare scaune fata imbracate in piele artificiala (inteleg ca ai copil) - pret baza 16421 eur + 559 eur optionale = 16980 eur (fata de 17730 eur Rapidul 1.4tdi DSG Ambition configurat de tine) ceea ce inseamna sub 16000 eur cu reducere (cauti dealer reducere >5%) iar daca ai tichete rabla iese sub 15000 eur .. nu o sa ai climatronic, acela este destul de scump, daca vrei climatronic atunci mai bine configurezi Elegance insa acela este de la 17000 eur

 

Daca insa ti-a placut DSG-ul si te gandesti la 1.4tsi+DSG pe Rapid, vezi ce reduceri poti avea la O3/1.2tsi/DSG Ambition pornind de la cca 19000 eur in jos (baza + optionale inclusiv Climatronic), atunci iti trebuie tichet Rabla ca sa iasa totul pe la 17000 eur

Edited by codz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri