Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Fata de S2 140 cp a crescut puterea cu 10 cp, cuplul cu 20 nm (?...parca avea 320..nu-s 100% sigur) si a scazut greutatea cu 50 kg. Avand in vedere ca posesorii de S2/140 cp nu s-au plans ca ss fi "lesinata", cel putin in teorie nu avem de ce a ne face probleme. Diferenta fata de "ex-a" e de 20 cai/10 nm/ dar si de 50 kg ("ex-a" era mai ...Rubensiana).

Diferenta de platforma probabil ca e de 100 de kg. Reducerea greutatii finale nu, pentru ca, in teorie, folosesti cele 50 kg la antifonari, scaune mai mari (grele), alte elemente constructive de siguranta care cantaresc suplimentar.

Dpdv dinamic, CRED ca 150 cp se apropie f tare de vechiul 170 cp iar noul 190 cp e ..."e o pasare...e un avion .... nuuu e supertdi, acum mai afumat ca niciodata !!!" ;)

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de S2 140 cp a crescut puterea cu 10 cp, cuplul cu 20 nm (?...parca avea 320..nu-s 100% sigur) 

 

Conform informatiilor pe care le am de la viitoarea mea masina...varianta de 150cp tot cu 320nm vine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 150 cp diferenta 0-100 este de 0.1 sec in defavoarea dsg. La 190 diferemta e de 0.3 in favoarea dsg...dar scade topspeed

Apoi, la 150 cp diferenta de greutate e de 15 kg (dsg/m6). La 190 cp e de 45 kg.

Plina de semne date interesante brosura asta...

@cristi - conform pozei, 150 cp vine cu 340 nm...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la greutate, dupa review-urile de prin iarna cu noul Mondeo care aparent era mult mai greu decit in specificatii, imediat dupa livrare l-am cintarit pe al meu (2.0 TDCI 150 Powershift) si in loc de 1581kg cit scrie in brosura in realitate are ~1750kg (cu sofer de ~75kg si rezervor plin, plus/minus precizia statiei de ITP) ... adevarul e ca in certificatul de conformitate trimis de Ford apare la masa 1595kg (ca si in talon) dar la comentarii suplimentare masa de 1775kg ... eu m-am lamurit cu discutiile comparative pe baza datelor teoretice din specificatii, toata lumea minte mai mult sau mai putin, sanatosi/multumiti sa fim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin cantarirea la statia ITP te referi la faptul ca ai adunat valoarea aratata la "puntea 1" cu valoarea aratata la "puntea 2" cand au bagat masina pe role, nu e o cantarire corecta, doarece in orice moment doar 1 punte sta pe role/cantar, nu ambele.

O cantarire corecta o ai daca mergi la locatiile cu cantar - platforma - gen cum au cei cu santiere/balastiere, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, sunt mai multe 'sisteme' de a anunta greutatea masinii. Din cate stiu, vw discuta de "Kerb" ( adica masina cu toate fluidele) + sofer 75 kg...poate la ford e altfel...?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la Ford tot asta inseamna, scuza lor oficiala este ca valoarea poate diferii in functie de versiunea de dotari standard aleasa plus alte optionale ... deci intre aceeasi motorizare "cheala" si una nu-chiar-full sint aproape 200kg diferenta, daca luam si cirlig si plafon transparent si mai-stiu-eu-ce ajungeam pe la 250kg in plus (cum i-a prins o revista din Suedia la un test)

Modificat de Fyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai dreptate.

 

Intre o versiunea "cheala" si una "cu de toate" sunt diferente mari.

Cateva ar fi: (din ce am citit intr-un test)

- cutie automata: 50kg

- sistem 4x4 - aprox 100kg

- plafon panoramic - 50kg

- trapa simpla cu mecanism deschidere/culisare - 25kg

- carlig, cu tot cu traversa de prindere - 25 kg

- scaune electrice fata - 10kg (fata de scaunele normale)

- roti mai mari: de la 16'' pana la roti 19'' e o diferenta mare, chiar si de 5-10kg/roata. Uite inca 40kg

 

Astea ar fi doar cateva. Modulele electronice complexe iarasi au cate 2-3kg, in functie de cate parturi mecanice contin. 

