Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

Am reusit. s-a dat la buyback S2 din mai 2010, cu 115k km la bord si se fac actele pentru S3.

Configurata cam asa:

S3 2.0TDI DSG 150 cp Ambition, Nergu magic, interior stofa negru/nergru, bord negru,  Acc (160), MaxiDot, clima 3 zone, Crew protect, DMS cu DCC, bixenon, duze incalzite, stratos 17 (din cleverpack), isofix, kessy, oglinzi pliabile cu memorie, parbriz incalzit, priza/usb spate, proiectoare cornering, scaune incalzite/sofer reglajelectric, scut motor, smartgate, sound system canton, stergator luneta, portbagaj electric cu parasolare spate/luneta, volan cu "flappy paddles", pachet led extins.

Am beneficiat de small fleet. Ca de obicei, Elcargid, chapeau.

@adso - ti-am respectat recomadarile. ACC si parbriz incalzit. Wireless. :salut:

Luni se face prima plata, termen de livrare 3 luni (cu o alerta de 8 saptamani pentru motor/cutie, dar m-au asigurat ca nu s-a livrat nici o masina skoda la mai mult de 12 saptamani de la comanda, indiferent de customizare si model).

Acuma...sa vedem daca vine inainte de rev sau dupa....plus ca trebuie sa aflu daca vine cu anvelope de iarna sau trebuie sa cumpar eu...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Discount de flota 4500. Sunt masinile 5 si 6 pe care le luam de la elcargid. a scazut la 29k. merg cu caddy-ul.(luat tot de la ei)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Am mers cu 150 tdi dsg dms/dcc. Nu se poate selecta modul sport decat din meniu. Mult mai greoi. La cele "clasice", poti face asta doar mutand levierul in sport. La cele cu dms apesi buton si selectezi din touch screen...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohooo! Felicitari pentru achizitie, Doc!

 

Te referi la suspensia sport din dcc sau la modul sport din dsg ?

 

Programul sport pentru dsg se acceseaza din levier iar modul sport pentru dcc, directie si suspensie, se acceseaza din buton si meniu; din cate stiu eu asa e la toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul Sport din DMS pune și cutia în Sport, cel puțin așa e la mine.

Legat de anvelope la livrare, mașina vine cu cauciucuri de vară indiferent de data livrării. Deci trebuie luate de iarnă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@Makron - nu exista pozitii separate ale levierului drive si sport, ci doar o pozitie comuna marcata D/S. deci nu poti selecta doar din cutie...

@TudorM - inteles. peste 700 ron/bucata....sa bem...zic...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai inteleg nimic, vorba aia!

 

la test-drive 190 DSG, DCC si (presupun de fapt) DMS, din butonul de langa schimbator era cel mai evident schimbarea setarii de suspensie. (despre cutie nu pot zice ca a facut ceva special sa schimbe mai sus in ture)

 

PLUS, cand levierul era dat pe D/S in dreapta, schimba doar "manual" din padele sau schimbator. A fost primul DSG pt mine, la alte automate S intodeauna schimba mai "viguros" si eventual chiar daca interveneai manual tot relua controlul automat sport dupa ceva timp.

 

Inca ceva, reprezentantul tot zicea ca acum nu mai e cu sport si normal ci cutia "se adapteaza" dupa cum vede ca apesi pedala. (nu am prea inghitit asta si o pun pe seama entuziasmului de vanzare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

La cea testata de mine, din modul confort, la selectarea modului sport ma observat atat rigidizarea amortizoarelor dar si retrogradarea in treapta inferioara a cutiei si implicit cresterea turatiei. Drivetestul a fost destul de scurt. Cand va veni voi teste mai pe larg setarile, pe acelasi segment de drum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Levierul merge ca si padela. Are o pozitie intermediara cu revenire. Adica din D tragi levierul in spate, revine inapoi si deja a intrat in S, mai dai un clic, revine in D si tot asa. Nu mai are doua pozitii distincte, cum era inainte la vechile dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Aha..roger....o sa ma simt ca un pilot in al sau Spitfire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi asta era confuzia? Cutia încă are modul Sport și funcționează așa cum zice Makron. Și n-ai cum să nu observi diferențele.

PS: Încă o dată, unii agenți de vânzare demonstrează că ar fi mai potriviți la spălatul podelelor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Intrebare: daca selectezi sport in cutie, se selecteaza si in dms?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar daca selectezi S din DMS intra si DSG ul in sport, invers nu se poate. Va ramane aceeasi suspensie pe care ai setat-o ultima data. 

Modificat de Makron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee, suspensia sport:

- implica garda mai joasa?

- este mai "sport" decat sport din DCC? (as sari peste optiune deoarece setarea comfort imi provoaca ameteala oricum...)

