Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Cu farurile asa va fi in veci :) becul xenon sau led nu incalzeste farul precum halogenul deci la umezeala se va aburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos nu e prima zi când merg pe ploaie și pana acum nu mi s-a aburit niciodată. Dacă o mai pățesc, va confirm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, vdragos said:

Cu farurile asa va fi in veci :) becul xenon sau led nu incalzeste farul precum halogenul deci la umezeala se va aburi.

Eu zic ca tine mai degraba de LED decat de Xenon.

La S2-ul meu niciodata nu mi s-au aburit farurile, indiferent de conditiile meteo. Un amic cu S2 FL, cu DRL LED are permanent toamna si primavara problema aburirii. 

@RzzV: o intrebare, pentru ca stiu ca te-ai jucat cu VCSD-ul: se poate dezactiva porcaria aia de alarma cretina care tiuie daca tii masina in N si nu in P ? Ma refer cu masina stand pe loc cu motorul pornit, am observat ca urla daca o tii la N. Vreo solutie ?

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am avut problema asta la S2 si o am acum si la Vw si la Seat. Si PBN zice ca e normal daca dispare in timp scurt, ceea ce se si intimpla.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, atat timp cat dispare si nici nu se condenseaza atat de mult, incat sa se stranga apa pe oglinda farului e ok. 

Ca si ciudatenie, la toate motocicletele avute am patit asta, cand le spalam. Farul fiind cald (la moto functioneaza in permanenta faza scurta) cand dadeam cu apa, facea condens cam 50% din suprafata farului, dar disparea in 15 min de mers. 

Revenind ON, @RzzV cand mai prinzi ceva condens, pune te rog o poza sa vedem cat cat de mult se condenseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind, azi dimineață farurile erau iar aburite, dar condițiile au fost foarte dubioase. Ceata și umezeala, toate mașinile cu geamuri aburite și pe interior... deci probabil abureala nu a avut legătură cu apa în care am intrat tare. Dimineața nu am avut timp și nici azi sa scriu aici. După câteva ore se dezaburesc se pare. Nu se aburește decât vreo 2cm în partea de jos a farurilor. 

@75NOR nu știu ce sa zic, eu am cutie manuala și nu am ce sa vad în vcds legat de dsg. 

O sa pun poze când se mai aburesc. Ma bucur ca totuși nu durează treaba asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper că nu lungim aici partea cu abureala. Dacă se consideră a fi o problemă, există subiect dedicat. Din ce s-a povestit însă, este ceva normal, "bucuria" există de mult timp în curtea VAG la blocurile optice care au și LED, s-a tot dat vina pe Valeo (la O3) însă până la urmă a ieșit că e normal. Am rugămintea să nu mai insistăm pentru nimicuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow! - part 3

Am gasit si un Superb 3 2.0 TSI Stage 2,  393PS/509Nm

Clipuri cu reprize aici si aici

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp a ajuns in showroom si primul SportLine. Bafta mea, a ajuns in Brasov :wub:

Sambata, am avut un prim contact - static - cu masina. Am avut una langa alta - de fapt bot in bot - un SportLine Moon White si un Style Moon White.

Pe scurt, alb sau rosu sunt culorile care merg cel mai bine pe SportLine, pe gri-uri chiar nu vad masina asta. Din pacate Dragon Skin Metalic nu a fost aprobat de importator...

In fata: grila radiator negru mat. Grila bara negru mat

Lateral: carcase oglinzi negru glossy. Ornamente geamuri negru glossy. Baghete inferioare usi negru glossy

Spate: un eleron negru glossy - cam mare pentru gusturile mele, cam prea show off. Tips-uri spate fake, cu un ornament cromat - se vede in poze, cam dubios pentru SportLine caci e singurul detaliu cromat.

Interior: tapiterie plafon si stalpi - negru. Interiorul pare mult mai mic asa, mai ales daca il compari imediat cu un Style cu tapiterie plafon alb.

Decor imitatie carbon - nu mi-a placut, cam plasticos pentru gusturile mele

Volan cu baza plata - ok

Fete de usi alcantara - big like. Arata si se simt foarte bine.

Am lasat la urma scaunele  - pentru ca sunt cu plus si minus. Sunt identice ca stil cu cele din Octavia RS, deci au tetiere integrate doar ca sunt imbracate in alcantara.