 

Ar fi fost foarte interesant ca producatorii sa ofere si greutatile optionalelor, nu doar pretul, cand te uiti in configurator. Ar fi cel mai simplu pentru toata lumea :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa nu le mai ies rezultatele testelor de noxe...Pai 200-250 de kg se simt pe un motor de 150 cp....(fac referire la varianta cea mai populara in vanzari).

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva considerente vis-a-vis de greutate, observate in "testele" facute cu 3 buc Superb 2 TDI, DSG, toate echipare Ambition, in paralel, toate cu 2 persoane la bord (130kg greutate pasageri), toate cu aceleasi roti pe 17'' model Laurel, aceeasi presiune de 2.3 in roti.

 

140 DSG sedan = 170 DSG sedan echipat cu 4x4 si trapa. Adica, la reprize, atat in D cat si in S, pe drum cu 2 benzi pe sens, niciuna din masini nu se desprinde.

 

140 DSG sedan = 170 DSG Combi incarcat cu 60kg bagaje. Iarasi, niciuna din masini nu se desprinde.

 

Ceea ce vreau sa subliniez este ca poti "gafai" si un motor mai puternic printr-o masina mai grea (din caroserie sau dotari) si mai ales prin cum o incarci.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general apar si in specificatii diferentele de greutate intre o cutie manuala si una automata (in cazul meu ar fi doar 3kg in specs din care 6l ar fi doar uleiul :) cine stie cita timonerie se economisteste la o automata) sau intre una 4x2 si una 4x4 ... dar restul se ascund sub pres, poate nu-i prinde nimeni :) (ca tot e la moda)

 

nsm, ai primit cu masina si un "Certificat de conformitate"? scrie pe verso la 'remarks' o alta masa decit ceva de pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva considerente vis-a-vis de greutate, observate in "testele" facute cu 3 buc Superb 2 TDI, DSG, toate echipare Ambition, in paralel, toate cu 2 persoane la bord (130kg greutate pasageri), toate cu aceleasi roti pe 17'' model Laurel, aceeasi presiune de 2.3 in roti.

 

140 DSG sedan = 170 DSG sedan echipat cu 4x4 si trapa. Adica, la reprize, atat in D cat si in S, pe drum cu 2 benzi pe sens, niciuna din masini nu se desprinde.

 

140 DSG sedan = 170 DSG Combi incarcat cu 60kg bagaje. Iarasi, niciuna din masini nu se desprinde.

 

Ceea ce vreau sa subliniez este ca poti "gafai" si un motor mai puternic printr-o masina mai grea (din caroserie sau dotari) si mai ales prin cum o incarci.

Foarte corect. nu stim exact cum s-a testat. Teoretic, caii in plus se vad cel mai bine in reprizele 80-120. La plecarea de pe loc, diferentele sunt mai mici...oricum, concluzia e ca ...nu se desprinde.... de asemenea cred ca diferentele sunt mici (de genul +/- 1 sec ) in reprize 0/60 -  80/120. Pe circuit, in regim de cursa conteaza enorm. In trafic....sper si vreau sa cred ca nu mergem la limita aderentei/cuplului....

Altfel, daca greutatea conteaza atat de mult, scoatem AC si punem o sarma la usa, ca la F40 :Driver:

ferrari-door.png

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 150 cp diferenta 0-100 este de 0.1 sec in defavoarea dsg. La 190 diferemta e de 0.3 in favoarea dsg...dar scade topspeed

Apoi, la 150 cp diferenta de greutate e de 15 kg (dsg/m6). La 190 cp e de 45 kg.

Plina de semne date interesante brosura asta...

@cristi - conform pozei, 150 cp vine cu 340 nm...