- ceva dezavanataje majore fata de suspensia normala/ DCC in materie de intretinere? (de ex pe 18/19")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce a testat dudu, suspensia sport este mai dura decat optiunea sport din DCC iar din ce am simtit eu, la DCC, optiunea sport este dura rau de tot. Daca treci peste un bob de mazare, il simti. La un moment dat am prins un sector de drum cu niste striuri transversale, insesizabile pe suspensie normala, si aveam senzatia ca merg pe vibratoare ca pe calea ferata... nu pe sina, pe traverse. Mie nu mi-a placut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Din cate stiu garda la sol este 14 cm iar la susp sport 11...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cred ca este o problema de perceptie si obisnuinta cat priveste suspensia.... Eu am mers cu sport (cu 19") dupa ce am mers cu normala fara DCC apoi cu DCC in Confort Normal si la final Sport, ambele cu 18"...

Poate ca astazi daca as merge as simti altfel, mai ales ca merg des pe una cu DCC iar sport-ul mi se pare acum mult mai acceptabil chiar si pe drumuri care nu-s ca-n palma

 

Hint: selectati Sport din DCC si treceti inapoi cutia in D - restul setarilor raman (volan, acceleratie, suspensii...) - smooth ride dpdv al cutiei pe o suspensie tare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Desi am dat comanda, inca oscilez intre moon white/laser white si negru....(comanda e negru)..

mi se pare ca albul este culoarea care o avantajeaza cel mai bine, desi sunt fan negru

configurati aici

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gisturile in materie de culoare chiar nu se discuta.

Ce pot sa-ti spun in cazul in care vrei alb sa iei Moon White (metalizat) in loc de Laser White (nemetalizat).

Mie personal imi place cum ii sta si pe Lava Blue.

 

Legat de motorizarea 2.0TDI 150CP + DSG cum ti s-a parut dinamica masina comparativ cu ce ai acum 2.0TDI 170CP + M6 ?

Conform cifrelor dinamica ar trebui sa fie aproximativ la fel (0-100km/h in 8.8 sec), noul model fiind mai usor.

 

In link-ul de mai jos este prezentat un Moon White "live" + alte cateva culori "live" undeva la sfarsitul clipului

https://www.youtube.com/watch?v=6S2dLXVBsfg

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ca dinamica mi s-a parut cam la fel. Nu pot spune cu mana pe inima ce si cum pt ca nu am facut un drum mai lung, cu depasiri, reprize 80-90/120-140... este posibil ca la depasiri sa fie un pic mai lenta. 340 nm la S3/ 350 nm la S2, 8 valve versus 16 valve. Cred ca diferentele se vad mai degraba pe dyno sau in conditii de cursa, si mai putin spre deloc in conditii de usabilitate normala. dupa ce va veni voi simti mai in amanunt ce si cum. I-am spus dealerului ca sunt un client multumit. Daca avea discountul de flota pe 190 cp/dsg, atunci avea un client fericit.

Cat priveste culoarea, ma refer in principal la modul in care se vad detaliile fata/spate. Spre ex, coltul cazut spre exterior, pe alb se vede f bine, pe negru se estompeaza si se pierde din detaliul designului. Acelasi contrast slab intre negrul caroseriei si rosul stopurilor spate...

l.e. citind aici  ca daca la S2 motorul 140 tdi era ohc/ohv iar 170 era dohc, la S3 ambele sunt dohc. deci in teorie (si probabil si in practica) limitarea vine de la cutie (340 nm la 150 cp vs 400 la 190)

l.l.e - turbina mai poate fi diferita...volant....cine ne poate lamuri....oricum inteleg ca deocamdata nu se poate remapa si doar racechip...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, forma farurilor se vede cel mai bine pe alb.

 

Legat de dinamica, am mers si eu cu 150CP + DSG in drive-test si am avut impresia ca nu e diferenta mare fata de 170CP pe vechiul model, dar la fel ca si tine nu am mers la drum lung in drive test sa-mi dau seama mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lava blue + alcantara bej ... mie unul imi place :hainoroc: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit. s-a dat la buyback S2 din mai 2010, cu 115k km la bord si se fac actele pentru S3.

Configurata cam asa:

S3 2.0TDI DSG 150 cp Ambition, Nergu magic, interior stofa negru/nergru, bord negru,  Acc (160), MaxiDot, clima 3 zone, Crew protect, DMS cu DCC, bixenon, duze incalzite, stratos 17 (din cleverpack), isofix, kessy, oglinzi pliabile cu memorie, parbriz incalzit, priza/usb spate, proiectoare cornering, scaune incalzite/sofer reglajelectric, scut motor, smartgate, sound system canton, stergator luneta, portbagaj electric cu parasolare spate/luneta, volan cu "flappy paddles", pachet led extins.