Ma voi raporta la dimensiunile mele, pentru altii s-ar putea sa fie mai ok, pentru altii mai putin ok. Deci: 1.87 inaltime, 80kg

Plusuri:

- sustinerea pentru torace se prelungeste in sus - catre umeri, cu vreo 5-7cm mai mult decat la scaunul alcantara Style  - se simte mai pregnant decat la scaunul alcantara de Style

- sustinerea pentru coapse este o idee mai inalta - dar ingusteaza libertatea de miscare a coapselor in scaun. 

Minusuri: 

- lipsa sustinere umeri. Scaunul se ingusteaza in zona umerilor, in schimb cel de Style se lateste acolo. Pentru "formele" mele e mai ok cel de Style. Pentru cineva de maxim 1.75 e perfect

- proeminenta sustinerilor de coapse fac ca orice urcare/coborare din scaun sa se faca direct peste zona aia. Se va uza rapid. In plus, la drum lung sa nu poti sa-ti misti coapsele deloc este deranjant. Iarasi, tipul "coapse mai subtiri":) vor gasi scaunul perfect. 

- mi s-a spus, "din dreapta" ca "daca ai parul prins in coada" :P este foarte evervanta tetiera integrata, nu poti sprijini capul intr-un mod confortabil.

Deci...scaunele sunt cu plusuri si minusuri in functie de individ. Probabil solutia ideala sunt scaunele cu reglaj multicontur (vezi BMW, Audi), pe care le poti "strange" pe tine in functie de morfologia ta. Nu sunt disponibile la VW/Skoda si chiar daca ar fi, probabil s-ar duce in 3k eur optiunea asta. Dar, e solutia ideala pentru a impaca ambele lumi.

Mai jos un "ass" de SportLine si o imagine cu "nu inteleg de ce au facut greseala asta, de limitare motorizare" din configurator. :banghead:

Nu inteleg cu poate fi "SportLine" doar cu motorizarea asta.

Inca ceva: SportLine are ca baza Ambition si nu Style. Asta inseamna ca in momentul in care pui pe ea tot ce are Style standard, urci rapid pretul. Basca, directia progresiva nu e standard, doar suspensia sport.

IMAG2456.jpg

Untitled.jpg

_dsc9866.jpg

post-6-0-31627000-1467207152.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Nu sunt nici eu pro tetiera integrata, iar scaunele normale de pe Superb pentru inaltimea mea (1,72) mi se par prea late, cred ca astea de Sportline ar fi ideale. De exemplu, la drum foarte virajat prefer scaunele din Octavia care ma tin mult mai bine in loc decat cele de pe Superb care sunt foarte late si sustinerea laterala ma ajuta mai putin. In schimb, sunt confortabile pe un drum relativ drept. Sportline-ul arata minunat, multumim pentru impartasirile despre cum e masina vazuta in showroom. Ma gandesc ca daca se va strica design-ul cromat de la ornamentele geamurilor in viitor, voi pune ornamentele negre de Sportline, mi se pare ca arata mai bine, cel putin pe varianta alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV: da, la dimensiunile tale, cele de SportLine ar fi ideale. Uite mai jos o comparatie intre scaunul alcantara de pe Style si cel de SportLine.

Singura chestiune care mi-ar fi placut de la scaunul de SportLine, ar fi fost sustinerea in zona toracica, dar faptul ca se lateste in zona umerilor face imposibila aplicarea acelui suport in fabrica. A fost un compromis, ca sa ofere sustinere mai buna umerilor - aspect criticat la Superb 2.

Ref la retrofit-uri: sunt disponibile pe Superskoda urmatoarele:

- grila radiator fata - aprox 160Eur

- grila bara fata - aprox 80Eur

- baghete negre pentru usi - aprox 60Eur

- eleron - aprox 180Eur

- element cromat (fake exhaust) fusta spate - asta il poti gasi la dealer cu 430Ron. Asta chiar mi se pare un super retrofit pentru toti cei care au 1 singura evacuare, adica toate motoarele, cu exceptia lui TSI220.

Carcasele de oglinzi se pot vopsi/infolia.

Ref la trimurile geamurilor, nu stiu cat se pot demonta, cat mai degraba infolia negru glossy. Stiu ca @ToniM facuse asta la O3-ul lui si era multumit

Si uite asa poti sa-ti faci un SportLine la exterior. Jantele le poti lua ca accesorii.

 

post-6-0-31627000-1467207152.jpg

Style alcantara seats.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Este totusi peste ambition si la pret si la dotari.

