Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Multumesc Tudor, asta e o veste buna, toate 2.0TSI mai vechi de 2011 pe care le stiu eu au un consum mare de ulei...

 

In alta ordine de idei, este expus in BV un Superb curoti 19'' Sirius.

Arata bine, masina este un maro, gen fostul magnetic brown.

 

Ce e interesant este insa lipsa de imaginatie a Skoda:

Sirius 19'' sunt identice cu fostele Trinity 18'' aparute pe S2 facelift (doar ca le-au marit de la 18'' la 19'')

 

37372351-1.jpgskod08m7.jpg?aspect=centered&height=290&

 

 

 

Denumirea Sirius o aveau jantele de L&K de la S2 si S2FL.... skoda-superb-combi-laurin-klement-01.jpg

 

 

 

Oare e chiar atat de complicat sa denumesti jantele din gama ? Nu e ca si cum ai avea cate 30 de optiuni de jante per model.

 

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca Modus (acum la Superb) au fost introduse ca denumire pe Octavia....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au facut-o intentionat, probabil au mers pe ideea ca multi au luat Sirius pe s2 si acum se regasesc emotional si la S3, altfel nu-mi explic asa zisa lipsa de idei:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1594 kg are Superbul meu cu tractiune fata si cutie manuala (e drept ca e diesel). 4x4 cu dsg se duce in 1650-1700 kg parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.8tsi 4x4 nu mai e mare sfaraiala pe Superb. Vorbim de o masina care va avea 1,600kg (100kg in plus datorita 4x4) cu un motor ce fundamental ramane de 1.8.

1.8TSI nu e un motor cu care sa "rupi norii" nici cu Octavia 3, ce fundamental e o masina de 1,300kg, deci pe una de 1,600kg nu mi se pare o idee reusita...

 

Am căutat de curiozitate şi am găsit următoarele date:

 

Superb III 1.8 tsi style, fără alte opţionale - 1410 net, fără şofer

 

Octavia Scout 1.8 tsi 4x4, fără opţionale - 1472 net, fără şofer... 60 de kile în plus

 

Dacă şi Superbul ar avea grup propulsor, ar ajunge la o masă de 1472 net adică tot cât un Scot dar cu aerodinamica mai bună.

 

Cum se comportă un Scout 1.8 tsi 4x4?   Ia, priviţi!

 

 

De la 0 la 80 zici că-i Tesla iar de la 80 la 180 trage excelent de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si nu am gasit, asa ca intreb aici. Cate difuzoare standard are noul Superb? Din cate am vazut prin filmulete si poze are 9, adica si acela de pe bord. Stiu ca exista si Canton optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un review bine scris - de francezi - cu Superb 1.4 TSI M6 Style cu "de toate"

 

Pozele sunt foarte ok, e un Jungle Green cu interior Alcantara bej. Ambele arata foarte bine, IMO.

 

http://leblog-verbaereauto.com/les-essais/2015/essai-skoda-superb-berline-3-2015/

 

Pentru cine nu e "francofil", click dreapta pe text si translate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Pitesti- Valcea, pe Dealul Negru m-a "luat" ieri un Superb nou (2 tevi, fara inscriptie motorizare), in conditiile in care nu am fortat foarte tare dar de obicei nu prea trece nimeni de mine pe serpentinele alea (nu e vorba doar de motorizare, ci de cunoasterea traseului). Ideea e ca dinamica m-a suprins placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-ne cum ti s-a parut ruliul Superbului nou pe virajele alea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a fortat de la baza dealului pe 2 benzi la urcare, acolo se fac depasirile, daca eram singur in masina probabil ii tineam trena sa vad care (ne) sunt limitele, dar aveam "limitatorul" de viteza pe locul din dreapta, oricum am mers destul de tare, insa Superbul cu un A4 lipit de el s-a dus ca trenul. A4 l-am prins apoi din urma, Superbul nu l-am mai vazut. Am fost cu atat mai impresionat cu cat arata foarte banal, un bleumarin metalizat dar am remacat evacuarea dubla dreapta.

