Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Vezi ca e topic la Versus - Passat B8 si concurenta. Acolo discutam de Mazda 6, aici e zona dedicata Superb3 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e topic la Versus - Passat B8 si concurenta. Acolo discutam de Mazda 6, aici e zona dedicata Superb3 :)

... desi mai discutam si de Jaguar XF... si Passat... si BMW seria 3... si Merc clasa C... ah, era sa uit vedeta: Mondeo... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor: incercam si eu sa fiu "ordonat", mai ales ca ma simt cu musca pe caciula datorita off-topicului personal :)

 

Revenind: e foarte greu sa discuti de Superb3 in orice echipare de la mediu in sus, adica hai sa zicem incepand cu Style, fara sa te "te fure" gandurile referitor la peisajul din ograzile altor producatori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e topic la Versus - Passat B8 si concurenta. Acolo discutam de Mazda 6, aici e zona dedicata Superb3 :)

... desi mai discutam si de Jaguar XF... si Passat... si BMW seria 3... si Merc clasa C... ah, era sa uit vedeta: Mondeo... ;)
ca sa nu mai zic si faptul ca in topicul mentionat chiar nu exista o comparatie detaliata dintre mazda 6 si passat B8.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista probabil ptr ca diferentele sunt foarte clare intre cele 2: vrei sportivitate si design emotional, iei mazda 6; vrei comfort, motoare eco de ultima generatie si un interior de bun simt, alegi passat. Daca vrei sa ai mai mult spatiu si acces bun la portbagaj, iei Superb. Fiecare are segmentul sau clar definit. Nu vad ce mai e atat de discutat. Un drive test ar lamuri ptr fiecare in parte neclritatile.

Acum, revenind la superb, a vazut cineva cum arata cheia briceag ? Eu am vazut dor kessy si arata frumos cu argintiul ala. E chiar premium. Oare cele cu cheie sunt tot cu metal sau sunt complet de plastic ca la fabia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gif2015-07-16 10.11.49.jpg

Bun: prima impresie este buna. Interior de calitate corecta, asamblat corect, fara sa fie wow.

Masina este pur si simplu enorma.

Nu stiu cat costa exemplarul expus, nu am stat sa intru in detalii. Nu stiu ce motorizare sau efectiv ce dotari avea.

 

Nu s-au invatat de la veriunea precedenta ca negrul ala lucios din jurul bollero-ului e magnet de praf, acum vad ca l-au pus si in jururl suportului de pahare/frana de mana si pe capacul de la scrumiera (min 10:21 din filmuletul postat de The_Ego !)

.. foarte clever pentru ca in spate au si priza si bricheta si usb !!!

M-am amuzat teribil la faza cu senzorul de deschidere al portbagajului, ma inchipuiam pe mine pe un 35 grade afara cu sa zicem un bax de apa plata si o sacosa mare de cumparaturi cum fac vant pe sub masina sa se deschida si nu vrea :))

Arata intr-adevar a o sufragerie pe roti care e acum si mai mare decat modelul trecut !

Vad ca au schimbat si iluminatul interior din ce mai avea verde in totul alb !

 

@nsm cred ca aduce mai mult confort superbul decat passat-ul !

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista probabil ptr ca diferentele sunt foarte clare intre cele 2: vrei sportivitate si design emotional, iei mazda 6; vrei comfort, motoare eco de ultima generatie si un interior de bun simt, alegi passat. Daca vrei sa ai mai mult spatiu si acces bun la portbagaj, iei Superb. Fiecare are segmentul sau clar definit. Nu vad ce mai e atat de discutat. Un drive test ar lamuri ptr fiecare in parte neclritatile.

Acum, revenind la superb, a vazut cineva cum arata cheia briceag ? Eu am vazut dor kessy si arata frumos cu argintiul ala. E chiar premium. Oare cele cu cheie sunt tot cu metal sau sunt complet de plastic ca la fabia?

Da si nu. 

Cand alegi o masina te gandesti si la servisare, costuri si servicii post-vanzare.

 

M-am uitat cu atentie pe forumul Mazda, pe aria de Mazda 6: 

- reviziile costa dublu fata de Skoda: aprox 1,000Ron/revizie (fara filtru combustibil), in conditiile in care la Superb am platit aprox 550Ron aceeasi revizie.

- probleme ciudate si multe: discuri fata cu probleme de ovalizare la 15-20k km, acceptate sau nu de garantie, probleme la sistemul E-Loop (cel care se ocupa de regenerarea energiei la franare + start/stop), probleme la diversi senzori, probleme repetate la algoritmul climatizarii, probleme cu capetele de bara

- calitatea service. Exceptand BDT Bucuresti toata lumea se plange. In plus, nu poti sta langa masina cat e in service. Pentru mine asta e show-stopper.

- valoarea la revanzare la Maza 6 este sub nivel de Octavia, iar factorul "dezirabilitate la second" este fix opusul Skodei...