De ex are standard iluminarea ambientala cu LED care nu e nici macar optionala la Ambition. In plus are si Scaun sofer electric, Kessy, Driving Mode Selection, Suspensie Sport, jante pe 18 

 

Inteleg eu bine ca poti opta ptr orice motorizare atat timp cat este 2.0 tdi 190?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, este Ambition + cele mentionate de tine.

Eu spuneam doar ca "baza" configurarii pleaca din Ambition, nu din Style - deci iese foarte scump cand pui tot ce are Style standard. Ok, mai scadem 1.1k Eur ca are alcantara standard

Dap, poti opta pentru orice motorizare vrei, atat timp cat este 2.0tdi 190.... 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate cele de mai sus (de la SportLine), singurele optiuni dupa care salivez sunt scaunele. S-ar potrivi la perfectie pe Style-u' din dotare.:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nor- As fi vrut sa vad cum arata fetele de usi in Alcantara...ai vreo poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000: uite aici:  

Am primit recomandari pentru 2 ateliere in Bucuresti care sunt specializate in alcantara/tapiterii. Vreau sa imi imbrac toate cele 4 fete de usi in alcantara. Vezi prima poza, lucrare facuta pe un Superb 3 - nu stiu al cui e, nu e de pe forum.

Pozele 2 si 3 sunt de la SportLine

20160722_214247_edited_zpslqg9ikk6.jpg

Skoda-Superb-IAA-2015-00-26-1024x678.jpg

Skoda-Superb-IAA-2015-00-25-1024x678.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare s-or putea pune si pe Golf 6? Trebuie date fetele de usi jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate pune pe orice. Sigur trebuie date fetele de usa jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aveti in vedere ca panourile usilor sunt expuse la apa/ploaie atunci cand te urci in masina pe timp urat.

Eu ma bucur tare mult ca ale mele sunt din piele ecologica. Nu mai suportam textilul de culoare deschisa cum am avut pe Superbul vechi. Se vedea orci urma de strop de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readuc în discuție problema discutată în urma cu câteva pagini referitoare la spațiul rotii de rezerva la SS3 si vin cu o clarificare. Eu am roti de iarna pe 16", cauciucuri 215/60/16. Am cumpărat un al 5-lea cauciuc de iarna 215/60/16 si am incaltat janta de la rezerva cu el. A încăput fără probleme, atat ca diametru cat si ca înălțime. În acest fel, iarna in caz de pana toate rotile vor fi la fel (inclusiv ca sunt de iarna), iar vara voi avea o rezervă aproximativ echivalentă ca diametru cu rotile pe 17", fără să îmi fac griji fata de limitarea la 80km/h a rotii de rezerva originale sau de faptul că masina va rula "intr-o rână" sau ca vor apărea erori de la esp sau tpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a asezat bine mocheta portbagajului peste roata ? Daca sta perfect inseamna ca "oala" rotii de rezerva accepta o guma mai lata cu 1cm - ceea ce face are sens, am vazut ca mai e ceva loc acolo. 

Modificat de kthor
;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea care rămâne de ce au pus rezerva o roata cu diametru mai mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul asta, motivul lor probabil consta doar în prețul anvelopei care e mai mic decât pe dimensiunea mașinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand nu apare cineva cu o comunicare oficiala pe subiect raman la parerea initiala si zic: prea multe stocuri plus o lipsa de interes fata de client. Compania este "asigurata" de stickerul aplicat cu uz temporar si viteza mai mica de 80kmh. Eu la leon am rezerva fix pe dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce sa mai zic? 

O sa-mi vina masina cu 235/40/19 si sa am rezerva 205/55/16 ? E cu 6% mai mica circumferinta rotii, o tampenie :( 

Daca fac o pana si pun rezerva o sa arate masina ca un "A6 Allroad, prima generatie, cu nr. de Bulgaria, cazuta intr-o rana, cu perna de aer facuta praf" :biggrin:, sau ca un SAVIEM cu o o foaie de arc lamelar rupta. (asta pentru aceia dintre noi care au deschis "televizoarele" suficient de demult incat sa fi prins SAVIEM-urile pe sosele) 

L8er edit: 215/55/17 este doar cu 0.4% mai mic vs. 235/40/19, in timp ce 215/60/16 este cu 0.8% mai mic decat 235/40/19, adica cu 2 cm mai mic in circumferinta. Ar fi acceptabil ca solutie de urgenta

Daca ne confirma colegul @wonder_glf ca 215/60/16 incape perfect ca diametru si inaltime sub mocheta (si nu face burta sau sta aiurea), atunci asta ar fi solutia "ieftina": cumpararea unei cauciucuri 215/60/16.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!