 

Ar trebui sa vina cu 340Nm intre 1800-3000 rpm, eu fiind in tratative pentru un Seat Leon ST FR 2.0TDI de 150CP si acolo precis vine cu 340 Nm, nu as crede ca pe Superb ar veni cu mai putin...din MY 2016 vine cu 340Nm. Frumoasa masina...superbul este febletea mea, dar bugetul nu imi permite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a fi mailitios, interiorul ala vi se pare calitativ? Mie mi se pare o scadere in calitatea anumitor materiale, seamana ff mult cu Octavia 3 care nu este nici ea un etalon. Pe versiunile de top cu Alcantara et co. incepe sa se apropie de ceea ce ar trebui sa fie, dar nu cred ca a fost gandita sa puna probleme Passat-ului. Legat de cel mai bun raport calitate/pret, nici aici nu sunt de acord. Nu dau nume, dar negociasem la o alta marca in 28k euro modelul in nivelul de echipare de top, 175 CP diesel, interior piele, LED-uri, HUD display, trapa, toate sistemele de asistenta moderne (lane assist, side assist, front assist)  etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la capitolul design seamana prea mult cu octavia. Diferenta intre calitatea materialelor O3/S3 nu o cunosc dar este net superioara S2. Fara a transforma intr-un versus, ne poti spune care este marca si modelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mazda 6 probabil, dupa cei 175 de cai.

@andrei1980: fix aceeasi masina o astept zilele astea, de asta am zis de 320nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Diferenta intre calitatea materialelor O3/S3 nu o cunosc dar este net superioara S2. 

URIASA este diferenta intre calitatea materialelor la O3 / S3 ! Domnilor, luati-le la pipait :)

Fara misto, studiati doar plasticele de pe bord, consola centrala si tunel central si fete de usi. 

 

Ca seamana dpdv design, sunt de acord, dar la materiale e o prapastie uriasa intre ele. Dar, devreme ce O3 este cel mai bine vandut model de import in Ro, inseamna ca marea majoritate a cumparatorilor nu pun pret pe calitatea materialelor. E doar un considerent general, nu vreau sa iscam vreun versus.

Legat de cel mai bun raport calitate/pret, nici aici nu sunt de acord. Nu dau nume, dar negociasem la o alta marca in 28k euro modelul in nivelul de echipare de top, 175 CP diesel, interior piele, LED-uri, HUD display, trapa, toate sistemele de asistenta moderne (lane assist, side assist, front assist)  etc.

Nu te contrazic, tocmai pentru ca am studiat atent subiectul. Dar, trebuia sa studiezi costul de intretinere si aspectul valorii la revanzare. Cand le iei in calcul, nu mai e atat de atractiv 6-le.

In plus, automata lor e departe de DSG. Pentru cine nu a mai condus automata, ok, dar daca vii de pe DSG, imediat vezi diferentele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am combatut doar 2 lucruri la cele afirmate mai sus. In rest Skoda are clar avantajele ei. Oricum eu sunt fan Vw, in varianta Highline Passat-ul este clar peste Skoda la materiale. Am fost lunea trecuta la PBN si m-am urcat in L&K dupa o noua tura cu Passat-ul si mi-a placut si mai mult Vw. E cam ca la Octavia si Golf: vrei spatiu alegi Skoda, vrei calitate perceputa mai buna la un pret mai mare mergi pe Vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Fata de S2 140 cp a crescut puterea cu 10 cp, cuplul cu 20 nm (?...parca avea 320..nu-s 100% sigur) 

 

Conform informatiilor pe care le am de la viitoarea mea masina...varianta de 150cp tot cu 320nm vine...

 

 

Acum am gasit aici  ca defapt vorbim de 340 nm. Pe configuratorul SEAT motorul a ramas cu 320nm. Scuze.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt convins ca exista o diferenta la calitatea materialelor folosite la Passat si Superb. Cred ca diferenta se face in calitatea designului si modul de imbinare intre diferitele materiale, care, la Passat este clar mult mai studiata si optimizata pentru un "feel" high quality, pe cand la Superb se merge pe simplu/sobru, filosofie care permite si o optimizare mai bun a a costurilor nete de productie/montaj. My two cents...


Cat priveste concurenta, o lasam in fum :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca va veni mai repede de 8 saptamani...or fi renuntat altii la comenzi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu prea s-a inghesuit lumea sa dea comanda, avand in vedere preturile usor mai mari iar estimarile initiale s-au micsorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cert e ca vine mai repede. data a evoluat de la 10 decembrie la 10-20 noiembrie iar acum la sfarsitul lui octombrie. nu pot decat sa ma bucur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, inca putin. Sa-ti pregatesti aparatul foto/camera telefonului, sa o vedem si noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

ca pe sfintele moaste...intre timp mi-am luat anvelopele de iarna. Hankook Icept W320.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!