Am beneficiat de small fleet. Ca de obicei, Elcargid, chapeau.

@adso - ti-am respectat recomadarile. ACC si parbriz incalzit. Wireless. :salut:

Luni se face prima plata, termen de livrare 3 luni (cu o alerta de 8 saptamani pentru motor/cutie, dar m-au asigurat ca nu s-a livrat nici o masina skoda la mai mult de 12 saptamani de la comanda, indiferent de customizare si model).

Acuma...sa vedem daca vine inainte de rev sau dupa....plus ca trebuie sa aflu daca vine cu anvelope de iarna sau trebuie sa cumpar eu...

Oho, felicitari pentru achizitie ! Sa te bucuri de ea si de DSG :)

 

Asteptare usoara, o sa vezi ca merita :)

 

Faina dotarea, mi-au placut alegerile tale.

Senzori parcare doar spate ? 

As mai fi pus in plus si Virtual Pedal, am incercat-o si mi-a placut mult. Nu te-a tentat ?

Nu ieseai mai ieftin cu Sunset decat cu Parasolarele mecanice ?

 

Vezi ca vine cu roti de vara, chiar daca o iei in Decembrie. Poate negociezi un set de roti iarna de la dealer.

Din cate stiu garda la sol este 14 cm iar la susp sport 11...

E confirmata informatia asta ? Mie mi-au spus (info diferite, surse diferite) ca e vorba doar de -1.5cm sau -2cm garda la sol la suspensia sport fata de standard. Ne poate confirma cineva ? Nu am vazut scris pe niciunde.

Desi am dat comanda, inca oscilez intre moon white/laser white si negru....(comanda e negru)..

mi se pare ca albul este culoarea care o avantajeaza cel mai bine, desi sunt fan negru

configurati aici

Iti recomand alb, arata foarte bine, se intretine foarte usor, dar NEAPARAT alb metalizat, adica MOON WHITE.

Nemetalizatul este foarte sensibil la pietricelele de pe sosea, oricata grija ai avea, este mult mai sensibil decat metalizatele.

 

Cu negru te vei chinui daca vrei sa ai o masina curata.

are cineva idee, suspensia sport:

- implica garda mai joasa?

- este mai "sport" decat sport din DCC? (as sari peste optiune deoarece setarea comfort imi provoaca ameteala oricum...)

- ceva dezavanataje majore fata de suspensia normala/ DCC in materie de intretinere? (de ex pe 18/19")

Da, vine cu garda mai joasa, dar "some say" -1.5cm sau -2cm sau -3cm. Inca nu am vazut clar specificat

Vine cu arcuri mai scurte si amortiozare mai tari fata de standard.

 

Conform review-urilor si colegilor care au testat, este mai "sport" decat cu DCC.

 

Nu ai niciun dezavantaj fata de DCC, ci doar avantaje, dpdv intretinere. Scapi de senzoristica de la DCC, de posibilele lor probleme si de functionarea zgomotoasa - vezi ca e un topic pe tema asta.

Singurul dezavantaj - dar asta abia dupa ce aflam cu certitudine diferenta de garda la sol - este "sensibilitatea" partii mediane inferioare a masinii. Pe scurt, daca are cu adevarat -3cm garda la sol, atunci va fi sensibila pe "burta" la atingeri gen parcari, damburi, speed bumpuri cretine si alte surprize de pe sosea, inclusiv caini morti. 

Din ceea ce a testat dudu, suspensia sport este mai dura decat optiunea sport din DCC iar din ce am simtit eu, la DCC, optiunea sport este dura rau de tot. Daca treci peste un bob de mazare, il simti. La un moment dat am prins un sector de drum cu niste striuri transversale, insesizabile pe suspensie normala, si aveam senzatia ca merg pe vibratoare ca pe calea ferata... nu pe sina, pe traverse. Mie nu mi-a placut..

Hm...ciudat ceea ce ai simtit. 

Mie cu DCC-ul pe Sport mi s-a parut mai moale decat Passatul cu suspensie standard. Nu m-a impresionat ca rigiditate DCC-ul pe Sport si cu toate ca masina de TD avea roti pe 19'' era foarte confortabila.

 

Sunt 2 chestii aici:

1- masina cu care te-ai dat posibil sa fi avut presiunea in roti gresita - am mai vazut masini de TD cu 2.6 presiune in roti :(

 

2. esti obisnuit cu ceea ce ai pe masina ta zilnica, suspectez un talon mai mare si de asta ti se pare ciudat. Personal, cand trec de la 205/55/16 de iarna la 225/45/17 de vara, prima zi mi se pare ca este foarte dura masina, ca se simte orice piericica/denivelare, de asta spuneam de obisnuinta

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!