 

LE: si in trafic nu mi se parea deloc la fel de mare ca in showroom

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi un 2.0 TSI 280hp 4x4 DSG6 .

Se vad in acest video evacuarile duble: https://youtu.be/wbeAK_4nLT8?t=74

Si daca se misca asa cum spui tu in urcare + serpentine, tind sa cred ca era 4x4 si avea un motor 2.0 TSI (fie el si cel de 220CP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope

2 tevi alaturate, fara elemente cromate deosebite

nu avea inscriptie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci era ori 1.8 ori 2.0 de 190 cp. Sau 1.4 dar cu Hamilton la volan :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai S3 are tevile ascunse, exceptie TSI 280 care sunt simetric cromate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi cam asa arata din spate, e S2 ?

%C5%A0koda_Superb_II_2013_(back).JPG

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este S2 facelift. Nu stiu pe ce motorizari este pusa evacuarea cu tevi duble dar la a mea este exact ca in imaginea de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o singura motorizare cu evacuari duble, atat la S2, cat si la S2 FL, 3.6 V6 FSI, 4x4, 260cai...

Acum e clar de ce se ducea asa...

 

dsc_2648.jpg?itok=zHT44L6X

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

2 tevi alaturate aveam si eu la 190 cp. La 3.6 sunt 2 evacuari (stg/dr = 4 tevi cromate). Din relatare nu se intelege clar daca e s2 sau s3, daca discutam de evacuare simpla cu 2 tevi ( ambele stg) sau evacuare dubla (stg/dr)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-ne cum ti s-a parut ruliul Superbului nou pe virajele alea... :)

Îți spun eu de la volan. Cu DCC pe sport este foarte ok pe viraje la ruliu(mărog, cât de ok poate fi o limuzină luuuungă cât o zi de post), cred că mai bine ca S2.

Pe mine m-a impresionat DCC și ar fi prima opțiune bifată in cazul unei achiziții (din păcate nu prea curând, nu o consider necesară mie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ultimul drum la brasov pot sa spun ca superb 3 cu pachet de drumuri grele sta mai bine pe curbe decat superb 2 cu suspensie standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Zi-ne cum ti s-a parut ruliul Superbului nou pe virajele alea... :)

Îți spun eu de la volan. Cu DCC pe sport este foarte ok pe viraje la ruliu(mărog, cât de ok poate fi o limuzină luuuungă cât o zi de post), cred că mai bine ca S2.

Pe mine m-a impresionat DCC și ar fi prima opțiune bifată in cazul unei achiziții (din păcate nu prea curând, nu o consider necesară mie).

 

Multumesc de impresii  :D  :icon_thumleft:

Raman totusi la suspensia sport in loc de DCC si de diferenta de 500E pun rotile pe 18''. Sa fie iures pana la capat  :icon_bounce:

Dupa ultimul drum la brasov pot sa spun ca superb 3 cu pachet de drumuri grele sta mai bine pe curbe decat superb 2 cu suspensie standard.

Aoleu, ce scump esti la vorba :)  Vino si tu cu mai multe detalii, impresii, de ce spui ca e mai ok PDG-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Deci am aflat. Genele farului lumineaza doar daca ai smart light assist. Sunt 3 modele de far. Halogen, fara led; bixenon fara smart light (are dunga led) si bixenon cu smart light (lumineaza led si "genele" din far). Dilaru' nu stie asta. N-am luat smart light.... ma enervez.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa...

Deci, ca sa ai "genele/ghearele" din far luminate, trebuie sa optezi pentru:

 

 
Intelligent Light Assistant
reglarea dinamica a luminilor de drum

EUR 248,

 

 

Sau ?

 

 

 
Smart light assistant
Lane assistant Blind spot detection
EUR 639,84

 

 

 

Nu mai inteleg. Ce face unul, ce face altul ? 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR, dupa spusele lui Makron, ILA schimba doar faza lunga cu scurta. Smart Light e similar cu Dynamic Light Assist de pe VW.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!