 

 

In conditiile astea, de ce sa schimbi echipa castigatoare ? 

 

Pentru mine e un moment placut si relaxant orice experienta cu service-ul Skoda din Brasov. De ce sa-mi bat cuie in talpa ? 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quino: in poza atasata se vede cat spatiu e in spate. Eu am 1.82 iar scaunul soferului era dat in spate indeajuns incat sa ma intind dupa pedale (se vede in prima poza atasata in postul de mai sus). Eu as trage scaunul soferului cam 10cm mai in fata. deci....despre ce vorbim?

post-47000-0-75443000-1437120614_thumb.j

 

Ps: imi cer scuze pt calitatea pozelor, imi tremura mana de la caldura...deh..sanatatea.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De efect mi se pare haionul electric cu memorie, sa ii poti seta inaltimea la care sa se deschida.

Superb deja nu mai e o masina pentru sofer, mai ales generatia asta. Mare accent se pune pe locurile din spate si pe portbagaj (bricheta, usb, priza cum s-a zis, faptul ca se poate da scaunul dreapta mai in fata de catre pasagerul din spate, setare separata temperatura cu 0.5 grade pentru ocupatii din spate, de incalzire spate nu mai spun pentru ca deja e o optiune intalnita si pe Octavia). Toate acestea pe langa spatiul enorm. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, asta e si senzatia mea, nu mai e o masina pentru sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-o luati in nume de rau dar nici versiunea v6 nu cred ca a fost o masina pentru sofer...sau da...pentru soferii care isi conduc sefii de colo colo. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa se umple vestul de taxi superb si mai apoi de "superoferte sh" pe la noi de 99k km :)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a modificat oferta in Ungaria. Sunt disponibille toate motorizarile pe ambition, inclusiv 2 tsi 280

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartz scartz? s-au prins ca sunt stratosferice preturile daca onor client ar pofti si motor si echipare?

pasul doi probabil isi vor ajusta si ei pretentiile pe cat cer. sa vedem in cat timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel 280cp cu dsg si 4x4 pe ambition pleaca de la 33,7k euro in Ungaria, iar cel de 220 cu dsg de la 30k. Atentie, la ei se aplica ulterior in configurator si un discount de 899.999forinti adica 2900euro.

Daca poftesti la motor si echipare inseamna ca iti permiti.

 

Oricum asta nu garanteaza sub nicio forma ca vom avea parte si noi de acele motorizari pe ambition, de vreo reducere in plus, de pachete. E strict politica importatorului care lasa de dorit foarte mult in Romania pe partea de VAG. De multe ori au lipsit optionale, au lipsit pachete si recent vad ca lipsesc si oferte. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, si asta pe o piata unde majoritatea, dupa parerea mea, prefera masini sh iar putini fac un efort sa ia o masina noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile de pe superb 2 se potrivesc la prezoane pe superb 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prezoane posibil sa se potriveasca, dar tinand cont ca dimensiunile anvelopelor sunt cu totul altele fata de S2, deci, ma astept ca si latimea jentilor si ET-urile sa fie modificate, deci nu prea vei avea ce sa faci cu rotile de S2 pe S3, chiar daca le potrivesti la prezoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai as putea pastra jantele si sa iau doar cauciucuri :)

A vazut cineva o cheie de superb 3 tip briceag ? Este cumva cu insertii crom la capete? La cea ch kessy asa este... Dar sunt curios daca si cheia simpla.

Hai ca am intrebat la dealer si am aflat detalii despre pchet deumuri grele

Scutul este de plastic.

PF1 este -Pachet drumuri grele , auto vine cu alte arcuri , amortizoare , garda marita la sol cu 15 mm + scut de protetie de plastic, pret 87Eur +TVA

PFA - suspensie drumuri grele nu apare in config fabricii. Probabil este o eroare

Referitor la cele 2 chei : una are insertiiile cromate iar cealalata este intergal din palstic ( fara insertii ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai ce incercam sa-ti spun ca nu poti pastra nici jantele, daca S3 are alt ET si alta latime a jantei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar am vazut zilele astea un S2 fl cu jante pe 19(sirius cred) asa ca nu vad vreun motiv sa nu mearga de pe una pe alta.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a aratat niciun cumparator pe aici pe forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai toata lumea asteapta sa revina dealerii cu picioarele pe pamant dpdv al preturilor, nu e deloc un moment bun de cumparat, la O3 de exemplu la vreo 2 luni de la lansare au bagat pachetele cu Tehnic / Comfort / Design, super-oferta toate, care au impulsionat semnificativ vanzarile atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca m-am lamurit cu preturile, eu sint curios cam care sint timpii de asteptare pentru o configuratie nu-foarte-standard; daca se apropie de cei de la Passat voi regreta si mai putin ca astept un Mondeo de 5 luni si ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!